برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل وان پلاس مدل OnePlus 10 Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

OnePlus 10 Pro 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 12
5G
48 - 8 - 50 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

 گوشی OnePlus 10 Pro: نقد و بررسی

وان پلاس به طور معمول هرسال 2 گوشی جدید معرفی می‌کرد، یکی در بهار و یکی در پاییز. در سال 2021، این شرکت هیچ مدلی را در پاییز عرضه نکرد. دلیل آن تغییرات وان پلاس بوده، این شرکت در حال ادغام با شرکت Oppo است. حالا پس از مدت‌ها انتظار، اولین گوشی پرچم‌دار تولید شده تحت این همکاری، روانه بازار شده و چشمگیر به نظر می‌رسد: OnePlus 10 Pro. تلاش کردیم در این مقاله به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این محصول جدید بپردازیم، همراه ما باشید.

OnePlus 10 pro

کیفیت ساخت و طراحی OnePlus 10 Pro

این مدل مانند سایر گوشی‌های سایز Xl چندان عریض طراحی نشده و این باعث می‌شود حمل و نگهداری آن در دست بسیار راحت‌تر باشد. گوشی همچنین با 200 گرم وزن، بین گوشی‌هایی با این اندازه، سنگین محسوب نمی‌شود. مخصوصا در مقایسه با آیفون 13 پرو مکس و مدل‌های اولترای سامسونگ. دورنگ متفاوت از این گوشی تولید شده که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید و هر دو روکشی مات دارند؛ یک مدل سبزرنگ و یک مدل سیاه. باقی موارد طراحی، مانند سایر گوشی‌های پرچم‌دار 2022 است. جک هدفون وجود ندارد، محلی برای قرارگیری کارت حافظه نیست، بدنه شیشه‌ای پشتی و شیشه نمایشگر با گوریلاگلس ویکتوس محافظت می‌شوند، فریم از آلومینیوم ساخته شده و درگاه شارژ USB-C در قسمت پایینی تعبیه شده است. چیزی که چندان معمول نیست، نوار لغزنده هشدار آن است که کمک می‌کند سریعا بین سه حالت بی‌صدا، ویبره و صدا جابه‌جا شوید. همچنین استاندارد IP68 برای محافظت از گوشی در برابر گردوخاک هم وجود دارد.

گوشی وان پلاس 10 پرو

ماژول دوربین شبیه به لایه‌ای مجزا روی سمت چپ پنل پشتی کشیده شده و سه لنز و یک فلاش LED با چینش مربعی روی آن قرار دارند. گوشی را که بچرخانید نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی را خواهید دید. تقریبا هیچ حاشیه‌ای در اطراف آن نیست و فقط حاشیه بالایی و پایینی کمی دیده می‌شوند. دوربین سلفی با یک حفره بسیار کوچک در لبه بالایی و سمت چپ قرار گرفته. نمایشگر به‌خوبی 90 درصد کل صفحه را پوشش داده تا نمایی کامل و بدون مزاحمت از محتوای تصویری داشته باشید.  موضوع دوست‌داشتنی درباره OnePlus 10 Pro لوازم جانبی متفاوتی است که همراه آن در جعبه وجود دارد. شما شارژر سریع 80 واتی با کابل قرمز، یک قاب سیلیکونی، یک محافظ نمایشگر کاربردی، یک سوزن سیم‌کارت، مجموعه‌ای از استیکرهای وان پلاس و دفترچه راهنمای گوشی را درون جعبه خواهید دید.

جعبه OnePlus 10 Pro

درباره نمایشگر وان پلاس 10 پرو

گوشی همراه، وسیله‌ای است که شما هر ساعت و هر روز با آن سروکار دارید، به همین دلیل داشتن نمایشگری باکیفیت بالا، بسیار مهم است. وان پلاس با نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED در این گوشی، هر چیزی که یک پنل نمایشی خوب نیاز دارد را به شما ارائه می‌دهد. نرخ تازه‌سازی این صفحه‌نمایش، به طور خودکار، باتوجه‌به آنچه روی صفحه پخش می‌شود، از 1 تا 120 هرتز متغیر است. بیشترین روشنایی، مقدار فوق‌العاده 1300 نیت است که کمک می‌کند حتی در زیر نور شدید خورشید، هیچ مشکلی برای مشاهده محتوای گوشی نداشته باشید. همچنین از HDR پشتیبانی می‌کند و رنگ‌ها به‌خوبی کالیبره شده‌اند که عالی است. رزولوشن کلی نمایشگر OnePlus 10 pro برابر 1440 در 3216 پیکسل است اما در حالت عادی در حد 1080p می‌ماند و این به دلیل کاهش مصرف باتری است؛ اگر این مورد را نمی‌پسندید می‌توانید از تنظیمات آن را غیرفعال کنید.

نمایشگر OnePlus 10 pro

مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وان پلاس 10 پرو

با وجود آخرین پردازنده اسنپ دراگون 8 نسل 1، وان پلاس 10 پرو تا آخرین حدی که یک گوشی هوشمند 2022 می‌تواند برسد، قوی و قدرتمند است. برخلاف سامسونگ که نسبت به بازار مقصد، از پردازنده‌های متفاوت در گوشی هایش استفاده می‌کند؛ وان پلاس در همه بازارها، با یک پردازنده وارد می‌شود که واقعا عالی است. برای تجربه نهایت سرعت و عملکرد گوشی بهتر است وارد تنظیمات شده و از قسمت باتری> پیشرفته گزینه High Performance را فعال کنید. در این شرایط می‌توانید بیشترین قدرت و سرعت آن را تجربه کنید. این نسخه گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی کار می‌کند. 

در نتایج بنچمارک، OnePlus 10 pro هم در تست تک‌هسته‌ای و هم چندهسته‌ای، بالاتر از گوشی‌هایی مانند S21 Ultra و Google pixel 6 pro قرار دارد. بااین‌حال بنچمارک نشانگر قدرت حقیقی گوشی در زندگی واقعی نیست؛ این گوشی به طرز باورنکردنی سریع و روان عمل می‌کند. در تست‌های بنچمارک GPU، گوشی کمی گرم می‌شود اما به مشکل خاصی نمی‌خورد. درباره نرم‌افزار باید گفت Oxygen Os این گوشی، همانی نیست که در گوشی‌های قبلی وان پلاس به‌کاررفته. نسخه اندروید 12 است اما با ColorOS شرکت اوپو ترکیب شده که البته تفاوت چندان زیادی ایجاد نکرده. ممکن است برخی ویژگی‌های آشنا را نبینید اما سرعت و انیمیشن‌ها به همان اندازه روان هستند.

کیفیت تصویربرداری و دوربین OnePlus 10 Pro

ممکن است طراحی دوربین پشتی این گوشی چندان جذاب نباشد اما لنزها به‌خوبی کار می‌کنند. گوشی یک لنز 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 را به‌عنوان دوربین اصلی دارد که با یک لنز اولترای 50 مگاپیکسلی، تله 8 مگاپیکسلی و سلفی 32 مگاپیکسلی همراه است. چیز خیلی قابل‌توجهی در این سیستم دوربین وجود ندارد؛ سنسور اصلی بزرگ است اما بهترین نیست. دوربین فوق عریض سنسور کوچک‌تری دارد که میدان دید وسیع‌تر 14 میلی‌متری و حالت عکاسی با چشم ماهی 150 درجه جدید را ارائه می‌دهد. لنز تله فوتو با زوم 3.3 برابری، همان لنز سال گذشته است و به نظر تغییری نکرده. بااین‌حال نام تجاری Hasselblad همچنان روی آن باقی‌مانده و نشان‌دهنده قدرتش است.

دوربین وان پلاس 10 پرو

کیفیت فیلم‌برداری با OnePlus 10 pro

صحبت از فیلم‌برداری که باشد، OnePlus 10 pro با مجموعه‌ای از رزولوشن‌ها و گزینه‌ها عرضه می‌شود: ویدیوی 4K و 8K با سرعت 120 فریم در ثانیه و همچنین ضبط ویدیو با هوش مصنوعی. همه اینها عالی هستند اما بهتر است جزئیات را هم بدانیم. بله شما می‌توانید با کیفیت 8k فیلم‌برداری کنید اما فقط سرعت 24 فریم در ثانیه خواهید داشت، به‌علاوه فایل‌های نهایی بسیار بزرگ هستند و فقط می‌توانید از دوربین اصلی استفاده کنید.

برای کیفیت 4k همان میدان دید 1080p را دارید و در حین ضبط با این کیفیت و سرعت 30 فریم بر ثانیه می‌توانید از هر سه دوربین استفاده کنید. اما در سرعت 60 فریم، دوربین فوق عریض کار نمی‌کند و در فیلم‌برداری با 120 فریم در ثانیه هم فقط دوربین اصلی را خواهید داشت. گزینه فیلم‌برداری با سرعت 120 فریم در ثانیه و کیفیت 4k برای کسانی که ویدیوهای خود را در شبکه‌های اجتماعی پست می‌کنند و می‌خواهند حرکات آهسته با جزئیات فوق‌العاده ضبط کنند، عالی است. بااین‌حال متأسفانه اپلیکیشن خود گوشی سرعت ضبط را برای شما کم نمی‌کند و باید با نرم‌افزارهای دیگر این کار را بکنید.

وان پلاس همچنین یک نوار لغزنده جدید برای بزرگ‌نمایی پیاده‌سازی کرده که حرکت زوم را بسیار روان‌تر می‌کند. شما همچنین یک تثبیت‌کننده ویدیویی Ultra Steady دارید که البته فقط در وضوح 1080p و سرعت 60 فریم در ثانیه کار می‌کند. یک حالت هوش مصنوعی هم دریافت می‌کنید که رنگ‌ها را تقویت می‌کند اما تنها در حالت 1080p فعال است. فیلم‌برداری با دوربین سلفی فقط باکیفیت 1080p امکان‌پذیر است، با اینکه بعضی رقبا کیفیت 4k را هم ارائه کرده‌اند اما همچنان کیفیت و وضوح بالایی محسوب می‌شود.

عمر باتری گوشی 10 پرو وان پلاس

نکته قابل‌توجه این است که وان پلاس موفق شده یک باتری 10 درصد بزرگ‌تر را در بدنه‌ای جا بدهد که تقریبا هم اندازه مدل سال گذشته است. گوشی 10 پرو با باتری عظیم 5000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که جهش بزرگی نسبت به باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مدل 9 پرو است. در تست‌های انجام شده، گوشی OnePlus 10 pro به‌راحتی آیفون 13 پرو مکس، S21 Ultra و گوگل Pixel 6 pro را در زمینه عمر باتری هم شکست می‌دهد. در آزمایش‌های انجام شده همچنین مشخص شده که رابط ColorOS این گوشی، در بستن برنامه‌های پس‌زمینه تهاجمی‌تر عمل می‌کند و برای مجوز دادن به برنامه‌های خاص باید تنظیمات بیشتری انجام دهید که در سایر گوشی‌ها این‌طور نیست.

به‌طورکلی همان‌طور که گفتیم، 10 پرو در همه تست‌ها به‌خوبی ظاهر می‌شود اما در تست پخش ویدیو واقعا متمایز است. جایی که به‌راحتی با نتیجه 10 ساعت و 47 دقیقه از همه رقبا پیشی می‌گیرد. گوشی OnePlus 10 pro با یک شارژر در جعبه عرضه می‌شود که عالی است چون امروزه بین پرچمداران چنین چیزی را نمی‌بینیم. البته این شارژر یکی از سریع‌ترین شارژرهایی است که می‌توانید دریافت کنید و سرعت 80 وات دارد. این بار کمی متفاوت است و توسط شرکت Oppo ساخته شده و جالب اینکه درگاه شارژ گوشی به‌جای USB-C سال گذشته به یک درگاه USB سنتی بازگشته است.

درگاه شارژ USB

می‌خواهید بدانید 10 پرو چگونه به این سرعت شارژ دست پیدا می‌کند؟ ترفند این است که دو سلول باتری وجود دارند که در کنار هم شارژ می‌شوند. سرعت شارژ هم همان‌طور که انتظار دارید فوق‌العاده سریع است. در حدود 11 دقیقه شارژ گوشی از 0 به 50 درصد می‌رسد و شارژ کامل کمتر از نیم ساعت به طول می‌انجامد. دیگر نیازی نیست در طول شب گوشی خود را به شارژ بزنید، کافی است آن را 20 دقیقه به برق وصل کنید و بعد برای یک روز کامل شارژ خواهید داشت. وان پلاس 10 پرو همچنین از شارژ بی‌سیم سریع تا سرعت 50 وات پشتیبانی می‌کند.

مشاوره خرید OnePlus 10 pro

در نهایت می‌توانیم بگوییم وان پلاس 10 پرو یک گام روبه‌جلو است اما نه یک جهش بزرگ. در بخش دوربین منتظر کیفیت و ویژگی‌های بیشتری بودیم، مثلا تثبیت‌کننده هنوز جزو بهترین‌ها نیست و علم رنگ‌ها هم جای پیشرفت دارد. با تمام اینها، گوشی به حدی خوب است که قطعاً شگفت‌زده‌تان می‌کند. چیزهای زیادی برای دوست داشتن وان پلاس 10 وجود دارد. مثلا سرعت آن که در بین گوشی‌های اندرویدی بی‌نظیر است و رابط کاربری عالی‌ای که ارائه می‌دهد. پردازنده اسنپ دراگون 8 نسل 1، بسیار خوب عمل می‌کند و موردعلاقه گیمرها است. همچنین طراحی کلی گوشی خوب است و توجه زیادی به جزئیات شده. به‌عنوان سخن آخر، بهتر است هنوز منتظر انتشار نهایی آن و نظر مصرف‌کنندگان باشیم اما این‌طور که به نظر می‌رسد؛ این مدل واقعا برازنده است و بهترین‌ها را برایتان رقم خواهد زد.  

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2022
تاریخ شمسی
دی 1400
طول و عرض
163x73.9 میلی متر
ضخامت
8.6 میلی متر
وزن
200.5 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه‌ای (گوریلا گلس Victus)، پشت شیشه‌ای (گوریلا گلس)، فریم آلومینیومی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.00 GHz Cortex-X2 & 3x2.50 GHz Cortex-A710 & 4x1.80 GHz Cortex-A510
پردازنده گرافیکی
Adreno 730
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LTPO2 AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1440x3216 پیکسل
واحد روشنایی
(typ) 500 نیت - (HBM) 800 نیت - (peak) 1300 نیت
تراکم پیکسلی
525~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass Victus
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از +HDR10 - نمایشگر همیشه روشن (Always on Display)
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1800 / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41 - China
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 40, 41, 78, 79 SA/NSA - China SA/NSA/mmWave - USA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
48 - 8 - 50 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 23 میلی متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک همه جانبه PDAF - لرزشگیر OIS - سایز سنسور 1/1.43 اینچ - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 77 میلی متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - زوم اپتیکال 3.3 برابری
رزولوشن عکس دوربین سوم
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 14 میلی متر - ˚150 - سایز سنسور 1/2.76 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.64 - ˚150 - لیزر AF
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR - panorama - توسعه با همکاری هسل بلاد
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1/2.74 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps, gyro-EIS - Auto-HDR
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 12
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 80 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
50 واتی
شارژ معکوس بی سیم
دارد
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
حسگر طیف رنگ (Color spectrum)
دارد
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60/120fps, 1080p@30/60/240fps, Auto HDR, gyro-EIS
سایر قابلیت‌ها
USB Power Delivery
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل وان پلاس مدل OnePlus 10 Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل وان پلاس مدل OnePlus 10 Pro دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2022
تاریخ شمسی
دی 1400

طراحی

طول و عرض
163x73.9 میلی متر
ضخامت
8.6 میلی متر
وزن
200.5 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه‌ای (گوریلا گلس Victus)، پشت شیشه‌ای (گوریلا گلس)، فریم آلومینیومی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.00 GHz Cortex-X2 & 3x2.50 GHz Cortex-A710 & 4x1.80 GHz Cortex-A510
پردازنده گرافیکی
Adreno 730

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LTPO2 AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1440x3216 پیکسل
واحد روشنایی
(typ) 500 نیت - (HBM) 800 نیت - (peak) 1300 نیت
تراکم پیکسلی
525~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass Victus
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از +HDR10 - نمایشگر همیشه روشن (Always on Display)

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1800 / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41 - China
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 40, 41, 78, 79 SA/NSA - China SA/NSA/mmWave - USA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 23 میلی متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک همه جانبه PDAF - لرزشگیر OIS - سایز سنسور 1/1.43 اینچ - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 77 میلی متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - زوم اپتیکال 3.3 برابری
رزولوشن عکس دوربین سوم
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 14 میلی متر - ˚150 - سایز سنسور 1/2.76 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.64 - ˚150 - لیزر AF
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR - panorama - توسعه با همکاری هسل بلاد
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1/2.74 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps, gyro-EIS - Auto-HDR
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60/120fps, 1080p@30/60/240fps, Auto HDR, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 12

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
حسگر طیف رنگ (Color spectrum)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
USB Power Delivery

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 80 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
50 واتی
شارژ معکوس بی سیم

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم