برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بازی Control: Ultimate Edition برای پلی استیشن 5

Control: Ultimate Edition For PS5

  • سبک بازی : اکشن ماجراجویی
  • تعداد بازیکن : 1 نفره
  • مالتی پلیر - آنلاین : ندارد
  • رده بندی سنی : بالای 16 سال
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
505 Games
اکشن - ماجراجویی
یک نفره
ندارد
بالای 16 سال
توضیحات

بازی Control : نقد و بررسی

مسیر Control تا انتشار روی پلی‌استیشن 5 کمی دشوار بوده است. با اینکه برخی مشکلات در زمینه آپدیت نسخه اولیه آن پیش آمد، اما این بازی یکی از بهترین پیاده‌سازی‌های PS5 تا به امروز محسوب می‌شود. در ادامه به دنیای هیجان‌انگیز ناشناخته‌ها و ماوراءالطبیعه بازیControl قدم گذاشته‌ایم، در این ماجراجویی هیجان‌انگیز همراه ما باشید. 

توسعه و ساخت بازی کنترل

بازی Control اولین‌بار در سال 2019 توسط کمپانی Remedy معرفی شد و به نظر می‌رسد یکی از بهترین عناوین آنها تابه‌حال باشد. حال این بازی تجربه عالی و درخشان خود را به PS5 آورده.  رمدی کمپانی معروف فنلاندی است که به توسعه انواع مختلفی از این بازی‌ها می‌پردازد. این کمپانی که با بازی‌هایی مانند Max Payne، Quantum Break و... به‌خوبی در بین طرف‌داران گیم شناخته‌شده است، حالا یک عنوان محبوب را منتشر کرده است. کنترل به کمک کیفیت گرافیکی بالا و قابلیت‌های جالب و هیجان‌انگیز، به‌راحتی می‌تواند نظر هر گیمری را به خود جلب کند. 

بازی control

داستان بازی Control

قهرمان داستان، جسی، به‌واسطه اتفاقاتی که در کودکی تجربه کرده، دچار افسردگی و شکست شده و بار عذاب وجدان گم‌کردن برادر کوچک‌تر خود را هم به دوش می‌کشد. او که با دنیاهای موازی دیگر در ارتباط است به‌واسطه سلسله‌ای از اتفاقات به‌عنوان رئیس و رهبر اداره فدرال کنترل انتخاب شده. در طول بازی باید به مبارزه با موجودی پلید به نام "هیس" بپردازد. او در این مسیر از بعدی ناشناخته دستور گرفته و با یک تفنگ دستی به نام اسلحه سرویس، کار می‌کند. جسی همچنین در حین تلاش برای پاک‌سازی اداره از وجود "هیس" به دنبال هدفی شخصی خود هم هست که در طول بازی بیشتر با آن آشنا خواهید شد. با اینکه داستان درواقع در دنیایی مشابه زمین ما می‌گذرد اما ورود به دنیاهای ماورایی دیگر مانند Astral Plane هم در روند بازی اتفاق خواهند افتاد و اجازه نمی‌دهند هیجان آن ذره‌ای افت کند. 

control story

شخصیت‌های بازی Control

جسی به‌عنوان قهرمان اصلی، یک زن قدبلند و شجاع است که ظاهری معمولی دارد. در ابتدای بازی او را می‌بینیم که وارد "قدیمی‌ترین خانه" محل اداره کنترل شده و ماجرا را آغاز می‌کند. جسی باید به کمک قدرت‌های ماورایی‌ خود با تمام پلیدی‌هایی که اداره کنترل را تسخیر کرده‌اند مبارزه کند.  امیلی پاپ از دیگر شخصیت‌های کنترل است که در اوایل بازی معرفی می‌شود. او در ابتدا به‌عنوان متخصص تحقیقات اداره فدرال کنترل کارکرده و با پاسخ‌دادن به سؤالات جسی مسیر ابتدای بازی را شکل می‌دهد. 

کسپر دارلینگ از سال 1995 تا 2019 رئیس تحقیقات اداره کنترل بوده است. در طول مدت حضورش در این اداره، او مسئول تحقیقات مختلفی در زمینه موضوعات ماوراءالطبیعه بوده و بر تحقیقات چندین رویداد بزرگ جهان تغییریافته نظارت داشته است. او را در ابتدای بازی، در ویدیوهایی که از پروژکتورها پخش می‌شوند می‌بینید. زاخاریا ترنچ مدیر اداره فدرال کنترل بوده که پس از مرگش، جایگاه او به جسی رسیده است. ترنچ در دوران مدیریت خود، تغییرات قابل‌توجهی در زیرساخت‌ها و مدیریت دفتر ایجاد کرده و بر آنها نظارت داشته. او را هم در ابتدای بازی، خواهید دید. 

امیلی پاپ

گیم پلی بازی control

محیط اداره کنترل که جسی در حال مبارزه و کشف و بررسی در آن است، کاملا شبیه به یک اداره مشابه آمریکایی است. اتاق‌های کار، کنفرانس، ملاقات‌های خصوصی و حتی موتورخانه به‌خوبی به تصویر کشیده شده‌اند. دو نسخه گرافیکی Performance Mode و Graphical Mode در دسترس هستند که می‌توانید یکی را انتخاب کنید. در نسخه Performance، کیفیت بازی، 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه است و در نسخه گرافیکال، کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه ارائه شده است. هر دو نسخه نمایی بسیار عالی، واضح و شارپ دارند. بااین‌حال چیزی که بیشتر از همه، در وهله اول نظرتان را جلب می‌کند، جزئیات فوق‌العاده زیاد به‌کاررفته در ساخت محیط و شخصیت‌ها هستند. حتی در نحوه حرکت چشم‌ها و سر هم به نحوی عمل شده که می‌توانید به‌خوبی احساس کاراکتر را دریافت کنید. همین موجب شده لذت بصری این بازی به‌حداعلا برسد. 

گیم پلی بازی Control

در زمینه مبارزات و قدرت‌های شخصیت اصلی، می‌توانیم به شیوه مبارزه ماورایی او اشاره کنیم. جسی می‌تواند اشیا مختلف از میز و صندلی و حتی تکه‌های سنگ و سیمان کنده شده از زمین را به‌صورت معلق در هوا در اختیار گرفته و به سمت دشمنان پرتاب کند. او همچنین با "اسلحه سرویس" که تفنگی ماورایی و از اشیا قدرت است، به سمت آنها شلیک می‌کند. بازی بیشتر به دنبال کشف سرنخ‌هایی برای رسیدن به هدف اصلی است اما مبارزات مختلفی در این مسیر رخ می‌دهند. در بیشتر آنها جسی با سربازان "هیس" نبرد می‌کند. در طول بازی می‌توانید اجسادی را ببینید که در هوا معلق هستند و به‌محض رد شدن شما پایین آمده و شروع به مبارزه می‌کنند.

این اجساد از کارکنان قبلی اداره هستند که پس از جمله "هیس" موجودیت خود را ازدست‌داده و به برده‌های او تبدیل شده‌اند. در این نسخه، قابلیت Ray Tracing هم به کنسول‌ها آمده و با اینکه این ویژگی در کارت گرافیک کامپیوترهای گمینگ بهتر عمل می‌کند اما در Ps5 هم تجربه جالبی ساخته. از انعکاس نور در سرامیک‌های کف گرفته تا حالت طبیعی‌تری که شیشه‌ها را به شکل واقعی‌شان نزدیک می‌کند.  

مبارزه

تجربه DualSense

بازی Control یکی از عناوینی است که می‌توانید به بهترین نحو، کار با dualSense را با آن تجربه کنید. ویبره‌ای که در دستان خود حس می‌کنید و حین راه‌رفتن بر روی فرش، سرامیک و غیره حس متفاوتی دارد، واقعا عالی است. همچنین میزان مقاومت محرک‌های تطبیقی، در زمان استفاده از هر سلاحی متفاوت بوده و حس جالبی دارد. به همین دلیل، مبارزاتی که در این بازی انجام می‌دهید، بسیار واقعی و لذت‌بخش می‌شوند. 

سخن نهایی 

Control به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌هایی که می‌توانید روی Ps5 بازی کنید، تجربه بسیار جالبی از Ray Tracing، جزئیات بالا، گرافیک عالی و محرک‌های لمسی DualSense ارائه می‌دهد. داستان به دنیاهای ماورایی و تسخیر یک اداره مرموز توسط آنها مربوط است و جسی در پی مبارزه و پس گرفتن دنیای خود به آن پای می‌گذارد. شما در طول بازی به روش‌های ماورایی جالب و به کمک یک اسلحه خاص، به جنگ دشمنان رفته و تلاش می‌کنید معماهای مختلف را حل کنید. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

سبک بازی
اکشن - ماجراجویی
تعداد بازیکن
یک نفره
مالتی پلیر - آنلاین
ندارد
سازنده بازی
Remedy
ناشر بازی
505 Games
تاریخ عرضه
1 شهریور 1398
رده بندی سنی
بالای 16 سال
سایر ویژگی‌ها
شامل دو بسته الحاقی The foundation و Awe
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
1,750,000 تومان
بازی Control: Ultimate Edition برای پلی استیشن 5
بازی Control: Ultimate Edition برای پلی استیشن 5
موجود شد ، خبرم کن
ناموجود
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات کلی

سبک بازی
اکشن - ماجراجویی
تعداد بازیکن
یک نفره
مالتی پلیر - آنلاین
سازنده بازی
Remedy
ناشر بازی
505 Games
تاریخ عرضه
1 شهریور 1398
رده بندی سنی
بالای 16 سال
سایر ویژگی‌ها
شامل دو بسته الحاقی The foundation و Awe

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم