برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E7 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Motorola Moto E7 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 48 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 10
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Motorola Moto E7

بسیاری از گوشی‌‌های هوشمندی که ما در سایت‌ها و یا بازار می‌بینیم، قیمت بسیار زیادی دارند و همین قیمت زیاد، باعث می‌شود که از دسترس طیف وسیعی از متقاضیان، خارج شوند. برای این‌که تمامی متقاضیان به تلفن‌های هوشمند مناسب دسترسی داشته باشند، باید با وسواس زیادی به تولید اسمارتفون‌های ارزان قیمت پرداخت؛ تولید اسمارتفون‌های مقرون به صرفه، از آن‌جهت، نیازمند وسواس است، که باید در تمامی موارد، راضی کننده باشد و حداقل استانداردها را رعایت کند و تولید اینچنین تلفن‌های هوشمندی، از دست هر شرکتی برنمی‌آید.

یکی از شرکت‌هایی که می‌تواند و اثبات کرده که در تولید این دسته از تلفن‌های هوشمند، تبهر دارد، شرکت موتورولا است، که چند سالی به شرکت گوگل تعلق داشته. در تولیدات اخیر موتورولا، محصولات مطلوبی را می‌بینیم، که برای بودجه‌های کم درنظر گرفته می‌شوند و کاملا با استانداردها سازگاری دارند؛ محصولی مانند موتورولا موتو ای 7.

مقدمه‌ای بر تشریح موتورولا موتو ای 7

موتو ای 7، یک محصول کاملا کاربردی است، که درمورد تمامی کارهای روزمره و گاها مشقت‌بار، خوب عمل می‌کند. طراحی این تلفن هوشمند با طراحی‌های مورد علاقه شرکت موتورولا، توفیر زیادی دارد و تفاوت این طراحی با دیگر طراحی‌های این شرکت، کاملا محسوس است. با این‌که قیمت 100 یورویی موتو ای 7، انتظارات را کم می‌کند، اما می‌بینیم که این تلفن هوشمند، در بسیاری از جهات، ما را گشفت‌زده کرده و کارایی‌های خود را به‌رخ می‌کشد.

در مرحله نخست، سخت‌افزاری را می‌بینیم، که به قول شرکت سازنده آن، گیمینگ است؛ اما برای استفاده‌های بازی‌محور سنگین، شایستگی ندارد، اما برای پردازش‌های نیمه‌سنگین و روزمره، بسیار قابل اتکا است. این تراشه، تاثیر زیادی بر دوربین اصلی دوگانه گذاشته. این دوربین، برای اسمارتفونی با این قیمت، کاملا شایسته است، مخصوصا که یک لنز 48 مگاپیکسلی، آن را همراهی می‌کند.

به بحث نمایشگر که می‌رسیم، انتظار داریم که موتورولا، مانند سامسونگ، برای نمایشگر تلفن هوشمند 100 یورویی خود، وقت زیادی نگذارد، اما متوجه می‌شویم، که موتورولا برای نمایشگر، ای 7، استانداردها را رعایت کرده و برای روشن ماندن طولانی مدت آن، یک باتری نسبتا حجیم را درنظر داشته.

Motorola Moto E7

طراحی و کیفیت ساخت موتورولا موتو ای 7

طراحی موتورولا موتو ای 7 را بیش‌ از این‌که به طراحی‌های شرکت سازنده آن، تشبیه کنیم، با طراحی خانواده نوت 9 شیائومی خویشاوند می‌دانیم. در این طراحی، ایرادات کوچکی را مشاهده خواهید کرد، که البته، آن‌قدر کوچک هستند که می‌شود آن‌ها را قابل چشم‌پوشی دانست و چندان به آن‌ها نپرداخت. 

بر روی پنل پشتی موتو ای 7، حسگر اثر انگشتی را می‌بینیم که با طراحی نسبتا قدیمی حفره آمده. این طراحی، با لوگوی دایره‌ای شکل شرکت موتورولا که در درون آن قرار دارد، تزئین شده. حفره دقیقا زیر قاب دوربین اصلی دوگانه است و این ما را به یاد شیائومی ردمی نوت 9 می‌اندازد، که با کمی تغییر همراه بود.

به پنل جلویی که نگاه می‌کنیم، به طراحی‌های بی‌حوصله نوکیا درمورد حواشی اطراف نمایشگر برمی‌خوریم، هرچند که ای 7، محصول نوکیا نیست. حواشی نمایشگر ای 7، در قسمت پایینی، ضخیم‌تر می‌شوند و این موضوع کمی جدی است. در بالای نمایشگر، دوربین سلفی با طراحی حفره آمده؛ طراحی حفره، جای ایراد دارد، اما به دلیل نوع پنل نمایشی، بهترین طراحی برای موتورولا موتو ای 7 بوده.

در وسط قاب پشتی ای 7، دوربین اصلی دوگانه، حضور دارد. این دوربین، درون یک مربع مشکی رنگ، قرار گرفته و در زیر آن، حفره حسگر اثر انگشت ذکر شده را تعبیه کرده‌اند. درون قاب، نحوه چینش سنسورهای دوربین، ما را به یاد مدل‌های شرکت گوگل می‌اندازد و تا به این‌جا، با یک طراحی چندملیتی همراه شده‌ایم. خود پنل پشتی، از الگوی ظاهری خاصی پیروی می‌کند و با کمی دقت می‌شود، نقطه‌های برجسته‌ بر روی آن را دید. از سمت راست و چپ قاب دوربین، طراحی موج مانندی، بیرون آمده.

بر روی فریم ای 7 و در سمت چپ آن، فراخوان فیزیکی دستیار گوگل قرار دارد، که دقیقا در زیر درگاه سیم‌کارت است. این فراخوان هم، چهار نقطه برجسته بر روی خود دارد. «Motorola Moto E7» با ابعاد 164.9 در 75.7 در 8.9 میلی‌متر، وزن 180 گرم و رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه می‌شود.

نمایشگر موتورولا موتو ای 7

گاهی اوقات، برای هم‌قیمت‌های موتو ای 7، پنل نمایشی نامناسب TFT را درنظر می‌گیرند، که می‌شود، چند روزی از آن ایراد گرفت؛ اما موتورولا، مردانگی به خرج داده و برای ای 7 از یک پنل نمایشی IPS LCD استفاده کرده، که پنل استاندارد میان‌رده‌ها است و در مصرف باتری، نمایش رنگ‌ها، نمایش رنگ سفید و ... بسیار خوب عمل می‌کند.

رزولوشن این نمایشگر هم همان استانداردی است، که موتورولا، باید از آن پیروی می‌کرده. رزولوشن 720 در 1600، شاید مقدار بالایی به‌نظر نرسد، اما برای هم‌قیمت‌های ای 7، یک رزولوشن مناسب به‌حساب می‌آید. این رزولوشن در کنار قطر 6.5 اینچی نمایشگر، تراکم پیکسلی 269 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. نمایشگر ای 7، با مساحت 102.8 سانتی‌متر مربعی خود، 82.3 درصد از فضای پنل جلویی را در اختیار دارد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار موتورولا موتو ای 7

شرکت موتورولا برای ارائه یک رابط کاربری شخصی، چندان علاقه‌ای نشان نمی‌دهد، به همین دلیل، موتورولا موتو ای 7، با اندروید 10 و بدون رابط کاربری، معرفی شده. البته، چند مورد خاص را برای اسمارتفون‌های موتورولا می‌بینیم، مثلا اگر دو بار دکمه پاور را فشار دهید، به منوی شخصی‌سازی‌ شده کوچکی دسترسی خواهید داشت، که می‌توانید برای آن، برنامه‌های مورد علاقه و یا چند مخاطب را درنظر بگیرید. از طرفی دیگر، فراخوان فیزیکی دستیار گوگل نیز، مورد مناسبی است، که می‌توانید برای مثال با استفاده از آن، خواندن اخبار را بر دوش دستیار گوگل بی‌اندازید.

سخت‌افزار موتو ای 7، توسط شرکت مدیاتک و به‌عنوان یک سخت‌افزار گیمینگ، تهیه شده؛ اما این سخت‌افزار با بازی‌های موبایلی سنگین، سازگاری ندارد، ولی برای پردازش داده‌های نیمه‌سنگین می‌شود روی آن حساب کرد. چیپست 12 نانومتری Helio G25 عضو اصلی ترکیب سخت‌افزاری موتو ای 7 است، که با توجه به حرف G خود را یک چیپست گیمینگ معرفی کرده.

چیپست هشت‌هسته‌ای شرکت مدیاتک، از چهار هسته Cortex-A53 با بیشینه فرکانس 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با حداکثر فرکانس 1.5 گیگاهرتز تشکیل شده. این چیپست برای پردازش داده‌های گرافیکی از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 استفاده می‌کند که یک پردازنده نسبتا خوب است. «Motorola Moto E7» در یک نسخه با رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت و نسخه دیگری با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت عرضه می‌شود.

Motorola Moto E7

دوربین موتورولا موتو ای 7

دوربین اصلی موتو ای 7، در عکس‌برداری از محیط‌های کم‌نور، کمی ضعیف عمل می‌کند و عکس‌های آن در فضاهایی که نور کافی ندارند، حاوی نویزهای زیادی است؛ البته کیفیت این عکس‌ها با دسترسی به حالت شب، ارتقا خواهند یافت. نکته دیگر، نویزهای گوشه عکس در تمامی محیط‌ها است. دوربین اصلی ای 7 از یک سنسور 48 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و فاصله کانونی 26 میلی‌متری برای عکس‌برداری از سوژه‌های عادی استفاده می‌کند و برای ثبت تصویر از سوژه‌های بسیار نزدیک، دوربین به سراغ لنز دیگر، یعنی سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 می‌رود.

کیفیت سنسور ماکرو، دلنشین نیست. دوربین اصلی با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری خواهد کرد. دوربین سلفی که از یک لنز 5 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تشکیل شده با حالت HDR رنگ‌ها را بهتر ثبت می‌کند و با همان کیفیت دوربین اصلی دوگانه به ثبت فیلم، می‌پردازد.

باتری موتورولا موتو ای 7

موتو ای 7، توسط یک باتری حجیم لیتیم-پلیمری پشتیبانی می‌شود که شاید یکی از نقاط قوت آن به حساب بیاید. این باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با ظرفیت بالای خود، پشتیبان مناسبی است.

مشاوره در خرید موتورولا موتو ای 7

موتو ای 7، با توجه به قیمت کمی که برای آن ذکر شده و توانایی‌های آن، برای بسیاری از کاربران مناسب است و در بازه قیمتی که در آن حضور دارد، در دسته بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
December 2020
تاریخ شمسی
دی 1398
طول و عرض
164.9x75.7 میلی متر
ضخامت
8.9 میلی متر
وزن
180 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio G25
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A53 & 4x1.5 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 - Europe, Asia HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - LATAM
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 38, 40, 41 - Europe 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 19, 28, 66 - LATAM 1, 2, 3, 5, 7, 8, 18, 19, 20, 26, 28, 38, 40, 41 - Asia
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/2.0 اینچدریچه دیافراگم f/1.7فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macroدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(3)
رتبه‌بندی کلی
5
3 نظرات
در حد استفاده روزمره خوبه ولی نمیشه ازش انتظار کاربری حرفه‌ای داشت.

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E7 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E7 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
December 2020
تاریخ شمسی
دی 1398

طراحی

طول و عرض
164.9x75.7 میلی متر
ضخامت
8.9 میلی متر
وزن
180 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio G25
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A53 & 4x1.5 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 - Europe, Asia HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - LATAM
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 38, 40, 41 - Europe 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 19, 28, 66 - LATAM 1, 2, 3, 5, 7, 8, 18, 19, 20, 26, 28, 38, 40, 41 - Asia
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/2.0 اینچدریچه دیافراگم f/1.7فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macroدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم