برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Plus با ظرفیت 12/512 گیگابایت

 Samsung Galaxy Note10 Plus Dual Sim 512GB RAM 12GB Mobile Phone

 Samsung Galaxy Note10 Plus Dual Sim 512GB RAM 12GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 512 گیگابایت
  • مقدار رم : 12 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه :  12 - 12 - 16 - 0.3 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 4300 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
12 گیگابایت
256 گیگابایت
اندروید 9
4G
12 - 12 - 16 - 0.3 مگاپیکسل
4300 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Plus با ظرفیت 512 گیگابایت

گلکسی نوت 10 پلاس ویژگی های ممتازی از جمله صفحه نمایش 6.8 اینچی عالی و باتری تمام روزه گرفته تا ابزارهای دوربین عالی ارائه می دهد. خبر بد اینکه Note 10 Plus گران است. هیچ جک هدفونی وجود ندارد که باعث ناامیدی هواداران طولانی مدت سامسونگ شده است و دوربین سنجش عمق بسیار محدودتز از رقبا ارائه شده است.

خلاصه ی مطلب اینکه سامسونگ شکاف تفاوتی دوربین را با رقبای خود بسته و گوشی برتری برای افرادی که می خواهند از بهترین اندروید موجود در بازار استفاده کنند، ایجاد کرده است.

معیارهای خرید گوشی موبایل گلکسی نوت 10 پلاس

طراحی و عملکرد

طیف رنگی جذاب کاملاً جالب توجه است و ویژگی های آن تقریباً از بهترین ها است و سامسونگ حتی برای پر کردن شکاف بین ابزارهای دوربین خود و رقبای دوربین محور مانند Huawei P30 Pro و Google Pixel 3 نیز تغییرات بسیاری در دوربین های خود ایجاد کرده است. نوت 10 پلاس همچنین دو شکایت اصلی کاربران را برطرف کرده است: سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش این بار به طور چشمگیری دقیق تر است و حالت شب اختصاصی دوربین کیفیت عکس ها در نور کم را بهبود بخشیده است.

حتی بزرگترین اشکالات نوت 10 پلاس به اندازه ی کافی بزرگ نیستند. جک هدفون وجود ندارد. شاید لازم باشد نحوه ی خاموش کردن تلفن و گرفتن اسکرین شات با استفاده از دکمه ی پاور را دوباره یاد بگیرید. دوربین سنجش عمق کار زیادی نمی کند و گران است.

به یاد داشته باشید که نوت 10 پلاس یک گوشی معمولی نیست. گلکسی نوت 10 پلاس کاربران قدرتمندی را که می خواهند گوشی با صفحه ی بزرگی را بخرند و در واقع از قلم S Pen آن استفاده کنند، هدف قرار می دهد. برای افرادی که تلفن کوچکتر می خواهند یا کاملاً بی علاقه به قلم هستند، گلکسی نوت 10 پلاس چندان هم مناسب نیست.

سامسونگ همچنین نسخه ی کوچکتری از نوت 10 را معرفی کرد که دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی است و قیمت آن کمتر از پلاس است. سامسونگ همچنین ویژگی های آن را کمی کاهش داده است (به عنوان مثال، رم کمتر شده و جایی برای کارت حافظه ندارد)، اما هنوز هم می تواند 90٪ کاری را که مدل پلاس می تواند انجام دهد، انجام بدهد.

با استفاده از گلکسی نوت 10 پلاس یاد می گیرید که ویژگی های دوربین جدید چقدر خوب است. زندگی کردن بدون جک هدفون چگونه است، کنترل حرکات، عمر باتری تمام روزه و سایر ویژگی های آن نسبت به به سایر تلفن های رقبا چه تفاوت هایی دارند.

بهترین ویژگی های  Note 10 Plusشامل طراحی پیچیده و گوشه های مربعی شکل پوشیده شده با شیشه یGorilla Glass 6  بسیار محکم از هر دو طرف است. ساختار بیرونی آن از طراحیAura Glow  پشتیبانی می کند و سنسور اثر انگشت سریع و دقیق در صفحه نمایش. قرار گرفته است. عملکردفوق سریعبا تراشه ی  Snapdragon 855. عکس های عالی با حالت شب مستقل بسیار خوب و نرم افزار دوربین که مثل یک ویرایشگر ویدیوی داخلی و فیلم حالت پرتره به خوبی اجرا می شود.قلمS Pen  راحت و آسان برای استفاده است و امکان فشار دکمه ها بطور تصادفی کمتر شده است.

بدترین ویژگی های موجود در گلکسی نوت 10 پلاس این است که جک هدفون 3.5 میلی متری وجود ندارد و دوربین AR فقط با یک برنامه ی توسعه نیافته کار می کند (اسکنر سه بعدی).دکمه روشن / خاموش / Bixby در سمت چپ باعث می شود که در اوایل استفاده از گوشی خاموش کردن دستگاه و گرفتن اسکرین شات مشکل باشد.شما به یک قاب احتیاج خواهید داشت برای اینکه گلکسی نوت 10 پلاس یک آهنربای لکه گیر است و شما باید مرتباً گوشی را تمیز کنید.درگاه USB-C و جک هدفون شما اکنون یکی هستند.

باتری گلکسی نوت 10 پلاس

شارژر سریع بی سیم و با سیم (به ترتیب 25 و 15 وات). به علاوه ی برنامه ی جدید ضبط کننده ی صفحه نمایش پیشرفت خوبی است و به وسیله یآن حتی می توانید صدا را نیز ضبط کنید.سامسونگ DeX به راحتی در ویندوز و مک قابل نصب است.اتصال همزمان به ویندوز برای انتخاب محتوا از Note 10 به PC 10 به خوبی کار می کند. در دست گرفتن و استفاده از S Pen راحت است.

 

دوربین گلکسی نوت 10 پلاس

دوربین های گلکسی نوت 10 پلاس شامل لنز 16 مگاپیکسلی فوق العاده با زاویه دید، لنز با زاویه دید 12 مگاپیکسلی(دوربین اصلی، دیافراگم دوگانه)، لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی، دوربین سنجش عمق و دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی می شوند.نوت 10 پلاس همان دوربین اصلی گلکسی S10 پلاس را دارد(به علاوه ی لنز حسگر عمق) اما سامسونگ تلاش زیادی را برای بهبود نرم افزار گلکسی نوت 10 پلاس انجام داده است و این کار برای استفاده ی آسانتر از تلفن و برای عکس گرفتن بسیارتاثیر گذار است. نوت 10 پلاس دارای یک دوربین سنجش عمق 3 بعدی است که در کنار سه دوربین اصلی آن قرار دارند.

عکاسی در روز بسیار عالی است، اما حالت اختصاصی شب جایی است که سامسونگ واقعاً در آن پیشرفت کرده است. این حالت که در خود برنامه ی دوربین یافت می شود، چند ثانیه طول می کشد تا یک عکس را پردازش کند و در واقع رنگ ها و جزئیات را از یک صحنه ی تاریک ترسیم می کند. ای کاش سامسونگ یک شمارشگر معکوس را برای اندازه گیری این زمان اضافه می کرد، تا می توانستید بدانید که چه مدت باید تلفن را ثابت نگه دارید، اما عکس های گرفته شده در این حالت می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.پردازش رنگ سامسونگ نیز می تواند در برخی از حالات حالت شب کاملاً روشن شود، جایی که در حقیقت حالت خودکار تصویری دلپذیرتر و با کنتراست بالاتر ایجاد می کند. اما نمی توانید برای هرنوع عکسی از آن استفاده کنید.

نوت 10 پلاس همچنین کارهای جالبی را با ویدیو انجام می دهد. حالت فیلمبرداری Live Focus جلوه ی عمقی به ویدیو می دهد و می توانید از بین چهار فیلتر برای دوربین های جلو و عقب خود انتخاب کنید. فک و برخی اجزا ممکن است محو شوند، و برخی از موهای مجعد من در پس زمینه محو شدند، اما فوکوس روی صورت از نظر منطقی بسیار خوب است.

یکی دیگر از ویژگی های جدید برای زمانی که بزرگنمایی می کنید این است که میزان صدای موسیقی افزایش پیدا می کند. من این کار را در چهار حالت مختلف موسیقی آزمایش کردم و این ویژگی که به نام زوم در صدا شناخته میشود، به خوبی کار می کند. اما برخی از حالات موثرتر از سایرین هستند. جابجایی و تنظیم اندازه ی فوکوس دشوار است چرا که در بزرگنمایی بیش از حد، کیفیت تصویر کاهش پیدا می کند.

برای ویرایشگر ویدیوی عالی که به شما امکان می دهد آهنگ های موسیقی را به ویدیوی خود اضافه کنید، می توانید جلوه های جذاب و متنوعی را به همراه متن به آن اضافه کنید. این بسیار خوب است که بتوانید به سرعت ویدیوی ساده ای را در گوشی خود تولید کرده و بلافاصله آن را به اشتراک بگذارید.

AR Doodle از ویژگی هایی است که با اولین انتشار خود توجهات زیادی را به خود جلب کرد، چرا که بی نظیر است و قدرت S Pen را برجسته تر می کند. شما به حالت ویدیو می روید و می توانید یک فیلم کوتاه از خودتان، شخص دیگری یا صحنه ای در دنیای اطراف خود را ضبط کنید (به نظر می رسد که بعد از یک دقیقه زمان پیشفرض تمام می شود).

همانطور که AR Doodle سرگرم کننده است، هنوز به کار نیاز دارد و مفهوم خاصی از هدف ندارد. نوشتن با برخی از قلم ها دشوار است، و روشی برای عکس گرفتن از کارهای هنری پایانی شما وجود ندارد. نکته: AR Doodle از دوربین سنجش عمق استفاده نمی کند.

چرا گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس را بخریم؟

سامسونگ گوشی های بسیار خوبی را تولید می کند که تقریباً همه ی جنبه های مورد نظر را در یک دستگاه تحت پوشش قرار می دهد: صفحه نمایش روشن و درخشان. دوربین های عالی و عمر باتری بسیار بالا. اما سالهاست که تمام قسمتهای فردی به شکلی جمع شده اند که باعث تحیر و شگفتی شما خواهد شد.این تلفنی نیست که فقط همه چیز داشته باشد؛ این تلفنی است که من واقعاً می خواهم از آن استفاده کنم. گلکسی نوت 10 پلاس کامل ترین، و بهترین گوشی سامسونگ است که در طول این سالها ساخته شده است.

 

نمرات گوشی  گلکسی نوت 10 پلاس

طراحی: 9

عملکرد: 9

باتری: 10

ویژگی ها: 9

نمره ی کلی: 9.2

نظرات کاربران گوشی گلکسی نوت 10 پلاس

-گلکسی نوت 10 پلاس صفحه نمایش 6.8 اینچی غول پیکر و زیبا، عملکرد قوی، جلوه های فوکوس مستقیم برای ویدیو،S Pen  از حرکات هوایی پشتیبانی می کند، عمر باتری طولانی است و استفاده از حالت DeX آسان تر است. با اینحال مدل Aura Glow به سرعت لکه دار می شود ودوربین ها کاملاً هم بهترین نیستند.

-قسمت عقب گلکسی نوت 10 پلاس به اندازه ی طراحی قسمت جلویی جذاب است. به خصوص اگر شما تصمیم به انتخاب مدل Aura Glow  دارید، که بسته به نحوه ی برخورد نور به پشت شیشه، تمام رنگهای رنگین کمان را منعکس می کند.فراتر از همه ی اینها، نوت 10 پلاس یک گوشی اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و عملکرد قوی، میزبان ترفندهای جدید S Pen از جمله حرکات هوایی و عمر باتری بالاتر است. گلکسی نوت 10 پلاس همچنین دارای قابلیت شارژ سریع و جلوه های ویدیویی سطح حرفه ای است. با این حال دوربین های آن می توانند با بهترین های گوگل و هواوی مقایسه شوند.

-صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED mammoth گلکسی نوت 10 پلاس از بهترین مواردی است که تاکنون دیده و تست کرده ام.من عاشق رنگ Aura Glow و نحوه ی تغییر رنگ آن در نور شدم، اما باقی ماندن اثر انگشت روی بدنه ی گلکسی نوت 10 پلاس چندان هم خوب نیست. باتری عظیم 4،300 میلی آمپر ساعت باعث شده تا نوت 10 پلاس به طور میانگین 10 ساعت و 47 دقیقه در تست باتری هنگام وبگردی دوام بیاورد که این برای گوشی های هوشمند بهتر از میانگین است.شارژر 25W  تلفن را بسیار سریع و در مدت زمانی بسیار کم شارژ می کند، زیرا باتری در 15 دقیقه به 33٪ و در 30 دقیقه به 65٪ شارژ می رسد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
مرداد 1398
طول و عرض
162.3×77.2 میلی‌متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
196 گرم
مقاومت در برابر آب
دارد
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 9825
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.73 GHz Mongoose M4 & 2x2.4 GHz Cortex-A75 & 4x1.9 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP12
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
12 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.8 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
3040×1440 پیکسل
تراکم پیکسلی
498 پیکسل بر هر اینچ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 6
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 39, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
12 - 12 - 16 - 0.3 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/3 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.1 - فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
0.3 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth TOF 3D
فلش
LED
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
4300 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
45 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps
منوی فارسی
دارد
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Plus با ظرفیت 12/512 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 10 Plus با ظرفیت 512 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
مرداد 1398

طراحی

طول و عرض
162.3×77.2 میلی‌متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
196 گرم
مقاومت در برابر آب
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Exynos 9825
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.73 GHz Mongoose M4 & 2x2.4 GHz Cortex-A75 & 4x1.9 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP12

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
12 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.8 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
3040×1440 پیکسل
تراکم پیکسلی
498 پیکسل بر هر اینچ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 6

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 39, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/3 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/3.6 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.1 - فاصله کانونی لنز 52 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
0.3 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth TOF 3D
فلش
LED
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
فیلم برداری
4K@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
4300 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
45 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم