برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل نوکیا C1 دو سیم کارت ظرفیت 1/16 گیگابایت

 Nokia C1 Dual Sim 16GB RAM 1GB Mobile Phone

 Nokia C1 Dual Sim 16GB RAM 1GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 16 گیگابایت
  • مقدار رم : 1 گیگابایت
  • دوربین : 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 3G
  • باتری : لیتیوم یون 2500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 2 گیگابایت
16 گیگابایت
3G
توضیحات

گوشی نوکیا c1

گوشی موبایل نوکیا c1 با 16 گیگابایت حافظه، در سال 2019 معرفی و در سال 2020 توسط شرکت نوکیا به بازار معرفی شد. گوشی موبایل نوکیا c1 را می‎توان جزو دسته گوشی‎های اندروید ارزان قیمت دانست. گوشی c1 از اینترنت 3G پشتیبانی می‎کند و در ساخت آن از سیستم عامل اندروید استفاده شده است. این نوع سیستم عامل تقریبا از همه اپلیکیشن‎های موجود پشتیبانی می‎کند.

یکی از اصلی‎ترین نقاط ضعف گوشی نوکیا c1 این است که از اینترنت 4G و 5G  پشتیبانی نمی‎کند. قیمت گوشی نوکیا c1 در رده گوشی‎های ارزان‎ قیمت قرار می‎گیرد و برای کسانی به دنبال یک گوشی موبایل هوشمند ارزان می‎گردند، گزینه مناسبی است. اگر قصد خرید یا خرید گوشی نوکیا c1 را دارید اطلاعات زیر می‎تواند تصویر درستی از گوشی موبایل نوکیا c1 در اختیارتان بگذارد تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

معیارهای خرید گوشی موبایل نوکیا مدل C1

گوشی موبایل نوکیا C1 نیز مانند هر گوشی موبایل دیگری خصوصیات مزایا و معایبی دارد که دانستنش در تصمیم گیری افرادی که قصد خرید این گوشی را دارند بسیار تاثیر دارد. در ادامه به بررسی برخی از این خصوصیات خواهیم پرداخت.

 صفحه نمایش نوکیا c1

صفحه‌ نمایش گوشی موبایل نوکیا c1

نوکیا c1 یک صفحه نمایشگر 5.45 اینچی دارد که این صفحه نمایشگر دارای رزولوشن 960.480 پیکسل است. د رواقع این صفحه نمایش توانایی این را دارد که تا 16 میلیون رنگ را بسیار خوب و عالی نشان دهد.

با توجه به رزولوشن صفحه نمایش گوشی موبایل نوکیا c1، باید گفت رزولوشن صفحه نمایش این گوشی موبایل کم است اما نسبت به قیمت اکثر افراد آن را قابل قبول می‎دانند. صفحه نمایشگر گوشی c1 دو ویژگی مهم دیگر نیز دارد. اول اینکه دکمه‎ای پایین صفحه وجود دارد و به‎صورت لمسی داخل صفحه است و ویژگی دوم اینکه نسبت بدنه به صفحه نمایش در این مدل کمتر شده است و در نوکیا c1 حدود 72 درصد را صفحه نمایش تشکیل میدهد.

یک دوربین ساده برای یک گوشی ساده

دوربین معمولا برای اکثر افراد یکی از مهم‎ترین فاکتورهای یک گوشی موبایل هوشمند است. دوربین گوشی موبایل نوکیا c1 یک سنسور 5 مگاپیکسی است. این دوربین شاید در دنیایی که اکثر گوشی‎های هوشمند چندین حس‎گر دارند کمی ساده به نظر برسد و این را باید اصلی‎ترین اشکال نوکیا c1 از نظر کاربران دانست. اما نکته مثبت دوربین این گوشی موبایل این است که در آن یک فلش LED استفاده شده است که به کمک آن می‎توان در نور کم هم عکاسی کرد.

دوربین گوشی نوکیا C1 توانایی فوکوس اتوماتیک و فیلمبرداری hd را دارد. درکل می‎توان گفت دوربین گوشی موبایل نوکیا c1 اگرچه خارق‎العاده نیست اما نسبت به قیمت رضایت کاربران را به وجود می‎آورد. دوربین سلفی این گوشی موبایل نیز 5 مگاپیکسلی است و درواقع از نظر رزولوشن همانند دوربین عقب است. کیفیت دوربین سلفی را نیز باید معمولی و راضی کننده دانست.

باتری نوکیا c1

 باتری گوشی موبایل نوکیا c1

گوشی نوکیا c1 دارای یک باتری 2500 میلی آمپری است که این باتری لیتیوم پلیمیری بوده و قابلیت تعویض دارد. باتری نیز در سطح بالایی قرار ندارد و بسیاری از کاربران اعتقاد دارند می‎توانست گزینه بسیار بهتری جایگزین آن شود.

جالب است بدانید این گوشی از باتری سریع پشتیبانی نمی‎کند. این نکته نشان می‎دهد برای شارژ کردن نوکیا c1 باید زمان زیادی منتظر بمانید. در صورت استفاده روزمره این گوشی موبایل یک روز شارژ نگه خواهد داشت.

گوشی موبایل نوکیا c1 دارای یک طراحی ساده

نوکیا c1 دارای بدنه‎ای از جنس پلاستیک است و این دلیل جز این ندارد که این گوشی موبایل یک گوشی ارزان قیمت است. البته باید به این نکته اشاره کرد که جنس بدنه این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است و به خوبی فشارها و ضربه‎ها را تحمل می‎کند. این گوشی که قاب پشتی‎اش هم از جنس پلاستیک است در دو رنگ ذغالی و قرمز در بازار وجود دارد.

طراحی نوکیا c1

صفحه نمایشگر نوکیا c1 از جنس شیشه است و مقاومت بالایی دارد اما از آنجایی که از نسخه های نهایی گوریلاگلس در آن استفاده نشده در برابر خط و خش و ضربه زیاد مقاوم نیست. یکی از نکات بسیار مثبت در طراحی این گوشی این است که سبک و خوش دست است. وزن کلی آن 155 گرم است. به‎طور کلی با توجه به قیمت می‎توان طراحی این گوشی را معمولی رو به بالا دانست . اگر قصد خرید گوشی نوکیا c1 را دارید حتما خرید گلس و قاب را برای آن فراموش نکنید.

امنیت گوشی نوکیا  c1 

امنیت در گوشی موبایل نوکیا c1 نیز مانند دیگر موارد در این گوشی معمولی است. یعنی شما می توانید مانند یک گوشی موبایل هوشمند از پترن و پسوردهای معمول برای امنیت گوشی استفاده کنید. این گوشی موبایل سنسور اثر انگشت ندارد و این یکی از نقاط ضعف نوکیا c1 به‎شمار می‎رود.

اطلاعت تکمیلی درباره گوشی نوکیا c1

نوکیا c1 یک گوشی موبایل هوشمند در رده گوشی‎های ارزان قیمت است که دو سیم کارت دارد. این گوشی از زبان و منوی فارسی هم پشتیبانی می‎کند از نسخه 9 اندروید بهره‎مند است. یک اسپیکر نسبتا قوی در لبه پایینی گوشی وجود دارد که کیفیت مکالمه را بالا می‎برد.

گوشی نوکیا c1 دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی می‎باشد که شما می‎توانید تا 65 گیگابایت حافظه جانبی آن را افزایش دهید. اگرچه شما می‎توانید اکثر اپلیکیشن‎ها را روی این گوشی نصب کنید اما ممکن است با نصب بازی‎ها و برنامه‎هایی با حجم سنگین کمی دچار اختلال شود.

نوکیا c1

چرا گوشی گوشی نوکیا c1 بخریم؟

اگر به‎دنبال یگ گوشی موبایل ارزان قیمت هستید که تمام خصوصیات یک گوشی هوشمند را داشته باشد، خرید گوشی نوکیا c1 گزینه خوبی برای شماست. یک گوشی موبایل با دوربین عقب و جلوی معمولی، ظاهر قابل قبول و حافظه داخلی 16 گیگابایت دارد. در گروه گوشی‎های موبایل ارزان قیمت، نوکیا c1 گزینه بسیار خوبی است. البته اشاره به این نکته هم ضروری است که در این رنج قیمت رقیب‎‎هایی مانند هوآوی گوشی‎های بسیار مناسب‎تری طراحی کرده‎اند.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی نوکیا c1

اکثر کاربران پس خرید به این نکته اشاره کرده‎اند که قیمت گوشی نوکیا c1 پایین است و نسبت به این قیمت این گوشی موبایل کارکرد خوبی دارد. آنها معتقدند درصورت نصب برنامه‎های ساده و کم حجم ، این گوشی از سرعت قابل قبولی برخوردار است. کاربران یکی از مشکلات نوکیا C1 را سخت پیدا شدن قاب و گلس برایش می‎دانند. اما اکثر کاربران یکی از اصلی‎ترین نقاط ضعف گوشی نوکیا C1 را پشتیبانی نکردنش از اینترنت 4G و همچنین دوربین ضعیف می‎دانند.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
3G
شبکه 2G
دارد
شبکه 3G
دارد
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
تک دوربین
فلش
LED
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
بله
نوع باتری
لیتیوم یون
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
کیفیت خوبی دارد وقتی ضربه می‌خورد دربرابر ضربه مقاوم است قیمت خوبی دارد و خیلی خیلی خوب است
و من این گوشی رادوست دارم

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل نوکیا C1 دو سیم کارت ظرفیت 1/16 گیگابایت
گوشی موبایل نوکیا مدل C1 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

حافظه

حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
3G
شبکه 2G
شبکه 3G
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
تک دوربین
فلش
LED

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم