برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل نوکیا 7.1 دوسیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت

Nokia7.1 Dual Sim 32GB RAM 3GB Mobile Phone

Nokia 7.1 Dual Sim 32GB RAM 3GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 8.1
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 3 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 12 ، 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3060 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
3 گیگابایت
32 گیگابایت
نسخه 8.1
4G
توضیحات

معرفی گوشی موبایل نوکیا 7.1

گوشی نوکیا 7.1 یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی شرکت نوکیا است که با همکاری شرکت HMD گلوبال طراحی و ساخته شده است. این محصول در ماه اکتبر (مهر ماه) سال 2018 (1397) به بازار عرضه شد. تراشه پردازنده‌ای گوشی ۸هسته‌ای است که با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی خود میزان توانمندی مطلوبی دارد.

صفحه نمایش نوكیا 7.1 ، 5.84 اینچ است و کیفیت آن از فول اچ دی پلاس در نظر گرفته شده است. علاوه بر این؛ حافظه ذخیره سازی داخلی 32 یا ۶۴ گیگابایت در کنار حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی که از نوع LPPDDR می‌باشد توانایی خوبی را جهت ذخیره سازی اطلاعات ایجاد کرده است. همچنین؛ اندروید 9 پای، دوربین پشت دوگانه‌ی 12 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی با لنز زایس و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی از دیگر موارد مورد اهمیت در طراحی نوکیا 7.1 است.

طراحی نوکیا 7.1

معیارهای خرید گوشی نوکیا 7.1

طراحی و ساخت

همان طور که از تصاویر مشخص است؛ طراحی نوکیا 7.1 بسیار زیبا است. ابعاد طول * عرض * ارتفاع بدنه‌ی آن 149.7 * 71.2 * 8 میلی‌متر می‌باشد. به این ترتیب می‌توان گفت اندازه‌ی مناسبی از نظر ابعاد دارد. همچنین وزن 160 گرمی آن یکی از ویژگی‌های خوب این گوشی به حساب می‌آید.

ساختار بدنه آن در جلو این گوشی از جنس شیشه و فریم آلومینیومی (سری ۶۰۰۰) به صورت ترکیبی ساخته شده است. این امر روی کاهش وزن آن تاثیر بسزایی داشته است. در پشتی گوشی نیز قاب شیشه‌ای قرار دارد که زیبایی متفاوتی را به این گوشی بخشیده است.

استفاده از رنگ نقره‌ای در طراحی این گوشی نوکیا، به زیبایی آن افزوده و طراحی آن را چشم نوازتر کرده است. در قسمت جلویی گوشی یک حاشیه (یا ناچ) داریم که اسپیکر جلویی، دوربین و حسگر در آن محل قرار گرفته اند. یکی از قابلیت‌های این مدل از نوکیا اجرای سیستم عامل اندروید وان (Android One)  بر روی این گوشی هوشمند است.

نوکیا 7.1 به نسبت گوشی‌های میان رده ای؛ نسبتا کوچک است و تا حدودی هم اندازه به iphone Xs به نظر می‌رسد. کیفیت ساخت این طراحی نوکیا 7.1  را زمانی متوجه خواهید شد که آن را در دستان خود بگیرید و با آن کار کنید.

علاوه بر این موارد؛ نوکیا 7.1 از قابلیت قرار گیری دو سیم کارت را دارد اما این سیم کارت‌ها به طور همزمان قابل استفاده نیستند. یک سیم‌کارت (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارت هیبریدی (نانو-سیم، همزمان یکی فعال). دوربین جلویی نوکیا 7.1 به اندازه‌ی یک نقطه‌ی کوچک اما قابل مشاهده است.

در پشت گوشی نوکیا 7.1 یک سنسور اثر انگشت در نظر گرفته شده است اما متاسفانه اینطور که گزارش شده است هیچ تصمیمی برای مقاومت این گوشی در برابر آب گرفته نشده است.

نوکیا 7.1

پردازنده

برای پردازنده‌ی نوکیا 7.1 تراشه هشت هسته‌ای اسنپ دراگون ۶۳۶ (Qualcomm SDM 636 Snapdragon 636) استفاده شده است. (۴ هسته Cortex-A 73 با نهایت سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز + ۴هسته Cortex-A 53  با نهایت سرعت ۱٫۶ گیگابایت) میزان فرکانس این پردازنده ۱٫۸ گیگاهرتز (Kryo 260) می‌باشد که البته میزان خوبی است. علاوه بر این فناوری تراشه‌ی ۱۴ نانومتری به همراه پردازنده گرافیکی  Adreno 509 دیگر موارد قابل اهمیت در مورد پردازنده است. به طور کلی؛ طبق این موارد نوکیا 7.1 از پردازنده خوبی برخوردار است.

آزمایش‌های CPU که بر روی پردازنده‌ی نوکیا 7.1 صورت گرفته است ثابت کرده است که اسنپدراگون ۶۳۶ قدرت و توانایی این تراشه بسیار بالاست. به این ترتیب گوشی‌های دارای این تراشه می‌توانند اکثر کارهایی که افراد از گوشی‌های میان‌رده توقع دارند را انجام بدهند.

صفحه‌ نمایش 5.84 اینچی با فناوری IPS LCD

اندازه‌ی صفحه‌ نمایش نوکیا 7.1، 5.84 اینچ و فناوری به کار برده شده برای ساخت این صفحه نمایش IPS LCD است. این فناوری به صفحه نمایش این کمک را می‌کند تا رنگ‌های نمایش داده شده در صفحه‌ی نمایش به اندازه‌ی قابل توجهی واقعی جلوه داد شوند. البته این امر تا حدود کمی حالت مات و بی روح به صفحه نمایشگر اضافه می‌کند، اما کیفیت بسیار خوبی را ایجاد می‌کند. بیشتر فضای رویی این گوشی را صفحه نمایش در بر گرفته است و این به گونه‌ای می‌باشد که اندازه صفحه نمایش نوکیا 7.1 نبست به بدنه آن؛ 79.9 درصد است.

رزولوشن صفحه نمایش نوکیا 7.1 برابر با 2280 × 1080 پیکسل است. میزان تراکم پیکسل در این صفحه نمایش آن برابر با 432 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. تعداد رنگ‌های قابل پخش در صفحه نمایش نوکیا 7.1 16 میلیون رنگ است که این امر بر کیفیت صفحه نمایش تاثیر بسزایی گذاشته است. به این ترتیب کاربران قادر به تماشای ویدیوهای HDR بوسیله‌ی نوکیا 7.1  خواهند بود.

صفحه نمایش نوکیا 7.1

تکنولوژی جدید در این صفحه نمایش

این محصول؛ اولین محصولی است که از تکنولوژی جدید PureDisplay ابداع شده توسط شرکت نوکیا بهره می‌برد. این قابلیت باعث می‌شود که نور صفحه نمایش به صورت هوشمند با شرایط نور محیط سازگار شود. به طوری که در زیر نورهای زیاد مانند نور آفتاب و یا در اتاقی با نور ضعیف بهترین نور در صفحه ایجاد می‌شود. البته علاوه بر این کاربران بوسیله‌ی این ویژگی می‌توانند ویدیوهای SD را با کیفیت HDR  تماشا کنند.

محافظ به کار برده شده بر روی صفحه نمایش  نوکیا 7.1  از نوع کورنینگ گوریلا گلس نسل 3 است. پوشانده شدن تمام سطح رویی گوشی به وسیله گوریلا گلس ۳ باعث شده است که گوشی از نظر ظاهری برآمده و به صورت ۲٫۵ بعدی شود. گوریلا گلس یک نوع پلیمر ترکیبی از ماده‌ی قلیایی به نام آلومینوم سیلیکات می‌باشد که یک ظاهر شیشه مانند دارد. لازم به ذکر است که شرکت مخترع این فناوری بروز؛ شرکت Corning Inc است.

نکته عجیب در مورد شاید نمایشگر نوکیا ۷٫۱ این است که در حالت عادی دستگاه بسیار روشن به نظر می‌رسد ولی در آزمایش شناسایی نور صفحه در  نور خورشید؛ میزان نور صفحه نمره متوسطی را دریافت کرده است. این باعث می‌شود چشم کاربران کمتر اذیت شود.

 دوربین نوکیا 7.1

دوربین دوست داشتنی نوکیا 7.1

در طراحی دوربین گوشی نوکیا 7.1از دو دوربین در قسمت پشتی و یک دوربین در قسمت جلو آن استفاده شده است. یکی از دوربین‌های پشت 12 مگاپیکسل ( 1.28 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، f/1.9) و دیگری 5 مگاپیکسلی (1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.4، سنسور تشخیص عمق تصویر) می‌باشد. البته، دوربین دوم تنها به عنوان یک سنسور عمق (یا depth) تعبیه شده است که کاربرد آن مات کردن بکگراند عکس‌ها می‌باشد.

دوربین جلویی نوکیا 7.1 دارای 8 مگاپیکسل است و گشودگی لنز آن ۸۴ درجه زاویه گسترده است. با این دوربین نیز امکان ضبط ویدیو به صورت ۱۰۸۰p وجود دارد.

کاربران در هنگام استفاده از دوربین نوکیا 7.1 ؛ برای تبدیل کردن حالت فیلم برداری و عکس برداری به حالت HDR باید از حالت Auto HDR10 استفاده کنند. با فعل سازی این حالت تصاویر قابل ضبط در حالت فیلم برداری (لرزشگیر الکترونیکی تصویر - ژیروسکوپی) و عکس برداری دارای رنگ‌های واقعی و سرزنده تری خواهند بود. جهت فیلم برداری بهتر؛ این گوشی هوشمند دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر و حسگر ژیروسکوپی می‌باشد.

دوربین نوکیا 7.1

قابلیت های دوربین

از دیگر قابلیت‌های دوربین گوشی نوکیا 7.1 می‌توان به استفاده از آن در محیط کم نور (حتی در شب) اشاره کرد. این باعث می‌شود تا کاربر بتواند عکس‌های زیبایی را با این شرایط نوری ضعیف بگیرد. البته؛ فلاش دوگانه و دو رنگی LED تاثیر بسزایی در ایجاد تصاویر بهتر خواهد داشت. از دیگر قابلیت‌های دوربین نوکیا 7.1 می‌توان به پانوراما اشاره کرد.

بهتر است یادآوری کنیم که نوکیا 7.1 دارای کیفیت 4K (برای دوربین عقب) است و این باعث می‌شود تا کاربر بتواند عکس‌های باکیفیتی را ضبط و ذخیره سازی کند. دوربین جلو به صورت 4K نیست ولی کاربر بوسیله‌ی آن می‌تواند تصاویری با کیفیت مطلوب و بیشترین پیکسل را عکس برداری کند.

برند قرار گرفته بر روی لنزهای دوربین نوکیا ۷٫۱، Carl Zeiss است که نشان دهنده‌ی همکاری بین شرکت نوکیا و شرکت Zeiss  آلمان می‌باشد. این همکاری پس از دهه‌های متوالی؛ همچنان ادامه دارد.

حافظه نوکیا 7.1

حافظه خوب نوکیا 7.1

نوکیا 7.1 با حافظه داخلی به دو صورت 32 و 64  گیگابایتی به بازار عرضه شده است. همچنین میزان RAM  3 و 4 گیگابایت  است و از نوع LPPDDR4x می‌باشد. این میزان نسبت به هم رده‌های خود؛ میزان خوبی است. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی در این گوشی تنها از نوع microSD ممکن است و حداکثر ظرفیت کارت حافظه قابل اجرا در آن 400 گیگابایت (با استفاده از شیار دوم سیم‌کارت) می‌باشد.

امکانات نرم افزاری

نوکیا 7.1 سیستم عامل  Android  در نسخه‌های 8.1.0 و همچنین سیستم عامل Android One را اجرا می‌کند.  علاوه بر این شرکت نوکیا جهت افزایش امنیت و عملکرد گوشی‌های خود آپدیت‌های امنیتی سه ساله را تضمین کرده است. البته لازم به ذکر است که این گوشی برای ارتقاء به اندروید 9.0 (پای) برنامه ریزی شده است.

برای نوکیا 7.1 امکان ارسال پیام از طریق SMS(threaded view)، MMS، Email، Push Email، IM نیز وجود دارد. علاوه بر این تکنولوژی مرورگر HTML نسل 5 از دیگر موارد امکانات نرم افزاری این گوشی هوشمند است.

 

باتری با عمر متوسط اما قابل قبول

باتری 3060 میلی ‌آمپر بر ساعتی به همراه پورت  USB Type-C نوکیا 7.1 یکی از برتری‌های دیگر این محصول نسبت به میان رده‌های دیگر است. این باتری از نوع لیتیومی است و غیر قابل تعویض توسط کاربر می‌باشد.

عمر این باتری متوسط است اما طبیعی است که با گذشت زمان از عمر آن کم می‌شود. البته؛ به نحوه‌ی استفاده کاربر هم بستگی دارد. قابلیت شارژ سریع (شارژ سریع باتری 18 وات 9V/2A - ) از دیگر مزیت‌ها و قابلیت‌های باتری ساعتی نوکیا 7.1 است.

طبق گزارش ها؛ زمان آماده به کار این باتری تا حدود 408 ساعت دقیقه (برای استفاده به صورت 3G) است. همچنین زمان مکالمه آن تا 19 ساعت 30 دقیقه (برای استفاده به صورت 3G) می‌باشد. البته؛ در آزمایش‌هایی که بر روی باتری این گوشی صورت گرفته است؛ عمر این باتری به طور متوسط نمره‌ی ۸۰ ساعت را کسب کرد است. این میزان؛ توان عمر باتری خوبی را برای نوکیا 7.1 نسبت به هم‌رده‌های آن مشخص کرده است. بر طبق همین آزمایش ها؛ در صورت اینکه کاربر بخواهد ویدیوهای HDR را با این گوشی مشاهده کند، توان باتری آن به ۱۰ ساعت می‌رسد. همچنین توان باتری در حالت برقراری تماس‌های صوتی نیز ۲۲ ساعت معرفی شده است.

 شارژر نوکیا 7.1

مخابرات و ارتباطات

فناوری ارتباطی تعبیه شده در نوکیا 7.1 از نوع GSM،  CDMA،  HSPAو  LTE می‌باشد. همچنین شبکه‌های بی‌سیم Wi-Fi، دو بانده، WiFi Direct، هات ‌اسپات جز موارد شبکه‌ای نوکیا 7.1 است. جک هدفون نوکیا 7.1 ۳٫۵ میلی متری است. بلوتوث این گوشی هوشمند از نوع 5.0، A2DP، LE است و GPS آن از نوع A-GPS، GLONASS، BDS می‌باشد. همچنین نوکیا 7.1  دارای NFC و رادیو اف ‌ام می‌باشد. و در آخر؛ USB در نظر گرفته شده برای نوکیا 7.1 از نوع USBType-C 1.0 ، USBType-C2.0 کانکتور ریورسبل و OTG می‌باشد.

 حسگر

از جمله حسگرهای تعبیه شده در گوشی نوکیا 7.1 حسگر تشخیص اثر انگشت (Finger Print)، شتاب‌ سنج (Accelero meter)، حسگر قطب ‌نما (Compass)، و حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope) است.  تمامی این سنسور‌ها جهت بهبود عملکرد و افزایش کیفیت نوکیا 7.1  در این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده اند.

نوکیا 7.1

 

چرا باید گوشی نوکیا 7.1 را بخریم؟

بی تعارف نوکیا 7.1 یکی از بهترین گوشی‌ها در میان رقیبان میان‌رده‌ای خود است. در مقایسه با رقیبان؛ گوشی نوکیا 7.1 نسبت به گوشی Moto One موتورولا قدرت بیشتری دارد و از رزولوشن صفحه‌ی بالاتری برخوردار است. علاوه بر این از نظر سخت افزاری؛ دوربین آن نسبت به Honor 8X هوآوی بهتر است و قابلیت‌های بیشتری دارد. با این حال از نظر نحوه‌ی عملکرد و میزان عمر باتری تا حدودی دچار ضعف است. اما گفتن یک این حقیقت الزامی اس که نوکیا 7.1 از بسیاری از میان رده‌هایی که پس از آن به بازار عرضه شده اند ضعیف تر است و تا حدودی می‌شود گفت؛ نسبت به میان رده‌های جدید، بیشتر جنبه ظاهری دارد.

از جمله نقاط قوت نوکیا ۷٫۱ می‌توان به؛ صفحه نمایش HDR، وزن کم در کنار پوشش شیشه‌ای، دوربین فوق العاده و با کیفیت، ظرفیت باتری مناسب با توانایی گرفتن تصاویر در حالت پرتره و باکیفیت عالی اشاره کرد. همچنین به عنوان نقاط ضعف نوکیا ۷٫۱ می‌توان به ؛ دوربین سلفی نه چندان قوی، عدم توانایی در ضبط ویدیوهایی با ریم بالا ( به عنوان مثال ۶۰ فریم بر ثانیه) و همچنین ضد آب نبود آن اشاره کرد.     

اما؛ قیمت گوشی نوکیا 7.1 برخلاف گوشی‌های ذکر شده در بالا؛ زیاد نیست و شما با پرداخت مبلغ 299 پوند (ارزش هر پوند برابر است با 16 هزار تومان) می‌توانید یک مدل از این گوشی را خریداری کنید. اگر تصمیم بر خرید گوشی نوکیا 7.1 دارید بهتر است همین حالا اقدام نمائید. امیدواریم از مطلب امروز لذت کافی را برده باشد.

 

 

 

 

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
October 2018
تاریخ شمسی
آبان 1397
طول و عرض
149.7x71.2 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
160 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM636 Snapdragon 636
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.8 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.6 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 509
حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.84 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2280 پیکسل
تراکم پیکسلی
432 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 3
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - USA
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 28(700), 38(2600), 40(2300), 66(1700/2100) - USA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/1.8
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.28 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
dual-LED dual-tone flash
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
نسخه 8.1
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
این دستگاه فوق العاده است .

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل نوکیا 7.1 دوسیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت
گوشی موبایل نوکیا مدل 7.1  دوسیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
October 2018
تاریخ شمسی
آبان 1397

طراحی

طول و عرض
149.7x71.2 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
160 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM636 Snapdragon 636
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.8 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.6 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 509

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.84 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2280 پیکسل
تراکم پیکسلی
432 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 3

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100<br /> HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - USA
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 12(700), 13(700), 17(700), 28(700), 38(2600), 40(2300), 66(1700/2100) - USA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/1.8<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.28 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
dual-LED dual-tone flash
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
نسخه 8.1
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم