برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بازی Judgment برای پلی استیشن 5

Judgment For PS5

Judgment For PS5

  • سبک بازی : اکشن ماجراجویی
  • تعداد بازیکن : 1 نفره
  • مالتی پلیر - آنلاین : ندارد
  • رده بندی سنی : بالای 18 سال
  • ریجن بازی : 2
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
SEGA
اکشن - ماجراجویی
یک نفره
ندارد
بالای 18 سال
توضیحات

بازی judgment : نقد و بررسی

می‌توانید همان‌طور که برای عرضه Ps5 هیجان‌زده بودید برای نسخه Ps5 بازی Judgment  هم باشید. این بازی که در نسل قبل تقریبا دست‌کم گرفته شد حالا با برخی تغییرات برای پلی‌استیشن 5 عرضه شده. در ادامه با هم به بررسی دقیق‌تر و عمیق‌تر این بازی پرداخته‌ایم. 

 توسعه و ساخت بازی 

استودیوی Ryu Ga Gotoku با بازسازی Judgment برای Ps5، هیاهوی سری پرطرف‌دار یاکوزا را زنده نگه داشته است. انتشار نسخه‌های Xbox series S/X، Ps5 و Google stadia این بازی در زمان مناسبی اتفاق افتاده. با اینکه judgment در خط اصلی سری یاکوزا نیست، شباهت‌هایی که به آنها دارد باعث شده گزینه مناسبی برای بازیکنانی باشد که بعد از اتمام Yakuza: Like a dragon نیاز به داستانی ماهرانه‌تر دارند. با اینکه مکانیک داخلی آن متفاوت است، کاری که Judgment به بهترین نحو انجام می‌دهد، ویژگی بارز توسعه‌دهنده آن، Ryo Ga Gotoku است: ارائه دیدگاهی منحصربه‌فرد از دنیای زیرزمینی جنایتکار ژاپن به بازیکنان. درعین‌حال شخصیت‌هایی را خلق می‌کند که در میان کثافت و پلیدی دنیایی از قاتلان سریالی می‌درخشند. 

داستان بازی Judgment

تاکایوکی یاگامی به‌عنوان شخصیت اصلی بازی، یک کارآگاه خصوصی است که به دنبال یافتن قاتلی سریالی در شهر کاماروچو می‌گردد. او درعین‌حال که مجبور به بررسی و یافتن سرنخ‌های مختلف است، با خلاف‌کاران و گروه‌های یاکوزا هم درگیر شده و دعوا می‌کند. تاکایوکی که توسط دوستان نزدیک خود به اسم تاک شناخته می‌شود، زمانی یک وکیل مشهور و کاردرست بوده است. بااین‌حال پس از اینکه یکی از مشتریانش به جرم قتل دوست دختر خود دستگیر می‌شود، شغل خود را ازدست‌داده و حالا سه سال بعد از آن، وقایع مربوط به بازی رخ می‌دهند. 

شخصیت اصلی بازی Judgment

شخصیت‌های بازی Judgment

تاک که شخصیت اصلی و قهرمان بازی است، 35 سال سن داشته و متولد ژاپن است. او بدنی باریک و ورزشکاری دارد که به کمک آن در حین مبارزه با ظرافت و روانی حرکت می‌کند. همچنین قدرت زیادی داشته و درعین‌حال می‌تواند با چابکی حرکات آکروباتیک انجام بدهد. یاگامی به‌شدت ایده آلیست بوده و اصول قوی‌ای دارد. او که خود را مسئول پرونده قتل موکلش می‌داند، به‌شدت تحت‌فشار است و عذاب وجدان دارد. حال تلاش می‌کند با انجام وظایف خود به‌عنوان یک کارآگاه خصوصی از شغل قبلی‌اش فاصله بگیرد. 

از سایر شخصیت‌های اصلی می‌شود ماساهارو کیتو دوست تاک را نام برد که عضو سابق خانواده یاکوزای ماتسوگان بوده است. او در انجام عملیات‌ها و مبارزات مختلف همراه تاک بوده و به او کمک می‌کند. ماکوتو سوکومو مدیر آژانس کارآگاهی یوکوهاما 99 هم که به‌وسیله ردیابی لوکیشن افراد با گوشی موبایل به تاک کمک می‌کند، از دیگر شخصیت‌های این بازی پر کاراکتر است. 

سایر شخصیت‌ها

گیم پلی بازی 

ماجرا و خط اصلی داستان این بازی با سایر عناوین سری یاکوزا متفاوت است. بااین‌حال، قصه در همان شهر می‌گذرد و همان مبارزات کلاسیک سری یاکوزا را دارد. در این بازی هم مانند باقی سری یاکوزا می‌توانید بین حالت‌های مختلف مبارزه جا به شوید و بسته به موقعیت یکی را انتخاب کنید. با اینکه تنها دو حالت Crane  و Tiger وجود دارند اما کافی هستند. درحالی‌که مود Tiger بیشتر برای مبارزه با یک دشمن مناسب است، برای مبارزه با چندین دشمن، مود Crane انتخاب بهتری محسوب می‌شود. کاراکتر همچنین چندین تکنیک مبارزه در برابر دیوار دارد که اختیار عمل بیشتری به او می‌دهند و در واقع سیستم مبارزاتی بهتری هستند. 

مبارزات بازی Judgment

بیشتر داستان بازی بر اساس شغل کارآگاهی تاک پیش می‌رود، به همین دلیل، در کنار مبارزات یاکوزایی، بررسی و تحقیق هم دارد و باید برای یافتن سرنخ و حل معما هم فکر کنید و بازی‌های پازلی کوچک را حل کنید.  تاک دوستان متفاوتی در این بازی دارد که یکی از آنها یک هکر است و به او کمک می‌کند از طریق موبایل، موقعیت افراد را بیابد. همچنین تاک با یک پهپاد به نقاط پرت دسترسی پیدا کرده و سرنخ جمع می‌کند. شهر کاماروچو که فضای بازی را تشکیل داده یکی از بهترین open worldهای موجود است و با اینکه خیلی بزرگ نیست اما پر از زندگی است، آدم‌های بسیاری برای دیدن و کارهای زیادی برای انجام دارد و حسی واقعی از یک شهر ژاپنی ارائه می‌کند. 

محیط شهر

تجربه DualSense

این بازی به لطف صداهای غرش مانندی که از کنترلر پخش می‌شوند از DualSense استفاده می‌کند اما تأثیر آن چندان مشخص نیست. به عبارتی می‌شود گفت تفاوت خاصی با Ps4 نداشته و قابلیت خاصی به آن اضافه نکرده است. 

سخن نهایی 

Judgment یک بازی هیجانی مبتنی بر روایت است که داستان جذابی دارد. شما در این بازی هم می‌توانید مبارزات و نزاع‌های خیابانی معروف سری بازی‌های یاکوزا را تجربه کنید و هم مانند یک کارآگاه واقعی به جست‌وجوی سرنخ بروید. گرافیک بازی جذاب است و کاراکترهای زیادی دارد. شما نقش یک وکیل سابق را دارید که در حال حاضر به‌عنوان کارآگاه خصوصی کار می‌کند. اگر قبلا آن را روی  Ps4  تجربه کرده‌اید، نسخه جدید چیز چندان زیادی برایتان نخواهد داشت اما اگر هنوز آن را تجربه نکرده‌اید، همین نسخه مخصوص Ps5 را خریده و از آن لذت ببرید. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

حجم
31 گیگابایت
سبک بازی
اکشن - ماجراجویی
تعداد بازیکن
یک نفره
مالتی پلیر - آنلاین
ندارد
سازنده بازی
Ryu Ga Gotoku Studio
ناشر بازی
SEGA
تاریخ عرضه
20 اردیبهشت 1400
رده بندی سنی
بالای 18 سال
ریجن بازی
2
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
1,740,000 تومان
بازی Judgment برای پلی استیشن 5
بازی Judgment برای پلی استیشن 5
موجود شد ، خبرم کن
ناموجود
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات کلی

حجم
31 گیگابایت
سبک بازی
اکشن - ماجراجویی
تعداد بازیکن
یک نفره
مالتی پلیر - آنلاین
سازنده بازی
Ryu Ga Gotoku Studio
ناشر بازی
SEGA
تاریخ عرضه
20 اردیبهشت 1400
رده بندی سنی
بالای 18 سال
ریجن بازی
2

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم