برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 30 Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

RealmeNarzo 30 Pro 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Realme Narzo 30 Pro 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48 - 8 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
5G
5000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Realme Narzo 30 Pro 5G

فناوری فایو جی یا همان نسل پنجم می‌تواند نسبت به فناوری نسل چهارم، چند ده برابر سرعت بیش‌تری داشته باشد و از این رو، فناوری فایو جی به موضوع مهمی در زمینه خرید گوشی های هوشمند بدل شده و بسیاری سعی دارند تا با تغییر اسمارتفون خود، تلفن هوشمندی را تهیه کنند که قابلیت پشتیبانی از فناوری فایو جی را داشته باشد. کاربران، عمدتا به دنبال گوشی های مقرون به صرفه هستند و در زمینه فناوری فایو جی هم گوشی‌هایی که قیمت کمی دارند، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند.

شرکت‌های بی‌شماری در تولید گوشی های فایو جی اقتصادی دست دارند و یکی از این شرکت‌ها، ریلمی است. ریلمی به کشور چین تعلق دارد و قبلا به عنوان زیرمجموعه شرکت اوپو معرفی شده که بر بازار داخلی گوشی های هوشمند چین، حکم‌فرمایی می‌کند. خود شرکت ریلمی نیز در حال تجربه رشد سریعی است و در لیست پنج گوشی قدرتمند از انتوتو، یکی از محصولات ریلمی دیده می‌شود و به‌طور کلی می‌توان گفت که ریلمی، شرکت رو به رشد، قدرتمندی است. محصول جدید این شرکت، نارزو ۳۰ پرو فایو جی بوده که یک گوشی هوشمند فایو جی اقتصادی به شمار می‌رود.

مقدمه‌ای بر تشریح Realme Narzo 30 Pro 5G

اول از همه، پشتیبانی از فناوری نسل پنجم است که سبب توجه بسیاری از کاربران به آن می‌شود. مورد دیگری که درمورد این گوشی اهمیت دارد، قیمت ۱۶۰۰۰ روپیه‌ای آن بوده که ریلمی نارزو ۳۰ پرو فایو جی را به عنوان یک اسمارتفون اقتصادی معرفی می‌کند. تراشه به‌کار رفته در این گوشی، یک پردازنده ۷ نانومتری از شرکت مدیاتک است که گزینه‌ای اقتصادی برای گوشی های هوشمند فایو جی به شمار می‌رود.

در زمینه نمایشگر، نارزو ۳۰ پرو فایو جی، دارای عملکرد چشم‌گیری است. پنل نمایشی IPS برای این گوشی انتخاب شده که وضوح FHD را به کاربر ارائه می‌دهد. در کنار این وضوح چشم‌گیر، ما شاهد نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی از طرف نمایشگر هستیم که مقدار بالایی است و در کنار نهایت نرخ روشنایی مناسب ۶۰۰ نیتی می‌آید.

باتری این گوشی مانند بسیاری از محصولات دیگر شرکت چینی ریلمی، دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و یک باتری حجیم به شمار می‌رود؛ این باتری از شارژر سریع ۳۰ واتی نیز استفاده می‌کند. دوربین اصلی از سه سنسور، من جمله حسگر ۴۸ مگاپیکسلی عریض تشکیل شده و در ترکیب آن، سنسور تشخیص عمق دیده نمی‌شود. دوربین سلفی نیز دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریض است.

Realme Narzo 30 Pro 5G

طراحی و کیفیت ساخت ریلمی نارزو ۳۰ پرو فایو جی

طراحی ریلمی نارزو ۳۰ پرو فایو جی بر خلاف محصولات شرکت ریلمی، بسیار ساده و بی شیله پیله است. این طراحی را در گوشی های شرکت موتورولا و تاحدودی سامسونگ، مشاهده می‌کنیم و می‌شود گفت که طراحی میان‌رده‌ای نسبتا خوبی است که البته، جای بهتر شدن هم دارد. حسگر اثر انگشت این گوشی از نوع ادغامی بوده و حاصل ترکیب با دکمه پاور بر روی فریم است.

از حق نگذریم، ریلمی کمی در طراحی پنل جلویی گوشی های خود مشکل دارد و ما عمدتا، شاهد حواشی نامتقارن در اطراف نمایشگر گوشی های ریلمی هستیم. در مورد نارزو ۳۰ پرو هم چنین مشکلی داریم و حواشی قسمت پایینی نمایشگر آن از دیگر نواحی، بسیار ضخیم‌تر هستند. در گوشه بالایی نمایشگر هم دوربین سلفی با طراحی حفره آمده که با توجه به پنل نمایشی، انتخاب هوشمندانه‌ای نیست.

پنل پشتی نارزو ۳۰ پرو فایو جی، طراحی صیقلی بسیار ساده‌ای دارد و می‌تواند اثر انگشت شما را به خود جذب کند. این پنل به جز دوربین اصلی سه‌گانه، هیچ مولفه دیگری را شامل نمی‌شود و فقط در پایین آن است که اطلاعاتی درمورد خود گوشی آمده. در گوشه بالایی پنل پشتی، دوربین اصلی سه‌گانه مشهود است که درون یک قاب مستطیلی شکل لحاظ شده.

در سمت راست فریم، دکمه پاور دیده می‌شود و کنترلرهای صدا به‌جای این‌که در بالای آن باشند در سمت چپ فریم هستند؛ این طراحی، به شرکت اوپو تعلق دارد و در گوشی های شرکت وان‌پلاس که عمده سهامش برای اوپو است، دیده می‌شود. «Realme Narzo 30 Pro 5G» با ابعاد ۱۶۲.۲ در ۷۵.۱ در ۹.‍۱ میلی‌متر، وزن ۱۹۶ گرم و رنگ‌های نقره‌ای و آبی در دسترس است.

Realme Narzo 30 Pro 5G

نمایشگر ریلمی نارزو ۳۰ پرو فایو جی

پنل نمایشی این گوشی از نوع IPS‌ است که عمدتا برای گوشی های اقتصادی مصرف می‌شود. این نمایشگر، امکان نشت نور با توجه به دوربین سلفی حفره‌ای را در اطراف حفره دارد، ولی برای بسیاری از گوشی هایی که نمایشگر IPS‌ و دوربین سلفی حفره داشته‌اند، این نشت نور مشاهده نشده. وضوح نمایشگر، FHD است که برای تماشای فیلم و سریال، مقدار مناسبی به شمار می‌رود.

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر، یکی از نقاط قوت آن است، زیرا می‌توان با استفاده از آن می‌توانید بازی‌ای روان را تجربه کنید. نهایت نرخ روشنایی نمایشگر هم مقدار ۶۰۰ نیت گزارش شده که استفاده از این گوشی را در زیر نور خورشید، راحت می‌کند. رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی نمایشگر، از دیگر موارد قابل تحسین آن است که در کنار قطر ۶.۵ اینچی، تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل بر هر اینچ را سبب می‌شود. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۱۰۲ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۳.۷ درصد از فضای پنل جلویی «Realme Narzo 30 Pro 5G» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار ریلمی نارزو ۳۰ پرو فایو جی

«Realme Narzo 30 Pro 5G» با رابط کاربری Realme UI بر پایه اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. رابط کاربری یاد شده، بیش‌تر برای فرار از محیط خشک و خالی اندروید ۱۰ خوب است و جز این، نمی‌شود حساب چندانی روی آن باز کرد و انتظارات زیادی از آن داشت؛ با این همه، به گفته خود شرکت ریلمی، شخصی‌سازی مناسبی دارد و از لحاظ امنیتی هم خوب است.

تراشه این گوشی، Dimensity 800U 5G بوده که بر پایه لیتوگرافی ۷ نانومتری، توسط شرکت مدیاتک تولید شده. این تراشه، یک مودم فایو جی را حمل می‌کند که اجازه بهره‌برداری از این فناوری را به کاربر نارزو ۳۰ پرو می‌دهد. تراشه از نظر توانایی پردازشی هم خوب است و می‌شود روی آن برای داده‌های نیمه‌سنگین و سنگین، حساب کرد.

تراشه هشت‌هسته‌ای نارزو ۳۰ پرو فایو جی، متشکل از دو هسته Cortex-A76 با نهایت فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است و با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3 همراهی می‌شود که گزینه نسبتا خوبی برای داده‌های سه‌بعدی به شمار می‌رود. «Realme Narzo 30 Pro 5G» در یک نسخه با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و نسخه دیگری با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت در دسترس است.

Realme Narzo 30 Pro 5G

دوربین ریلمی نارزو ۳۰ پرو فایو جی

دوربین اصلی سه‌گانه ریلمی نارزو ۳۰ پرو با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عریض همراهی می‌شود که کیفیت بسیار خوبی دارد، ولی به دلیل نبود سنسور عمق‌سنج، کمی در عکاسی پرتره، دارای مشکل است. سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو این دوربین، برخلاف جثه‌اش، کیفیت خوبی از خود در زمینه عکس‌برداری از سوژه‌های نزدیک نشان داده. دوربین اصلی «Realme Narzo 30 Pro 5G» از سنسورهای زیر تشکیل شده:

  • سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر

  • سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.3 و گستره دید ۱۱۹ درجه

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

دوربین اصلی، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند و از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.1 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر تشکیل شده و می‌توان گفت که از نظر کیفی، خوب است.

باتری ریلمی نارزو ۳۰ پرو فایو جی

ریلمی، علاقه زیادی دارد که گوشی های میان‌رده‌ای را با یک باتری لیتیم-پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه کند و گوشی مورد بحث ما هم از چنین باتری‌ای سود می‌برد. شارژر سریع ۳۰ واتی به دنبال این باتری می‌آید و در عرض ۶۵ دقیقه، آن را به طور کامل شارژ می‌کند.

مشاوره در خرید ریلمی نارزو ۳۰ پرو فایو جی

نارزو ۳۰ پرو فایو جی، گوشی‌ای میان‌رده‌ای با قیمت کم و قابلیت پشتیبانی از فناوری فایو جی است که می‌تواند گزینه‌ای چشم‌گیر برای علاقه‌مندان به این فناوری باشد. شما می‌توانید این گوشی را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399
طول و عرض
162.2x75.1 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
196 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Dimensity 800U 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.4 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC3
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
480 nits (typ)
600 nits (peak)
تراکم پیکسلی
405~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 3
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚119
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.3
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.09 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.1
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR, panorama
1080p@30fps, gyro-EIS
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 30 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 30 Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 30 Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399

طراحی

طول و عرض
162.2x75.1 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
196 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Dimensity 800U 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.4 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC3

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
480 nits (typ)<br /> 600 nits (peak)
تراکم پیکسلی
405~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 3<br />

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 34, 38, 39, 40, 41<br />
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 41, 77, 78, 79 SA/NSA<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚119<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.3<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.09 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.1<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR, panorama<br /> 1080p@30fps, gyro-EIS
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS<br />

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 30 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم