برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G8 Power دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

MotorolaMotoG8 Power Dual SIM 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Motorola Moto G8 Power Dual SIM 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 16- 8 - 8 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
10
4G
5000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Moto G8 Power

موتورولا موتو جی 8 پاور را به نوعی مدل ارتقا یافته موتو جی پاور میدانند. این برند با ساخت میان رده های فوق العاده خود به خوبی توانسته بازار گوشی های میان رده را بدست گیرد. حسن گوشی های هوشمند موتورولا بهره مندی از کیفیت بالای بدنه است. اما این کمپانی برای اینکه بتواند به رقابت با دیگر میانرده ها از برندهای دیگر ادامه دهد مدل های جدید خود را با امکانات باور نکردنی به این بازار فرستاده است. برخورداری از باتری قدرتمند، نمایشگر وسیع و همچنین بهره مندی از فناوری های دوربین های چندگانه تنها بخشی از مشخصات آن ها به شمار می آید. مهمترین نکته در گوشی های این برند نام آشنا قیمت های معقول و مقرون به صرفه است. به تازگی موتورولا خانواده سری جی را با ساخت گوشی های جی 8، جی 8 پاور و جی 8 پاور لایت کامل تر کرده است. ما در این نوشتار بر آنیم تا بررسی دقیقی پیرامون گوشی منحصر به فرد جی 8 پاور این کمپانی ارائه دهیم. نقد و بررسی دیگر مدل ها را می توانید در همین سایت مطالعه کنید.

مقدمه ای بر تشریح مشخصات موتو جی 8 پاور

حدود دو ماه پیش موتو جی 8 پاور وارد بازار جهانی شد. امکانات بی نظیر این گوشی در کنار قیمت 249 دلاری آن هر کاربری را برای خرید قانع می ساخت. این گوشی که از بسیاری جهات نسبت به دیگر برادران قدیمی تر خود ارجحیت دارد، اکنون در صدر جدول گوشی های میان رده در این طیف قیمت خودنمایی می کند. در ادامه به بررسی این گوشی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید:

moto g8 power

نقد و بررسی موتو جی 8 پاور: طراحی بدنه و کیفیت در ساخت

اغلب ما گوشی های  موتورولا را با کیفیت بالای ساخت آن می شناسیم، بنابراین سخن در این زمینه تکرار مکررات استف اما برای آن دسته کاربرانی که با این برند آشنایی نداشته و به دنبال یک گوشی با کیفیت هستند، آگاهی از مشخصات این محصول خالی از لطف نخواهد بود.

ابعاد این گوشی به اندازه 156 در 75.8 در 9.6 میلی متر است، بنابراین گوشی ابعاد بزرگ و قابل قبولی دارد. وزن موتو جی 8 پاور 197 گرم است، این وزن حکایت از کیفیت بالای بدنه دارد، بنابراین کاربرانی که از در دست گرفتن گوشی های سبک وزن احساسی خوبی ندارند، این گوشی می تواند حس بالا بودن کیفیت بدنه را به آن ها القا کند. حاشیه باریک دور نمایشگر موجب شده صفحه نمایش گستردگی بیشتری داشته باشد. این حجم از گستردگی برای خریداران چشم نوازی خواهد کرد. در قاب پشتی طراحی همان است که در سنت این برند شاهد بوده ایم. تلفیق لوگو با حسگر اثر انگشت و آرایش عمودی در چینش دوربین ها. اساسا موتورولا برای سری جی از یک طراحی خاص پیروی می کند و در هیچ یک از مدل ها تغییری در آن دیده نمی شود، مگر در تعداد لنز های دوربین. البته که اینبار فلش LED از حالت چینش عمودی خارج شده و در کنار لنز اصلی قرار گرفته است.

بدنه این اسمارتفون جذاب از پلاستیک است که با فریم آلمینیومی مزین شده است و جنس پنل جلویی نیز از شیشه است. از مزیت های این دستگاه می توان به مقاومت در پاشش آب اشاره کرد، البته این به معنای بهره مندی از گواهینامه مقاومت گوشی در برابر آب و گرد و غبار نخواهد بود. جک 3.5 میلی متری، بلوتوث 5، رادیو اف ام و همچنین USB Type-C از دیگر مشخصات این گوشی به شمار می آید.

نقد و بررسی موتو جی 8 پاور: نمایشگر

موتورولا در سری G خود بیشترین تمرکز را بر ابعاد صفحه نمایشگر گذاشته است. این کمپانی تلاش کرده تا در این زمینه در مقابل دیگر رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد. اندازه 6.4 اینچی نمایشگر با رزولوشن 1080 در 2300 پیکسل به راحتی کاربران را مجذوب خواهد کرد. تراکم پیکسلی این نمایشگر به 399 پیکسل در هر اینچ می رسد که با توجه به اندازه آن قابل قبول خواهد بود. بی شک می توان ادعا کرد که این گوشی برای علاقه مندان به تماشای فیلم و انجام بازی بسیار گزینه مناسبی است. به طور کلی سری جی موتورولا با بهره مندی از نمایشگر های وسیع به عنوان بهترین میانرده ها شناخته می شوند.

روی پنل اصلی برای استفاده از هر بیشتر فضا دوربین سلفی در یک ناچ قطره ای جای گرفته است، تا صفحه نمایشگر بزرگ تر دیده شود. همانطور که اشاره شد این نمایشگر از جنس شیشه و از نوع IPS LCD  لمسی خازنی بوده که قدرت نمایش 16 میلیون رنگ را خواهد داشت.

moto g8 power

نقد و بررسی موتو جی 8 پاور: نرم افزار و سیستم عامل

سیستم عامل این دستگاه مجهز به اندروید 10 است که آخرین نسخه از اندروید به شمار می آید. بنابراین به لحاظ سیستم عامل و نرم افزار این اسمارتفون دست کمی از دیگر برند های شهره در تولید میانرده ها ندارد. رابط کاربری به کار برده شده در این گوشی به مانند دیگر مدل های موتورولا است که قطعا کاربران به دلیل سادگی و روانی به راحتی با آن ارتباط برقرار خواهند کرد. با توجه به میزان حافظه رم و حافظه داخلی اجرای برنامه ها به شکل روان خواهد بود، بروز لگ و یا تاخیر ممکن است با افزایش حجم حافظه در برخی برنامه ها نمایان شود، بنابراین پیشنهاد می کنیم که قبل از پر شدن حافظه برای سهولت در کار سعی کنید فضای ذخیره سازی را به مقداری تخلیه کنید.

نقد و بررسی موتو جی 8 پاور: پردازنده و حافظه

اگر کمی درباره مشخصات گوشی ها اطلاعات داشته باشید قطعا می دانید که تراشه اسنپدراگون در حال حاضر به عنوان بهترین و قدرتمند ترین تراشه شناخته می شود. اکثر پرچمداران برند های معروف نیز برای طراحی پردازنده از این نوع تراشه استفاده می کنند. موتورولا نیز برای جی 8 پاور از تراشه اسنپدراگون 665 کوالکام بهره برده است که بسیار قدرتمند است. در کنار آن حافظه 4 گیگابایتی رم می تواند به راحتی در اجرای برنامه سنگین نیز بدون لگ و تاخیر نقش خود را ایفا کند.

موتورولا برای حافظه گرافیکی این دستگاه نیز از GPU Adreno 610 بهره برده است که به نسبت پردازنده اصلی و دیگر مشخصات دستگاه بسیار مناسب است. ناگفته نماند که این دستگاه دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است که امکان ارتقای آن برای کاربران وجود دارد.

moto g8 power

نقد و بررسی موتو جی 8 پاور: دوربین اصلی و سلفی

آنچه این گوشی  را از برادران هم کیش خود متمایز می کند ساختار طراحی دوربین آن است. آرایش دوربین های چند گانه قطعا این مدل از موتورولا را پیروز میدان خواهد کرد. فناوری دوربین های چهارگانه که از چهار لنز 16، 8، و 2 تشکیل شده است عکسبرداری را برای دوستداران عکاسی لذت بخش خواهد کرد. لنز اصلی این دوربین 16 مگاپیکسل بوده که از نوع لنز های واید است. دو لنز دیگر هر کدام 8 مگاپیکسل دارند که از نوع تله فوتو و اولترا واید هستند، در آخر لنز چهارم نیز یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است . ترکیب این لنز ها عکس های با کیفیت و طبیعی را ایجاد خواهد کرد. ناگفته نماند که لنز به کار برده شده برای دوربین سلفی نیز از نوع لنز 16 مگاپیکسلی واید است.

نقد و بررسی موتو جی 8 پاور: باتری و قدرت شارژدهی

موتورولا در تعیبه باتری برای این گوشی سنگ تمام گذاشته است . باتری 5000 میلی آمپری به عنوان تیر آخر برای جذابیت این گوشی به حساب می آید. همانطور که می دانید یکی از چالش برانگیز ترین موضوعات در دنیای گوشی های هوشمند قدرت و سرعت باتری گوشی است . در حال حاضر کمپانی ها بر آن شدند تا ضمن ارائه باتری های قدرتمند در گوشی های خود حجم آن ها را به میزان چشمگیری کاهش دهند. وجود باتری 5000 میلی آمپری در این گوشی موجب افزایش ضخامت و همچنین افزایش وزن آن نسبت به مدل های پیشین شده است. با این وجود کاربران به لحاظ باتری با خیال آسوده می توانند در صورت کار عادی تا 3 روز با این اسمارتفون کار کنند.

از دیگر قابلیت های جدید در گوشی های موتورولا سری جی بهره مندی از شارژ سریع است. بنابراین نقطه ضعف گوشی جی  پاور که با باتری 5000 میلی آمپری از سرعت شارژ معمولی بهره مند بود، در این مدل دیده نمی شود و جی 8 پاور نیز از شارژ سریع 18 واتی بهره مند است.

moto g8 power

مشاوره در خرید نقد و بررسی موتو جی 8 پاور

این گوشی نیز به مانند دیگر مدل های سری جی موتورولا از نمایشگری وسیع برخوردار است، اما در این مدل کیفیت آن بیشتر از سایر مدل ها شده است. علاقه مندان به تماشای فیلم و بازی بدون تردید این گوشی را انتخاب خواهند کرد.

علاوه بر این کاربران شبکه های مجازی که خواستار یک دوربین پر قدرت و همیشه همراه هستند با قابلیت موتو جی 8 پاور در زمینه دوربین می توانند به راحتی روی این ویژگی حساب کنند. عکس های با کیفیتی که از دوربین چهارگانه این اسمارتفون ثبت می شود، راضی کننده خواهد بود.

آخرین نقطه قوت این گوشی باتری پر قدرت آن است که بدون هیچ گونه توضیحی خود نمایانگر قدرت بالا است. این باتری برطرف کننده نیاز کاربرانی خواهد بود که بیشترین ساعات را با گوشی کار می کنند.

با توجه به قیمت این گوشی امکانات آن بی نظیر است و کمتر کسی می تواند نقطه ضعفی را در آن بیاید، بنابراین اگر به دنبال یک گوشی با کیفیت و در عین حال کاربردی هستید موتو جی 8 پاور بهترین گزینه خواهد بود.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399
طول و عرض
156x75.8 میلی‌متر
ضخامت
9.6 میلی‌متر
وزن
197 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM665 Snapdragon 665
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 610
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2300 پیکسل
تراکم پیکسلی
399~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 28, 66
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 18, 19, 20, 26, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
از نوع 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.7
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
زوم دوبرابری اپتیکال
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
˚118
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.06 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G8 Power دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G8 Power دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399

طراحی

طول و عرض
156x75.8 میلی‌متر
ضخامت
9.6 میلی‌متر
وزن
197 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM665 Snapdragon 665
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 610

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2300 پیکسل
تراکم پیکسلی
399~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 28, 66<br /> 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 18, 19, 20, 26, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
از نوع 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.7<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> زوم دوبرابری اپتیکال
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> ˚118<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر<br />
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.06 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم