برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 30 5G دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

RealmeNarzo 30 5G Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Realme Narzo 30 5G Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48 - 2 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 11
5G
5000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Realme Narzo 30 5G

با جان گرفتن فناوری فایو جی یا همان نسل پنجم، بسیاری از شرکت‌ها به سراغ تولید گوشی های میان‌رده‌ای اقتصادی فایو جی کردند که از میان‌ آن‌ها می‌شود به شرکت چینی ریلمی اشاره کرد. این شرکت که به عنوان زیرمجموعه شرکت قدرتمند و موفق اوپو در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، در حال حاضر، یک شرکت مستقل است که دارد رشد چشم‌گیری در بازار گوشی های هوشمند را تجربه می‌کند. شرکت ریلمی در همین زمان کم زیست خود، دست به تولید گوشی های چشم‌گیری زده.

حالا، با ورود فناوری فایو جی، این شرکت علاوه بر تولید گوشی های نسل پنجمی چشم‌گیر، میان‌رده‌های اقتصادی نسل پنجمی جذابی را مانند نارزو ۳۰ فایو جی، روانه بازار کرده. نارزو ۳۰ فایو جی علاوه بر پشتیبانی از فناوری فایو جی توسط یک تراشه از شرکت مدیاتک، دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، باتری حجیم با شارژر سریع ۱۸ واتی، نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و طراحی‌ای زیبا دارد که در ادامه، این موارد را به‌طور دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

مقدمه‌ای بر تشریح Realme Narzo 30 5G

آن‌چه درمورد نارزو ۳۰ فایو جی، علاوه بر پشتیبانی از فناوری نسل پنجم که در نام آن ذکر شده، قیمت کم آن است که این گوشی را به عنوان یک اسمارتفون نسل پنجمی اقتصادی، گزینه چشم‌گیری معرفی می‌کند. تراشه این گوشی، از شرکت مدیاتک با لیتوگرافی ۷ نانومتری آمده و توانایی پردازشی بسیار خوبی دارد؛ این تراشه برای امور نیمه‌سنگین، گزینه مناسبی است.

از نظر نمایشگر، نارزو ۳۰ فایو جی، عملکرد نسبتا خوبی ندارد، ولی نه خیلی. پنل نمایشی این گوشی از نوع IPS‌ بوده که به کرات برای گوشی های میان‌رده‌ای اقتصادی استفاده می‌شود و یکی از دلایل اقتصادی نامیدن این گوشی ها است. این نمایشگر، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و وضوح FHD را شامل می‌شود که هر دو این موارد، گزینه‌های خوبی هستند.

باتری ریلمی نارزو ۳۰ فایو جی، یکی دیگر از موارد قابل تحسین آن است، زیرا این باتری لیتیم-پلیمری با حجم چشم‌گیر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شده و شارژر سریع ۱۸ واتی را نیز به همراه خود دارد. دوربین اصلی، متشکل از سه سنسور من جمله سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عریض است و دوربین سلفی هم یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریض را به همراه خود آورده.

Realme Narzo 30 5G

طراحی و کیفیت ساخت ریلمی نارزو ۳۰ فایو جی

نارزو ۳۰ فایو جی، طراحی‌ خوبی دارد که در گوشی های شرکت ریلمی، زیاد دیده می‌شود و به طراحی گوشی های اینفینیکس و اوپو نیز بی‌ربط نیست. طراحی به دلیل نواری که بر روی پنل پشتی است، کمی اختصاصی‌تر شده و بیش‌تر به سمت شرکت ریلمی گرایش دارد. حسگر اثر انگشت این گوشی از نوع ادغامی بوده و بر روی فریم با دکمه پاور دیده می‌شود؛ این حسگرها، سرعت و دقت بالایی دارند.

پنل جلویی ریلمی نارزو ۳۰ فایو جی، طراحی قابل قبولی را حمل می‌کند. این پنل، دارای حواشی‌ای اندک در سمت راست، چپ و بالای نمایشگر است، اما در پایین نمایشگر، حواشی کمی ضخیم‌تر می‌شوند و حتی در پایین هم حواشی، قابل تحمل هستند و نمی‌شود گفت که ضخامت افسارگسیخته‌ای دارند. در گوشه بالایی، دوربین سلفی با طراحی حفره ذکر شده که علاوه بر جاگیری مناسب، دارای شعاع کمی است.

پنل پشتی، طراحی خود شرکت ریلمی را حمل می‌کند. در سمت چپ این پنل براق و صیقلی، نواری براق‌تر از باقی پنل دیده می‌شود که از قاب دوربین اصلی نیز گذر کرده؛ این نوار، الگویی مانند فلش رو به پایین دارد. قاب دوربین که از آن یاد کردیم، در گوشه بالایی پنل مشهود است و سه سنسور، درون همین قاب مستطیل شکل، لحاظ شده‌اند. در کل می‌شود گفت که طراحی پنل پشتی، خوب است، اما صیقلی بودن آن، سبب جذب اثر انگشت کاربر می‌شود.

در سمت راست فریم، دکمه پاور این گوشی جاگیری کرده که با حسگر اثر انگشت نیز همراه است؛ اما کنترلرهای صدا در بالای آن نیستند و در سمت چپ فریم تعبیه شده‌اند که احتمالا، ریلمی این طراحی را از اوپو یاد گرفته. «Realme Narzo 30 5G» با ابعاد ۱۶۲.۵ در ۷۴.۸ در ۸.۵ میلی‌متر، وزن ۱۸۵ گرم و رنگ‌های آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

Realme Narzo 30 5G

نمایشگر ریلمی نارزو ۳۰ فایو جی

نارزو ۳۰ فایو جی به سراغ یک پنل نمایشی IPS رفته؛ این پنل نمایشی، گزینه خوبی برای گوشی های هوشمند اقتصادی به‌نظر می‌رسد و کیفیت مناسبی، چه در زمینه رنگ‌ها و چه در زمینه مصرف باتری دارد. نمایشگر مورد بحث، وضوح FHD را به کاربر خود ارائه می‌دهد که می‌شود آن را برای تماشای فیلم و سریال با کیفیت بالا درنظر داشت.

نرخ نوسازی نمایشگر، ۹۰ هرتز است که سبب می‌شود شما با نارزو ۳۰ فایو جی، بازی‌ای روان را تجربه کنید. نهایت نرخ روشنایی نمایشگر هم مقدار ۶۰۰ نیت ذکر شده که استفاده از این گوشی را در زیر نور خورشید، آسان می‌کند. رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی این نمایشگر ۶.۵ اینچی هم جای بحث دارد، زیرا سبب تراکم پیکسلی بسیار خوب، ۴۰۵ پیکسل بر هر اینچ می‌شود. ۸۳.۹ درصد از فضای پنل جلویی «Realme Narzo 30 5G» در اختیار نمایشگر ۱۰۲ سانتی‌متر مربعی آن است.

سخت‌افزار و نرم‌افزار ریلمی نارزو ۳۰ فایو جی

«Realme Narzo 30 5G» با رابط کاربری Realme UI 2.0 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. ریلمی برای رابط کاربری Realme UI 2.0 توجه ویژه‌ای به امنیت و شخصی‌سازی داشته. گفته می‌شود که این رابط کاربری از هوش مصنوعی خوبی هم بهره می‌برد. ویندوز کوچک معلق که در رابط کاربری می‌یو‌آی شیائومی برای برنامه‌هایی مثل یوتوب بسیار کاربردی است در این رابط کاربری هم لحاظ شده.

تراشه Dimensity 700 5G نارزو ۳۰ فایو جی را همراهی می‌کند. این تراشه که بر پایه لیتوگرافی ۷ نانومتری توسط شرکت نامی مدیاتک تولید شده، گزینه مناسبی برای گوشی های هوشمند اقتصادی فایو جی است و توانایی پردازشی مناسبی دارد. این تراشه نسبتا کم‌مصرف را می‌توانید برای داده‌های نیمه‌سنگین درنظر داشته باشید.

تراشه هشت‌هسته‌ای نارزو ۳۰ فایو جی، متشکل از دو هسته Cortex-A76 با نهایت فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است و با پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 همراهی می‌شود، که می‌توان گفت در زمینه امور سه‌بعدی، گزینه نسبتا خوبی است. «Realme Narzo 30 5G» در یک نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و دو نسخه رم ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

Realme Narzo 30 5G

دوربین ریلمی نارزو ۳۰ فایو جی

ریلمی نارزو ۳۰ فایو جی با یک دوربین سه‌گانه معرفی شده. سنسور اصلی این دوربین، حسگر ۴۸ مگاپیکسلی عریض است که در کنار یک حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌تواند در زمینه عکس‌برداری چهره، موفق ظاهر شود. عضو دیگر دوربین اصلی، حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو بوده که کیفیت مناسبی دارد و برای عکس‌برداری از سوژه‌های نزدیک خوب است. دوربین اصلی «Realme Narzo 30 5G» از سه سنسور زیر تشکیل شده:

  • سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم  f/2.4

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم  f/2.4

دوربین سلفی هم شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.1 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر می‌شود و کیفیت خوبی در زمینه عکس‌برداری سلفی دارد، ولی امیدی به ایجاد افکت‌های بوکه توسط آن نیست. هر دو دوربین سلفی و اصلی «Realme Narzo 30 5G» با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کنند.

باتری ریلمی نارزو ۳۰ فایو جی

یک باتری لیتیم-پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ریلمی نارزو ۳۰ فایو جی را همراهی می‌کند که هنوز، مورد سنجش قرار نگرفته، ولی می‌شود برای آن، طول عمر ۱۱۴ ساعتی را تخمین زد. «Realme Narzo 30 5G» از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید ریلمی نارزو ۳۰ فایو جی

ریلمی نارزو ۳۰ فایو جی، گوشی‌ای با قابلیت پشتیبانی از فناوری نسل پنجم است که قیمت کمی هم دارد و از طرفی دیگر، در تمامی زمینه‌ها خوب عمل می‌کند. شما می‌توانید این گوشی نسل پنجمی اقتصادی را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
June 2021
تاریخ شمسی
خرداد 1400
طول و عرض
162.5x74.8 میلی متر
ضخامت
8.5 میلی متر
وزن
185 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek MT6833 Dimensity 700
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC2
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
480 nits (typ)
600 nits (peak)
تراکم پیکسلی
405~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 66
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 77, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.1
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 30 5G دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 30 5G دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
June 2021
تاریخ شمسی
خرداد 1400

طراحی

طول و عرض
162.5x74.8 میلی متر
ضخامت
8.5 میلی متر
وزن
185 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek MT6833 Dimensity 700
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC2

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
480 nits (typ)<br /> 600 nits (peak)
تراکم پیکسلی
405~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 66<br />
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 77, 78 SA/NSA<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.1<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps<br />
فیلم برداری
1080p@30fps<br />

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم