برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M21 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Samsung Galaxy M21 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48- 8- 5  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 6000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 10
4G
48 - 8 - 5 مگاپیکسل
6000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی موبایل M21

گوشی سامسونگ گلکسی m21 یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی رو به بالای شرکت سامسونگ است. این گوشی شباهت زیادی به گلگسی M31 دارد یک ماه پیش از معرفی سامسونگ گلکسی m21 به بازار عرضه شده است. این گوشی جدیدترین عضو از خانواده‌ی گلکسی M سامسونگ است که بسیار قیمت مناسبی دارد.

این گوشی سامسونگ در 18 ماه مارس سال ۲۰20 معرفی کرد و سپس در تاریخ در 23 مارس سال 2020 به بازار عرضه کرد. در حقیقت گلکسی m21 سامسونگ نسخه‌ی بروز شده‌ی گلکسی m20 شرکت سامسونگ می‌باشد. شرکت سامسونگ این محصول خود را با حافظه‌های داخلی 64 گیگابایت (رم 4 گیگابایتی) و 128 گیگابایت (رم 6 گیگابایتی) به بازار عرضه کرد.

تراشه‌ی پردازنده‌ی مرکزی گوشی M21 از نوع  Exynos 9611 است که قطر آن برابر با ده نانومتر است. این پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته ای؛ دارای چهار هسته‌ای قدرتمند 2.3 گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی 1.7 گیگاهرتزی می‌باشد. فناوری مورد استفاده در صفحه‌ی نمایشگر این محصول از نوع فناوری Super AMOLED  لمسی خازنی می‌باشد. همچنین این نمایشگر قابلیت اجرای 16 میلیون رنگ را دارا است.  

گوشی M21 همانند گوشی M31 دارای حاشیه‌های بسیار کمی است. البته در قسمت بالای صفحه نمایش یک ناچ وجود دارد که محل دوربین این گوشی هوشمند است. قاب جلویی این گوشی نیز از جنس شیشه (گوریلا گلس 3) است و قاب پستی و فریم آن از جنس پلاستیک می‌باشد. این امر بر زیباتر شدن طراحی آن تاثیر بسزایی گذاشته است.

 طراحی گوشی M21

 

معیارهای خرید گوشی M21

طراحی و ساخت

گوشی M21 دارای طراحی زیبایی است. طول، عرض و ضخامت این محصول به ترتیب برابر با 159 *  75.1 * 8.9 میلیمتر (6.26 *  2.96 * 0.35 اینچ) است. وزن آن نیز برابر با 188 گرم (6.63 oz) می‌باشد. با مقایسه‌ی ابعاد و وزن گوشی M21 و هم رده‌های آن در بازار؛ می‌توان فهمید که این گوشی ابعاد و وزن آن یک میزان متوسط و مناسبی است.

علاوه بر این موارد؛ گوشی M21 قابلیت استفاده از دو سیم کارت با سایز نانو را دارد. البته این دو سیم کارت به صورت استندبای هستند.

گوشی M21 دارای چهار گوشه‌ی گرد است که به زیبایی این گوشی افزوده است. در کنار گوشی نیز؛ دکمه‌های افزایش صدا و همچنین قفل یا روشن و خاموش کردن این گوشی هوشمند را نگاه می‌کنید. دکمه افزایش و کاهش صدای این گوشی به صورت یکپارچه در یک کلید قرار گرفته است. و در طرف دیگر اسلات‌های سیم کارت را مشاهده می‌کنید. سایر سیم کارت‌ها به صورت نانو است.

ساختار فریم گوشی M21 از جنس پلاستیک است. قاب جلویی آن از جنس شیشه‌ی گوریلا گلس 3 و قاب پشتی آن از جنس پلاستیک می‌باشد. محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس 3که بر روی صفحه نمایش قرار گرفته است تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن زیبایی و کیفیت ساخت این محصول داشته است.

گوشی M21 به دلیل اندازه و وزنی که دارد بسیار خوش دست است. این کیفیت می‌تواند رضایت شما را برای مدت‌های طولانی به همراه داشته باشد. به طور کلی کیفیت ساخت این محصول خیلی بالا است. این میزان کیفیت را شما زمانی متوجه خواهید شد که این محصول را در دستان خود بگیرید و شروع کنید به کار کردن با آن کنید.

پردازنده

شرکت سامسونگ برای طراحی پردازنده‌ی مرکزی گوشی M21 خود از تراشه‌ی ده نانومتری  Exynos 9611 استفاده کرده است. این پردازنده‌ی مرکزی قدرتمند دارای 8 هسته است. 4 هسته‌ی (Quad core)  اول آن از نوع Cortex – A 73 هستند و دارای فرکانس 2.3 گیگاهرتزی می‌باشند. 4 هسته‌ی (Quad core) دیگر آن از نوع Cortex – A 53 هستند که میزان فرکانس این نوع هسته نیز برابر با 1.7 گیگاهرتز می‌باشد.

همچنین شرکت سامسونگ از پردازنده‌ی Mali – G 72 MP3 به عنوان پردازنده‌ی گرافیکی گوشی M21 استفاده کرده است.

 

صفحه‌ نمایش 6.4 اینچی با فناوری Super AMOLED

اندازه‌ی صفحه‌ نمایش گوشی M21 برابر با 6.4 اینچ و فناوری این مورد استفاده در این صفحه نمایش از نوع Super AMOLED لمسی خازنی می‌باشد.

رزولوشن صفحه نمایش این گوشی برابر با 2340 × 1080 پیکسل است. میزان تراکم پیکسلی این گوشی هوشمند نیز برابر با 403 پیکسل بر هر اینچ می‌باشد. همچنین؛ صفحه نمایش گوشی M21 قادر به اجرای 16 میلیون رنگ است. این امر باعث ایجاد تصاویر دقیق و بسیار مناسبی بر روی صفحه نمایش این محصول می‌شود. کاربران این محصول می‌توانند میزان نوری صفحه نمایش را حداکثر بر روی 420 قرار دهند.

عمده‌ی فضای روی گوشی M21 را صفحه نمایشگر آن در بر گرفته است. این میزان به اندازه‌ای است که نسبت سطح صفحه ‌نمایش به سطح بدنه در این مدل از گوشی‌های سماسونگ حدوداً 84.2 درصد گزارش شده است. البته؛ همانطور که می‌بینید؛ حاشیه‌ پایینی این گوشی از حاشیه‌ی بالایی (یا ناچ) آن بیشتر است. به نظر خیلی‌ها اگر این حاشیه نباشد نگهداشتن این گوشی هوشمند در دست سخت می‌شود، در مقابل بعضی‌ها معتقداند که حاشیه‌ی پائینی از زیبایی آن کاسته است. البته؛ درست هم می‌گویند.

محافظت صفحه نمایش گوشی M21 از جنس سری سوم نوع Corning Gorilla Glass می‌باشد. گلوریلا گلس یک نوع شیشه‌ی مقاوم می‌باشد که از ترکیب ماده‌ای قلیایی به نام آلومینوم سیلیکات ساخته می‌شود. شرکت مبدع این فناوری نیز شرکت Corning Inc می‌باشد. امروزه این شرکت محافظ صفحه‌ی نمایش برندهای معتبری را تولید می‌کند.

 صفحه نمایش گوشی M21

دوربین گوشی M21

در طراحی دوربین گوشی M21 از سه عدد دوربین در قسمت پشتی و یک دوربین کوچک در جلویی آن استفاده شده است. چراغ فلاش دوربین پشت آن نیز از نوع چراغ LED می‌باشد. از جمله قابلیت‌های دوربین‌های این گوشی هوشمند می‌توان به قابلیت عکس برداری پانوراما (Panorama)، قابلیت عکس برداری HDR، قابلیت فوکوس لمسی ( Touch Focus)، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) و حالت‌های واید (wide)، الترا واید (ultrawide) و عمیق (depth) این دوربین اشاره کرد.

دوربین اول

رزولوشن دوربین اول گوشی M21 جهت عکاسی برابر با 48 مگاپیکسل می‌باشد. لنز این دوربین از نوع عریض یا wide است و دارای سایز سنسور 1/2.0 اینچی و دریچه دیافراگم f/2.0 می‌باشد. همچنین میزان فاصله‌ی کانونی لنز این دوربین نیز برابر با 26 میلی‌متر است. علاوه بر این؛ این دوربین مجهز به تکنولوژی فوکوس اتوماتیک آن از نوع PDAF می‌باشد. سایز پیکسل این دوربین برابر با 0.8 میکرومتر است و این یعنی با استفاده از این دوربین می‌توان تصاویری را با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر ثبت کرد.

دوربین دوم

رزولوشن دوربین دوم گوشی M21 جهت عکاسی برابر با 8 مگاپیکسل است. لنز این دوربین از نوع فوق عریض یا ultrawide است. زاویه دید این لنز نیز بسیار باز و مورد پسند است. سایز سنسور آن نیز برابر با1/4.0  اینچ است و میزان دریچه دیافراگم آن برابر با f/2.2  می‌باشد. اندازه‌ی لنز این دوربین برابر با 12 میلی‌متر است. با استفاده از این دوربین می‌توان تصاویری با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر ثبت نمود.

مشخصات دوربین گوشی M21

دوربین سوم

دوربین سوم گوشی M21 دارای رزولوشن 2 مگاپیکسلی جهت عکاسی است. لنز این دوربین از نوع عمق‌سجی depth می‌باشد. مهم‌ترین کارایی لنز این دوربین تشخیص عمق میدان می‌باشد. دریچه دیافراگم این دوربین برابر با f/2.2 می‌باشد. دومین جذابیت سنسور دوربین‌های این محصول هوشمند سنسور تشخیص عمق میدان آن است. این سنسور به کاربر امکان این را می‌دهد که بتواند عکس‌‌های پرتره‌ی بسیار زیبا و با کیفیتی را ثبت نماید.

سنسورهای مختلف استفاده شده در دوربین‌های این گوشی هم عملکرد بسیار قابل قبولی را به این گوشی داده است. وجود چنین سنسورهایی در گوشی M21 باعث می‌شود که کاربران از عکاس برداری خود تجربه‌ی خوبی را کسب کنند. چرا که حضور چنین سنسورها در این گوشی باعث ایجاد قابلیت‌ها و ویژگی‌های تصویر برداری ویژه‌ای می‌شود.

به دلیل حضور این همه  لنز و سنسور کارآمد در دوربین گوشی M21؛ جزئیات تصاویر به اندازه‌ی مطلوب ثبت می‌شود. این جزئیات به نسبت گوشی‌های میان‌رده‌ای کیفیت مطلوبی دارد. به عقیده‌ی خیلی از کاربران؛ تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی به نمونه‌ی واقعی بسیار شبیه است.

با استفاده از دوربین گوشی M21 امکان فیلم‌برداری با کیفیت 4K وجود دارد. این قابلیت؛ در رزولوشن 2160 × 3840 با سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30fps) و در رزولوشن 1080 × 1920 با سرعت‌ 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS) امکان پذیر است. علاوه بر این موارد؛ در دوربین‌های این گوشی هوشمند برای رزولوشن 1080 × 1920 از تثبیت کننده الکترونیکی تصویر به نام حسگر ژیروسکوپ (gyro-EIS) استفاده می‌شود.

دوربین گوشی M21

دوربین سلفی

رزولوشن دوربین سلفی گوشی M21 برابر با 20 مگاپیکسل است. لنز این دوربین نیز از نوع عریض یا wide می‌باشد. این لنز دریچه دیافراگم f/2.0 و اندازه‌ی 26 میلی‌متر می‌باشد. دوربین سلفی این محصول نیز قابلیت عکاسی به صورت HDR را دارد. همچنین؛ فیلمبرداری با این دوربین در رزولوشن 1920 × 1080 و با سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS) امکان پذیر است.

حافظه 64 و 128 گیگابایتی

شرکت سامسونگ برای حافظه داخلی گوشی M21 خود؛ دو صورت 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی را در نظر گرفته است. همچنین مقادیر RAM این حافظه‌ها به ترتیب 4 گیگابایت و 6 گیگابایت می‌باشد. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی در این گوشی تنها از نوع  microSDXC(درگاه اختصاصی) ممکن است. همچنین این حافظه‌های به استفاده شده در گوشی M21؛ از نوع  UFS 2.1می‌باشد.

 حافظه گوشی M21

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل گوشی M21 از نوع نسخه 10.0 سیستم عامل Android می‌باشد. رابط کاربری آن نیز از نوع رابط OneUI 2 می‌باشد. همچنین این گوشی هوشمند؛ قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد. علاوه بر این سه مورد، مواردی نظیر؛ ایمیل , MMS ،  برنامه ویرایش عکس ,  YouTube , قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی , قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس , قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF , مرورگر HTML5 ، سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail از جمله قابلیت‌های نرم افزاری این گوشی هوشمند می‌باشند.

باتری قدرتمند با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت

باتری 6000 میلی ‌آمپر بر ساعتی گوشی M21 یکی از برتری‌های این محصول نسبت به محصولات هم رده‌ی آن است. باتری این گوشی نیز همانند گوشی‌های میان رده‌ای جدید قابلیت تعویض توسط کاربر را ندارد. شارژ سریع 15 واتی  این گوشی هوشمند نیز باعث می‌شود تمام ظرفیت این باتری در مدت زمان کمتری شارژ می‌شود. این ظرفیت باتری برای یک گوشی میان‌رده مقدار قابل توجهی است. با استفاده از این باتری گوشی M21 می‌تواند کل روز روشن باشد. این در حالی است که کاربران آن می‌توانند دائما بازی کنند، در صفحات مجازی گشت و گذاری داشته باشند، فیلم ببینند، فیلم برداری کنند و... از قسمت‌های مختلف این گوشی که به میزان مصرف باتری زیادی دارند استفاده کنند.

 

مخابرات و ارتباطات

شرکت سامسونگ برای دو سیم کارت گوشی M21 ، سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر) را در نظر گرفته‌اند. علاوه بر این؛ نوع شبکه‌های ارتباطی این محصول 2G، 3G و 4G می‌باشد. مشخصات شبکه 2G به صورت GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 است و برای هر دو سیم کارت در نظر گرفته شده است. مشخصات شبکه 3G به صورت HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 می‌باشد. همچنین مشخصات شبکه 4G به صورت‌های LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500) برای هر دو سیم کارت در نظر گرفته شده است. شرکت سامسونگ برای ورودی صدای از یک جک 3.5 میلی متری استفاده کرده است.

از جمله فناوری‌‌های ارتباطی گوشی M21 می‌توان به سرعت فناوری  HSPA و LTE-A ، رابط کاربری 2 UI One ، Bluetooth، Wi-Fi (802.11 - a/b/g/n/ac)، Wi-Fi Directhotspot, dual-band,، (A-GPS, GLONASS, Beidou | BDS) GPS،  Infrared port،  NFC و Radio اشاره کرد. نسخه‌ی بلوتوث این محصول نسخه 5 است و درگاه کابل اتصال به آن نیز از نوع USB Type C (1.0 v2.0) reversible connector می‌باشد.

حسگرها

از جمله حسگرهای تعبیه شده در سامسونگ m21 می‌توان به حسگر اثر انگشت (FingerPrint) در پشت، حسگر مجاورت (Proximity)، شتاب‌ سنج (Accelero  meter)، قطب ‌نما (Compass) و حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope) اشاره کرد. این سنسورها می‌توانند کار کاربران این گوشی هوشمند را بسیار ساده کنند.

 گوشی M21

محتویات جعبه گوشی سامسونگ m21

داخل جعبه‌ی گوشی m21 مانند دیگر گوشی‌های شرکت سامسونگ، محتویات مختلفی نظیر؛ هندزفری، آداپتور که 25 واتی، سیم کابل دیده می‌شود. در ابتدا که شما جعبه را باز می‌کنید؛ آداپتور 25 واتی مشاهده می‌شود. سری این آداپتور به صورت دو شاخه است بنابراین نیاز به تبدیل سری ندارد.

دومین موردی که با باز کردن جعبه گوشی m21 مشاهده می‌کنید؛ سیم کابل آن است. یک کابل سفید رنگ 80 سانتی متری که کیفیت انتقال بسیار بالایی دارد. البته؛ این کابل پلاستیکی هم برای شارژر (انتقال الکترون‌های جریان برق) و هم برای انتقال داده استفاده می‌شود.

سومین مورد؛ هندزفری است. این هندزفری پلاستیکی به رنگ سفید است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. مورد چهارم سوزن مخصوصی است که برای بیرون آوردن  اسلات‌های سیم کارت در نظر گرفته شده است. مورد آخر نیز؛ دفترچه راهنما و بروشور گوشی m21 است و شما می‌توانید با استفاده از آن نحوه و مورد استفاده‌ی هر بخش از این گوشی هوشمند را مشاهده و مطالعه نمائید.

 بازی با گوشی M21

چرا گوشی M21 را بخریم؟

گوشی سامسونگ m21 به نسبت تکنولوژی که در این گوشی به کار رفته است؛ یک گوشی مقرون به صرفه است. این گوشی می‌تواند برتری‌هایی را در میان رقبای میان‌رده‌ خود داشته باشد. در حال حاضر این محصول در بازار جهانی موجود است و به دلیل طراحی و امکانات موجود در آن؛ مورد توجه زیادی قرار گرفته است. قیمت گوشی m21 نسبت به هم‌رده‌های خود در بازار بسیار مناسب است چرا که شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندک – حدودا 160 یورو (قیمت هر واحد از ارز یورو، تقریبا برابر با 17000 تومان می‌باشد) – این گوشی را خریداری کنید و از قابلیت‌های بالای آن استفاده کنید. اگر شما هم اکنون به دنبال یک گوشی هستید که در عین ارزان بودن، تکنولوژی‌های جدید و قابلیت‌های زیادی باشد؛ پیشنهاد ما به شما خرید گوشی M21 است. پس زمان را هدر ندهید و گوشی m21 خود همین حالا از سایت ما خریداری نمائید.

 

 

 

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
March 2020
تاریخ شمسی
اسفند 1398
طول و عرض
159x75.1 میلی متر
ضخامت
8.9 میلی متر
وزن
188 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 9611
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
403~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
48 - 8 - 5 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
ظرفیت باتری
6000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M21 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M21 دوسیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
March 2020
تاریخ شمسی
اسفند 1398

طراحی

طول و عرض
159x75.1 میلی متر
ضخامت
8.9 میلی متر
وزن
188 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Exynos 9611
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
403~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
ظرفیت باتری
6000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم