برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 12/128 گیگابایت

Samsung Galaxy S20 Ultra Dual Sim 128GB RAM 12GB Mobile Phone

Samsung Galaxy S20 Ultra Dual Sim 128GB RAM 12GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 12 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 108 - 48 - 12 - 0.3  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
12 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 10
4G
108 - 48 - 12 - 0.3 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

گوشی s20 اولترا

گوشی s20 اولترا در مارس سال ۲۰۲۰ با قدرتمندترین مشخصات ممکن در سری S20 روانه بازار شد و توانست نظرات مثبت بسیاری را جلب کند. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار زوم دیجیتالی ۱۰۰ برابری مهم‌ترین خصیصه‌های گوشی s20 اولترا هستند و در کنار آن می‌توانیم به حضور باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم. گوشی دو سیم کارته است و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی آن را می‌توانید با یک میکرو اس‌دی افزایش دهید. صفحه نمایش ۶.۹ اینچی آن نسبت به سال گذشته بزرگ‌تر شده است و نرخ تازه‌‌سازی بالا و وضوح و روشنایی خارق‌العاده آن هم سبب می‌شود که همیشه از نگاه کردن به آن لذت ببرید.

معیارهای خرید گوشی S20 اولترا سامسونگ

صفحه‌ نمایش بزرگ و با کیفیت همراه با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی همه‌ی آن چیزی است که انتظارش را داشتیم

صفحه نمایش ۶.۹ اینچی گوشی s20 اولترا مرز میان انگشتان دست‌تان را می‌شکند و تجربه سریع و چابکی روی آن خواهید داشت. البته این نمایشگر چندان از گوشی S10 پلاس بزرگ‌تر نیست و حد یک دهم و دو دهم از نسخه‌ی پلاس و معمولی نسخه‌ی سال گذشته بزرگ‌تر است. حقیقت این است که گوشی s20 اولترا به‌جای عریض بودن، به‌طرز چشم‌گیری بلندتر است و نسبت ابعاد تصویر را به ۲۰:۹ می‌رساند.

صفحه نمایش گوشی s20 اولترا

هنوز هم می‌توان آن را به‌ طرز راحتی در دست گرفت و در جیب قرار داد، اما به‌ هر حال به یاد داشته باشید که با بزرگ‌ترین مدل سری S20 طرف هستید. برای لمس آسان تمام بخش‌های صفحه نمایش، باید گوشی را دو دستی نگه دارید، چرا که گوشی s20 اولترا بزرگ‌ است و این بزرگی تنها به صفحه نمایش ۶.۹ اینچی آن خلاصه نمی‌شود.

وضوح صفحه نمایش

صفحه نمایش سوپر آمولد گوشی s20 اولترا وضوح تصویر عالی QHD یا همان ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ را ارائه می‌کند و البته وضوح پیش‌فرض Full HD + آن‌هم به‌خوبی کار می‌کند و در کنار آن عمر بیشتر باتری را هم خواهد داشت.

حتی در این وضوح تصویری می‌توانید نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را داشته باشید، که برای QHD هنوز در دسترس نیست. روان‌بودن صفحه نمایش در حالت ۱۲۰ هرتزی ارزش بسیاری دارد و هنگام تجربه‌ی بازی‌ها و گشت و گذار روان در نقاط مختلف گوشی، حس جذاب آن را درک خواهید کرد. حسی که باعث می‌شود شما قید کیفیت بالای QHD را زده و به همان Full HD همیشگی راضی باشید.

گوشی s20 اولترا

طراحی ظریف و بی نظیر

سامسونگ s20 اولترا سوراخ کوچک‌تری در قسمت بالای صفحه نمایش برای دوربین سلفی در نظر گرفته است و واقعا زیباتر از گذشته دیده می‌شود. البته به‌همین خاطر باید با لنز دوتایی سلفی خداحافظی کنید و تنها یک دوربین باکیفیت برای ثبت لحظات به‌کار گرفته شده است.

روشنایی صفحه نمایش و پشتیبانی از استانداردهایی همچون +HDR10 در گوشی s20 اولترا عالی است و از مشاهده‌ی نسبت صفحه نمایش به کل بدنه‌ی گوشی، شگفت‌زده خواهید شد. این گوشی عظیم حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است و حتی در خفا هم کم و کاستی‌هایی را در آن در مقایسه با آیفون نخواهید یافت.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و زوم ۱۰۰ برابری؛ ارتقای حیرت‌انگیز کیفیت تصاویر

گوشی s20 اولترا بزرگ‌ترین ارتقا در زمینه سنسور دوربین گوشی‌های سری S  را از زمان گوشی S7 داشته است و این خبر خوبی برای طرفداران محسوب می‌شود. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی s20 اولترا با اینکه از نظر کیفیت تفاوت چندانی با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پیش‌فرض دوربین اصلی ندارد، اما می‌توان کارکرد اصلی آن را در تصاویر بزرگ دانست. با این دوربین می‌توانید از منطقه‌ای بزرگ عکس بگیرید، بدون اینکه کیفیت در بخش‌های مختلف آن از دست برود.

گوشی s20 اولترا

کیفیت فیلمبرداری

این دوربین برای فیلم‌برداری 8K هم عملکرد بسیار خوبی دارد و حتی اگر از تلویزیون 4K هم برای نمایش آن استفاده کنید، تفاوت را به‌وضوح مشاهده خواهید کرد. دوربین هیچگاه جزئیات را قربانی نمی‌کند و شما یک تجربه‌ی ایده‌آل از کار با دوربین گوشی s20 اولترا خواهید داشت.

با گوشی s20 اولترا  می‌توانید با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه و کیفیت 4320p فیلم‌برداری کنید، اما در حالت عادی و بهینه، کیفیت 2160p با نرخ ایده‌ال ۶۰ فریم بر ثانیه در اختیار شما است و کیفیت‌های دیگر هم عملکرد مشابهی با دیگر نسخه‌های سری S20 دارد.

تماس ویدیویی در گوشی s20 اولترا با کیفیت Full HD انجام می‌شود و می‌توانید تا هشت نفر را به ‌صورت همزمان در تماس داشته باشید.

گوشی s20 اولترا

اوج کیفیت در دوربین 

دوربین گوشی s20 اولترا به‌ دلیل پردازش بیش از حد روی تصاویر، گاهی اوقات باعث بلور شدن تصاویر می‌شود و حتی هنگام اشتراک گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، به‌دلیل اینکه تصاویر دارای وضوح ۱۲۰۰۰ در ۹۰۰۰ هستند، مجبور خواهید شد که علاوه بر کاهش سایز آن‌ها، سطح آن‌ها را نرم‌ و صاف کنید و این روند روی کیفیت عکس به‌طور ناخواسته تاثیر می‌گذارد.

سامسونگ از همان ابتدا به این مشکل اشاره کرده بود و با یک به‌روزرسانی سراغ حل مشکلات دوربین گوشی s20 اولترا خواهد رفت. در کنار همه‌ی این‌ها یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله داریم که امکان زوم دیجیتالی ۱۰۰ برابری را فراهم می‌کند و یک ویژگی‌ واقعا دلپذیر است.

گوشی s20 اولترا

نمونه عکس گرفته شده با گوشی s20 اولترا

دوربین سلفی سامسونگ اس 20 الترا

دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هم با استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزاری عملکرد بسیار خوبی دارد و سامسونگ با کنترل کافی روی بوکه‌های مجازی، عمق موجود در تصاویر را به‌خوبی نشان می‌دهد و حتی شاهد گسترش قاب برای عکس‌برداری عریض‌تر توسط این دوربین هستیم.

سامسونگ از قابلیت نرم‌افزاری برای تشخیص عمق در دوربین سلفی استفاده کرده است و اتفاقا عملکرد بسیار خوبی هم دارد. عملکردی که این شک را در ما ایجاد می‌کند که چرا سامسونگ در دوربین پشتی هم چنین قابلیتی را به‌جای استفاده از لنز چهارم به‌کار نبرده است.

گوشی s20 اولترا

دوربین اصلی گوشی

عکس‌ها گرم‌تر و صمیمی‌تر دیده می‌شوند و دوربین گوشی s20 اولترا می‌تواند دو یا چند چهره را هم به‌طور همزمان تشخیص دهد. در کنار این دوربین‌ها، دو سنسور دیگر ۱۲ و ۰.۳ مگاپیکسلی هم در گوشی به‌کار رفته است که وظیفه‌ی خلق تصاویر اولترا واید و عمق‌دهی را برعهده دارد. فلش LED و حالت HDR خودکار هم به‌طور معمول در این دوربین دیده می‌شود و تصاویر پانوراما کیفیت بهتری یافته‌اند.

گوشی s20 اولترا

سخت‌افزار درخشان و رابط کاربر پسند به‌ لطف One UI 2

 بقیه‌ی مشخصات سخت‌افزاری گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا در حد محصولات بالارده است و سامسونگ از یک تراشه ۷ نانومتری اسنپ دراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ استفاده کرده است که همراه ۱۲ گیگابایت رم ارائه می‌شود. حافظه داخلی گوشی s20 اولترا ۱۲۸ گیگابایتی است و می‌توانید از یک میکرو اس‌دی برای افزایش آن استفاده کنید.

گوشی s20 اولترا

رابط کاربری اس 20 الترا

سامسونگ با استفاده از رابط کاربری One UI 2، اندروید ۱۰.۰ را با ظاهری شکیل و کاربرپسند تحویل شما می‌دهد و تنظیم مجدد آن هم ویژگی‌های سفارشی سازی جذابی را در اختیار کاربر می‌گذارد. فهرست خوبی را در بخش پایینی این سیستم‌عامل می‌بینیم که نسبت به نسخه‌های دیگر این سری، برنامه‌هایی همچون Google Duo را در خود دارد و با شماره‌گیر اختصاصی سامسونگ همگام شده است. 

علاوه‌بر همه‌ی اینها سامسونگ برای مقابله با ایردراپ، Quick Share را ساخته است که بدون نیاز به اتصال فیزیکی کار می‌کند و می‌توانید فایل‌های خود را توسط گوشی s20 اولترا با دوستان خود به‌اشتراک گذارید. این ویژگی منحصربه‌فرد سری S20 است و احتمال می‌رود که در آینده برای مدل‌های قدیمی سامسونگ هم عرضه شود.

باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و سوپر شارژ سریع ۴۵ واتی!

سامسونگ s20 اولترا به‌منظور پشتیبانی از فناوری به جای خود، از یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است و نسبت به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی S20 پلاس، پیشرفت قابل توجهی محسوب می‌شود.

گوشی s20 اولترا

فعال کردن صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی هم تاثیر زیادی روی مصرف باتری دارد و میزان ماندگاری آن را به ۹ ساعت و ۱۳ دقیقه کاهش می‌دهد. این عملکرد نشان می‌دهد که بهتر است هنگامی که بازی نمی‌کنید، این صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی را خاموش کنید.

طراحی شیک و زیبا بدون ملاحظات همیشگی

سامسونگ s20 اولترا از شیشه و آلومنیوم ساخته شده است و دیگر خبری از نسخه‌ی سرامیکی نیست. در طراحی آن تنها از دو رنگ خاکستری و آبی کیهانی استفاده شده است و طالبان رنگ آبی آسمانی، تنها می‌توانند در نسخه‌های معمولی و پلاس سری S20 آن را داشته باشند. رنگ خاص‌تر صورتی آسمانی هم که فقط در گوشی S20 معمولی دیده می‌شود. منحنی‌های چپ و راست هنوز هم در گوشی s20 اولترا دیده می‌شود و اگرچه نسبت به نسخه‌های سال گذشته کمتر است. البته این موضوع نمی‌تواند دلیلی برای کاهش اثرات بد ناشی از ضربات به گوشی باشد.

هنوز هم اثرات انگشت در بخش منحنی طراحی گوشی s20 اولترا دیده می‌شود و بعضی اوقات گوشی در تحلیل تصمیم کاربران اشتباه می‌کند و گزینه‌های دیگری را برای مخاطب نشان می‌دهد. موضوعی که البته چندین سال است حل نشده باقی می‌ماند.

گوشی s20 اولترا ضخیم‌تر از دیگر مدل‌های این سری است و دوربین اصلی هم اندازه قابل توجهی دارد که کاملا برجسته دیده می‌شود. این طراحی کاملا راضی‌کننده است و در ابعاد ۱۶۶.۹ در ۷۶ میلی متر سر جای خودشان قرار گرفته‌اند.

ویژگی های ظاهری

گوشی s20 اولترا ۲۲۲ گرم وزن دارد که یقینا افزایش قابل توجهی نسبت به مدل‌های دیگر این سری دارد. این وزن حتی رکورد سال گذشته‌ی ۲۲۰ گرمی پرچم‌دار این کمپانی را می‌شکند. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی، سبب شده است که وزن گوشی بالا رود و گویا سامسونگ تجارت مطلب و منطقی را انجام داده است.

بسیاری از کارشناسان نحوه‌ی قرارگیری دوربین در گوشی s20 اولترا عالی توصیف می‌کنند. خوشبختانه گوشی سامسونگ s20 اولترا کیفیت دوربین را فدای شیک دیده شدن گوشی نکرده است، اما تمام تلاش خود را کرده است که ظاهر خوب گوشی s20 اولترا حفظ شده و در عین حال ملاحظاتی هم در سنسورهای دوربین نداشته باشند. نتیجه هم درخشان بوده است و سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی دوربین گوشی s20 اولترا هم‌کنون نقل محافل است.

گوشی s20 اولترا

چرا گوشی S20 اولترا سامسونگ را بخریم؟

حتما می‌دانید که برچسب قیمت گوشی s20 اولترا بسیار بالا است و نیاز به بررسی بیشتری برای خرید آن خواهید داشت. اگر از کار کردن با گوشی‌هایی که صفحه نمایش بزرگ، قدرتمند و زیبا دارند، لذت می‌برید، خرید گوشی s20 اولترا منطقی خواهد بود. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و زوم ۱۰۰ برابری آن بسیار عالی است و به‌عنوان دو ترفند دل‌پذیر برند سامسونگ می‌توانند دلیل بزرگ‌ دیگری برای خرید گوشی s20 اولترا باشند.

گرچه هر دوی این ویژگی‌ها چندان هم بی‌نقص نیستند، اما به‌ هرحال هر علاقه‌مندی مشتاق امتحان کردن ویژگی‌های آن است و حداقل روی کاغذ مشخصات برجسته‌ای به‌نظر می‌رسند.

صفحه نمایش گوشی s20 اولترا همه‌ی ویژگی‌های لازم برای شگفت‌زده کردن شما را دارد و روشن بودن و سرعت بالای تازه‌سازی آن، همگی عملکرد خوبی دارند. شما به‌ همه‌ی زوایای صفحه نمایش دسترسی دارید و در پایان هیچ‌گاه حس بدی از گشت و گذار و کار با گوشی نخواهید داشت.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی S20 اولترا سامسونگ

تجربه‌ی کاربران بعد از خرید گوشی s20 اولترا سرتاسر شگفتی بوده است و صفحه نمایش درخشان و ظاهر شیک آن مقدم بر تمام ویژگی‌های فنی آن است. قیمت گوشی s20 اولترا سبب می‌شود که قشر محدودی بتوانند با یک تصمیم معقول سراغ این محصول بروند. گوشی s20 اولترا مرز عکاسی توسط گوشی‌های هوشمند را جا به جا می‌کند و همزمان هم دارای قابلیت‌های نرم‌افزاری بسیاری است. به‌همین دلیل عکاسان حرفه‌ای شاید به‌ تهیه‌ی این گوشی راغب‌تر هستند و سامسونگ هم ترفندهای جذابی برای این گروه در نظر گرفته است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1398
طول و عرض
166.9x76 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
222 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 990
Snapdragon 865 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core (1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.8 GHz Kryo 585)
Octa-core (2x2.73 GHz Mongoose M5 & 2x2.60 GHz Cortex-A76 & 4x2.0 GHz Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Adreno 650
Mali-G77 MP11
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
12 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED 2X
اندازه صفحه نمایش
6.9 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440x3200 پیکسل
تراکم پیکسلی
511~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 6
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only) CDMA 800 / 1900 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 39, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
108 - 48 - 12 - 0.3 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.33 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/3.5 - فاصله کانونی لنز 102 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس اتوماتیک PDAF - بزرگنمایی نوری ترکیبی 10 برابر
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - Super Steady video - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین چهارم
0.3 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
TOF 3D - از نوع depth - دریچه دیافراگم f/1.0
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
auto-HDR, panorama
دوربین سلفی
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Auto-HDR - 4K@30/60fps, 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 45 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع به صورت بی سیم 15 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
8K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps, HDR10+, stereo sound rec., gyro-EIS & OIS
منوی فارسی
دارد
ضبط صدا
دارد
سایر قابلیت‌ها
Samsung DeX - Samsung Wireless DeX (desktop experience support) - ANT+ - Bixby
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
این گوشی فوق العاده است
و تصاویر زنده ای را نمایش می دهد

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 12/128 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S20 Ultra دوسیم کارت ظرفیت 12/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1398

طراحی

طول و عرض
166.9x76 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
222 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Snapdragon 865 5G
Exynos 990
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core (1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.8 GHz Kryo 585)
Octa-core (2x2.73 GHz Mongoose M5 & 2x2.60 GHz Cortex-A76 & 4x2.0 GHz Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Adreno 650
Mali-G77 MP11

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
12 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED 2X
اندازه صفحه نمایش
6.9 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440x3200 پیکسل
تراکم پیکسلی
511~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 6

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only) CDMA 800 / 1900 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 39, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.33 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/3.5 - فاصله کانونی لنز 102 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - لرزشگیر OIS - فوکوس اتوماتیک PDAF - بزرگنمایی نوری ترکیبی 10 برابر
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - Super Steady video - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین چهارم
0.3 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
TOF 3D - از نوع depth - دریچه دیافراگم f/1.0
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
auto-HDR, panorama
دوربین سلفی
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Auto-HDR - 4K@30/60fps, 1080p@30fps
فیلم برداری
8K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps, HDR10+, stereo sound rec., gyro-EIS & OIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
Samsung DeX - Samsung Wireless DeX (desktop experience support) - ANT+ - Bixby

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 45 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع به صورت بی سیم 15 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم