برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل نوکیا X71 دوسیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت

NokiaX71 Dual Sim 64GB RAM 6GB Mobile Phone

Nokia X71 Dual Sim 64GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48 ، 8 ، 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
64 گیگابایت
نسخه 9.0
4G
توضیحات

معرفی گوشی موبایل نوکیا X71

گوشی نوکیا X71 با حافظه داخلی 64 گیگابات و 128 گیگابات، مطابق وعده شرکت نوکیا و HMD، همزمان با گوشی نوکیا ۹ PureView در کشور تایوان معرفی شدند. نوکیا ۹ را که قطعا خیلی‌ها می‌شناسند؛ گوشی که اخیرا منتشر شده و توجهات را به سمت خود جلب کرده است، نوکیا X71 می‌باشد. این گوشی اولین محصول نوکیا با نمایشگر حفره‌دار به حساب می‌آید. همچنین که این گوشیاولین محصول از خانواده X گوشی‌های نوکیا می‌باشد، که در کشوری به غیر از کشور چین، عرضه می‌شود.

این گوشی نوکیا در ماه اوریل سال 2019  با حافظه داخلی 64 و ۱۲۸ گیگابایتی معرفی و پس از گذشت چند روز، در بازار عرضه شد. تراشه‌ی پردازنده‌ی گوشی نوکیا X71 از نوع تراشه‌یQualcomm SDM660 Snapdragon 660 (14 nm)  است، که با پردازنده ‌مرکزی 8  هسته‌ای (Quad-core 2.2 GHz Kryo 260 & Quad-core 1.8 GHz Kryo 260) ، پردازنده گرافیکی Adreno 512 توانایی بسیار مطلوبی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

گوشی نوکیا X71 را می‌توان شبیه ترین گوشی، به گوشی Nova 4  محصول شرکت هواوی دانست که مشترکات طراحی دوربین سلفی این دو، با دیگر گوشی‌ها تفاوت دارد. صفحه نمایش 6.39 اینچ نوکیا X71 با وضوح فول اچ دی، اندروید پای و استفاده از فلز  AIبه همراه شیشهدر طراحی این گوشی هوشمند، او را مطمئنا در بین محبوب‌ترین گوشی های بازار قرار خواهد داد. بر روی صفحه‌نمایشگر و پنل پشت این گوشی، در مجموع 4 دوربین (3 عدد در پنل پشت و 1 عدد دوربین سلفی)تعبیه شده است.

 صفحه نمایش نوکیا X71                           

معیارهای خرید گوشی نوکیا X71

طراحی و ساخت

گوشی نوکیا X71 از آن دسته گوشی‌های محبوب و راحت برای کاربران است، بخصوص که ابعاد طول و عرض این محصول 157.2 در 76.5 میلیمتر (6.19 در 3.01 در 0.31 برحسب اینچ) و دارای ضخامت مطلوب 8 میلیمتری می‌باشد. وزن این گوشی 180 گرم بوده که در بین گوشی‌های میان رده امروزی وزن بسیار دلخواهی است.

با در دست گرفتن این گوشی، می‌توانید متوجه شوید که چرا تعداد زیادی از کاربران و علاقه‌مندان به برند نوکیا، اخبار مشخصات و انتشار این گوشی را دنبال می‌کردند. علاوه بر اینها؛ باید بدانید که گوشی نوکیا X71 هم مانند دیگر رقبا و هم‌رده‌های خود، قابلیت استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان را داراست. ساختار بدنه آن از فریم شیشه‌ای و فلز آلومینیوم است، که شامل صفحه قاب جلو و پنل پشت  آن می‌شود.

همانظور که در بخش معرفی نیز گفته شد، محافظی که بر روی صفحه نمایش این گوشی قرار دارد، از جنس شیشه‌ی گلوریلا گلس می‌باشد که موجب افزایش کیفیت طراحی و ساخت این گوشی شده است.

بنابراین با توجه به موارد ذکر شده، اگر بخواهیم در مورد ظاهر گوشی نوکیا X71 صحبت‌هایی داشته باشیم باید به شما بگوییم که نوکیا از ترکیبات رنگ بسیار مناسبی در ساخت این گوشی استفاده کرده است، اما با این حال، از لحاظ ظاهری یک عیب وجود دارد، محفظه شیشه‌ای این گوشی بسیار شکننده است و هرگونه لک و اثر انگشت را به خود جذب می‌کند. اما کیفیت مواد و ساخت این گوشی به خوبی در نظر گرفته شده است و در طراحی آن هیچ شکافی وجود ندارد. اما خب در کل، با توجه به قیمت مناسب این گوشی هوشمند میان رده، طراحی نوکیا  X۷۱ جدا نمونه است.

 نوکیا X71

پردازنده

در طراحی پردازنده‌ی گوشی نوکیا X71 ، از تراشه Qualcomm SDM660 Snapdragon 660  وپردازنده هشت هسته ای (4x2.2 گیگاهرتز Kryo 260 و 4x1.8 گیگاهرتز Kryo 260) استفاده شده است. این SoC ساخت شرکت کوالکام بوده و روی یک تراشه 14 نانومتری قرار داده شده و با معماری پردازش 64 بیتی، فرکانس 2.2 و 1.8 گیگا‌هرتزی همراه است. علاوه بر اینها، این محصول نوکیا با 6 گیگابایت رم اجرایی نیز همراه می‌باشد و سیستم عامل Android 9.0 (Pie) را اجرا می کند و پردازش های گرافیکی این دستگاه به عهده Adreno 512  می‌باشد.

صفحه‌ نمایش ۶.۳۹ اینچی

گوشی نوکیا X71، از نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع IPS به اندازه 100.9 سانتیمتر مربع همراه با رزولوشن فول ‌اچ‌ دی پلاس (2310 *  1080) و نسبت تصویر 19.5:9 دارد و نسبت به فرمت 18:9 کمی پیشرفته است که با تراکم پیکسلی 400 پیکسل بر هر اینچ (ppi) ، تصاویر با کیفیت را به واسطه توانایی نمایش تعداد 16 میلیون رنگی خود، در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر اینها، این گوشی از صفحه محافظ Gorilla Glass هم برخوردار است که امروزه به یک آپشن واجب در گوشی‌های با کیفیت برای محافظت از نفوذ آب تبدیل شده است.

طبق اعلام شرکت نوکیا، این گوشی از استاندارد HDR10 پیروی می‌کند و نمایشگر آن توانایی روشنایی 500 نیت را به صورت حداکثر داراست. گفتنی است که هنگامی که از روبرو به این گوشی نگاه می‌کنید، فقط و فقط صفحه نمایش را مشاهده می‌کنید که تقریبا 93 درصد از این گوشی را شامل می‌شود و تا جایی که ممکن بوده، حاشیه های آن در طراحی حذف شده است. همچنین این گوشی شامل سنسور اثر انگشت مجاورت (Proximity)، پورت USB (reversible connector, USB On-The-Go) ، شارژر تایپ سی 1.0 ، جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری و البته بلستر IR می‌شود. صفحه نمایش گوشی نوکیا X71 نیز از نوع صفحه لمسی خازنی IPS LCDبا توانایی لمس چند نقطه بطور همزمان با کنتراست 1140:1 است.

مانند بیشتر گوشی‌های تولید این نسل، بیشتر طراحی فضای روی گوشی نوکیا X71 ، شامل صفحه نمایشی می‌شود که تقریبا بیش از 93 درصد ظاهر آن را در بر گرفته باشد. زیبایی ظاهری گوشی نوکیا X71 به مقدار مطلوبی مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد و در نگاه اول چشم‌ها را به خود می‌دوزد.

محافظت صفحه نمایش گوشی نوکیا X71  همانند شیائومی ردمی نوت 9 اس  از سری پنجم نوع Corning Gorilla Glass است، که گوریلا گلس‌ها یک نوع شیشه محافظ می‌باشند و از جنس یک ماده‌ی قلیایی به نام آلومینوم سیلیکات ساخته می‌شوند. لازم به ذکر است که شرکت Corning Inc مبدع این فناوری در ساخت محافظ گوشی می‌باشد. این محافظ‌ها مقاومت بسیار مطلوبی در برابر نفوذ هرگونه قطرات آب دارند. میزان عملکرد جلوگیری از نفوذ آب در سری پنجم از گوریلا گلس‌ها؛ تقریبا چهار برابر محافظ‌های قبلی تولید شده‌ توسط شرکت  Corning Incبوده. طبق آزمایشات انجام شده توسط شرکت کورنینگ (Corning Inc)؛ نسل پنجم Gorilla Glass‌ها می توانند حتی تا عمق ۱٫۶ متری زیر سطح آب، در برابر نفوذ قطرات آب مقاومت جدی از خود نشان دهند.

دوربین گوشی نوکیا X71

در طراحی دوربین گوشی نوکیا X71 از تعداد سه دوربین در پنل پشت و یک دوربین در قسمت بالایی در سمت چپ صفحه نمایش قرار داده شده است. فناوری زوم دوربین‌های سه‌گانه پنل پشتی از نوع Phase Detection است و همچنین نوع چراغ فلاش دوربین پنل پشت آن هم از FLASH LED می‌باشد که صورت فلش ال ای دی دوگانه در نظر گرفته شده. دوربین‌های نوکیا X71 قابلیت‌های فراوانی همچون عکاسی با کیفیت HDR، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده (Geo-Tagging)، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)، قابلیت فوکوس لمسی ( Touch Focus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) و حالت ماکرو (Macro mode) را نیز داراست.

از جمله بهترین قابلیت های این گوشی نوکیا بی تردید دوربین آن است که از رزولوشن بسیار بالایی مانند گوشی‌های پرچمداری چون شیائومی می 9 برخوردار است. این دوربین سه گانه از سه لنز 48 ، 8 و 5 مگاپیکسل بهره می برد که از نوع کارل زایس محصول کشور آلمان هستند. استفاده از لنزهای کارل زایس در محصولات لنوو به خیلی قبل تر و از زمان گوشی هایی مانند Nokia N72 بر می گردد. گفتنی است که با توجه به دریچه دیافراگم این گونه‌ی لنزها، عکس‌های گرفته شده در تاریکی و حتی در نور کم از کیفیت بسیار بالایی نسبت به سایر گوشی ها برخوردار هستند و جزئیات هر آنچه که در محیط اطراف سوژه وجود دارد را به خوبی در عکس‌ها نمایان می‌کند.

دوربین نوکیا X71

رزولوشن دوربین اول گوشی نوکیا X71 ، برای ثبت تصاویر برابر با 48 مگاپیکسل است. این دوربین از نوع PDAF و به صورت wide بوده که با دیافراگم f /1.79 و همچنین با فاصله کانونی لنز 13 میلیمتر بوده که با استفاده از این دوربین، کاربران می‌توانند تصاویر با کیفیتی را با پیکسل‌هایی به سایز 0.08 میکرومتر ثبت کنند.

دوربین دوم

رزولوشن دوربین دوم این گوشی محبوب نیز برای تصویر برداری 8 مگاپیکسل بوده که این دوربین از نوع ultrawide است و متعاقبا دارای زاویه دید بسیار بازی می‌باشد. میزان دریچه دیافراگم آن برابر با f /1.79 است و همچنین سنسور سایز آن هم به اندازه‌ی1/4.0  اینچ می‌باشد. فاصله کانونی لنز این دوربین 13 میلی‌متر بوده که با استفاده از این دوربین، می‌توان تصاویر با کیفیتی را با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر ثبت نمود.

لازم به ذکر است که یکی از جذابیت‌های دوربین گوشی نوکیا X71 سنسور عمق تعبیه شده در دوربین دوم آن است. وجود این سنسور به کاربران امکان عکاسی از فاصله‌ی بسیار کم (تقریبا 2 سانتی متر) از سوژه خود را می‌دهد تا بتوانند تصاویر بسیار زیبایی را بگیرند. البته گویای این نکته باشیم که جزئیات تصاویر برداشته شده با این سنسور؛ خیلی تفکیک نشده‌اند و ممکن است این اتفاق را با زوم کردن متوجه شوید. اما با این وجود گفتنی است که این سنسور در نور کم قابلیت‌های بیشتری از خود نشان می‌دهد. در مجموع سنسور ماکرو دوربین دوم گوشی نوکیا X71 ، به شما این را اجازه می‌دهد که بتوانید از زاویه‌های متعدد و مختلف سوژه خود تصاویر فوق العاده ای تهیه کنید.

با استفاده از دوربین دوم گوشی نوکیا X71 ؛ جزئیات تصاویر ثبت شده به اندازه‌ی قابل قبولی گرفته می‌شود. اما بهتر است بدانید که تفکیک این جزئیات خیلی بالا نخواهد بود. البته به نسبت گوشی‌های میان‌رده‌ای کیفیت بسیار مطلوبی را داراست و سنسورهای مختلف به کار رفته در دوربین‌های این گوشی هم عملکرد بسیار قابل قبولی دارد.

همانند خیلی از دوربین‌های طراحی شده برای گوشی‌های تولید این نسل، رزولوشن دوربین سوم نوکیا X71 نیز برای تصویر برداری 5 مگاپیکسل می‌باشد. این دوربین دارای حسگر عمق با سایز1/5.0  اینچ و  دریچه دیافراگم آن نیز f/2.4 است. دوست داران نوکیا با استفاده از دوربین سوم می‌توانند تصاویری با پیکسل‌هایی به سایز 1،12 میکرومتر گرفته ثبت لحظه‌ها کنند.  

دوربین سلفی نوکیا X71

دوربین سلفی

رزولوشن دوربین سلفی گوشی نوکیا X71 ، برابر با 16 مگاپیکسل است. این دوربین دارای دریچه دیافراگم f/2.0 بوده و از نوع wide می‌باشد. با استفاده از این دوربین نیز قابلیت عکاسی HDR، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) و فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 و با سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS) امکان پذیر است. ثبت تصاویر به کمک این دوربین تا اندازه‌ی پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر نیز امکان پذیر بوده.

فیلمبرداری

فیلم برداری با استفاده از دوربین گوشی نوکیا X71 با کیفیت 4K امکان پذیر خواهد بود. این قابلیت (فیلم بردای) در این دوربین‌ها با رزولوشن 2160 × 3840 با سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@ 30 fps) با دوربین اول، و با رزولوشن 1080 × 1920 با سرعت‌های 30 – 60 - 120 فریم بر ثانیه (1080p@ 30FPS) در دوربین دوم و در آخر با رزولوشن 720 × 1280 با سرعت 960 فریم بر ثانیه (720p@960FPS) در دوربین سوم امکان پذیر است. گفتنی است که همانند هم رده های این گوشی در مورد رزولوشن 720 × 1280 از تثبیت کننده الکترونیکی تصویر به نام حسگر ژیروسکوپ (gyro-EIS) استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که، در کنار دوربین‌های سه گانه این گوشی‌ها، فلش LED و در زیر این مجموعه، ما شاهد سنسور اثر انگشت نیز خواهیم بود. همچنین همانطور که گفته شد، در این گوشی یک پورت ۳.۵ میلی‌متری هم برای اتصال هدفون یا دیگر دیوایس‌ها وجود دارد که این آپشن دیگر چیز جدید به شمار می‌آید.

درست است که گوشی نوکیا X71 ، یک گوشی میان‌رده‌ای به حساب می‌آید اما هیچگاه فراموش نکنید که همه‌ی گوشی‌ها با داشتن چنین سنسورهایی برای ثبت لحظه‌ها، می‌تواند تجربه خوبی از عکاسی را برای کاربران به همراه داشته باشد. ویژگی‌های تصویر برداری این دوربین‌ها به اندازه‌ای مثال زدنی است که باعث می‌شود تصاویر ثبت شده شما به نمونه‌ی واقعی شباهت زیادی داشته باشد.

حافظه

حافظه داخلی گوشی نوکیا X71 ، به میزان 64 و 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است. همچنین مقدار RAM 6 گیگابایت است. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی یا external hard در این گوشی فقط از نوع میکرو اس دی امکان پذیر می‌باشد که به صورت حداکثر میزان ظرفیت کارت حافظه قابل اجرا در این گوشی 256 گیگابایت خواهد بود.

حافظه نوکیا X71

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل گوشی نوکیا X71 ، از نوع اندروید 9.0 (پای - اندروید One) سیستم عامل می‌باشد. قابلیت دوم نرم افزاری در این گوشی؛ پشتیبانی از زبان فارسی است. علاوه بر این دو مورد؛ MMS, ایمیل, قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF, سرویس‌های خدماتی شرکت گوگل شاملGoogle Search, Google Maps, Gmail و YouTube, برنامه ویرایش عکس, قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس, قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام و ... ,  مرورگر HTML5 بخشی از قابلیت‌های نرم‌ افزاری دیگر این محصول شرکت نوکیا نیز می‌باشد که در اختیار کاربران و دوستداران قرار می‌گیرد.

باتری

باتری 3500 میلی ‌آمپر بر ساعتی گوشی نوکیا X71 از نوع Li-Polymer، یکی دیگر از مزیت‌های این محصول شرکت نوکیا می‌باشد. این باتری به می‌تواند تقریبا یک روز گوشی شما را روشن نگه دارد و با این وجود شما می‌توانید در این بازه زمانی ساعت‌ها بازی کنید؛ موسیقی گوش کنید، در فضای مجازی حضور داشته باشید و... حتی می‌توانید به صورت آنلاین فیلم و ویدئو مشاهده کنید.

مطابق معمول گوشی‌های امروزی، باتری این گوشی هم قابلیت تعویض توسط کاربران را ندارد. شارژ سریع یا فست شارژ 18 واتی که در جعبه‌های گوشی نوکیا X71 قرار دارد هم یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود که باعث می‌شود کاربران بتوانند با صرفه جویی در زمان خود، با گذشت مدت زمان کم میزان قابل توجهی از مقدار باتری خود را شارژ نمایند.

باتری نوکیا X71

مخابرات و ارتباطات

شرکت نوکیا برای ارتباطات نوکیا X71 ، حالت دو سیم کارت همزمان را قابل اجرا کرده است که سایز نانو سیم کارت (8.8 × 12.3 میلی‌متر) و استندبای دوگانه را برای سیم کارت‌های کاربران در نظر گرفته اند. علاوه‌بر اینها، گفتنی است که این تلفن های هوشمند از TF  کارت‌ها هم پشتیبانی می کنند.

همچنین شبکه‌های ارتباطی این محصول 2G، 3G و 4G می‌باشد. مشخصات شبکه 2G به صورت GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 است و برای هر دو سیم کارت در نظر گرفته شده است. مشخصات شبکه 3G به صورت HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 است که برای هر دو سیم کارت در نظر گرفته شده است و در آخر مشخصات شبکه 4G به صورت‌های LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300) برای هر دو سیم کارت در نظر گرفته شده است.

از جمله فناوری‌‌های ارتباطی گوشی نوکیا X71 می‌توان به سرعت ارتباطی HSPA, LTE-A رابط کاربریMIUI 10 ، (A-GPS, GLONASS, Beidou | BDS) GPS ،Bluetoot، hotspot، Wi-Fiاز نوع (802.11 a/b/g/n/ac, 2.4G/5G) ، پورت Infrared، NFC و  رادیو نیز اشاره کرد. نسخه‌ی بلوتوث این محصول نسخه 5.0, A2DP, LE است و ورودی کابل اتصال به آن هم از نوع USB Type C (1.0 v2.0) می‌باشد.

حسگرها

از جمله حسگرهای تعبیه شده در گوشی نوکیا X71 ، حسگر تشخیص اثر انگشت (FingerPrint) در پنل پشتی این گوشی، حسگر مجاورت ( Proximity )، حسگر قطب ‌نما (Compass)، حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope) و شتاب‌ سنج (Accelerometer) آن است همگی این سنسور‌ها برای راحتی و عملکرد کلی بهتر این تلفن‌همراه هوشمند برای این محصول در نظر گرفته شده اند.

گوشی هوشمند نوکیا X71 چه چیزهایی را ندارد؟

داشتنی‌های این گوشی به اندازه‌ای است که باعث می‌شود توقع کاربران و خریداران سر به فلک بکشد، اما برخی از مواردی که این گوشی فاقد آنها است را مرور می‌کنیم، گوشی‌های X71 شرکت نوکیا فاقد لرزش‌گیر اپتیکال است. همچنین این گوشی فلش سلفی که در خیلی از تلفن‌های هوشمند تعبیه شده بود را ندارد. علاوه بر اینها باتری 3500 میلی آمپری آن قابلیت تعویض توسط کاربر و همچنین امکان شارژ به‌ صورت بی‌سیم را دارا نیست. گفتنی است که در بخش مخابرات و ارتباطات هم امکان اتصال از طریق  NFC و البته امکان اتصال از طریق اینفرارد هم وجود ندارد.

قیمت گوشی نوکیا X71 چقدر است؟

در کشور چین در حال حاضر، شما می‌توانید نوکیا X۷۱ را در بازار با قیمت (۳۷۹.۱۹ دلار آمریکا) خریداری کنید. با این حال، گوشی نوکیا X71  قیمت مناسبی دارد و دارای طراحی عالی و دیگر خدماتی که گفته شد می‌باشد.

و اما در بازار جهانی، قیمت گوشی نوکیا X71 حدود ۳۸۵ دلار آمریکا تعیین شده و زمان عرضه این گوشی نیز دهم اردیبهشت ماه اعلام شده بود. همچنین احتمالا در عرضه جهانی، این گوشی را با نام نوکیا ۸.۱ پلاس، شاهد خواهیم بود.

 طراحی نوکیا X71

چرا گوشی نوکیا X71 را بخریم؟

این روزها شرکت‌های تولید گوشی و گجت‌های مختلف بسیاری را شاهدیم که بازار خیلی داغ و رقابتی را هم دارند. تلفن های هوشمند و دیگر ابزارهای وابسته به خود، واقعا دنیای تک را قبضه کرده‌اند. حال با توجه به نزدیک بودن رقابت برندها در رشد و تعالی‌شان و همچنین در نوع استفاده از ابزار با کیفیت‌شان و طریقه فروش محصولاتشان ما باید به دنبال بهترین گزینه‌ها برای خرید باشیم. همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، گوشی نوکیا X71 شرایط بسیار مطلوبی را برای انتخاب داراست و شما می‌توانید برای جلوگیری از اتلاف وقتتان و همچنین برای جلوگیری از سردرگمی به علت تنوع محصولات و تعدد برندها، خیلی سریع اقدام به خرید این تلفن هوشمند محبوب بکنید. پیشنهاد ما به شما گوشی نوکیا X71 است. پس اصلا وقت را هدر ندهید و همین حالا برای خرید گوشی نوکیا X71 خود اقدام کنید.

 

 

 

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2019
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1398
طول و عرض
157.2x76.5 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
180 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM660 Snapdragon 660
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 512
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2316 پیکسل
تراکم پیکسلی
400 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
سایز سنسور 1/3.1 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
نسخه 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
خیلی خیلی خوبه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل نوکیا X71 دوسیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت
گوشی موبایل نوکیا مدل X71 دوسیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2019
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1398

طراحی

طول و عرض
157.2x76.5 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
180 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM660 Snapdragon 660
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 512

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2316 پیکسل
تراکم پیکسلی
400 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
سایز سنسور 1/3.1 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
نسخه 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم