برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل ریلمی مدل X7 Max 5G دوسیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

RealmeX7 Max 5G Dual Sim 256GB RAM 12GB Mobile Phone

Realme X7 Max 5G Dual Sim 256GB RAM 12GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 12 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 64 - 8 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
12 گیگابایت
256 گیگابایت
Android 11
5G
4500 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Realme X7 Max 5G

ریلمی، شرکتی نسبتا نوپا است. این شرکت چینی که در زمینه تولید گوشی های هوشمند میان‌رده‌ای، فعالیت و مهارت دارد، در سال ۲۰۱۸ به عنوان ساب‌برند شرکت معروف اوپو معرفی شد. شرکت اوپو بر بازار داخلی چین، حکم‌فرمایی می‌کند و در بازار جهانی هم سهم ۱۰ درصدی دارد که سبب شده‌اند، این شرکت از لحاظ فروش، یکی از صدرنشین‌های جدول باشد. شرکت ریلمی که حالا از شرکت پرفروش اوپو جدا شده، دارد راه نسبتا متفاوتی را طی می‌کند و تا به این‌جای کار موفق بوده.

شرکت ریلمی، میان‌رده‌های مشهور زیادی نظیر جی تی نئو دارد. جی تی نئو برای بازار داخلی چین، طراحی و تولید شد و حالا، نسخه جهانی آن را با نام ایکس ۷ مکس فایو جی داریم که مشخصا از خانواده جذاب ایکس ۷ است. با این‌که ایکس ۷ مکس همان نسخه جی تی نئو به شمار می‌رود، اما از لحاظ نمایشگر نسبت به جی تی برتری دارد و بر خلاف جی تی از فناوری شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه به بررسی دقیق این اسمارتفون می‌پردازیم.

مقدمه‌

ایکس ۷ مکس، همان تراشه نسخه جی تی نئو را حمل می‌کند. شرکت مدیاتک، این تراشه ۶ نانومتری را یک پرچم‌دار می‌داند، در حالی که دایمینسیتی ۱۲۰۰ نمی‌تواند لقب پرچم‌دار را حمل کند؛ در عوض می‌توان گفت که تراشه مورد بحث از نظر توانایی پردازشی، نمره بسیار بالایی می‌گیرد و با توجه به مودم نسل پنجمی‌ای که بر روی آن قرار گرفته، می‌تواند بسیار کارآمد و قابل اتکا باشد.

یک پنل نمایشی سوپرآمولد بر روی پنل جلویی ایکس ۷ مکس حاضر است که گزینه خوبی برای دوست‌داران صنعت سینما به‌شمار می‌رود؛ مخصوصا که با وضوح فوق‌العاده FHD آمده. این نمایشگر، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به همراه خود می‌آورد که در کنار آن، نهایت نرخ روشنایی ۱۰۰۰ نیتی نیز می‌آید. برخلاف جی تی نئو، نمایشگر ایکس ۷ مکس از محافظت یک گلس محافظ، سود می‌برد.

باتری لیتیم-پلیمری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری‌های شارژ سریع ۵۰ واتی و شارژ معکوس از دیگر مشخصات این اسمارتفون هستند. دوربین اصلی از سه سنسور من جمله سنسور ۶۴ مگاپیکسلی عریض تشکیل شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. دوربین سلفی نیز متشکل از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی عریض است.

Realme X7 Max 5G

طراحی و کیفیت ساخت ریلمی ایکس ۷ مکس فایو جی

ایکس ۷ مکس از نظر طراحی، بسیار خوب است. این گوشی، طراحی تمام اسپرتی را حمل می‌کند که به نوعی در میان محصولات شرکت ریلمی می‌توان آن را مشاهده کرد. به هر حال، این طراحی، ظاهری کلاسیک ندارد، هرچند که انتظار می‌رفت، رنگ مشکی آن، کمی سنگین‌تر باشد. به لطف استفاده از پنل نمایشی سوپرآمولد، ما شاهد بهره بردن ایکس ۷ مکس از یک حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای هستیم که دقت و سرعت بالایی دارد، البته نه به اندازه حسگرهای فیزیکی قدیمی.

پنل جلویی، حواشی اندکی در اطراف نمایشگر سوپرآمولد خود دارد. این حواشی باریک در سمت راست، چپ و بالای نمایشگر با یک ضخامت آمده‌اند، ولی در پایین نمایشگر، افزایش حداقلی ضخامت آن‌ها، مشهود است. در گوشه بالایی نمایشگر، دوربین سلفی را می‌بینیم که بسیار کوچک است و طراحی محبوب و البته پیشرو حفره را انتخاب کرده.

پنل پشتی، دارای طراحی نسبتا شلوغی است. بر روی رنگ مشکی این پنل، الگوی نقطه مانندی را می‌بینیم که در خانواده رنو ۶ از شرکت اوپو نیز دیده می‌شود. در گوشه بالایی پنل پشتی، قاب مستطیلی شکل دوربین اصلی آمده که در امتداد آن، خطی براق مشهود است. در پایین این خط، مستطیلی ذکر شده که شعار شرکت ریلمی و البته نام خود ریلمی را شامل می‌شود؛ شعار شرکت ریلمی، شجاعت پریدن را داشته باش است.

بر روی فریم، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و اسپیکرهای استریئو حاضر هستند. شرکت ریلمی برای ایکس ۷ مکس، یک طراحی مقاوم در برابر پاشش قطرات آب را انتخاب کرده. «Realme X7 Max 5G» با ابعاد ۱۵۸.۵ در ۷۳.۳ در ۸.۴ میلی‌متر، وزن ۱۷۹ گرم و رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و صورتی عرضه می‌شود.

Realme X7 Max 5G

نمایشگر ریلمی ایکس ۷ مکس فایو جی

پنل نمایشی سوپرآمولدی که برای ایکس ۷ مکس انتخاب شده، پنلی با شهرت بسیار زیاد است که تولید آن، انحصارا در اختیار شرکت سامسونگ بوده و شرکت‌های دیگر، آن را سفارش می‌دهند. پنل‌های نمایشی سوپرآمولد دارای کیفیت نمایشی فوق‌العاده بالایی هستند و می‌توان آن‌ها را به عنوان یکی از گزینه‌های مرغوب بازار معرفی کرد. ایکس ۷ مکس با وضوح چشم‌گیر FHD‌ آمده.

بر روی ایکس ۷ مکس، یک گلس محافظ Dragontrail آمده؛ نام این گلس به اندازه گوریلا گلس‌ها، مشهور نیست، اما به گفته سایتی، دومین گلس محبوب میان شرکت‌ها به شمار می‌رود و گوگل نیز برای دو گوشی پیکسل خود، از این گلس‌ بهره برده. نهایت نرخ روشنایی ۱۰۰۰ نیتی نمایشگر، یکی از مواردی است که آن را با کیفیت نشان می‌دهد.

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر هم جای بحث دارد، زیرا یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوست‌داران صنعت بازی‌های موبایلی به شمار می‌رود و حس خوبی هم به کاربران فضای مجازی می‌دهد. رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی این نمایشگر در میان هم‌رده‌ها، طبیعی است و در کنار قطر ۶.۴۳ اینچی، سبب تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل بر هر اینچ می‌شود. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۹۹.۸ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۵.۹ درصد از فضای پنل جلویی «Realme X7 Max 5G» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار ریلمی ایکس ۷ مکس فایو جی

«Realme X7 Max 5G» با رابط کاربری Realme UI 2.0 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. ریلمی در این رابط کاربری، تدابیر جالبی را برای ظاهر حالت همیشه روشن به کار گرفته و از آن‌جایی که ما با یک پنل نمایشی سوپرآمولد سروکار داریم، می‌توانیم انتظار این حالت را داشته باشیم و از شخصی‌سازی‌های متنوع رابط کاربری Realme UI 2.0 نیز استفاده کنیم.

ریلمی برای ایکس ۷ مکس، دست روی یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های شرکت محبوب مدیاتک گذاشته. این پردازنده را با نام  Dimensity 1200 5G می‌شناسیم که به دلیل همراهی شدن با یک مودم فایو جی، کاربر خود را از سرعت بالای این فناوری، بی‌بهره نمی‌گذارد. این تراشه، بر پایه لیتوگرافی ۶ نانومتری تولید شده و توانایی پردازشی بسیار بالایی دارد و دارای اورکلاک نسبتا زیادی است.

تراشه هشت‌هسته‌ای  Dimensity 1200 5G از یک هسته Cortex-A78 با اورکلاک ۳.۰ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با بیشینه فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با نهایت فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز تشکیل شده و توسط پردازنده گرافیکی قدرتمند Mali-G77 MC9 همراهی می‌شود. «Realme X7 Max 5G» در یک نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و نسخه دیگری با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود.

Realme X7 Max 5G

دوربین ریلمی ایکس ۷ مکس فایو جی

ایکس ۷ مکس فایو جی، یک دوربین سه‌گانه متشکل از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دارد. سنسور ۶۴ مگاپیکسلی عریض این دوربین، که به عنوان سنسور اصلی، عرض اندام می‌کند، کیفیت بالایی داشته و رنگ‌ها را بسیار طبیعی ثبت می‌کند. سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو این دوربین هم، کیفیت خوبی دارد و نویز زیادی را دربرنمی‌گیرد. دوربین اصلی «Realme X7 Max 5G» از سه سنسور زیر تشکیل شده:

  • سنسور ۶۴ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر

  • سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.3، فاصله کانونی ۱۶ میلی‌متر و گستره دید ۱۱۹ درجه

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

دوربین اصلی می‌تواند با کیفیت 4K و سرعت‌های ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند، ولی دوربین سلفی که متشکل از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.5 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر است، فقط با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند.

باتری ریلمی ایکس ۷ مکس فایو جی

ایکس ۷ مکس فایو جی، باتری‌ای لیتیم-پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را به همراه خود می‌آورد که با استناد به آزمایش‌ها، طول عمر مناسب ۱۱۰ ساعتی دارد. این باتری به لطف فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی، برای تکمیل نیمی از ظرفیت خود، فقط به ۱۶ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت. فناوری شارژ معکوس ۲.۵ واتی نیز توسط این گوشی، پشتیبانی می‌شود.

مشاوره در خرید ریلمی ایکس ۷ مکس فایو جی

ریلمی ایکس ۷ مکس، گوشی‌ای با قابلیت پشتیبانی از فناوری فایو جی است که تراشه‌ای توانا، وظیفه پردازش داده‌های سنگین و فوق سنگین آن را بر عهده دارد و نمایشگری سوپرآمولد با نرخ نوسازی بالا ۱۲۰ هرتزی نیز برای آن درنظر گرفته شده. خلاصه مطلب این‌که، می‌شود این گوشی را در تمامی موارد، با کیفیت و توانا دانست. شما می‌توانید این اسمارتفون را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
June 2021
تاریخ شمسی
خرداد 1400
طول و عرض
158.5x73.3 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
179 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Dimensity 1200 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.0 GHz Cortex-A78 & 3x2.6 GHz Cortex-A78 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77 MC9
حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
12 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.43 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
1000 nits (peak)
تراکم پیکسلی
409~
محافظت از صفحه نمایش
Dragontrail Glass
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 28, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 28, 40, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
سایز سنسور 1/1.73 اینچ
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚119
دریچه دیافراگم f/2.3
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
فاصله کانونی لنز 16 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.5
سایز سنسور 1/3.0 اینچ
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR, panorama
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 50 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/480fps, gyro-EIS
سایر قابلیت‌ها
قابلیت شارژ معکوس دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل ریلمی مدل X7 Max 5G دوسیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت
گوشی موبایل ریلمی مدل X7 Max 5G دوسیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
June 2021
تاریخ شمسی
خرداد 1400

طراحی

طول و عرض
158.5x73.3 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
179 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Dimensity 1200 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.0 GHz Cortex-A78 & 3x2.6 GHz Cortex-A78 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77 MC9

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
12 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.43 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
1000 nits (peak)
تراکم پیکسلی
409~
محافظت از صفحه نمایش
Dragontrail Glass

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 28, 34, 38, 39, 40, 41<br />
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 28, 40, 41, 77, 78, 79 SA/NSA<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> سایز سنسور 1/1.73 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚119<br /> دریچه دیافراگم f/2.3<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 16 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.5<br /> سایز سنسور 1/3.0 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR, panorama<br /> 1080p@30fps<br />
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/480fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
قابلیت شارژ معکوس دارد

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 50 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم