برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل موتورولا مدل One Hyper دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

Motorola One Hyper Dual SIM 128GB RAM 4GB Mobile Phone

Motorola One Hyper Dual SIM 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 64  - 8  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Motorola One Hyper

موتورلا وان هایپر یکی دیگر از میانرده های خوش قیمت این کمپانی است. این محصول که در دسامبر 2019 عرضه شد با ورود خود موجی از تغییرات را ایجاد کرد. گویی این در سنت کمپانی موتورولا است که با ایجاد برخی امکانات در میانرده های خود آن ها پیروز میدان می کند. در این مدل نیز قابلیت هایی وجود دارد که چشم هر بیننده را جلب خواهد کرد.

قطعا می دانید که آنچه مدل های این برند را جذاب می کند کیفیت بالا در ساخت و همچنین قیمت مقرن به صرفه آن ها است. طراحی بسیار چشم نواز این گوشی بی شک یکی از المان هایی است که کاربران را بدون تردید برای خرید ترغیب می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات موتورولا وان هایپر بیشتر آشنا شوید.

One Hyper

مقدمه ای بر تشریح مشخصات موتورولا وان هایپر

موتورولا وان هایپر اولین گوشی از این برند است که با تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ روانه بازار شده است. بنابراین این فناوری موجب شده که موتورولا وان هایپر به نسبت دیگر میانرده ها ممتاز شود. این کمپانی با ارائه میان رده های باکیفیت و قرار دادن برخی قابلیت های گوشی های پرچمدارد غالبا پیروز میدان بوده است. لذا کمپانی موتورولا هر از گاهی گوشی های خود به امکاناتی تجهیز می کند که بیشتر در بالا رده ها مشاهده کرده ایم؛ باتری 5000 میلی آمپری، پردازنده های قدرتمند و حالا تکنولوژی دوربین پاپ آپ سلفی. از این رو می توان نتیجه گرفت که موتورولا در پی تصاحاب بازار گوشی های میانرده بوده است، البته تا به این لحظه با توجه به قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای که برای گوشی های خود در نظر گرفته کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

نقد و بررسی موتورولا وان هایپر: طراحی بدنه و کیفیت در ساخت

در این مدل نیز موتورولا تلاش کرده تا نمایشگری وسیع را در اختیار کاربر قرار دهد. آخرین تلاش این کمپانی حذف ناچ از صفحه نمایشگر بوده است تا وسعت آن را فزونی بخشد. حاشیه صفحه نمایش در این نمایشگر بسیار کاهش پیدا کرده که این خود به هدف این کمپانی کمک کرده است. ابعاد موتورولا وان هایپر به اندازه 161.8 در 76.6 در 8.9 میلی متر بوده و وزن آن به 210 گرم می رسد. با این وجود هنگام در دست گرفتن این گوشی کیفیت بالا آن به خوبی حس می شود. در قاب پشتی داستان به طور کلی فرق می کند، دیگر شاهد طراحی تکراری مانند سری جی این برند نیستیم. حال دوربین های اصلی در یک قاب ماژول بیضی شکل قرار گرفته اند که جایی برای فلش LED ندارد. بنابراین این فلش در خارج از قاب تعیبه شده است. امتداد قاب دوربین با طراحی منحصر به فرد تا پایین کشیده شده است در انتهای آن نیز لوگوی موتورولا قرار داد. بنابراین حسگر اثر انگشت اینبار بدون لوگو در قلب پشتی جای گرفته. دور این حسگر را حلقه ای احاطه کرده که به عنوان چراغ دریافت اعلانات نور افشانی می کند. به طور کلی قاب پشتی از کیفیت بالایی برخودار است و طراحی منحصر به فرد آن این گوشی را از دیگر مدل های موتورولا متمایز می کند.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، برخورداری از جک 3.5 میلی متری هدفون، بلوتوث 5 و درگاه شارژ USB Type-C اشاره کرد.

نقد و بررسی موتورولا وان هایپر: نمایشگر

 سنت نمایشگر های وسیع در این مدل از میانرده موتورلا نیز برقرار است. نمایشگری به وسعت 6.5 اینچ که از رزولوشن 1080 در 2340 برخوردار است تقریبا 83.7 در صد از کل نمایشگر را به خود اختصاص داده است. همانطور که اشاره شد این نمایشگر از حاشیه ای حداقلی بهره مند است تا گستردگی بیشتری را نمایان کند. به علت اینکه هیچگونه فضای اشغال شده برای دوربین سلفی در این دستگاه دیده نمی شود. موتورولا در این مدل دوربین سلفی را به فناوری پاپ آپ مجهز کرده است تا ضمن ایجاد فضای بیشتر در نمایشگر امکان جدیدی را به این میانرده هدیه کند.

تراکم پیکسلی در نمایشگر موتورولا به 396 پیکسل در هر اینچ می رسد. لازم به ذکر است که صفحه نمایش از قدرت ارائه 16 میلیون رنگ برخوردار است. به دلیل اینکه جنس نمایشگر از نوع IPS LCD است، حسگر اثر انگشت در پشت قاب تعبیه شده است. شاید در مدل های بعدی این برند تغییرات اساسی دیگری در نمایشگر به وجود آید تا حسگر اثر انگشت روی پنل اصلی قرار گیرد.

One Hyper

نقد و بررسی موتورولا وان هایپر: نرم افزار و سیستم عامل

سیستم عامل این دستگاه از آخرین ورژن اندروید استفاده می کند. به عبارت دیگر اندروید 10 به کاربرده شده در این گوشی موجب شده به لحاظ نرم افزار نیز برگ برنده ای در دست داشته باشد. رابط کاربری موجود در موتورولا وان هایپر توانایی پشتیبانی از موتو اکشن ها را نیز دارا است.

گفتنی است که رابط کابری که موتورلا برای گوشی های خود استفاده می کند، بسیار روان و ساده است، بنابراین تمامی کاربران می توانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند. با این وجود روانی اجرای برنامه به میزان بسیاری به حجم استفاده از حافظه بر می گردد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

نقد و بررسی موتورولا وان هایپر: پردازنده و حافظه

به لحاظ سخت افزاری نیز این گوشی در نوع خود منحصر به فرد است. قرار دادن پردازنده اسنپدراگون 675 کوالکام موجب می شود گوشی در زمان اجرای چند برنامه با یکدیگر دچار لگ زدن و یا تاخیر نشود. این تراشه هشت هسته ای دارای دو هسته 2.0 گیگاهرتزی و شش هسته 1.7 گیگاهرتزی است. ناگفته نماند که پردازنده گرافیکی این دستگاه نیز از نوع Adreno 612 است.

بهره مندی از حافظه رم 4 گیگابایت در کنار این تراشه قدرتمند بی شک کاربری روان را ایجاد خواهد کرد. بنابراین به نظر می رسد این گوشی برای آن دست کاربرانی که به بازی علااقه مند هستند گزینه مناسبی باشد. در کنار حافظه رم، حافظه 128 گیگابیت داخلی وجود دارد که امکان ذخیره سازی فایل های صوتی و تصویری بسیاری را ایجاد خواهد کرد. بنابراین دوستداران تماشای فیلم با چنین حافظه و نمایشگر وسیعی لذتی وصف نشدنی خواهند برد.

کاربرانی که نیازمند به فضای بیشتر برای حافظه داخلی باشند، می توانند از کارت حافظه جانبی بهره مند شوند. البته لازم به ذکر است که در صورت استفاده از کارت حافظه دیگر امکان استفاده از دو سیم کارت وجود نخواهد داشت، چراکه شیار کارت حافظه با شیار سیم کارت دوم مشترک است.

نقد و بررسی موتورولا وان هایپر: دوربین اصلی و سلفی

انقلابی که موتورولا در زمینه گوشی های میانرده در این اسمارتفون ایجاد کرده است متوجه دوربین این دستگاه بوده. اکنون که بازار رقابت بین برند های نامی در تعبیه دوربین های چندگانه داغ شده است، موتورولا برای عقب نمانده از این قافله این گوشی را به دو لنز قدرتمند مجهز کرده است. گفتنی است که لنز 64 مگاپیکسلی برای اولین بار است که در گوشی های موتورولا به چشم می خورد. این دوربین که از نوع لنز واید است دارای سنسور 1.7/1 اینچ و پیکسل هایی به اندازه 0.8 میکرومتر است. لنز بعدی 8 مگاپیکسل بوده که از نوع لنز های فوق عریض است.

قسمت هیجان انگیز دوربین ها بر می گردد به دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی که در این مورد نیز تا کنون چنین قدرتی در دوربین های سلفی موتورولا دیده نشده است. از قابلیت های این دوربین می توان به دید در شب آن اشاره کرد که امکان عکس برداری با کیفیت در شب را ایجاد خواهد کرد.

نقد و بررسی موتورولا وان هایپر: باتری و شارژدهی

 باتری 4000 میلی آمپری گرچه به نظر کم قدرت تر از مدل های سری G این کمپانی است، اما با امکان شارژ پر سرعت ارائه داده شده است. یکی از مهمترین مشکلاتی که باتری های 5000 میلی آمپری سری G موتورولا داشت، نبود شارژ سریع برای فول شارژ باتری های قدرتمند بود، از این رو کاربران باید زمان طولانی تری را برای شارژ کامل باتری صرف می کردند. اما در موتورولا وان هایپر با وجود کاهش قدرت باتری، وجود شارژ سریع 45 واتی موجب شده که کاربران در صورت تخلیه انرژی آن، در مدت زمان کمتری باتری را شارژ کنند. با آزمایشات به عمل آمده باتری موتورولا وان هایپر در 10 دقیقه اتصال به شارژ می تواند برای 12 ساعت کاربر را همراهی کند. اما نکته مهم اینجاست که این قابلت به صورت جداگانه فروخته خواهد شد، لذا کاربران باید شارژر فست شارژ را به شکل جداگانه تهیه کنند. در غیر این صورت شارژر 15 واتی استاندارد درون جعبه وجود دارد که برطرف کننده نیاز آن ها خواهد بود.

One Hyper

مشاره در خرید موتورولا وان هایپر

همانطور که مشاهده کردیم بیشترین قابلیت هایی که اولین بار در گوشی های موتورولا دیده می شود، در این مدل وجود دارد. بنابراین بهره مندی از نام "وان" برای این میانرده بی حکمت نبوده است. دوستداران عکاسی با انتخاب این اسمارتفون با خیال آسوده می توانند عکس های باکیفیت را ثبت کنند.

همچنین علاقه مندان به تماشای فیلم با وجود نمایشگر بزرگ این گوشی لذت وصف نشدنی را تجربه خواهند کرد. پردازنده به کاربرده شده در این مدل از موتورولا  آن را برای انجام بازی مجهز کرده است. بنابراین گیمر ها نیز می توانند از این گوشی نهایت استفاده را ببرند.

برخورداری از باتری پرقدرت به همراه شارژ سریع لذت کار با این گوشی را چندین برابر خواهد کرد. موتورولا در گوشی های هوشمند خود به دنبال ارتقای کیفیت در کنار کاهش هزینه است. خوشبختانه این برند تا کنون اسمارتفون هایی را طراحی کرده به خوبی توانسته بازار گوشی های میانرده را در دست گیرد. بنابراین اگر نیازمند یک گوشی با کیفیت و مقرون به صرفه هستید این مدل از موتورولا می تواند برطرف کننده نیاز شما باشد. با توجه به قیمت این گوشی نقاط ضعف آن دیده نمی شود، حتی منتقدین نیز اذعان دارند که موتورولا در این مدل خود سنگ تمام گذاشته است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1398
طول و عرض
161.8x76.6 میلی‌متر
ضخامت
8.9 میلی‌متر
وزن
210 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM675 Snapdragon 675
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Kryo 460 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 460 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 612
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
396~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - USA
CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 28, 66 - USA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
از نوع 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.72 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.9
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فلش
LED
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
پاپ-آپ
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
حس گر تشخیص چهره هم داره؟

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل موتورولا مدل One Hyper دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل موتورولا مدل One Hyper دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1398

طراحی

طول و عرض
161.8x76.6 میلی‌متر
ضخامت
8.9 میلی‌متر
وزن
210 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM675 Snapdragon 675
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Kryo 460 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 460 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 612

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
396~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)<br /> CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100<br /> HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - USA<br /> CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 28, 66 - USA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
از نوع 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.72 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فلش
LED
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
پاپ-آپ<br /> از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم