برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل نوکیا مدل 3.1C دوسیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت

Nokia 3.1 C Dual Sim 32GB RAM 2GB Mobile Phone

Nokia 3.1 C Dual Sim 32GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل :  اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین  :  8 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 2990 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
32 گیگابایت
Android 9.0
4G
توضیحات

معرفی گوشی نوکیا 3.1 C

نوکیا 3.1 C محصولی است که در ژوئن سال ۲۰۱۹ و با پشتیبانی از یک سیم کارت روانه بازار شده است. این محصول ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در کنار ۲ گیگابایت رم به کاربران خود ارائه می‌کند و از نظر نرم‌افزاری هم بسیار قدرتمند و به‌روز است.

معیارهای خرید گوشی نوکیا 3.1 C

صفحه نمایش قدرتمند و با کیفیت IPS LCD

صفحه نمایش گوشی نوکیا 3.1 C یقینا یکی از نقاط قوت این محصول است و کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را به کاربران خود ارائه می‌کند. این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی استفاده می‌کند که پنل IPS LCD جلوه خوب و نسبتا بزرگی را همراه با حاشیه‌های نسبتا کم به کاربران خود ارائه می‌کند. گوشی هنوز هم از نسبت ابعاد ۱۸:۹ استفاده می‌کند و مشخصات فنی قابل قبولی برای این رده قیمت محسوب می‌شود.

رزولوشن گوشی نوکیا 3.1 C تنها ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل است و پایین‌تر از Full HD دیده می‌شود. با این حال به‌دلیل کوچک بودن صفحه نمایش گوشی، این رزولوشن کیفیت تصاویر فوق‌العاده‌ای را ارائه داده و کاملا کافی به‌نظر می‌رسد. چگالی پیکسلی هم به‌واسطه همین صفحه نمایش کوچک، وضعیت بهتری پیدا می‌کند و می‌توان اصلی‌ترین دلیل چنین کیفیتی قلمداد کرد. رنگ‌بندی صفحه نمایش نسبتا واضح است و کنتراست خوبی هم در نهایت به شما ارائه خواهد داد. روشنایی صفحه نمایش بالا است و گوشی‌های نوکیا همواره ثابت کرده‌اند که در بدترین شرایط، موفق شده‌اند که صفحه نمایشی جذاب همراه با روشنایی مناسب داشته باشند. نوکیا در این زمینه در سطح جهانی عمل می‌کند و معدود محصولاتی را از این برند می‌بینیم که در این زمینه بد عمل کنند.

نوکیا 3.1 C

مسئله مهمی که در مورد نوکیا 3.1 C وجود دارد، این است که کاربر در اکثر مواقع باید خودش روشنایی مناسبی را هنگام قرار گرفتن زیر نور آفتاب تنظیم کند، تا صفحه نمایش دید مناسبی را برای چشمان کاربر فراهم کند. مسئله این است که این محصول دقیقا همانند نسخه پایه نوکیا 3.1، عملکرد خوبی در تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش ندارد و باید از یک تنظیم دستی استفاده کنید. چنین روندی باعث می‌شود که هنگام بازگشت به‌ خانه، روشنایی زیاد صفحه نمایش را کاهش داده و همین کار را به‌صورت برعکس هنگام بیرون رفتن انجام دهید.

تاج اسکرین گوشی نوکیا 3.1 C از فناوری خازنی بهره می‌برد و تعداد ۱۶ میلیون رنگ مشابه تمام گوشی‌های هوشمند در آن به‌کار رفته است. چگالی صفحه در حدود ۲۹۵ پیکسل در هر اینچ است و درصد ۶۹.۸ صفحه نمایش نسبت به کل بدنه‌ی جلویی گوشی، نشان می‌دهد که چندان نمی‌توان آن را به محصولات میان‌رده و بالا رده مقایسه کرد.

دوربین متناسب رده‌ی قیمت گوشی

گوشی نوکیا 3.1 C از یک آرایه دوربین اصلی استفاده می‌کند و سنسور ۸ مگاپیکسلی آن در کنار سنسور ۵ مگاپیکسلی جلوی گوشی قرار می‌گیرد. کاربران برای گرفتن کیفیت خوب عکاسی، حتما باید تنظیمات نرم‌افزاری دوربین را نگاهی انداخته و کمی صبر و شکیبایی خودشان را بالا ببرند. نوکیا 3.1 C عکس‌های جذابی به‌ مخاطبین خود ارائه می‌کند، اما برای گرفتن چنین کیفیتی، باید نحوه استفاده صحیح از دوربین را بلد باشید و در شرایط مختلف، تنظیمات خوبی را به آن بدهید. ظاهر شدن پیش نمایش تصویر کمی طول می‌کشد و حتما باید قبل از گرفتن شات اصلی، از پایدار بودن آن اطمینان حاصل کنید.

دوربین  نوکیا 3.1 C

سعی کنید هنگام استفاده از دوربین گوشی نوکیا 3.1 C، به لبه‌های تصویر نگاهی انداخته و از طریق آن‌ها فریز شدن دوربین را چک کنید. فوکوس نقطع ضعف بزرگ دوربین این محصول است و حتما باید برای جلوگیری از گرفتن یک تصویر مبهم، فوکوس خودکار را بررسی کرده و با لمس کردن قسمت‌های مختلف تصویر، آن را تنظیم کنید. دامنه‌ی پویای تصاویر استاندارد، هنگام عکس‌برداری ضعف‌هایی دارد، اما با توجه به قیمت گوشی نوکیا 3.1 C می‌توان از کیفیت آن راضی بود. با تغییر حالت عکاسی به HDR می‌توانید از دامنه‌ی داینامیک فوق‌العاده زیبای گوشی استفاده کنید که با استفاده از قابلیت‌های نرم‌افزاری، درخشان‌تر از مدل‌های دیگر ظاهر می‌شود. این بخش گرچه کمی کند عمل می‌کند، اما نتیجه‌ی بهتری را نسبت به دیگر حالت‌های عکاسی به شما خواهد داد. عکاسی در حالت کلی با نوکیا 3.1 C چندان جالب نیست و اکثر تنظیمات را به خود کاربر واگذار کرده است.

تقویت تصاویر گرفته شده در گوشی نوکیا 3.1 C تمام در اختیار شما است و باید کنترل نقاط سفید، خط های پیکسلی و سایر تنظیمات را خودتان در نظر داشته باشید. این محصول از نظر فیلم‌برداری می‌تواند کیفیت 720p را برای‌تان فراهم کند و از لرزش‌گیر خودکار هم برخوردار نیست. این بخش از دوربین نیز بهینه‌سازی های لازم را ندارد، اما اگر کمی حرفه‌ای باشید، می‌توانید نتیجه‌ی بهتری را نسبت به حالت عادی داشته باشید. کیفیت دوربین سلفی ضعیف است و تصاویر معمولا از کمبود جزئیات رنج می‌برند.

سخت افزار

از نظر سخت‌افزاری، گوشی نوکیا 3.1 C از یک تراشه اسنپ دراگون ۴۲۹ کوالکام استفاده می‌کند که مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی و با معماری Cortex-A53 است. در کنار آن یک پردازنده گرافیکی Adreno 504 قرار داده شده است و عملکرد خوبی از نظر اجرای بازی‌های مناسب این رده ایفا خواهد کرد.

گوشی از نظر عملکردی شرایط خوبی را تجربه می‌کند و در پخش عالی محتواهای رسانه‌ای، می‌تواند در زمینه اجرای بازی هم درخشش لازم را داشته باشد. این محصول از یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری برخوردار است که بسیاری از کاربران را خوشحال خواهد کرد. نتایج اجرای بازی هم روی نوکیا 3.1 C تقریبا عالی است. به‌طور مثال می‌توان به بازی آسفالت 8 اشاره کرد که روی گرافیک ۳۰ فریم بر ثانیه‌ای اجرا شده و می‌توانید از آن لذت ببرید. البته این تجربه چندان هم دقیق نیست و لگ‌هایی را تجربه خواهید کرد.

نوکیا 3.1 C

بازی‌های بزرگ همچون پابجی را می‌توانید روی گرافیک پایین تجربه کنید و از رقابت بازیکنان در این پلتفرم عقب نمانید. اجرای چنین بازی بزرگی، یقینا برای گوشی‌های این رده افتخار بزرگی است و شرایط نسبتا خوب آن در گوشی نوکیا 3.1 C، نشان می‌دهد که نوکیا در زمینه‌ی عملکرد همچنان کارایی همیشگی خود را حفظ کرده است.

این گوشی هوشمند روی سیستم‌عامل اندروید ۹.۰ اجرا می‌شود و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری گوشی امکان ارتقا آن به سیستم‌عامل‌های نسخه جدید را نیز فراهم می‌کند. گوشی از ۲ گیگابایت حافظه رم برخوردار است و میزان ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را هم می‌توانید با یک microSDXC افزایش دهید.

سنسورهای هوشمند گوشی نوکیا 3.1 C موفق می‌شود که مقادیر فیزیکی را اندازه‌گیری کرده و آن‌ها را به پردازنده گوشی منتقل کند. این سنسورها می‌توانند از یک جزء داخلی الکترونیکی استفاده کرده و شیب حرکت را اندازه گیری کنند. سنسور مجاورت هم زمانی به‌درد می‌خورد که کاربر هنگام صحبت کردن با گوشی است. در این حالت سنسور با نزدیک شدن گوشی به گوش، تشخیص داده و صفحه را خاموش می‌کند تا تصادفا، دکمه‌های اشتباه فشار داده نشوند. در چنین شرایطی مصرف باتری هم کم می‌شود.

اتصال 3G و 4G

این محصول از فناوری 3G و 4G پشتیبانی می‌کند و از گیرنده داخلی GPS هم استفاده می‌کند. این سیستم می‌تواند با استفاده از سیگنال‌های ماهواره‌ای، امکان تعیین موقعیت جغرافیایی دقیق را فراهم کند. نوکیا 3.1 C از یک گیرنده رادیویی FM هم استفاده می‌کند که وجود آن‌ها در گوشی‌های پایین‌رده، یکی از ملزوماتی است که تقریبا تمام کاربران انتظار آن را می‌کشند.

نوکیا 3.1 C

باتری ۲۹۹۰ میلی آمپر ساعتی گوشی نوکیا 3.1 C

گوشی موبایل نوکیا 3.1 C از یک باتری ۲۹۹۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که البته قابل جداسازی از گوشی نیست. اندازه‌ی این باتری کاملا مناسب بزرگی صفحه نمایش گوشی است و می‌تواند تا مدت‌ها نیروی لازم را برای کارکرد گوشی فراهم کند. البته گفتنی است که گوشی‌های بزرگ‌تر از این محصول هم از چنین باتری‌هایی بهره می‌برند و ظرفیت چندان بالایی ندارند. به‌همین سبب ماندگاری این چنین گوشی‌هایی نسبت به صفحه نمایش بزرگ‌شان، یقینا کمتر از نوکیا 3.1 C خواهد بود. ماندگاری باتری مشابه اکثر گوشی‌های این رده است و اگر مصرف نرمالی داشته باشید، حدود یک روز کامل برای‌تان کارایی خواهد داشت. این میزان در هنگام استفاده‌ی کم به یک روز و نیم و در صورت برخورداری از محتواهای رسانه‌ای و فعال بودن وای فای، تقریبا از صبح تا عصر می‌توانید از باتری استفاده کنید. گفتنی است که یک فیلم ۹۰ دقیقه‌ای، حدود ۱۵ درصد از شارژ گوشی را مصرف می‌کند.

نوکیا 3.1 C از باتری و فناوری پیرامون تاریخ مصرف گذشته استفاده می‌کند. شارژر میکرو USB نسبت به مدل‌های بالاتر این صنعت، هنوز هم کند است و از شارژر سریع هم استفاده نمی‌کند. اما مدل‌های دیگری هم در بازار شرایط مشابهی با این محصول نوکیا دارند و این برند حداقل این فرصت را دارد که به‌واسطه ویژگی‌های خوب صفحه نمایش، کاربران بیشتری را در بازار به‌سمت خود جذب کند.

نوکیا 3.1 C

طراحی ارزان ‌قیمت اما درخشان گوشی نوکیا 3.1 C

همه‌ی ما سال‌هایی را بیاد می‌آوریم که برند که نوکیا به‌دلیل طراحی پلاستیکی فوق‌العاده گوشی‌های خود شناخته می‌شد. آن محصولات بدنه‌ی پلاستیکی رنگارنگ و بسیار جذابی داشتند که کاملا هم قابل تشخیص بود، حتی اگر واقعا چنین نبوده و صرفا بلوک‌هایی از پلاستیک در آن به‌کار رفته بود. در طی دو سال گذشته، نوکیا تحت دامنه HMD Global ظاهر گوشی‌های خود را تغییر داده است و با استفاده از آلومینیوم روکش‌دار، سعی در ایجاد ظاهری متفاوت نسبت به رقبا داشته است. نوکیا 3.1 C هم دقیقا از چنین روندی پشتیبانی می‌کند.

گوشی نوکیا 3.1 سی با این روند سعی در ارائه عملکرد مناسب در تبلیغات پیش از عرضه گوشی داشته است و با استفاده از فلز و رنگ خاص مشکی، سعی در ارائه عملکرد مناسبی در بین گوشی‌های پایین‌رده داشته است. قسمت جلویی این گوشی از فناوری گوریلا گلس استفاده می‌کند و تاچ اسکرین هوشمندانه‌ای نیز در صفحه نمایش آن دیده می‌شود. لبه‌های جلویی این صفحه از حاشیه پلاستیکی کوچکی برخوردار است که کمی متمایل به گرد هم نشان می‌دهد. البته تا زمانی که از نزدیک به گوشی نگاه نکنید، متوجه چنین چیزی در گوشی نخواهید شد. پشت گوشی نوکیا 3.1 C هم پلاستیکی است و سبک نرمی مشابه با دیگر آثار نوکیا دارد. طراحی این محصول کاملا نشان دهنده ارزان قیمت بودن آن است و صرفا از چندین جلوه‌ی درخشان برای زیبایی استفاده شده است.

طراحی  نوکیا 3.1 C

این گوشی از سوکت شارژ USB استفاده می‌کند و فناوری اثر انگشت هم در آن به‌کار نرفته است. ابعاد این گوشی ۱۵۲.۷ در ۷۱.۹ در ۹.۴ است و ضخامت بالای آن یک وزن ۱۵۶ گرمی برای گوشی فراهم کرده است.

چرا گوشی نوکیا 3.1 Cرا بخریم؟

نوکیا 3.1 C یک محصول ارزان قیمت متعلق به برند نوکیا است که همان کیفیت ساخت خوب همیشگی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. این محصول با داشتن ویژگی‌های معمولی، می‌تواند باب میل کاربرانی باشد که کارهای روزانه مشخصی از گوشی خود انتظار دارند و در کنار آن به مقرون به صرفه بودن آن هم توجه دارند. در چنین شرایط گوشی نوکیا 3.1 C انتخاب مناسبی است و می‌تواند حتی امکانات بیشتری را برای انتظارات پایین کاربرانش فراهم کند. این محصول از یک لایه‌ی شیشه‌ای در جلوی گوشی استفاده کرده و بدنه‌ی پشتی آن هم پلاستیکی است.

گوشی نوکیا 3.1 C را می‌توانید همراه با سیستم عامل نوکیا ۹.۰ دریافت کنید و مطمئن باشید که در ادامه‌ی راه هم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بسیاری برای آن ارائه خواهد شد. حافظه داخلی گوشی ۳۲ گیگابایت است و مطمئن باشید که با استفاده‌ی مناسب، حالا حالا ها این حافظه پر نخواهد شد. دوربین ۸ مگاپیکسلی در کنار سلفی ۵ مگاپیکسلی، اگرچه نیازهای کاربران سخت پسند امروزی را تامین نمی‌کنند، اما حداقل می‌تواند مشخصات فنی قابل قبولی برای کاربران عادی باشد. گوشی در رنگ سفید عرضه شده است و همراه با یک باتری ۲۹۹۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود. این باتری از قابلیت شارژ سریع برخوردار نیست، اما می‌تواند حدود یک روز کامل در حالت استفاده‌ی عادی کارایی داشته باشد.

گوشی نوکیا 3.1 C را می‌توانید همراه با حسگرهای مختلف تهیه کرده و با استفاده از یک حافظه جانبی microSDXC، حافظه‌ی بیشتری را برای خود داشته باشید. حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی گوشی در بسیاری از تسک‌های گوشی، جوابگو است و تقریبا تا مدت‌ها هیچ کندی سرعتی احساس نخواهید کرد. گوشی در زمینه‌ی اجرای بازی‌ها، عملکرد بسیار خوبی دارد و حتی بازی‌های بالارده‌ای همچون پابجی را در حالت گرافیکی پایین اجرا می‌کند. البته صفحه نمایش عالی ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسلی این محصول هم کمک می‌کند که کمبودهای گرافیکی به چشم نیامده و شما بتوانید یک تجربه‌ی درخشان را در این زمینه تجربه کنید.

نوکیا 3.1 C

نظرات کاربران پس از خرید گوشی نوکیا 3.1 C

کاربران بسیاری گوشی نوکیا 3.1 C را به‌دلیل قیمتی که ارائه می‌دهد، یک محصول کار راه‌انداز می‌دانند که نسبت به دیگر محصولات رقبا، عملکرد قابل قبولی دارد. عده‌ای از کاربران نیز جایگزین‌هایی را برایش معرفی می‌کنند و در یک مقایسه، مدل‌های دیگر این برند را گزینه‌ی بهتری برای خرید می‌دانند. گفتنی است که قیمت گوشی نوکیا 3.1 C با توجه به مشخصات فنی ارائه کننده، بسیار مناسب است و مخصوصا اگر نگاهی به کیفیت صفحه نمایش، عمکرد گوشی و موفقیت در اجرای بازی‌های بزرگی همچون آسفالت 8 بیاندازیم، احتمالا ارزش خرید بالایی را برای این محصول پیش بینی خواهیم کرد.

کاربران گوشی نوکیا 3.1 C آن را جذاب و کاربردی می‌دانند و از کاربر پسند بودن گوشی‌های نوکیا صحبت می‌کنند. عده‌ای گزینه‌ی بهتری را با این رده قیمت و مشخصات، پیدا نمی‌کنند و به‌همین دلیل پیشنهاد اکثر کاربران روی خرید این محصول استوار شده است. کاربران کیفیت ساخت گوشی را به‌روز و حتی آن را قابل مقایسه با گوشی‌های میان‌رده می‌دانند. سخت افزار مناسب گوشی، تقریبا مورد تائید بسیاری از کاربران است. دوربین گوشی نقطه منفی گوشی از نظر بسیاری از خریداران گوشی است که باید آن را باتوجه به رده قیمت گوشی، یک امر طبیعی دانست.

گوشی به عقیده‌ی کاربران زیادی بعد از مدتی استفاده چرب می‌شود، اما در حالت استفاده‌ی نرمال، بسیار خوش دست و شیک است. این محصول به‌روزرسانی سیستم‌عامل های جدید را برای مدتی طولانی دریافت می‌کند و همین را نکته مثبت بسیار خوبی می‌توان تلقی کرد. احتمالا کاربرانی که به‌صورت روزمره از گوشی برای کارهای عادی همچون تماس، چک کردن ایمیل یا یادداشت برداری استفاده می‌کنند، می‌توانند از گوشی نوکیا 3.1 C به‌عنوان یک محصول با رابط کاربری ساده استفاده کنند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
June 2019
تاریخ شمسی
تیر 1398
طول و عرض
152.7x71.9 میلی متر
ضخامت
9.4 میلی متر
وزن
156 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm Snapdragon 429
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Quad-core 1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 504
حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.45 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1440 پیکسل
تراکم پیکسلی
295 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 1700(AWS) / 1900
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 2(1900), 4(1700/2100), 5(850), 12(700), 14(700), 29(700), 30(2300)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/2.0
لیزر AF
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل نوکیا مدل 3.1C دوسیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت
گوشی موبایل نوکیا مدل 3.1C دوسیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
June 2019
تاریخ شمسی
تیر 1398

طراحی

طول و عرض
152.7x71.9 میلی متر
ضخامت
9.4 میلی متر
وزن
156 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm Snapdragon 429
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Quad-core 1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 504

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.45 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1440 پیکسل
تراکم پیکسلی
295 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 1700(AWS) / 1900
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 2(1900), 4(1700/2100), 5(850), 12(700), 14(700), 29(700), 30(2300)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/2.0<br /> لیزر AF
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم