برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G10 Power دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

MotorolaMoto G10 Power Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Motorola Moto G10 Power Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 48 - 8 - 2 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 6000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 11
4G
6000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Motorola Moto G10 Power

در ابتدای جان‌گیری بازار گوشی‌های هوشمند، یک سری از برندها بودند که شانه‌به‌شانه بسیاری از برند‌های مطرح امروزی می‌آمدند؛ برندی مثل برند نوکیا. البته بسیاری از برندهای امروزی در آن زمان، حضور نداشتند. این برند‌های پیشرو در اول بازار گوشی‌های هوشمند، به دلیل کم گذاشتن در تکنولوژی و طراحی و درنهایت عقب‌ماندن از برندهای مطرح امروزی، طی مدتی به گوشه و کنار بازار رفتند و الان، خبری از آن‌ها نیست. این برندها، حالا در تلاش هستند که نام دیرینه خود را پس بگیرند و حجم قابل توجهی از بازار گوشی‌های هوشمند را به‌خود اختصاص دهند.

یکی از این برند‌های پیشرو، برند آمریکایی موتورلا بود، که الان، نام آن زیاد شنیده نمی‌شود؛ البته برند موتورولا، الان در تلاش است، که با تحت تاثیر قرار دادن بازار گوشی‌های هوشمند، ضمن پس‌گرفتن نام خود، به جایگاه بالایی صعود کند. تولیدات اخیر برند موتورولا از هر لحاظ، مناسب و درخور توجه هستند.

مقدمه‌ای بر تشریح موتورولا موتو جی 10 پاور

« Motorola Moto G10 Power » مانند «Motorola Edge S» یکی از آن اسمارتفون‌های بسیار شایسته نیست، اما با توجه به قیمتی که برای آن ذکر شده، این اسمارتفون، توانایی‌های بالایی دارد. هم‌قیمت‌های « Motorola Moto G10 Power » بسیار از آن ضعیف‌تر هستند و این موضوع، برای این اسمارتفون، بازار خوبی فراهم می‌آورد؛ اما چیزی که می‌تواند به بازار فروش این اسمارتفون، لطمه بزند، فقدان نام فناوری نسل پنجم در لیست مشخصات آن است. این فناوری که امروزه، یک شاخصه اساسی برای خریداران اسمارتفون‌ها به حساب می‌آید، کم‌کم دارد وارد تمامی اسمارتفون‌های تازه‌تولید می‌شود.

با این‌که چیپست « Motorola Moto G10 Power » از فناوری نسل پنجم پشتیبانی نمی‌کند، اما این چیپست توانا است. چیپست این اسمارتفون از پس پردازش‌های نه‌چندان سنگین برمی‌آید، اما نباید از آن انتظار پردازش بازی‌های موبایلی فوق سنگین را داشت. این چیپست، متعاقبا از بهترین‌های بازار گوشی‌های هوشمند نیست؛ ولی توسط یک شرکت باتجربه و توانا به نام شرکت کوالکام ساخته شده که اولین چیپست پنج نانومتری دنیای اندرویدها را روانه بازار کرده.تمامی وجوه ساختاری « Motorola Moto G10 Power » مناسب هستند و هیچ ایرادی ندارند؛ البته کاربر این اسمارتفون، باید توجه داشته باشد، که اسمارتفون در دست آن، یک اسمارتفون استاندارد است و نه بیش‌تر.

Motorola Moto G10 Power

موتورولا موتو جی 10 پاور: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی « Motorola Moto G10 Power » دقیقا یک طراحی موتورولا‌ای است، که در بسیاری از اسمارتفون‌های این شرکت دیده می‌شود. البته طراحی این گوشی هوشمند، نسبت به طراحی‌های بسیاری از اسمارتفون‌های شرکت موتورولا ضعیف‌تر است و این شرکت برای انتخاب ظاهر « Motorola Moto G10 Power » دم‌دستی‌ترین و یکی از بازارپسندترین‌ طراحی‌های موجود خود را در نظر داشته. البته طراحی این اسمارتفون، با وجود بازارپسند بودن آن، ایراداتی دارد، که یک به یک آن‌ها را بررسی خواهیم کرد؛

اولین ایراد طراحی « Motorola Moto G10 Power » استفاده از حفره حسگر اثر انگشت است. این حفره، کمی قدیمی از مدافتاده شده و به بازار فروش « Motorola Moto G10 Power » لطمه خواهد زد. طراحی حفره این اسمارتفون، با لوگوی برند موتورولا که در درون آن قرار دارد، تزئین شده. البته اسمارتفونی با این قیمت نمی‌تواند یک طراحی پیشروتر را به همراه خود داشته باشد.

همه ما می‌دانیم، که طراحی‌های جدیدتر، مانند حسگرهای زیرصفحه‌ای و حسگرهای ادغامی، هزینه بیش‌تری را بر گردن کاربر اسمارتفون می‌اندازند. پنل جلویی « Motorola Moto G10 Power » با دوربین سلفی، نمایشگر و اسپیکر تماس تزئین شده. پنل پشتی، میزبان دوربین اصلی چهارگانه و حسگر اثر انگشت است. بر روی فریم هم مقادیر کنترلرهای صدا، دکمه پاور، اسلات سیم‌کارت، جک 3.5 میلی‌متر هدفون، فراخوان فیزیکی دستیار گوگل، اسپیکرها و درگاه شارژ Type-C دیده می‌شود.

تنها ایرادات طراحی « Motorola Moto G10 Power » ضخامت زیاد و حسگر آن هستند. البته ضخامت زیاد این اسمارتفون، الکی به بار نیامده و دلیل آن را باید در سخت‌افزار و باتری « Motorola Moto G10 Power » پیدا کنیم. هرچه باتری یک اسمارتفون، حجیم‌تر باشد، قطعا ضخامت آن اسمارتفون بیش‌تر می‌شود و ما در این‌جا، یک باتری فوق حجیم داریم، که نمی‌دانیم، چگونه باید آن را تخلیه کنیم.

در پنل جلویی « Motorola Moto G10 Power » نقص همیشگی میان‌رده‌های بازار گوشی‌های هوشمند مشهود است، که به حواشی مربوط می‌شود. حاشیه‌های این اسمارتفون، مانند دیگر هم‌رده‌های آن، متقارن و متوازن نیستند و در قیمت پایینی نمایشگر « Motorola Moto G10 Power » ضخامت حواشی زیاد است. در بالای این نمایشگر، دوربین سلفی با طراحی نسبتا قدیمی ناچ آمده. این طراحی، کمی قدیمی شده و جای خود را به طراحی حفره داده؛ اما دیدن آن بر روی اسمارتفونی با این قیمت، بی‌ایراد است.

در پنل پشتی « Motorola Moto G10 Power » طراحی مرسوم موتورولا را می‌بینیم. این طراحی بر قاب دوربین اصلی چهارگانه استوار است. این قاب درگوشه بالایی این پنل حضور دارد و شرح محتویات درون آن، بماند برای بخش خود دوربین. رنگ قاب این دوربین، با رنگ پنل پشتی، هم‌خوانی دارد و مشکی رنگ نخواهد بود. قاب پشتی « Motorola Moto G10 Power » یک طراحی عجیب، مثل موج دارد. این موج‌ها با شیب منفی از سمت بالای دوربین اصلی به سمت گوشه پایینی مخالف خود می‌روند.

بر روی فریم « Motorola Moto G10 Power » به انضمام موارد گفته شده، فراخوان فیزیکی دستیار گوگل نیز مشهود است. البته این فراخوان، به شکل دکمه پاور طراحی شده. بالای کنترلرهای صدا، یک دکمه قرار دارد و در پایین، دکمه دیگری با همان طراحی. به‌نظر می‌آید، دکمه پایینی، دکمه پاور است و دکمه بالایی برای فراخوانی دستیار گوگل، تعبیه شده. « Motorola Moto G10 Power » با ابعاد 165.2 در 75.7 در 9.9 میلی‌متر، وزن 220 گرم و رنگ‌های مشکی (خاکستری پررنگ) و آبی عرضه خواهد شد.

موتورولا موتو جی 10 پاور: نمایشگر

« Motorola Moto G10 Power » یک اسمارتفون پرچم‌دار یا یک میان‌رده بسیار توانمند نیست و از این‌ جهت، یک پنل نمایشی مرسوم و مناسب برای میان‌رده‌ها آن را همراهی می‌کند. این پنل نمایشی که با نام IPS LCD معرفی می‌شود در نمایش رنگ‌ها خوب عمل می‌کند؛ از طرفی دیگر این نمایشگر، زاویه دید مناسبی دارد و در مصرف باتری، صرفه‌جویی خواهد کرد.

رزولوشن این نمایشگر، بالا نیست و فقط استاندارد است. رزولوشن 720 در 1600 با وجود این‌که مقدار بالایی ندارد، اما برای نمایش محتواهای ویدئویی مناسبت دارد. درپی این رزولوشن و قطر 6.5 اینچی نمایشگر « Motorola Moto G10 Power » تراکم پیکسلی 270 پیکسل بر هر اینچ می‌آید. نمایشگر فوق با مساحت 102 سانتی‌متر مربعی خود، 81.6 درصد از پنل جلویی « Motorola Moto G10 Power » را در اختیار دارد.

Motorola Moto G10 Power

موتورولا موتو جی 10 پاور: سخت‌افزار و نرم‌افزار

از آن‌جایی که شرکت موتورولا، رابط کاربری مخصوص خود را ندارد « Motorola Moto G10 Power » با اندروید 11 تغییریافته عرضه می‌شود. دکمه فراخوان دستیار گوگل که آن را در فریم « Motorola Moto G10 Power » و در نزدیکی کنترلرهای صدا می‌بینیم با صدا زدن این دستیار می‌تواند، مسائل مهم را یادآوری کند، اخبار را بخواند و شرایط آب‌وهوایی را اطلاع دهد.

سخت‌افزار این اسمارتفون، چیزی است، که شرکت موتورولا، تمام دقت خود را روی آن گذاشته و با این‌ حال، سخت‌افزار « Motorola Moto G10 Power » توانمند نیست. البته این سخت‌افزار از پس پردازش بازی‌های نیمه‌سنگین برمی‌آید؛ اما نباید انتظار بیش‌تری از آن داشت. عضو اصلی سخت‌افزار این اسمارتفون، چیپست 11 نانومتری Snapdragon 460 از هسته‌های با توان کم بهره می‌برد.

این هسته‌ها که تعداد آن‌ها به هشت عدد می‌رسد، متشکل از چهار هسته Kryo 240 با بیشینه فرکانس 1.8 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 240 با ماکسیمم فرکانس 1.6 گیگاهرتز هستند. در کنار این چیپست، تراشه گرافیکی Adreno 610 می‌آید که با جاری ساختن داده‌های گرافیکی بر بستر رم 4 گیگابایتی این اسمارتفون به پردازش آن‌ها مشغول می‌شود. « Motorola Moto G10 Power » در یک نسخه با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت در دسترس است.

موتورولا موتو جی 10 پاور: دوربین

دوربین اصلی « Motorola Moto G10 Power » بر روی یک قاب مستطیل شکل که هم‌رنگ پنل پشتی خواهد بود، قرار دارد. در سمت چپ این قاب، سه سنسور را می‌بینیم که بر روی یک خط و به‌صورت عمودی ردیف شده‌اند و در سمت راست آن، سنسور چهارم را در کنار فلش ال‌ای‌دی مشاهده خواهیم کرد. دوربین اصلی « Motorola Moto G10 Power » کیفیت بالایی دارد، اما نه آن‌قدر بالا که بتوانیم آن را با اسمارتفون‌های گران‌تر مقایسه کنیم. دوربین اصلی از سنسورهای زیر استفاده می‌کند:

  • لنز 48 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و فاصله کانونی 26 میلی‌متر

  • لنز 8 مکاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 118 درجه

  • سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

سنسور ماکرو این اسمارتفون که برای عکس‌برداری از سوژه‌های نزدیک کارایی دارد، چندان مفید و قابل استفاده به‌نظر نمی‌رسد و این موضوع برای سنسور تشخیص عمق نیز صدق می‌کند. دوربین سلفی با استفاده از لنز 8 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 خود می‌تواند با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند و دوربین اصلی هم با همین کیفیت، ولی با دو سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند.

Motorola Moto G10 Power

موتورولا موتو جی 10 پاور: باتری

قابل ستایش‌ترین بخش « Motorola Moto G10 Power » باتری لیتیم-پلیمری آن است، که با حجم زیاد خود، ضخامت این اسمارتفون را به یک سانتی‌متر رسانده. این باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی که نیرودهنده این اسمارتفون به حساب می‌آید، حقیقتا شگفت‌انگیز است. البته اگر نگران زمان شارژ هستید، باید بدانید که « Motorola Moto G10 Power » از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید موتورولا موتو جی 10 پاور

« Motorola Moto G10 Power » یک ابراسمارتفون نیست و از پس پردازش بازی‌های موبایلی فوق سنگین برنمی‌آید؛ ولی درعوض برای استفاده‌های معمولی و روزانه مناسب است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399
طول و عرض
165.2x75.7 میلی متر
ضخامت
9.9 میلی متر
وزن
220 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM4250 Snapdragon 460
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.8 GHz Kryo 240 & 4x1.6 GHz Kryo 240
پردازنده گرافیکی
Adreno 610
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1600x720 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 28, 40, 41, 66 - International
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.7
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚ 118
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/4 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
6000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 20 واتی
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30/60fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G10 Power دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G10 Power دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399

طراحی

طول و عرض
165.2x75.7 میلی متر
ضخامت
9.9 میلی متر
وزن
220 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM4250 Snapdragon 460
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.8 GHz Kryo 240 & 4x1.6 GHz Kryo 240
پردازنده گرافیکی
Adreno 610

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1600x720 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 28, 40, 41, 66 - International<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.7<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚ 118<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/4 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30/60fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
6000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 20 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم