برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A41 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Samsung Galaxy A41 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Samsung Galaxy A41 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48 - 8 - 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 10
4G
48 - 8 - 5 مگاپیکسل
2900 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی موبایل A41

بالاخره گوشی سامسونگ گلکسی A41 با حافظه داخلی 64 گیگابات و رام 4 گیگابایتی،مطابق اعلام شرکت سامسونگ، در کشور ژاپن معرفی شد. البته که پیش از این شنیده بودیم یک افشاگر هندی ادعا کرده است که سامسونگ گوشی‌های جدیدی با نام‌های Galaxy A11، A31  و A41 را در دست توسعه دارد و ممکن خواهد بود که جانشین مدل‌های  Galaxy A10/A10s، A30/A30s  و A40 باشند.

چندی پیش و در تاریخ 18 ماه مارس سال 2020 میلادی گلکسی A41 مورد توجه همگان قرار گرفت، که با توجه به وعده شرکت سامسونگ، در ماه ژوئن سال 2020 میلادی به بازار عرضه خواهد شد. تراشه‌ی پردازنده‌ی گوشی سامسونگ A41 از نوع Mediatek MT6768 هلیو P65 (12 nm )می‌باشد، که با پردازنده هشت هسته ای (2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.7 GHz Cortex-A55)، پردازنده گرافیکی Adreno 512 قدرت بسیار مطلوبی را برای مشتریان و دوست‌داران سامسونگ فراهم آورده است.

این شرکت در زمان اعلام مشخصات از قیمت این محصول حرفی نزده، اما پیش‍‌بینی می‌شود که در اعلام بعدی با یک قیمت معقولانه و به صورات کامل به طرفداران سری A معرفی شود. صفحه نمایش 6.1 اینچ سامسونگ A41 با وضوح فوق العاده بالا، سیستم عامل اندروید 10.0 و کاربرد پلاستیک به همراه شیشهدر طراحی این گوشی هوشمند، آن را احتمالا در بین گوشی‌های محبوب بازار قرار خواهد داد. بر روی صفحه ‌نمایشگر و پنل پشت این گوشی سامسونگ، در مجموع 4 عدد دوربین (3 عدد در پنل پشت و 1 عدد دوربین سلفی)تعبیه شده است.

گوشی a41 سامسونگ 

 معیارهای خرید گوشی سامسونگ A41

طراحی و ساخت

گوشی سامسونگ A41 می‌تواند گوشی‌ محبوب و راحتی برای کاربران و مشتریان این سری باشد، با توجه به اینکه ابعاد طول و عرض این محصول 150.0 میلیمتر در 69.8 میلیمتر و دارای ضخامت مطلوب 7.9 میلیمتری است. وزن این گوشی 152 گرم بوده که با توجه به میان رده بودن این تلفن هوشمند، وزن بسیار معقولی می‌باشد. در گوشی‌های عرضه شده قبلی این سری، شاهد این بودیم که شرکت تجاری سامسونگ گوشی‌های بسیار خوش دست با طراحی پسندیده را عرضه کرده است، پس با این حال توقع داریم با توجه به وزن و ابعاد اعلام شده، این شرکت گوشی خوش فرمی را به طرفدارانی که اخبار و جزئیاتش را دنبال می‌کنند ارائه دهد.

علاوه بر اینها؛ باید بدانید که طراحان حرفه‌ای سامسونگ، گوشی A41 را با ساختار بدنه پلاستیکی و استفاده از گلس برای قسمت جلویی این محصول، برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند، که شامل بدنه قاب و پنل پشت با استفاده از پلاستیک و کاربرد گلس برای صفحه نمایشگر نیز می‌شود. محافظ استفاده شده در این گوشی قابلیت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار I P68و همچنین آب تا عمق 1.5 متر و مدت زمان 30 دقیقه را دارا است.

طراحی گوشی A41

پس با توجه به موارد ذکر شده، اگر بخواهیم در مورد ظاهر گوشی سامسونگ A41 صحبت‌های اجمالی داشته باشیم، باید بگوییم که ظاهرا سامسونگ از ترکیبات معقولی برای ارزانتر درآمدن این گوشی استفاده کرده است، تا سنت مقرون به صرفه بودن سری A خود را حفظ کند. علاوه بر اینها گفتنی است که این محصول مطابق اعلام شرکت سازنده‌اش، از رنگ بندی‌های آبی، سفید و مشکی برای عرضه، استفاده خواهد کرد.

پردازنده

در طراحی پردازنده‌ی گوشی سامسونگ A41 ، از تراشه Mediatek MT6768 هلیو P65 (12 nmو پردازنده هشت هسته ای (- 2 هسته پردازشی Cortex-A75 با فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتزی + 6 هسته پردازشی Cortex-A55 با فرکانس کاری 1.95 گیگاهرتزی) استفاده شده است. همانطور که گفته شد، این پردازنده روی یک تراشه 12 نانومتری قرار داده دارد. علاوه بر اینها، این محصول سامسونگ با 4 گیگابایت رام اجرایی نیز همراه می‌باشد و سیستم عامل Android 10.0 را اجرا می‌کند.

صفحه‌ نمایش ۶.1 اینچی

گوشی سامسونگ A41 ، از نمایشگری ۶.1 اینچی از نوع سوپر آمو ال ای دی بهره می‌برد که به اندازه 89.8 سانتیمتر مربع بوده و با رزولوشن 2400 x 1080 و نسبت تصویر 20:9 همراه می‌باشد که با تراکم پیکسلی 431 پیکسل بر هر اینچ (ppi) ، صفحه نمایشگر با کیفیتی را به واسطه توانایی نمایش تعداد 16 میلیون رنگی خود، در اختیار کاربران این سری قرار می‌دهد. علاوه بر اینها، گفتنی است که هنگامی که به این محصول سامسونگ نگاه می‌کنید، صفحه نمایشی را مشاهده می‌کنید که تقریبا 85.9 درصد از این گوشی را شامل می‌شود. همچنین که صفحه نمایش گوشی سامسونگ A41 نیز از توانایی لمس چند نقطه به طور همزمان برخوردار است.

 

دوربین گوشی سامسونگ A41

در طراحی دوربین گوشی سامسونگ A41 از تعداد سه دوربین استفاده شده است که، 3 عدد دوربین در پنل پشت و یک عدد دوربین هم در قسمت بالایی در وسط صفحه نمایش قرار دارد. فناوری زوم دوربین‌های سه‌گانه پنل پشتی از نوع فناوری فوکوس خودکار و تشخیص فاز می‌باشد. همچنین نوع چراغ فلش دوربین پنل پشت آن هم از فلش ال ای دی می‌باشد.

دوربین‌های سامسونگ A41 قابلیت‌های فراوانی همچون عکاسی با کیفیت، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)، قابلیت فوکوس لمسی ( Touch Focus)، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده (Geo-Tagging)، قابلیت فیلمبرداری اچ دی آر، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) و حالت ماکرو (Macro mode) را نیز داراست.

می‌توان گفته که بی تردید از جمله بهترین قابلیت‌های سامسونگ A41دوربین آن است زیرا که از رزولوشن بسیار بالایی همانند گوشی‌های پرچمداری همچون شیائومی می 9 برخوردار است. این دوربین سه گانه که در پنل پشتی قرار دارد، از سه لنز 48 ، 8 و 5 مگاپیکسل بهره می برد که از نوع کارل زایس محصول کشور آلمان هستند. گفتنی است که به واسطه دریچه دیافراگم لنزهای به کار برده شده در سامسونگ A41، عکس‌های گرفته شده در تاریکی و حتی در نور کم هم از کیفیت بسیار بالایی نسبت به سایر گوشی‌ها برخوردار هستند و تقریبا تمام جزئیات هر آنچه که در محیط اطراف سوژه قرار دارد را به خوبی در تصاویر ثبت می‌کند.

گوشی a41 سامسونگ

دوربین اول

رزولوشن دوربین اول گوشی سامسونگ A41، برای ثبت تصویر برابر با 48 مگاپیکسل می‌باشد. این دوربین از نوع PDAF و به صورت لنز عریض 26 میلی‌متری بوده که با دیافراگم  f/2.0همراه است. با کمک این دوربین، کاربران خواهند توانست تصاویر با کیفیتی را با پیکسل‌هایی به سایز 0.08 میکرومتر ثبت کنند. علاوه بر اینها گفتنی است که این دوربین از قابلیت فوکوس خودکار، تشخیص عمق با سایز سنسور 1.2 اینچ هم برخوردار است.

دوربین دوم

رزولوشن دوربین دوم این محصول نیز برای تصویر برداری 8 مگاپیکسل بوده که از نوع فوق عریض می‌باشد که متعاقبا دارای زاویه دید بسیار بازی خواهد بود. میزان دریچه دیافراگم آن برابر با f/2.2 است و همچنین سنسور سایز آن هم به اندازه‌ی 1/4.0  اینچ می‌باشد. فاصله کانونی لنز این دوربین 12 میلی‌متر بوده که با استفاده از این دوربین، می‌توان تصاویر با کیفیتی را با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر ثبت نمود.

علاوه بر اینها، از جمله دیگر جذابیت‌های دوربین گوشی سامسونگ A41 سنسور عمق تعبیه شده در دوربین دوم آن است که وجود این سنسور به کاربران امکان عکاسی از فاصله‌ی بسیار کم (تقریبا 2 سانتی متر) از سوژه را می‌دهد تا بتوانند تصاویر بسیار با کیفیتی را بگیرند. پس با این وجود گفتنی است که این سنسور در نور کم قابلیت‌های بیشتری از خود نشان می‌دهد.

مانند اکثریت دوربین‌های طراحی شده برای گوشی‌های تولید این نسل، رزولوشن دوربین سوم سامسونگ A41 هم برای تصویر برداری 5 مگاپیکسل می‌باشد. این دوربین دارای حسگر عمق با دریچه دیافراگم f/2.4 نیز می‌باشد. دوست داران سامسونگ با استفاده از دوربین سوم احتمالا می‌توانند تصاویری با پیکسل‌هایی به سایز 1،12 میکرومتر را ثبت کنند.  

دوربین سلفی

رزولوشن دوربین سلفی گوشی سامسونگ A41 ، برابر با 25 مگاپیکسل است. این دوربین دارای دریچه دیافراگم f /2.2می‌باشد. همچنین این دوربین دارای فاصله کانونی 25 میلی‌متری و سایز سنسور 1.2 اینجی و اندازه پیکسل 1.23 میکرومتری خواهد بود.

فیلم برداری با استفاده از دوربین گوشی سامسونگ A41 با کیفیت 4K امکان پذیر است. زیرا قابلیت فیلم‌بردای در این دوربین‌ها با رزولوشن 2160 با سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@ 30 fps) ، و رزولوشن 1080 با سرعت‌های 30 فریم بر ثانیه (1080p@ 30FPS) نیز می‌باشد. توجه داشته باشید که، در کنار دوربین‌های سه گانه این گوشی‌ها، فلش LED و در زیر این مجموعه، ما شاهد سنسور اثر انگشت نیز خواهیم بود. همچنین در این گوشی یک پورت ۳.۵ میلی‌متری هم برای اتصال هدفون یا دیگر دیوایس‌ها وجود دارد که این آپشن دیگر چیز جدید به شمار نخواهد آمد.

البته که گوشی سامسونگ A41، یک گوشی میان‌رده‌ای به حساب می‌آید اما اصلا فراموش نکنید که همه‌ی گوشی‌ها با داشتن این سنسورها برای ثبت لحظه‌ها، می‌توانند تجربه فوق‌العاده‌ای از عکاسی را برای کاربران به همراه داشته باشند. با توجه به مواردی که گفته شد، ویژگی‌های تصویر برداری این دوربین‌ها به اندازه‌ای مثال زدنی خواهند بود که باعث می‌شود تصاویر ثبت شده شما به نمونه‌ی واقعی شباهت بسیار زیادی داشته باشد. 

حافظه

به عنوان حافظه داخلی گوشی سامسونگ A41، حافظه 64 گیگابایتی از نوع (eMMC 5.1)در نظر گرفته شده است. همچنین مقدار RAM کاربردی در این تلفن هوشمند 4 گیگابایت است. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی یا external hard در این گوشی فقط از نوع "میکرو اس دی ایکس سی" امکان پذیر خواهد بود. البته گویای این نکته باشیم که هنوز مشخص نیست تا چه اندازه به صورت حداکثر حافظه خارجی را ساپورت خواهد کرد.

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل گوشی سامسونگ A41، از نوع اندروید 10.0 با رابط کاربری One UI 2.0 می‌باشد. علاوه بر قابلیت دوم نرم افزاری در این گوشی؛ که پشتیبانی از زبان فارسی است، این تلفن هوشمند از پشتیبانی از +ANT هم برخوردار است.

علاوه بر این دو مورد؛ MMS, ایمیل, قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های خدماتی شرکت گوگل شاملGoogle Search, Google Maps, Gmail و YouTube, قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF, برنامه ویرایش عکس, قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام و ... ,  مرورگر HTML5 بخشی از قابلیت‌های نرم‌ افزاری این محصول شرکت سامسونگ است که در اختیار کاربران و دوستداران قرار خواهد گرفت. 

باتری

باتری 3500 میلی ‌آمپر بر ساعتی گوشی سامسونگ A41 از جنس Li-Polymer، یکی دیگر از مزیت‌های این گوشی ساخت شرکت سامسونگ می‌باشد. این باتری می‌تواند تقریبا یک روز کامل تلفن همراه شما را روشن نگه دارد، با این وجود که شما می‌توانید در این مدت زمان ساعت‌ها به بازی کردن؛ موسیقی گوش دادن، گشت و گذار در فضای مجازی، تماشای آنلاین فیلم، سریال و ویدئو و ... مشغول باشد.

همانند گوشی‌های امروزی، باتری این محصول از شرکت سامسونگ هم قابلیت تعویض توسط کاربران را ندارد. شارژ سریع یا فست شارژ 15 واتی که در جعبه‌های گوشی سامسونگ A41 قرار دارد هم یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود که موجب می‌شود تا کاربران بتوانند با صرفه جویی در زمان خود، با گذشت مدت زمان کمتر از شارژهای معمولی، میزان قابل توجهی از حجم باتری خود را شارژ کنند.

مخابرات و ارتباطات

احتمالا شرکت سامسونگ برای ارتباطات سامسونگ A41 ، از حالت دو سیم کارت همزمان بهره ببرد، و سایز نانو سیم کارت (8.8 × 12.3 میلی‌متر) و استندبای دوگانه را برای سیم کارت‌های کاربران در نظر گرفته باشد. علاوه‌بر اینها، گفتنی است که این تلفن های هوشمند از TF  کارت‌ها هم پشتیبانی می کنند.

همچنین شبکه‌های ارتباطی این محصول 2G، 3G و 4G خواهند بود، که به جزئیات منتشر شده آنها به شرح زیر می‌پردازیم. مشخصات شبکه 2G به صورت GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 است و احتمالا برای هر دو سیم کارت در نظر گرفته شده است.

مشخصات شبکه 3G به صورت HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 است که احتمالا برای هر دو سیم کارت در نظر گرفته شده است.

در آخر مشخصات شبکه 4G که در این باره باید بگوییم هنوز جزئیاتش منتشر نشده است، اما از نوع LTE خواهد بود.

از جمله دیگر فناوری‌‌های ارتباطی گوشی A41می‌توان به سرعت ارتباطی HSPA, LTE-A رابط کاربریMIUI 10 ، (A-GPS, GLONASS, Beidou | BDS) GPS ،Bluetoot، hotspot، Wi-Fiاز نوع (802.11 a/b/g/n/ac, 2.4G/5G) ، پورت Infrared، بهره مندی از NFC و  رادیو نیز اشاره کرد. نسخه‌ی بلوتوث این محصول نسخه 5.0, A2DP, LE است و ورودی کابل اتصال به آن هم از نوع USB 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل می‌باشد.

حسگرها

از جمله حسگرهای تعبیه شده در گوشی سامسونگ A41 ، حسگر تشخیص اثر انگشت (Finger Print) طراحی شده در پنل پشتی این گوشی، حسگر مجاورت (Proximity)، حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب‌ سنج (Accelero meter) و حسگر قطب ‌نما (Compass)اشاره کرد که همگی این سنسور‌ها به جهت راحتی و کارایی بهتر این تلفن‌ همراه هوشمند در نظر گرفته شده اند.

گوشی هوشمند سامسونگ A41 چه چیزهایی را ندارد؟

باید بگوییم داشتنی‌های این گوشی به اندازه‌ای است که باعث می‌شود توقع خریداران و کاربران سر به فلک بکشد، اما برخی از مواردی که این گوشی فاقد آنها است را مرور می‌کنیم، گوشی‌های A41 شرکت سامسونگ فاقد لرزش‌گیر اپتیکال است. همچنین این گوشی دارای فلش سلفی که در خیلی از تلفن‌های هوشمند تعبیه شده هم نیست. علاوه بر اینها باتری 3500 میلی آمپری آن قابلیت تعویض توسط کاربران را ندارد و امکان شارژ به‌ صورت بی‌سیم هم مقدور نیست. گفتنی است که در بخش مخابرات و ارتباطات هم امکان اتصال از طریق اینفرارد هم وجود نخواهد داشت.

قیمت گوشی سامسونگ A41 چقدر است؟

خب باید بگوییم با توجه به اینکه این سری از سری های سامسونگ، قاعدتا ارزان قیمت هستند یا حداقل قیمت زیادی و غیر منطقی ندارند، توقع داریم شاهد یک عدد متناسب با ویژگی‌های این گوشی باشیم. البته که مطابق شایعات این گوشی دارای قیمت 300 یورویی است، اما خب بهتر است تا زمان انتشار این گوشی و اعلام قیمت آن، صبر کنیم.

چرا گوشی سامسونگ A41 را بخریم؟

این روزها شرکت‌های تولید گوشی و گدجت‌های مختلف بسیاری را میبینیم، که بازار داغ و رقابتی را دارا هستند. تلفن های هوشمند و دیگر ابزارهای وابسته به آن، به صورت جدی دنیای تکنولوژی را قبضه کرده‌اند. حال با توجه به نزدیک بودن رقابت برندها در رشد و پیشرفت‌شان و البته در نوع استفاده از ابزار با کیفیت‌شان و طریقه فروش محصولات تولید شده، ما باید به دنبال بهترین گزینه‌ها برای خرید باشیم. خب همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، این گوشی شرایط بسیار مناسبی را برای انتخاب داراست که البته باید برای خرید گوشی A41 تا اواسط خرداد صبر کنید.

 

 

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
March 2020
تاریخ شمسی
اسفند 1398
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Helio P65
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.7 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MC2
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
431~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
48 - 8 - 5 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر- فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
25 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 25 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.9 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
ظرفیت باتری
2900 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
مقاومت بدنه
ضد آب
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A41 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A41 دوسیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
March 2020
تاریخ شمسی
اسفند 1398

طراحی

تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Helio P65
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.7 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MC2

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
431~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر- فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
25 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 25 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.9 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
ظرفیت باتری
2900 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی

سایر ویژگی‌ها

مقاومت بدنه
ضد آب

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم