برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Samsung Galaxy S20 Plus Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 12 - 64 - 12 - 0.3  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 10
4G
12 - 64 - 12 - 0.3 مگاپیکسل
4500 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

گوشی S20 پلاس

گوشی S20 پلاس سامسونگ در مارس سال ۲۰۲۰ و با پشتیبانی از دو سیم کارت روانه بازار شده است. استفاده از باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین عالی ۶۴ مگاپیکسلی، مهم‌ترین ویژگی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ است که آن را تبدیل به محصولی خوش‌دست و در حین حال بزرگ می‌کند. گوشی S20 پلاس شکل عمومی‌تری در سری S20 در سال ۲۰۲۰ داشته است و نسبت به نسخه‌ی سال گذشته، از صفحه‌ نمایش صاف‌تر با طراحی نزدیک به گلکسی S20 اولترا برخوردار است.

معیارهای خرید گوشی S20 پلاس سامسونگ

صفحه‌ نمایش بزرگ با رزولوشن ایده‌آل WQHD+

سامسونگ با عرضه‌ی گوشی S20 پلاس، به‌عنوان نسخه‌ی میانی این سری در سال ۲۰۲۰، که دارای کنترل بهتر و وزن سبک‌تری نسبت به غولی به‌نام گلکسی S20 اولترا است خود را در بازارهای جهانی به رخ دیگر رقبا می‌کشد. اما با تمام این اوصاف، گوشی S20 پلاس هنوز هم با داشتن صفحه نمایش درخشان ۶.۷ اینچی، محصول بزرگی است و از فناوری آمولد در آن استفاده شده است. شما همچنان حس نگاه کردن به بهترین صفحه نمایش جهان را خواهید داشت و این موضوع به‌واسطه رنگ‌های زیبا، زاویه‌ دید عالی و پاسخ‌دهی باورنکردنی تاچ ۲۴۰ هرتزی میسر می‌شود. تنظیمات پیش نمایشی همچنان در کنار سه دکمه اختصاصی سامسونگ قرار گرفته است و سیستم حرکتی گوگل هم در کنار استفاده از کارایی‌های اندروید ۱۰.۰ تاثیر خود را به‌خوبی نشان می‌دهد.

کیفیت 4K صفحه نمایش S20 Plus

در قسمت بالایی صفحه نمایش گوشی S20 پلاس دیافراگم دوربین به‌صورت پانچی قرار گرفته است که به گفته خود سامسونگ، ۵۵ درصد از سوراخ پانچ در سری‌های S10 کوچک‌تر است و واقعا هم به‌سختی می‌توان متوجه آن شد. وضوح تصویر در این نسخه ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ است و کیفیت +WQHD را مثل نسخه‌ی اولیه گوشی S20 در اختیار شما می‌گذارد. این رزولوشن دقیقا کیفیت 4K را ارائه نمی‌کند، اما همچنان یک‌قدم از 2K جلوتر است. می‌توانید برای حفظ عمر باتری و سرعت بالا در کار با اپلیکیشن‌های مختلف، این کیفیت را پایین بیاورید و مثل سابق از کیفیت 2K استفاده کنید.

نرخ تازه‌سازی تصاویر در گوشی S20 پلاس ۱۲۰ هرتز است که به‌ معنای بهتر، صفحه نمایش در هر ثانیه ۱۲۰ مرتبه صفحه‌نمایش را با اطلاعات جدید بروز می‌کند و شما عملا چیزی را از دست نخواهید داد. حرکات نرم‌تر و صاف‌تر دیده می‌شوند و حس خوبی هنگام گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و تجربه بازی‌ها خواهید داشت.

صفحه نمایش گوشی S20 پلاس

این نرخ در کیفیت +WQHD کارایی چندانی ندارد و در صورت دلخواه می‌توانید با تقلیل کیفیت به HD+ از این نرخ برخوردار شوید. به‌ هرحال هر کاربری باید یکی از ویژگی‌های خوب را انتخاب کند و این برای برخی می‌تواند ناراحت کننده باشد. اگر جزو کسانی نیستید که اهمیتی به میزان تازه‌سازی تصویر داده یا متوجه کیفیت تصویر در حالت‌های مختلف نمی‌شوید، وجود چنین ایراداتی شما را ناراحت نخواهد کرد.

دوربین خارق‌العاده ۶۴ مگاپیکسلی و بهبود بزرگ قابلیت زوم در آن

دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس از چهار سنسور فوق‌العاده استفاده می‌کند که سنسور اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی است و با دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 همراه شده است. باتوجه به استفاده‌ی S10 پلاس از سنسور اصلی با دو دریچه‌ی متنوع f/2.4 و f/1.5، کمتر می‌توان آن‌ها را با هم مقایسه کرد.

اندازه سنسور کمی بزرگ‌تر از نسخه‌ی سال گذشته است و کیفیت تصاویر هم بسیار بهتر هستند. یک دوربین فوق‌العاده‌ی ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 هم وجود دارد که به‌نسبت شاهد وضوح کمتری نسبت به سامسونگ S10 پلاس خواهیم بود، اما این کاهش بسیار جزئی و غیرقابل تشخیص با چشم است. تصاویر در حالت واید هنوز هم عالی به‌نظر می‌رسند و تاثیر عالی این دوربین هنوز هم مشهود است.

دوربین اصلی گوشی S20 پلاس

لنزهای چندگانه ی s20 plus

بهترین بهبودهای صورت گرفته در دوربین گلکسی S20 پلاس مربوط به زوم این دوربین‌ها هستند. دوربین تله‌ی ۱۲ مگاپیکسلی S10 جای خود را به یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو داده است که بزرگ‌نمایی اوپتیکال سه‌برابری و همچنین بزر‌گ‌نمایی دیجیتالی ۳۰ برابری را برای‌تان فراهم می‌کند.

اگرچه این میزان در مقایسه با گوشی S20 اولترا چندان زیاد نیست، اما هنوز هم پیشرفت قابل ذکری نسبت به سال گذشته محسوب می‌شود. این ویژگی سبب می‌شود که مسافت‌ها را کم کنید و با گوشی خود همه‌چیز را به‌راحتی مشاهده کنید.

گوشی سامسونگ S20 پلاس برخلاف اکثر گوشی‌های حاضر که هنگام زوم دچار پرش و لگ در رابط کاربری‌شان می‌شوند، حرکت روان‌تر و شگفت‌انگیزی دارد و هیچ تغییری در تجربه‌ی عالی شما در هنگام عکس‌برداری ایجاد نخواهد کرد. این ویژگی مهمی است که به‌ واسطه ارائه جزئیات بیشتر در حین بزرگ‌نمایی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سرانجام به لنز ToF می‌رسیم که برای سنجش عمق تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لنز می‌تواند جلوه‌های دقیقی از موضوعات و زمینه‌های مختلف تصاویر شما داشته باشد و بیشترین تاثیر خود را در عکس‌برداری در تاریکی به‌نمایش می‌گذارد.

نمونه عکس گوشی S20 پلاس

نمونه عکس گرفته شده با گوشی S20 پلاس

دوربین سلفی s20 plus

در جلوی گوشی یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است که قبلا هم در گوشی‌های S10 و Note 10 دیده بودیم. جزئیات، رنگ و نورپردازی در سلفی‌ها بسیار خوب دیده می‌شود و حالت لایو فوکوس هم امکان اضافه کردن تیرگی پس‌زمینه و جلوه‌های رنگی را به تصاویر امکان‌پذیر می‌کند. در کنار آن می‌توانید جلوه‌ خاصی هم به‌موهای خود بدهید که سامسونگ در ویدیوهای تبلیغاتی هم مانور زیادی روی آن داده بود.

دوربین سلفی گوشی S20 پلاس

به‌طور کلی، عکس‌برداری در گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس بسیار عالی است و این امکان به‌ لطف قابلیت‌های نرم‌افزاری فوق‌العاده سامسونگ بعد از پردازش و بهینه‌سازی تصاویر فراهم می‌شود.

فیلمبرداری با گوشی S20 پلاس

سامسونگ از هوش مصنوعی برای بهبود اسنپ‌های شما استفاده کرده است و نتیجه هم بسیار درخشان است. طیف وسیعی از افزونه‌های جذاب در گوشی S20 پلاس دیده می‌شود که از بین آن‌ها می‌توان به فیلم‌برداری کوتاه، ساخت کلیپ و همچنین عکس‌برداری با کیفیت ۶۴ مگاپیکسلی با وضوح بالا بدون اینکه حالت پیکسل بینینگ رخ دهد، اشاره کرد.

دوربین بزرگ گوشی S20 پلاس قابلیت فیلم‌برداری با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 2160p را هم دارد و البته در حالت خاص هم می‌توانید کیفیت 4320p را این‌بار با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه تجربه کنید که البته حجم فوق‌العاده زیادی در حافظه گوشی برای‌تان آب می‌خورد. دوربین سلفی هم کیفیت فیلم‌برداری مشابهی را ارائه می‌کند و تصاویر عریض‌تر از نسخه‌ی سال پیش خواهند بود.

پردازش سریع و بسیار قدرتمند با پردازنده‌های اسنپ دراگون و اگزینوس گوشی S20 پلاس سامسونگ

 انتظار می‌رود که تراشه اسنپ دراگون و اگزینوس قدرت پردازشی فوق‌العاده بالا و سریعی داشته و مزایایی همچون بهینه‌سازی باتری را هم در دل خود داشته باشند. آن‌ها لزوما عملکرد یکسانی ندارند و کمی در قدرت پردازش‌ها تفاوت‌هایی دیده می‌شود. گوشی S20 پلاس همراه با اندروید ۱۰.۰ عرضه شده است که رابط کاربری زیبای One UI 2 جلوه‌ی خاصی هم به آن می‌بخشد. این رابط قطعا در سال‌های آینده وارد گوشی‌های دیگری هم خواهد شد.

سامسونگ از پردازنده‌های گرافیکی Adreno 650 و Mali-G77 استفاده کرده است که با توجه به پیشگام بودن سامسونگ در اجرای عالی بازی‌های AAA روی پلتفرم موبایل، گیمرهای حرفه‌ای بازهم می‌توانند تجربه‌ای ناب در این زمینه داشته باشند.

حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی گوشی را در کنار ۸ گیگابایت رم قرار دهید تا سرعت بالای اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها و فضای ذخیره‌سازی مناسب را یکجا داشته باشید. البته بازهم می‌توانید توسط یک حافظه جانبی microSDXC، فضای بیشتری برای خود بخرید، به‌شرطی که قید اضافه کردن سیم کارت دوم را زده باشید.

باتری با ظرفیت بزرگ‌تر و ماندگاری بالای آن در حالت +WQHD

سامسونگ در گوشی S20 پلاس از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که برای گوشی‌های هوشمند رده‌بالا ظرفیت بالایی است. اگرچه گزینه‌های بالاتری هم در بازار وجود دارد. انتظار می‌رود که گوشی S20 پلاس بتواند یک روز کامل با این باتری در حالت استفاده از صفحه نمایش WQHD+ ۱۲۰ هرتزی دوام بیاورد. یقینا اگر این ویژگی صفحه نمایش را غیرفعال کنید، بیش از یک روز می‌توانید از باتری استفاده کنید.

فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی در گوشی S20 پلاس توسط پورت USB-C یا قابلیت شارژ بی‌سیم نسخه ۲.۰ فراهم شده است. در کنار همه‌ی این‌ها، ویژگی جذاب Wireless Power Share را هم داریم که می‌توانید دستگاه‌های جانبی را توسط گوشی S20 پلاس شارژ کنید و از پشت گوشی برای این منظور استفاده کنید. بهترین کارایی این ویژگی برای ساعت‌های هوشمند و گلکسی بادز پلاس خواهد بود.

سامسونگ در طراحی باتری غیرقابل تعویض گوشی S20 پلاس از لیتیوم پلیمر استفاده کرده است و سرعت شارژدهی بی‌سیم در حالت Qi/PMA قدری بالاتر از حالت پاوربانک این فناوری است.

طراحی عمومی‌تر و حالت خمیدگی کمتر گوشی S20 پلاس

سامسونگ S20 پلاس نسبت به‌ نسخه‌ی سال گذشته بسیار عمومی‌تر طراحی شده است و تغییر چندانی نسبت به گوشی‌های دیگر این سری نداشته است و حتی خمیدگی منحصربه‌فرد S10 پلاس هم در آن دیده نمی‌شود. در ابتدا باید بگوییم که ماژول دوربین اصلی گوشی به گوشه‌ی سمت چپ در بالا منتقل شده است و احتمال می‌رود که این روند برای تمام گوشی‌های سال ۲۰۲۰ هم تکرار شود.

طراحی گوشی S20 پلاس

بدنه گوشی s20 plus سامسونگ

گوشی S20 پلاس از بدنه‌ی شیشه‌ای به‌جای سرامیک در پشت خود بهره می‌برد. سامسونگ این کارها را برای استفاده بهینه از فضای بدنه صورت داده است و حتی محافظت بهتری هم از گوشی صورت می‌گیرد. گوشی سامسونگ S20 پلاس بدنه‌ی بزرگ ۱۶۱.۹ در ۷۳.۷ در ۷.۸ میلی متری دارد و وزن ۱۸۶ گرمی آن هم چندان سنگین به‌نظر نمی‌رسد.

رنگبندی s20 plus

گوشی را می‌توانید در رنگ‌های آبی آسمانی، خاکستری کیهانی و مشکی کیهانی تهیه کنید. نسخه‌ی صورتی آسمانی را تنها در نسخه‌ی معمولی گلکسی S20 پلاس می‌توانید داشته باشید. البته گفتنی است که این رنگ‌ها در منطقه‌ای که عرضه می‌شود، می‌تواند متفاوت باشد. گوریلا گلس ۶ در هر دو بدنه‌ی شیشه‌ای گوشی استفاده شده است و یک فریم آلومینومی هم مثل همیشه در طراحی آن دیده می‌شود. فناوری IP68 هم سبب می‌شود که علاوه بر مقاومت گوشی در برابر گرد و خاک، بتوانید تا ۳۰ دقیقه گوشی را در عمق یک و نیم متر زیر آب نگه دارید.

گوشی S20 پلاس

چرا گوشی S20 پلاس سامسونگ را بخریم؟

سامسونگ S20 پلاس ممکن است از نگاه برخی‌ها پیشرفت‌های کمی نسبت به نسخه‌ی معمولی این سری داشته باشد، اما هنوز هم برای کاربران زیادی وسوسه کننده است. فناوری صفحه‌ نمایش گوشی S20 پلاس واقعا چشم‌گیر است و لنزهای به‌کار برده شده برای زوم، برای عکاسی در مسافت‌های دور فوق‌العاده هستند.

آن‌دسته از کاربرانی که مدل‌های قدیمی‌تر از S10 پلاس دارند، قطعا با خرید گوشی S20 پلاس جهش فوق‌العاده امکانات و مشخصات فنی آن را حس خواهند کرد. با اینکه سامسونگ جالب‌ترین ویژگی‌های پرچم‌دار خود را برای S20 اولترا نگه داشته است، اما همچنان نسخه‌ی پلاس هم ویژگی‌های امیدوار کننده‌ای دارد و مخصوصا در زمینه کنترل بهتر و خوش دست بودن، می‌تواند گوی سبقت را از اولترا برباید.

دوربین گوشی S20 پلاس

درواقع گوشی S20 پلاس سامسونگ محصولی با صفحه نمایش بزرگ است که حس خوبی در نگه داشتن با یک دست دارد. دوربین‌ها در عین استفاده از لنزهای بزرگ و چشم‌نواز بودن، هنوز هم رازهای بسیاری در خود دارند و سامسونگ میزان بهبود تصاویر توسط ابزارهایی همچون کاهش نویز را بیشتر کرده است.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی S20 پلاس سامسونگ

قیمت گوشی S20 پلاس نشان می‌دهد که چندان با محصول ارزان‌ قیمتی روبرو نیستیم و در حال حاضر و تا قبل از عرضه دیگر گوشی‌های سال ۲۰۲۰، یکی از بهترین نمونه‌های بازار است. کاربران بسیاری صفحه‌نمایش گوشی S20 سامسونگ را تحسین می‌کنند و پویایی و رنگ‌های زنده آن را در بازار بهترین می‌دانند.

این صفحه‌ی بزرگ همزمان وزن گوشی را هم زیاد بالا نبرده است و حس خوبی از نگه داشتن گوشی خواهید داشت که از نظر کاربران هم همین‌طور بوده است. کاربران استفاده نکردن سامسونگ از دوربین پاپ‌آپ را عالی توصیف کرده‌اند و این دوربین سلفی با سوراخ پانچی کوچک‌تر را بسیار شیک‌تر و زیباتر می‌دانند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1398
طول و عرض
161.9x73.7 میلی‌متر
ضخامت
7.8 میلی‌متر
وزن
186 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 990
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core (2x2.73 GHz Mongoose M5 & 2x2.60 GHz Cortex-A76 & 4x2.0 GHz Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G77 MP11
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED 2X
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440x3200 پیکسل
تراکم پیکسلی
525~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 6
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only) CDMA 800 / 1900 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 25(1900), 26(850), 28(700), 32(1500), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
12 - 64 - 12 - 0.3 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.76 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.8 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم 3 برابری اپتیکال
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - لیزر AF - Super Steady video
رزولوشن عکس دوربین چهارم
0.3 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth TOF 3D - دریچه دیافراگم f/1.0
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
auto-HDR, panorama
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.2 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Auto-HDR - 4K@30/60fps, 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع به صورت بی سیم 15 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
8K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps, HDR10+, stereo sound rec., gyro-EIS & OIS
سایر قابلیت‌ها
Samsung DeX - Samsung Wireless DeX (desktop experience support) - ANT+ - Bixby
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(4)
رتبه‌بندی کلی
5
4 نظرات
من این گوشى رو از دیجى دو خرید کردم. چند روزى هست که تحویلش گرفتم. از گوشى کاملا راضیم.

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 Plus دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1398

طراحی

طول و عرض
161.9x73.7 میلی‌متر
ضخامت
7.8 میلی‌متر
وزن
186 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Exynos 990
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core (2x2.73 GHz Mongoose M5 & 2x2.60 GHz Cortex-A76 & 4x2.0 GHz Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G77 MP11

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED 2X
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440x3200 پیکسل
تراکم پیکسلی
525~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 6

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only) CDMA 800 / 1900 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 18(800), 19(800), 20(800), 25(1900), 26(850), 28(700), 32(1500), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500), 66(1700/2100)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.76 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.8 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم 3 برابری اپتیکال
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - لیزر AF - Super Steady video
رزولوشن عکس دوربین چهارم
0.3 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth TOF 3D - دریچه دیافراگم f/1.0
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
auto-HDR, panorama
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.2 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Auto-HDR - 4K@30/60fps, 1080p@30fps
فیلم برداری
8K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps, HDR10+, stereo sound rec., gyro-EIS & OIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
Samsung DeX - Samsung Wireless DeX (desktop experience support) - ANT+ - Bixby

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع به صورت بی سیم 15 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم