برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ Z فلیپ Galaxy Z Flip تک سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

Samsung Galaxy Z Flip 256GB RAM 8GB Mobile Phone

Samsung Galaxy Z Flip 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 12- 12  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3300 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
اندروید 10
4G
12 - 12 مگاپیکسل
3300 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی Z فلیپ سامسونگ

گوشی Z فلیپ در فوریه سال ۲۰۲۰ عرضه شده است و با ۱۸۳ گرم وزن و پشتیبانی از دو سیم‌کارت نانو و ای‌سیم، بسیاری از علاقه‌مندان همراه با فناوری روز را به‌ خود جذب می‌کند. حافظه داخلی عالی ۲۵۶ گیگابایتی و استفاده از طراحی شیشه‌ای در جلو و عقب، نکات جالب دیگری هستند که فناوری گوشی‌های تاشو را یک‌ گام دیگر به جلو می‌برد. گوشی ابعاد ۱۶۷.۳ در ۷۳.۶ در ۷.۲ میلی متری دارد که بعد از تا شدن به ۸۷.۴ در ۷۳.۶ در ۱۷.۳ می‌رسد.

معیارهای خرید گوشی Z فلیپ سامسونگ

صفحه‌ نمایش

نمایشگر گوشی Z فلیپ طراحی انعطاف پذیری دارد و کیفیت صفحه ۶.۷ اینچی آن ۱۰۸۰p در نظر گرفته شده است. یک نمایشگر کوچک‌تر سه اینچی هم هنگام تاشدن در آن تعبیه شده است که بیشتر برای مشاهده اعلان‌های مختلف گوشی کاربرد دارد. نمایشگرها کیفیت خوبی دارند و رنگ‌های زنده و روشنایی شفافی را در آن مشاهده می‌کنیم. فناوری آمولد داینامیک با قابلیت تاشویی در نمایشگر این گوشی استفاده شده است و از فناوری لمسی خازنی به‌طور معمول بهره می‌برد. ۱۶ میلیون رنگ استفاده شده در صفحه نمایش آن، کیفیت بالای تصاویر و آیکون‌های صفحه را ایجاد می‌کند. رزولوشن این صفحه نمایش، ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ است و با چگالی ۴۲۵ پیکسل در هر اینچ همراه شده است.

صفحه نمایش  گوشی Z فلیپ

صفحه نمایش کوچک‌تر گوشی Z فلیپ از فناوری سوپر آمولد ساخته شده است و رزولوشن ۳۰۰ در ۱۱۲ را ارائه می‌کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که صفحه نمایش گوشی بسیار بادوام است و خبرهای خوب طراحی آن از جانب سامسونگ، این روند را اثبات می‌کند. یکی از نکات مهم گوشی Z فلیپ تازه بودن فناوری‌اش در بین مردم عادی است. هنوز هم وقتی شما سامسونگ Z فلیپ را در خیابان باز و بسته کنید، برای مردم جالب بوده و احتمالا چند نفری از شما سوال خواهند کرد. این مورد شاید برای عده‌ای جالب باشد.

دوربین

کیفیت دوربین گوشی سامسونگ Z فلیپ در حد بسیار خوبی قرار دارد، اما بهترین نیستند. گوشی Z فلیپ در این زمینه عملکرد مشابهی با S20 دارد وقدرمندی سنسورهای داخلی آن توسط سامسونگ تائید شده است. به‌احتمال زیاد قیمت گوشی Z فلیپ می‌تواند در این زمینه تعیین کننده باشد و می‌توانید بهترین انتخاب را بین یک گوشی معمولی یا گوشی تاشو داشته باشد.

گوشی Z فلیپ

دوربین دوگانه گوشی Z فلیپ هر دو از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند و امکان تصویربرداری اولترا واید را فراهم می‌کند. فاصله کانونی ۱.۱۲ میکرو متری در طراحی دوربین گوشی Z فلیپ، سبب می‌شود که کاربر انتخاب بیشتری در تنظیمات عرض تصاویر داشته باشید.

از ویژگی‌های دوربین گوشی Z فلیپ می‌توان به فلش LED به‌کار رفته در آن و قابلیت‌های معمولی همچون تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد. فیلم‌برداری هم در حد پرچم‌داران گوشی‌های سامسونگ است و می‌توانید با کیفیت 720p، 1080p و 2160p اقدام به فیلم‌برداری کنید و نرخ فریم ۹۶۰ در کیفیت‌های پایین و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را در بهترین کیفیت ممکن تجربه خواهید کرد. همه چیز در این زمینه بر وفق مراد خواهد بود و دوربین سلفی هم با سنسور ۱۰ مگاپیکسلی، امکان ثبت تصاویر عریض را فراهم می‌کند. در فناوری این سنسور از HDR هم استفاده شده است و پویایی تصاویر سلفی شما را برای قرار گرفتن در شبکه‌های اجتماعی تائید می‌کند. همچنین فیلم‌برداری ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 2160p در دوربین گوشی Z فلیپ از نکات جالب آن است.

دوربین  گوشی Z فلیپ

سخت افزار

سامسونگ با استفاده از مشخصات فنی بهتر، مخصوصا در زمینه ظرفیت باتری، سعی در ارائه محصول بهتری نسبت به رقبا داشته است و تاحدودی هم موفق بوده است. تناوب جالبی را بین گوشی Z فلیپ و گوشی تاشوی موتورولا می‌بینیم و علارغم عدم موفقیت برند موتورولا در این کار، سامسونگ راه بهتری را در پیش گرفته و می‌توان گفت که آینده خوبی پیش‌رو دارد. نمایشگر ۱.۱ اینچی آن اطلاعات ریز و درشتی را در اختیارتان می‌گذارد و فناوری سخت‌افزاری آن قابل توجه است.

تراشه ۷ نانومتری به‌کار رفته در گوشی Z فلیپ از پردازنده هشت هسته‌ای بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی Adreno 640 سامسونگ Z فلیپ هم گرافیک خارق‌العاده بازی‌های حجیم را در آن تضمین می‌کند. تراشه اسنپ دراگون ۸۵۵ این محصول را از نظر سخت‌افزاری در شرایط خوبی قرار می‌دهد و شاهد این هستیم که از پردازنده‌های Kryo با فراکانس‌های مختلفی که چهار مورد از آن‌ها ۱.۷۸ گیگاهرتزی هستند، عرضه شده‌اند.

در سخت افزار گوشی Z فلیپ می‌بینیم که از فناوری GPS استفاده شده است و از NFX برخوردار است. یواس‌بی تایپ‌سی قطعا برای بسیاری از کاربران خوش‌حال کننده است و سرعت انتقال خوبی را برای‌شان فراهم می‌کند. از دیگر سنسورهای گوشی Z فلیپ هم می‌توان به زیروسکوپ، بارومتر، قطب‌نما و شتاب سنج اشاره کرد که باتوجه به قابلیت حمل عالی گوشی، می‌توانید از آن‌ها برای ثبت علائم حیاتی خود هنگام ورزش‌ در فضای باز استفاده کنید.

صفحه نمایش  گوشی Z فلیپ

باتری

در اولین نگاه به گوشی Z فلیپ، بسیاری از کاربران فکر می‌کنند که نمی‌توان یک باتری بزرگ با ظرفیت خوب را در آن قرار داد. اما سامسونگ در این زمینه عالی عمل کرده است و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی از لیتیوم پلیمر ساخته شده است و آن را چند رتبه نسبت به رقبا پیش می‌اندازد. قابلیت شارژ بی‌سیم برای گوشی فراهم شده است و به‌میزان ۱۵ وات هم می‌توانید گوشی را با قابلیت شارژ سریع به حالت پایدار برسانید. گفتنی است که باتری غیرقابل جداسازی است و باید موارد ایمنی را در استفاده و حفظ طول عمر آن رعایت کرده باشید.

امنیت

برای تامین امنیت گوشی Z فلیپ، از سنسورهای مختلفی استفاده شده است. حسگر اثر انگشت در جای همیشگی خود در گوشی‌های برند سامسونگ قرار دارد. بدنه شیشه‌ای همراه با یک لایه اضافه‌ پلاستیکی، آن را در برابر ضربه و سقوط مقاوم می‌کند، اما در کل چندان نباید به طراحی این بدنه امیدوار بود، چرا که گوشی‌های تاشو هنوز در اول راه هستند و شاید تصمیم سامسونگ به استفاده از بدنه شیشه‌ای، در ابتدا نتیجه‌ی عکس هم دهد.

از دیگر نکات مهم امنیتی گوشی Z فلیپ این است که تا حد امکان از سقوط گوشی جلوگیری کنید. با اینکه از گوریلا گلس 6 بدنه‌ی شیشه‌ای گوشی استفاده شده است، اما تست‌ها گویا جوابگو نبوده‌اند و سامسونگ Z فلیپ در همان دفعه‌های اول در این زمینه شکست می‌خورد. قاب گوشی Z فلیپ از آلومینیوم ساخته شده است و در بخش جلویی آن، لایه‌هایی از پلاستیک در طراحی شیشه‌ای آن دیده می‌شود.

گوشی Z فلیپ

طراحی

اولین مورد مهمی که در طراحی گوشی Z فلیپ دیده می‌شود، استفاده از شیشه در بدنه‌ی آن است. این خبر جدیدی است و سازندگان با این کار قصد دارند که مقاومت گوشی را در برابر ضربات ناشی از افتادن یا دیگر موارد بالا ببرند. آن‌ها از لایه پلاستیکی خاصی برای بالا بردن توان مقاومت بدنه‌ گوشی استفاده کرده‌اند. یکی از مواردی طرفداران گوشی‌های تاشو از آن گلایه‌مند هستند، وجود چین خوردگی در خط تاخوردگی این گوشی‌ها است.

سامسونگ با استفاده از شیشه سعی در از بین بردن این چین‌خوردگی را داشته است و می‌توان در کنار افزایش مقاومت گوشی Z فلیپ، این مورد را هم در نظر داشت. البته تحلیل‌گران نظر دیگری در مورد این تصمیم سامسونگ داشته‌اند. سامسونگ Z فلیپ قدم بزرگی را در عرضه گوشی‌های تاشو برداشته است و با اینکه هنوز در اول راه قرار داریم، اما این روند می‌تواند نوید روزهای بهتری برای گوشی‌های تاشو با طراحی تماما شیشه‌ای باشد.

سامسونگ با همکاری کمپانی Dolnsys، اقدام به تهیه شیشه‌های باریک در طراحی گوشی Z فلیپ کرده است و به‌همین دلیل این شیشه‌ها شکستگی هنگام تاشدن نخواهند داشت. ضخامتشان بسیار کم است و طراحی جالبی هم دارند.

بسیاری از کاربران و تحلیل‌گران هدف از طراحی گوشی‌های تاشو را استفاده از نمایشگرهای بزرگ نسبت به گوشی‌های معمولی می‌دانند. به‌همین منظور گوشی Z فلیپ با داشتن اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچی قدم خوبی برداشته است و در تقارن با بزرگ‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار موجود همچون آیفون ۱۱ پرو و گلکسی نوت ۱۰ پلاس این کمپانی قرار می‌گیرد. البته این روند در آینده بهتر از این‌ها باشد و سامسونگ بتواند گپ قابل توجهی از نظر اندازه با گوشی‌های معمولی ایجاد کند.

گوشی Z فلیپ

در طراحی سامسونگ Z فلیپ، یک صفحه نمایش ۳ اینچی هنگام تا شدن گوشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا مواردی از قبیل اعلان‌ها و ساعت و دیگر موارد را در آن مشاهده کند. این کار می‌تواند نیاز به باز کردن گوشی را در مواقع مختلف کاهش دهد. گوشی Z فلیپ را می‌تواند در حالت کوچک‌شده به‌راحتی حمل کنید و این تغییر محسوس را در زندگی روزمره خود حس خواهید کرد. بدین ترتیب اعلانات و سایر موارد را در کسری از ثانیه مشاهده خواهید کرد و بهبود قابل توجهی را نسبت به گوشی‌های معمولی شاهد هستیم.

چرا گوشی Z فلیپ سامسونگ را بخریم؟

گوشی سامسونگ گلکسی Z فلیپ از ایده جسورانه‌ای برای ساخت بهره می‌برد و سامسونگ آن را در کنار دیگر گوشی‌های هوشمند عرضه کرده است تا آزمون سخت خود را پس دهد. همه‌چیز به خود کاربر بستگی دارد و وجود مشخصات فنی عالی، باتری قابل قبول و دوربین در حد پرچم‌داران، شاید برای خرید گوشی Z فلیپ کافی به‌نظر برسد.

گوشی هنگام تاشدن به‌راحتی در کوچک‌ترین جیب‌ها هم جای می‌گیرد و همین می‌تواند حس خوبی داشته باشد. گوشی Z فلیپ یک محصول با نمایشگر بزرگ است که کاربران می‌توانند آن را راحت‌تر از این دیگر گوشی‌های بزرگ و فبلت‌ها حمل کنند. این ویژگی تنها مختص گوشی‌های تاشو است و حتی دست‌های کوچک‌تر و جیب‌های ژاکتی هم می‌توانند پشتیبان خوب گوشی Z فلیپ باشند.

حافظه داخلی گوشی Z فلیپ، ۲۵۶ گیگابایت است که میزان بهتری نسبت به مدل‌های دیگر امسال دارد. امکان قرار دادن حافظه جانبی در گوشی وجود ندارد و البته نیازی هم احساس نمی‌شود. فناوری UFS 3.0 در طراحی حافظه این گوشی به‌کار رفته است. گوشی Z فلیپ از اندروید ۱۰.۰ بهره می‌برد و سامسونگ بازهم از رابط کاربری One UI 2 استفاده کرده است.

گوشی Z فلیپ

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Z فلیپ سامسونگ

کاربران نظرات ضد و نقیضی به محصول تاشوی سامسونگ داشته‌اند و اعتقاد دارند که سامسونگ می‌توانست اندازه صفحه نمایش را بزرگ‌تر و از باتری بهتری هم بهره بگیرد. قیمت گوشی Z فلیپ از نظر کاربران آن‌ قدر ها هم که شایع شده بود، بالا نیست و با در نظر نگرفتن نوسانات ارز در داخل کشور، قیمت معقولی محسوب می‌شود و تقریبا کمتر از محصولاتی همچون ریزر است. این فناوری هنوز هم در تکنولوژی گوشی‌های هوشمند تازه و نوین است و همان‌طور که گفته شد، در خیابان و مجامع مختلف۷ نظرات بسیاری از کاربران را جلب خواهد کرد.

گوشی Z فلیپ قابلیت حمل خوبی از نظر بسیاری از خریداران دارد و به‌راحتی تا شده و به‌حالت ایستاده برمی‌گردد. همین امکانات با سخت‌افزار مناسب می‌تواند دلیلی برای خرید گوشی Z فلیپ باشد. فناوری صفحه نمایش تفاوت چندانی با گوشی‌های معمولی و پرچم‌دار ندارد و باید گفت که استفاده از دو صفحه نمایش کوچک‌تر هم سبب می‌شود که گوشی Z فلیپ شیک و عالی دیده شود و شما خیلی مواقع نیازی به بازکردن گوشی هم نداشته باشید. کاربرانی هم اعتقاد دارند که سامسونگ در ارائه یک محصول بی‌نقص شکست خورده است و گوشی‌های تاشو هنوز راه دور و درازی برای رسیدن به یک طراحی ناب و بی‌نقص دارند. طراحی موردنظر درواقع تمام شیشه‌ای است و هرچه قدر که گوشی‌ّهای تاشو همچون گوشی سامسونگ Z فلیپ از طراحی پلاستیکی بخش جلویی خود دور شوند، شاهد ارائه کیفیت بهتر و علاقه‌مندی کاربران خواهیم بود.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1398
طول و عرض
Unfolded: 167.3 x 73.6 میلی‌متر - Folded: 87.4 x 73.6 میلی‌متر
ضخامت
Unfolded: 7.2 میلی‌متر - Unfolded: 17.3 میلی‌متر
وزن
183 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8150 Snapdragon 855 Plus
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.95 GHz Kryo 485 & 3x2.41 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485
پردازنده گرافیکی
Adreno 640
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Foldable Dynamic AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2636 پیکسل
تراکم پیکسلی
425~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
مشخصات دوربین
12 - 12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.55 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
توضیحات تکمیلی صدا
32-bit/384kHz audioTuned by AKG
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3300 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
+4K@30/60fps, 1080p@60/240fps, 720p@960fps, HDR10
منوی فارسی
دارد
ضبط صدا
دارد
سایر قابلیت‌ها
+ANT
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
خوب بود اما خیلی گرون

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ Z فلیپ Galaxy Z Flip تک سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ Z فلیپ Galaxy Z Flip تک سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1398

طراحی

طول و عرض
Unfolded: 167.3 x 73.6 میلی‌متر - Folded: 87.4 x 73.6 میلی‌متر
ضخامت
Unfolded: 7.2 میلی‌متر - Unfolded: 17.3 میلی‌متر
وزن
183 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8150 Snapdragon 855 Plus
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.95 GHz Kryo 485 & 3x2.41 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485
پردازنده گرافیکی
Adreno 640

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Foldable Dynamic AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2636 پیکسل
تراکم پیکسلی
425~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.55 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@30fps
فیلم برداری
+4K@30/60fps, 1080p@60/240fps, 720p@960fps, HDR10

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
توضیحات تکمیلی صدا
32-bit/384kHz audioTuned by AKG

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
+ANT

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3300 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم