برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل موتورولا مدل Edge S دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

MotorolaEdge S Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Motorola Edge S Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 64 - 16 - 2 مگاپیکسل + TOF 3D
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 11
5G
5000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Motorola Edge S

شرکت چند ملیتی آمریکایی موتورولا شاید به‌ اندازه برندهای دیگر در زمینه تولید و توزیع گوشی‌ها هوشمند، پرآوازه نباشد، اما دست‌ کمی از برند‌های دیگر ندارد. موتورولا، زمانی توسط شرکت گوگل خریداری شد و به اوج شهرت رسید، ولی زمانی که به دست برند لنوو، سپرده شد، نام و آوازه خود را تقریبا از دست داد. شما هم احتمالا موتورولا را از سال‌ها، قبل و از زمانی که در دست گوگل بود، می شناسید.

جدیدا این برند، عیار خود را به بازار گوشی‌های هوشمند، ثابت کرده و دارد، دوباره نام خود را پس می‌گیرد. موتورلا توانسته، خود را با طراحی‌های جدید، منطبق کند. حالا وقت آن است، تا با بررسی یک اسمارتفون از شرکت موتورولا، جواب این سوال خود را پیدا کنیم، که چرا ده هزار، نسخه از این اسمارتفون در عرض دو دقیقه، به‌فروش رسیده؟

مقدمه‌ای بر تشریح مشخصات موتورولا اج اس

ده هزار نسخه از «Motorola Edge S » که از خانواده اج موتورلا، بیرون آمده، در عرض دو دقیقه، فروخته شده. دلیل این فروش، طراحی زیبا، سخت‌افزار قدرتمند، دوربین باکیفیت، نمایشگر با وضوح بالا و باتری حجیم بوده. این اسمارتفون را می‌توان، یک اسمارتفون آرمانی دانست؛ چراکه هیچ ایرادی با دیدن و بررسی آن، به ذهن، خطور نمی‌کند.

خیلی‌ها «Motorola Edge S » را به عنوان قاتل پرچم‌داران می‌شناسند، زیرا این اسمارتفون میان‌رده با قابلیت‌های یک پرچم‌دار آمده. در جزبه‌جز این اسمارتفون، طراحی‌های مدرن را می‌بینیم. شکل ظاهری «Motorola Edge S » با نیاز بازار گوشی‌های هوشمند، تطابق دارد؛ طراحی جدیدی که اسمارتفون‌های میان‌رده با آن همراه شده‌اند، اسمارتفون مد نظر ما را هم با خود، درگیر کرده.

نمایشگر «Motorola Edge S » با رزولوشن و تراکم پیکسلی بالا، معرفی شده. هرچند که پنل نمایشی، نرخ نوسازی و ماکسیمم درجه روشنایی این نمایشگر به پای پرچم‌داران نمی‌رسد، اما قادر است، نهایت احتیاجات کاربر را برآورده کند. نمایشگر فوق، برای روشن ماندن، به یک باتری حجیم، تکیه کرده؛ این باتری حجیم، خود به فناوری شارژ سریع، وابسته است.

در بخش سخت‌افزار «Motorola Edge S » شاهد شاه‌کاری بی‌بدیل هستیم. این شاه‌کار، زمانی به اوج خود می‌رسد، که متوجه می‌شویم، بیش‌ترین فرکانس هسته در این اسمارتفون، اعمال شده. از طرفی دیگر، دوربین دوگانه سلفی و سنسور زمان پرواز دوربین اصلی، «Motorola Edge S » را تا حد یک میان‌رده فوق استثنایی، ارتقا داده‌اند. این تسلسل دلایل، سبب این‌ شده، تا در عرض دو دقیقه، ده‌ هزار عدد از این اسمارتفون، فروخته شود.

 Motorola Edge S

موتورولا اج اس: طراحی و کیفیت ساخت

عملکرد موتورولا در تمام اجزای «Motorola Edge S »، حیرت‌انگیز بوده، از طراحی گرفته تا سخت‌افزار. طراحی این اسمارتفون با بازار گوشی‌های هوشمند، همراه است؛ اما موتورولا با اعمال یک‌ سری از تغییرات جزئی، طراحی این اسمارتفون را منحصر به فرد کرده. «Motorola Edge S » گواهینامه IP52 را همراه خود دارد؛ یعنی این‌که در برابر قطرات آب، مقاوم است.

پنل جلویی، دوربین دوگانه سلفی و نمایشگر را همراه خود دارد. پنل پشتی، دوربین اصلی و مشتقات آن را در بر گرفته. فریم «Motorola Edge S » دکمه پاور، کنترلرهای صدا، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، اسلات سیم‌کارت، درگاه شارژ Type-C، مای‌کی و اسپیکرها را همراهی می‌کند.

طراحی پنل جلویی «Motorola Edge S » از پرچم‌داران حال بازار، شکست می‌خورد؛ چراکه ما در پرچم‌داران، حواشی کمی را می‌بینیم، اما در قاتل آن‌ها، مقدار این حواشی، بیش‌تر است. دوربین دوگانه‌ سلفی، جذاب‌ترین مورد موجود در پنل جلویی است. دو سنسور دوربین، درون دو حفره و به‌صورت جدا از هم در گوشه بالایی نمایشگر غول‌پیکر «Motorola Edge S » قرار دارند.

در گوشه بالایی پنل پشتی، قاب مستطیلی شکلی را می‌بینیم، که دوربین چهارگانه و فلش‌ ال‌ای‌دی، را به همراه خود دارد. حتما لازم است، که برای «Motorola Edge S » یک قاب، خریداری بشود. پنل پشتی، به لطف صیقلی بودن آن، به‌راحتی می‌تواند، اثر انگشت و لک را به‌ خود جذب کند، که بسیار آزاردهنده است.

بر روی فریم «Motorola Edge S » و در سمت راست آن، یک دکمه اضافی به چشم می‌آید. نام این دکمه اضافی، مای‌کی است؛ شرح اساسی این دکمه، در قسمت نرم‌افزار داده خواهد شد. دکمه پاور، حسگر اثر انگشت را به‌ همراه خود دارد. این حسگر، سرعت و دقت بالایی دارد، ضمن‌ این‌که بسیار خوش‌دست است. «Motorola Edge S » با ابعاد ۱۶۸.۴ در ۷۴ در ۹.۷ میلی‌متر، وزن ۲۱۵ گرم و در نگ‌های آبی و نقره‌ای، عرضه می‌شود. ضخامت این اسمارتفون، حقیقتا زیاد و غیر قابل تحمل است، اما در این‌جا باید به سخت‌افزار توانمند آن، دل‌خوش کنیم.

موتورولا اج اس: نمایشگر

«Motorola Edge S » با این‌که پا را فراتر از یک میان‌رده گذاشته، اما بازهم با پنل نمایشی محبوب میان‌رده‌ها، معرفی شده. پنل نمایشی IPS LCD که بین میان‌رده‌ها، دست به دست می‌چرخد، توان مصرفی کمی دارد. اگر فکر می‌کنید، مرسومیت این نمایشگر، دلیلی می‌شود، تا آن را نالایق بدانیم، باید مقدار رزولوشن آن را در نظر بگیرید.

رزولوشن۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ که با نمایشگر «Motorola Edge S » همراه شده، را نمی‌شود، دست کم گرفت. این رزولوشن، تراکم پیکسلی۴۰۹ پیکسل بر هر اینچ را با خود می‌آورد. با احتساب کیفیت این نمایشگر و البته نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، آن را برای هرگونه فعالیت و محتوایی، مناسب می‌دانیم. نرخ نوسازی ۹۰ هرتز با این‌که بیش‌ترین، مقدار بازار نیست، اما از استاندارد تعریف شده‌، بیش‌تر است.

نمایشگر فوق با قطر ۶.۷ اینچی (۱۰۴ سانتی‌متر مربع) «Motorola Edge S » را برای تماشای فیلم و بازی کردن، آماده می‌کند. ۸۴ درصد از پنل جلویی در اختیار همین نمایشگر مورد بحث است، که عدد قابل قبولی است. ماکسیمم نرخ روشنایی صفحه نمایش «Motorola Edge S » ۵۶۰ نیت است، که خواسته‌ها را برآورده می‌کند.

 Motorola Edge S

موتورولا اج اس: سخت‌افزار و نرم‌افزار

«Motorola Edge S » با اندروید ۱۱ عرضه می‌شود، اما از رابط کاربری آن، اطلاعی در دست نیست. چند نکته نرم‌افزاری جالب در مورد این اسمارتفون، توجه خیلی‌ها را جلب کرده. اولین مورد، همان دکمه نام‌برده مای‌کی (My Key) است. این کلید، اجازه دسترسی سریع شما را به برنامه محبوب خود می‌دهد، به‌طوری که مثلا با فشار دادن این کلید، سریعا وارد اینستاگرام می‌شوید. نکته نرم‌افزاری جالب دیگر، قابلیت پاور تاچ است. کاربر می‌تواند، چند برنامه مورد علاقه خود را انتخاب کند و با دوبار کلیک بر دکمه پاور، به باکسی دسترسی پیدا کند، که حاوی این چند برنامه است.

چیپست تازه نفس شرکت کوالکام، یعنی Snapdragon 870 5G در زیر قاب‌های «Motorola Edge S » می‌تپد. این چیپست با لیتوگرافی۷ نانومتری، علاوه بر مجهز کردن پسر آمریکایی به یک مودم نسل پنجم، «Motorola Edge S » را با یک هسته که بیش‌ترین فرکانس موجود در دنیای گوشی‌های هوشمند را دارد، همراه کرده.

چیپست هشت‌هسته‌ای ذکر شده از یک هسته Kryo 585 با بیشینه فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با بیشینه فرکانس ۲.۴۲ و چهار هسته Kryo 585 با بیشینه فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، تشکیل شده. هسته‌ای که راجب آن، عرض شد، مهر تایید را بر تراشه «Motorola Edge S » زده؛ اما باز می‌گوییم، که تراشه این اسمارتفون، اهل کم‌کاری نیست.

چیپست گرافیکی Adreno 650، به اندازه تراشه این اسمارتفون، جذاب است و توانایی دارد. ترکیب سخت‌افزاری «Motorola Edge S » از توانایی بالایی نفع می‌برد. سخت‌افزاری که اجزای آن را تشریح کردیم، برای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا، کاملا مناسب است. «Motorola Edge S » در سه نسخه به شرح زیر، عرضه می‌شود:

  •         رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
  •         رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
  •         رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت

موتورولا اج اس: دوربین

چهار سنسور دوربین اصلی «Motorola Edge S » در یک قاب مربعی شکل، حضور دارند وفلش ال‌ای‌دی دوگانه، در زیر آن‌ها آمده. سنسور زمان پرواز که به‌نوعی نقش سنسور تشخیص عمق را بازی می‌کند، توانایی عکس‌برداری چهره این دوربین را دوچندان کرده. این سنسور با دریافت فضای سه‌بعدی می‌تواند، کیفیت بالایی به عکس‌های کاربر «Motorola Edge S » ببخشد. دوربین اصلی «Motorola Edge S » متشکل از چهار سنسور زیر است:

  •         لنز ۶۴ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7
  •         لنز ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گستره دید ۱۲۱ درجه
  •         سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق (Depth)
  •         سنسور زمان پرواز سه‌ بعدی

دوربین اصلی «Motorola Edge S » با کیفیت بالای 6K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کند. دوربین سلفی دوگانه، که یکی از مولفه‌های جذاب این اسمارتفون، به‌حساب می‌آید از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی عریض و یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با گستره دید ۱۰۰ درجه تشکیل شده و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

 Motorola Edge S

موتورولا اج اس: باتری

باتری لیتیم-پلیمری «Motorola Edge S » یکی از دلایل اصلی ضخامت بیش از حد این اسمارتفون است؛ که توجیه موجهی دارد. این باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند، کاربران دوست‌دار بازی را راضی نگه دارد. «Motorola Edge S » از شارژ سریع ۲۰ واتی، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید موتورولا اج اس

«Motorola Edge S » لقب قاتل پرچم‌داران را گرفته؛ این لقب، ضمن توانایی بالای سخت‌افزاری این اسمارتفون به آن، داده شده. این اسمارتفون در هیچ زمینه‌ای کاربر خود را ناامید نخواهد کرد. «Motorola Edge S » برای هر طبقه از خریداران گوشی‌های هوشمند، کاملا شایسته و درخور توجه است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399
طول و عرض
168.4x74 میلی متر
ضخامت
9.7 میلی متر
وزن
215 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.2 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2520 پیکسل
تراکم پیکسلی
409~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1x
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 26, 28, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 66
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 7, 8, 28, 38, 41, 66, 77, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.72 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.7
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚121
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
رزولوشن عکس دوربین چهارم
TOF 3D
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide
˚100
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 20 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
6K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل موتورولا مدل Edge S دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل موتورولا مدل Edge S دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399

طراحی

طول و عرض
168.4x74 میلی متر
ضخامت
9.7 میلی متر
وزن
215 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.2 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2520 پیکسل
تراکم پیکسلی
409~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1x
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 26, 28, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 66
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 7, 8, 28, 38, 41, 66, 77, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.72 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.7<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚121<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
رزولوشن عکس دوربین چهارم
TOF 3D
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚100<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
6K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 20 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم