برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل نوکیا مدل 1.3 دوسیم کارت ظرفیت 1/16 گیگابایت

Nokia 1.3 Dual Sim 16GB RAM 1GB Mobile Phone

Nokia 1.3 Dual Sim 16GB RAM 1GB Mobile Phone

  • سیستم عامل :  اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 16 گیگابایت
  • مقدار رم : 1 گیگابایت
  • دوربین  :  8 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 2 گیگابایت
16 گیگابایت
Android 10.0
4G
3000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی نوکیا 1.3

گوشی نوکیا 1.3 در مارس سال ۲۰۲۰ معرفی شده و حدود ده روز بعد هم به مرحله عرضه جهانی رسید. این محصول از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می‌کند و یک باتری قابل تعویض ۳ هزار میلی آمپر ساعتی در آن به‌کار رفته است. حافظه داخلی گوشی ۱۶ گیگابایت بوده و یک رم ۱ گیگابایتی هم در آن به‌کار رفته است. با استفاده از یک کارت حافظه، می‌توانید این میزان حافظه را افزایش دهید. دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم برای ثبت تصاویر با کیفیت، در آن تعبیه شده است.

معیارهای خرید گوشی نوکیا 1.3

صفحه نمایش ۵.۷ اینچی متوسط همراه با حاشیه‌های باریک

صفحه نمایش ۵.۷ اینچی که از پنل LCD ساخته شده است، دارای رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسلی است و میزان روشنایی آن هم ۴۰۰ نیت برآورد شده است. البته این اطلاعات از مشخصات فنی رسمی دستگاه به‌دست آمده است. نوکیا 1.3 در زیر نور خورشید خوانایی بسیار خوبی دارد، با این حال، گاهی اوقات طول می‌کشد که گوشی به‌صورت اتوماتیک وار، تنظیم درستی روی میزان روشنایی داشته باشد و صفحه LCD گوشی هم، براساس میزان نور محیط، روشنایی دستگاه را تنظیم می‌کند.

هرچند صفحه نمایش گوشی نوکیا 1.3 در زمینه‌ی رنگ ها کمی کمرنگ به‌نظر می‌رسد و تصاویر افراد در این محصول، به‌نوعی بیمارگونه دیده خواهند شد که این مورد را باید تقصیر گوشی بدانید و احتمالا ایرادی به خود افراد وارد نخواهد بود.

صفحه نمایش نوکیا 1.3

از نظر طراحی، صفحه نمایش نوکیا 1.3 یادآور گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ است. یک شکاف برگرفته از فناوری ناچ در مرکز گوشی قرار گرفته است و گردی محسوسی در گوشه‌های آن هم دیده می‌شود. حاشیه‌های صفحه نمایش چیزی در حد دو الی سه میلی متر را ثبت می‌کنند و از این نظر هم به گوشی‌های شیک نزدیک‌تر است. حاشیه پایینی گوشی در مقایسه با نام این برند، بیش از حد بزرگ مانده است و این مورد هم تاسف بار است که دکمه‌های جهت‌یابی در ناحیه صفحه نمایش قرار گرفته‌اند و اجرای آن‌ها بسته به کلیدهای خازنی قرار گرفته در بدنه گوشی نخواهد بود. به‌نظر می‌رسد که قرار گرفتن لوگوی برند نوکیا در این قسمت، نوعی هدر دادن جا بوده است و یقینا یک نکته منفی تلقی می‌شود.

سنسور مجاورت صفحه نمایش نیز هنگام برقراری تماس تلفنی، واکنش نامنظمی را نشان می‌دهد. گاهی اوقات صفحه نمایش فعال می‌شود و در نتیجه وقتی که شما تماس محرمانه‌ای را برقرار کرده باشید، عملکرد بلندگو به‌صورت ناخواسته فعال می‌شود و به‌صورت تصادفی صدا در محیط پخش خواهد شد. اگر حسگر مجاورت بهتر اجرا شده بود، شما می‌توانستید از این وضعیت شرم‌آور نجات پیدا کنید. نسبت این صفحه نمایش ۱۹:۹ در نظر گرفته شده است و میزان چگالی صفحه نمایش هم ۲۹۵ پیکسل در هر اینچ در نظر گرفته شده است. گفتنی است که مطابق تمام گوشی‌های این سال، صفحه لمسی خازنی گوشی، از ۱۶ میلیون رنگ برخوردار است.

ویژگی‌های نرم‌افزاری متنوع با اندروید Go

گوشی نوکیا 1.3 روی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ اجرا می‌شود. البته ورژن این سیستم‌عامل Go است و برای گوشی‌های هوشمند با حداکثر ۲ گیگابایت حافظه رم و حافظه‌های داخلی پایین بهینه‌سازی شده است. درواقع، اندروید Go مشخصات سخت‌افزاری را محدود کرده و می‌تواند دسترسی اختصاصی را برای برخی از برنامه‌های کارآمد همچون Google Go و Maps Go فراهم کند. در این سیستم‌عامل، نرم‌افزار دوربین متفاوتی هم در نظر گرفته شده است که برای جلوگیری از کندی آن بسیار مناسب است و Gallery Go نامیده شده است.

Camera Go برخی از امکانات را توسط فناوری هوش مصنوعی برای کاربران فراهم می‌کند و به اتصال اینترنتی نیاز دارد. ابتدا باید عکسی از یک متن به‌زبان انگلیسی تهیه کرده و بعد از چند ثانیه می‌توانید ترجمه آن را در نسخه‌های مختلف مشاهده کنید. چنین قابلیتی کار شما را در بسیاری از کارهای ترجمه راحت خواهد کرد.

نوکیا 1.3

در برخی از مناطقی که گوشی برای آن‌ها عرضه شده است، نرم‌افزار Youtube Go هم ارائه شده است که امکان بارگزاری ویدیویی و قابلیت پخش آفلاین را برای دارندگان آن فراهم می‌کند. این ویژگی در مکان‌هایی که فناوری 4G در آن‌ها کمی با چالش روبرو است، بسیار مناسب خواهد بود. همچنین مناطق روستایی هم در صورت برخورداری از اینترنت ضعیف، می‌توانند از چنین قابلیتی استفاده کنند.

نرم‌افزار Maps Go تفاوت چندانی با گوگل مپ ندارد و در فضای WebView اجرا می‌شود. مرورگر کروم را می‌توانید در گوشی هوشمند خود راه‌اندازی کرده و از این ابزار استفاده کنید. این موضوع برای مکان‌یابی در جاده‌ها مناسب نیست، اما اگر با پای پیاده به مکانی می‌روید، استفاده از آن برای شما مناسب‌تر خواهد بود. در این حالت باید با مکث و مکان یابی مجدد، وضعیت خود را در برنامه به‌روزرسانی کنید.

از طریق دیگر، Google Go هم یک مفهوم بسیار جالب است که به‌جای مراجعه به گوگل پلی و نصب یک برنامه دلخواه، می‌توانید از این برنامه برای نصب برنامه‌ها و پیگیری اخبار مختلف استفاده کنید. سایر مطالب خواندنی هم در آن وجود دارد که فورا از طریق برنامه‌های وب به شما ارائه می‌شود. سرعت یکی از ویژگی‌های این برنامه است و یقینا از استفاده از آن راضی خواهید بود.

این مزیت باعث کاهش قابل توجه مصرف اینترنت شما شده و مرور سریعی را در فهرست بندی‌های مختلف برای شما فراهم می‌کند. از معایب آن هم می‌توان به کاهش آشکار گستره انتخاب بازی‌ها، اخبار و سایر مطالب موجود اشاره کرد. گاهی اوقات هم پیشنهادات ارائه شده توسط برنامه‌ها، مناسب شما نیستند و بیشتر اوقات باید خودتان به دنبال برنامه‌های خود بگردید.

دوربین ۸ مگاپیکسلی در کنار ۵ مگاپیکسل دوربین سلفی

گوشی نوکیا 1.3 از یک دوربین با سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که مجهز به قابلیت‌هایی همچون فوکوس اتوماتیک و فلاش LED در پشت گوشی است. یک سنسور ۵ مگاپیکسلی هم با امکان افزایش روشنایی، در جلوی صفحه قرار گرفته است. روشنایی در این بخش به‌صورت خلاصه انجام می‌گیرد و یک صفحه سفید بعد از آن به کاربر نشان داده می‌شود. یک زوم ۸ برابری هم در دوربین این محصول دیده می‌شود، اما نتایج چندان جالب نیستند و تصاویر دانه دانه می‌شوند. دلیل این امر هم بزرگ‌نمایی بیش از اندازه تصاویر است و این روند به‌صورت دیجیتالی انجام می‌شود. حالت عکاسی پرتره هم در دوربین گوشی قرار داده شده است و رندر نرم‌افزاری تصاویر در این قسمت، توسط لبه‌های سوژه انجام می‌شود و بنابراین نتایج چندان هم جالب نخواهند بود.

دوربین نوکیا 1.3

نوکیا 1.3 فاقد برنامه گالری اختصاصی است و با برنامه Google Photos این امکان را به شما می‌دهد. در عوض، گالری Go را داریم که به‌صورت خودکار عکس‌های شما را سازماندهی می‌کند. با توجه به تست‌هایی که از تصاویر نوکیا 1.3 گرفته شده است، می‌توان گفت که جزئیات سازماندهی در برنامه Gallery Go بسیار عالی بوده است و می‌توانید تمرکز خود را روی همین برنامه قرار دهید. از دیگر قابلیت‌های دوربین، می‌توان به وجود فناوری HDR و فیلم‌برداری با کیفیت 720p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد.

سخت افزار متوسط در حد و اندازه‌ی رده‌ی قیمت

نوکیا 1.3 از پردازنده اسنپ دراگون ۲۱۵ بهره می‌برد که کوچک‌ترین نمونه از تراشه‌های کوالکام است. نیازی به گفتن نیست که این پردازنده از قدرت متوسطی برای پردازش تسک‌های روزانه شما برخوردار است، اما با توجه به رده قیمت گوشی، احتمالا از آن راضی خواهید بود. در طول استفاده البته بسیاری از کاربران از آن راضی بوده‌اند و گویا عنوان آن، نباید شما را گول بزند.

وقتی برای اولین بار گوشی را تنظیم کرده و کار را با آن شروع می‌کنید، کل برنامه‌هایتان را به‌راحتی می‌توانید به‌صورت همزمان در گوشی اجرا کنید. نوکیا 1.3 از یک‌سری تاخیرهای کوتاه در این زمینه برخوردار است و حتی گاهی اوقات برخی از تماس‌ها هم به‌دلیل شدت تسک‌های گوشی، از دست می‌روند. صفحه نمایش گوشی گاهی اوقات در مدت زمان درست روشن نمی‌شود و این موضوع را می‌توان به دلیل ضعف پردازنده گوشی دانست.

نوکیا 1.3 از نظر عملکرد، مطابق با تمام گوشی‌های این رده عمل می‌کند و در بسیاری از تست‌های معیار هم عملکردی متوسط دارد. احتمالا چندین بار مجبور به ریست کردن گوشی خواهید داشت و برنامه‌های اضافی را هم باید تا حد امکان پایین بیاورید. در چنین شرایطی این پردازنده حداقل برای تسک‌های رزوانه شما عملکرد مناسبی را ارائه خواهد داد. تراشه ۲۸ نانومتری این محصول از پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتزی برخوردار است و پردازنده گرافیکی Adreno 308 هم را هم نباید چندان مناسب اجرای بازی‌های بزرگ بدانید.

دوربین سلفی نوکیا 1.3

باتری

گوشی نوکیا 1.3 از یک باتری قابل تعویض ۳ هزار میلی آمپر ساعتی تشکیل شده است و می‌تواند برای تراشه اقتصادی کوالکام اسنپ دراگون ۲۱۵ کافی به‌نظر برسد. این گوشی به‌احتمال زیاد، به شب نرسیده باتری خالی خواهد کرد و بهتر است که همیشه یک شارژر به‌همراه خود داشته باشید. براساس آمارهای کسب شده، این میزان از استفاده در حالتی خواهد بود که صرفا دو ساعت از محتوای رسانه‌ای گوشی استفاده کرده باشید.

درواقعیت، بسیاری از افراد نمی‌توانند با نوکیا 1.3 به‌عنوان یک کاربر معمولی، کل روز را بدون شارژ کردن مجدد طی کنند. در یک موقعیت ایده‌آل، شما به احتمال زیاد، اگر بتوانید هر سه ساعت یک‌بار از گوشی خود در شبانه روز استفاده کنید، این باتری می‌تواند تا دو روز هم برای شما دوام داشته باشد.

طراحی ساده و با کیفیت نوکیا 1.3

نوکیا 1.3 باتوجه به برچسب قیمتی که خورده است، از یک طراحی ساده اما زیبا برخوردار است. داشتن جک هدفون ۳.۵ میلی متری یکی از ویژگی‌های این محصول است و قاب پشتی کشویی آن هم قابل جداشدن دارد و بنابراین می‌توانید باتری را نیز تعویض کنید. این ویژگی در بسیاری از گوشی‌های امروزی امکان پذیر نیست و معمولا همه‌ی باتری‌ها به‌صورت ثابت در داخل گوشی قرار گرفته‌اند. به‌عبارت دیگر، امکان بررسی باتری و حتی استفاده از باتری‌های جایگزین نوکیا هم فراهم شده است و کاربر با ریسک کمتری می‌تواند از گوشی استفاده کند.

دفترچه راهنمای گوشی نوکیا نوکیا 1.3، دستورالعمل‌هایی را برای جداسازی قاب پشتی گوشی قرار داده است و می‌توانید با قراردادن دقیق ناخن انگشت خود بین قاب و لبه‌ی صفحه نمایش، این کار را انجام دهید. البته توصیه می‌شود که اگر ناخن‌های کوتاه یا شکننده دارید، می‌توانید از اجسام تیز به‌صورت ایمن استفاده کنید. البته در این حالت باید مراقب باشید که آسیب چندانی به بدنه‌ی گوشی وارد نشود.

نوکیا 1.3 از دو اسلات سیم کارت جداگانه و یک درگاه microSDXC اختصاصی تشکیل شده است و در زیر هود گوشی قرار دارد. واقعیت این است که شما نیازی به درآوردن باتری برای تعویض یا قرار دادن سیم کارت ندارید. این اسلات به‌صورت کشویی طراحی نشده است و دقیقا مانند تلفن‌های قدیمی، نیازی به پیدا کردن پین سوزن یا اجسام دیگر برای جداسازی آن نیست و صرفا با یک تلاش ساده و بدون اعصاب خوردکنی، می‌توانید این کار را انجام دهید.

در هنگام استفاده از گوشی خواهید دید که هیچ خسارت قابل توجهی به بدنه گوشی وارد نمی‌شود و کیفیت ساخت بسیار خوبی هم دارد. این امر را می‌توان به استعداد برند نوکیا در این زمینه ربط داد، چرا که کاربران در بدترین شرایط، همواره از کیفیت ساخت و طراحی عالی گوشی‌های این کمپانی رضایت داشته‌اند. صفحه نمایش گوشی تا حدی ضد آب است، اگرچه به‌نظر می‌رسد که در صورت عدم دقت در استفاده از آن، به راحتی خراش برخواهد داشت. نوکیا هنوز هیچ کدام از لوازم جانبی گوشی را در خرده فروشی‌ها ارائه نمی‌کند. با این حال، می‌توانید از پوشش‌های مختلف برای روی صفحه استفاده کنید. البته امیدواریم که این روند به‌زودی تغییر پیدا کرده و کاربران بتوانند از گلس و دیگر لوازم ایمنی گوشی استفاده کنند.

وزن کلی گوشی ۱۵۵ گرم است و در ابعاد کلی ۱۴۷.۳ در ۷۱.۲ در ۹.۴ میلی متر قرار گرفته است. به‌جز بدنه‌ی شیشه‌ای جلو، قسمت پشتی و فریم گوشی از پلاستیک ساخته شده است، اما همان‌طور که گفته شد، کیفیت ساخت همواره در گوشی‌های نوکیا مورد تائید واقع می‌شود.

نوکیا 1.3

دستیار صوتی گوگل

نوکیا 1.3 دارای یک دکمه سخت‌افزاری است که در سمت چپ بدنه‌ی گوشی قرار گرفته است. با فشار دادن آن، دستیار گوگل برای شما راه‌اندازی می‌شود. این دستیار صوتی می‌تواند به سوالات مختلف شما پاسخ دهد. می‌توانید از آن برای باز کردن دفترچه یادداشت، تنظیم تایمر یا حتی یادداشت کردن لیست خرید خود استفاده کنید.

ویژگی‌های صوتی نوکیا 1.3

عملکرد آکوستیک گوشی نوکیا 1.3 در حد میانگین است. وقتی ارتباط تلفنی خود را با فردی برقرار کنید، هر دو اسپیکر و هنزفری گوشی در شرایط مطلوبی قرار خواهند داشت و می‌توانید کیفیت بالای آن را حس کنید. این ویژگی سبب می‌شود که افرادی که دارای قدرت شنوایی حساس هستند، به‌راحتی از این محصول استفاده کرده و بدون ابزارهای جانبی، با افراد مخلف صحبت کنند.

چرا گوشی نوکیا 1.3 را بخریم؟

در حال کلی می‌توان گفت که نوکیا 1.3 برای آن دسته از کاربران مناسب است که هنوز برند نوکیا برای‌شان آوازه خاصی دارد و دوست دارند که از کیفیت ناب گوشی‌های این برند بهره ببرند. بازار هدف چندان تمایلی به پذیرفتن این محصول به‌عنوان رقیبی برای دیگر محصولات برندهای دیگر ندارد. مالک چنین گوشی‌هایی معمولا الگوی استفاده‌ی خاصی در زمینه‌ی گوشی‌ها دارد و معمولا افراد جوان به آن علاقه‌مند نمی‌شوند. احتمالا اگر صاحب گوشی نوکیا 1 هستید، نیازی به خرید گوشی نوکیا 1.3 نخواهید داشت.

اگر بتوانید صرفا ۵ برنامه روی این گوشی نصب کنید و تمایلی هم به استفاده از دوربین نوکیا 1.3 نداشته باشید، احتمالا خرید این محصول بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. نوکیا 1.3 صرفا برای تجربه‌ی یک گوشی هوشمند مناسب است و نقطه ورودی برای شما خواهد بود.

نوکیا 1.3 در بازارهای اروپایی قیمتی در حدود ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (۱۲۰ دلار) دارد. فروشندگانی که از ۶ آوریل به بعد اقدام به فروش این محصول می‌کنند، تخفیف‌هایی را برای کاربران خود ارائه می‌دهند و حتی تا مرز ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان (۱۰۵ دلار) هم در این زمینه مشاهده کرده‌ایم. نوکیا 1.3 در مدل‌های مختلف با رنگ مشکی، آبی و قهوه‌ای روشن عرضه شده است و به‌نظر می‌رسد که برخی از ویژگی‌های سخت افزاری همچون استفاده از Android Go، که سخت افزار گوشی را محدود می‌کند، مناسب همگان نخواهد بود. البته ویژگی‌های مهم گوشی هم که پیش‌تر در مورد آن صحبت شد، برای بسیاری از کاربرانی که دنبال یک گوشی پایین‌رده هستند، مناسب است و بودن نام نوکیا در پشت آن، می‌تواند کاربران را جذب کند.

رنگبندی نوکیا 1.3

نظرات کاربران پس از خرید گوشی نوکیا 1.3

کاربران در مواجهه با گوشی نوکیا 1.3 دیدگاه‌های متفاوتی داشته‌اند و دوباره همان قضیه طرفداری و عدم طرفداری از یک برند باسابقه مطرح می‌شود. کاربرانی که علاقه‌مند به خرید گوشی نوکیا 1.3 هستند، ارزش خرید آن را بسیار بالا می‌دانند و اعتقاد دارند که برای استفاده روزانه و مخصوصا برقرار تماس‌های مکرر بسیار مناسب است. باتری قابل جداسازی، یکی از بهترین ویژگی‌های محصول از دیدگاه کاربران است و و ناگفته نماند که، امکان قراردادن دو سیم کارت همزمان با یک کارت حافظه هم ویژگی جالب توجهی است.

به‌هر حال از یک گوشی تقریبا ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی، نباید انتظارهای غیرمعقول داشت و باید آن را در همین رده مورد بررسی قرار داد. قیمت گوشی نوکیا 1.3 باعث شده است که پردازنده مناسبی را در گوشی شاهد نباشیم و حتی دوربین هم تا حد امکان صرفا برای کار راه‌اندازی مناسب خواهد بود. طراحی گوشی اما زیبایی منحصربه‌فردی دارد و حداقل می‌تواند به‌عنوان یک گوشی ثانویه به‌کار رفته و خرید ارزان قیمتی برای شما تلقی شود.

گفتنی است که کاربران زیادی میزان حافظه رم را برای یک گوشی ۱۰۰ دلاری اصلا مناسب نمی‌دانند. نوکیا 1.3 از جنبه‌های بسیاری یک گوشی پایین رده است و جذابیت چندانی به‌جز نام برند نوکیا و کیفیت ساخت مناسبی که دارد، برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399
طول و عرض
147.3x71.2 میلی متر
ضخامت
9.4 میلی متر
وزن
155 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm Snapdragon 215
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Quad-core 1.3 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 308
حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.71 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
295 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - LATAM
HSDPA 850 / 900 / 2100 - Global
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700) - Global
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
لیزر AF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
720p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
بله
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
فیلم برداری
720p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل نوکیا مدل 1.3 دوسیم کارت ظرفیت 1/16 گیگابایت
گوشی موبایل نوکیا مدل 1.3 دوسیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399

طراحی

طول و عرض
147.3x71.2 میلی متر
ضخامت
9.4 میلی متر
وزن
155 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm Snapdragon 215
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Quad-core 1.3 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 308

حافظه

حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.71 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
295 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - LATAM<br /> HSDPA 850 / 900 / 2100 - Global
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700) - Global
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
لیزر AF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
720p@30fps
فیلم برداری
720p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم