برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G Power ظرفیت 4/64 گیگابایت

MotorolaMoto GPower 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Motorola Moto G Power 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 16 - 8 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 10
4G
5000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Moto G Power

مدل های سری G موتورولا دربرگیرنده مدل های میانرده این کمپانی است، از این رو می توان آن ها را به لحاظ کیفیت و امکانات بالاتر از سری E و پایین تر از سری X دانست. موتورولا این مدل از گوش های خود را با کیفیت بالا اما مقرون به صرفه عرضه کرده است. به تازگی این کمپانی از دو محصول موتو G استایلوس و G پاور رونمایی کرده است. به نظر می رسد که نام محصولات آینده موتورولا از شمارش عددی دور شده باشد، گویا این کمپانی قصد دارد از حروف برای نامگذاری محصولات خود استفاده کند. از این رو می توان به این نتیجه رسید که جی استایلوس جایگزینی برای موتو G7 و موتو جی پاور جایگزینی برای مدل G7 پارو باشد.

moto g power

مقدمه ای بر تشریح مشخصات موتو جی پارو

با توجه به بررسی های به عمل آمده به نظر می رسد که موتورولا تمام تلاش خود را برای قدرت دادن به این دو میانرده برای پیروزی در میدان گوشی های میانرده کرده باشد. موتو جی پاور به مانند موتو جی استایلوس از پردازنده قدرتمند، نمایشگری وسیع و همچنین کیفیت بالای دوربین برخوردار است. در مقاله مربوط به گوشی موتو جی استایلوس به شکل جامع به امکانات این گوشی پرداخته ایم، می توان ادعا کرد که این گوشی یکی از معدود گوشی های میانرده است که در سال 2020 با قلم لمسی عرضه شده است.

نقد و بررسی موتو جی پاور: طراحی بدنه و کیفیت در ساخت

موتو جی پارو به لحاظ بدنه دارای کیفیت بالایی است به طوری که به سختی می توان تصور کرد که این اسمارتفون از نوع میانرده ها باشد. قطعا با در دست گرفتن این گوشی متوجه کیفیت بالا در ساخت آن خواهید شد. ابعاد این اسمارتفون 159.9 در 75.8 در 9.6 میلی متر است که وزنی حدودی 199 گرم دارد، بنابراین می توان آن رااز  رده گوشی های سنگین وزن دانست، البته که این وزن در بین گوشی های هوشمند طبیعی است.

موتو جی پاور نیز از صفحه نمایشگری از جنس شیشه و قابی پلاستیکی با فریم آلمینیومی برخوردار است. کیفت بالا در ساخت گوشی های موتورولا موجب شده که کاربران آن ها را به عنوان گوشی های مقاوم بشناسند. از این رو موتورولا در کنار گوشی های نوکیا این خصیصه را از دیرباز از آن خود کرده اند.

گوشی موتو جی پاور مقاوم در برابر پاشش آب است، اما نمی توانید آن را به همراه خود به استخر ببرید. پنل اصلی این اسمارتفون با داشتن یک ناچ قطره ای ظریف میزبان دوربین سلفی است. این طراحی موجب شده موتو جی پاور از نظر ظاهری بسیار شبیه به میانرده های برند های معروف دیگر شود. در قاب پشتی نیز آرایشی از فناوری دوربین های سه گانه به چشم می خورد که به حالت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته اند. موتورولا طبق سنت لوگوی برند خود را با حسگر اثر انشگت تلفیق کرده است، قطعا با این کار فضای ساده تر را به قاب پشتی بخشیده که چشم هر بیننده را خیره خواهد کرد.

نقد و بررسی موتو جی پاور: نمایشگر

نمایشگر مدل های جدید سری G موتورولا از نمایشگرهای وسیع بهره مند هستند. موتورولا با تعبیه نمایشگر های بزرگ برای این سری از محصولات خود، با دستانی پر وارد میدان رقابتی شده است. نمایشگر 6.4 اینچی که تقریبا 83 در صد پنل اصلی را به خود اختصاص داده است با حاشیه های باریک نمایشگر چشم نوازی را ایجاد کرده که لذت تماشای فیلم و بازی را چندین برابر می کند.

رزولوشن این صفحه نمایش به 1080 در 2300 می رسد که دارای تراکم پیکسلی 399 در هر اینچ است. این نمایشگر قدرت نمایش 16 میلیون رنگ را با استفاده از نمایشگر  IPS LCD خواهد داشت. بنابراین می توان ادعا کرد که موتورولا برای این اسمارتفون به لحاظ نمایشگر سنگ تمام گذاشته است. به نسبت موتو جی استایلوس این گوشی کمی ضخیم تر طراحی شده است، چراکه دارای باتری حجیم تری است. با وجود اینکه این گوشی در برابر قطرات آب مقاوم است، اما نمی توان ویژگی ضد آب بودن را به آن نسبت داد.

moto g power

نقد و بررسی موتو جی پاور: نرم افزار و سیستم عامل

سیستم عامل به کاربرده شده برای این گوشی هوشمند نقطه قوت دیگری برای آن است. موتورولا برای جی پاور از سیستم عامل اندروید 10 بهره برده است که در کنار رابط کاربری روان و بی نقص آن تجربه لذت بخشی را برای کاربر ایجاد خواهد کرد.

به طور کلی این برند از رابط کاربری پیچیده ای مانند رابط کاربری گوشی های سامسونگ استفاده نمی کند. برای این برند راحتی کاربران در هر سنی اهمیت دارد، بنابراین حتی اگر تجربه کار با گوشی های این برند را نداشته باشید پس از مدتی کوتاه به آن عادت خواهید کرد.

نقد و بررسی موتو جی پاور: پردازنده و حافظه

آنچه این مدل از موتورولا را مورد توجه قرارداده است، قسمت سخت افزار، یعنی پردازنده آن است. تراشه ای از نوع اسنپدراگون 665 می تواند جی پاور را به پیروز میدان میانرده ها تبدیل کند. ناگفته نماند که حافطه 4 گیگابایتی رم که هم اکنون در میانرده های قدرتمندتری دیده می شود در این دستگاه وجود دارد. بنابراین کاربران می توانند با خیال آسوده برنامه های بسیاری را روی این گوشی نصب کرده و هیچگونه لگ و تاخیری را مشاهده نکنند. این تراشه هشت هسته ای دارای چهار هسته 2.0 گیگاهرتز Kryo 260 Gold و چهار هسته 1.8  گیگاهرتزی  Kryo 260 Silyer  است. پردازنده گرافیکی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون نیز ازنوع Adreno 610 است. در کنار حافظه 4 گیگابایت رم حافظه داخلی 64 گیگابایت قرار گرفته که امکان ارتقا آن نیز وجود دارد.

نقد و بررسی موتو جی پاور: دوربین اصلی و سلفی

موتورولا در زمینه طراحی دوربین نیز سنگ تمام تمام گذاشته است. دوربین های به کار رفته در این گوشی از فناوری دوربین های چندگانه پیروی می کند. سه لنزی که دوربین سه گانه جی پاور را تشکیل داده است دارای 16، 8 و 2 مگاپیکسل هستند. لنز اصلی 16 مگاپیکسلی عهده دار فوکوس خودکار و تشخیص فاز  است و دوربین 8 مگاپیکسلی از یک لنز فوق عریض ساخته شده است. آخرین لنز نیز مربوط به لنز ماکرو است. در کنار چینش این دوربین ها یک فلش LED نیز برای ثبت عکس های بهتر در محیط های تاریک در نظر گرفته شده است.

لنز 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می تواند ثبت عکس های با کیفیت سلفی را برای کاربران ایجاد کند. این لنز پاسخگوی نیاز کاربرانی خواهد بود که به اشتراک گذاری عکس های سلفی در صفحات مجازی علاقه دارند.

نقد و بررسی موتو جی پاور: باتری و شارژدهی

همانطور که در بالا اشاره شد ضخامت این دستگاه به نسبت برادر خود یعنی جی استایلوس کمی بیشتر است و این خبر از افزایش حجم باتری می دهد. باتری 5000 میلی آمپری این گوشی موجب شده هر کاربری بدون تعلل برای خرید آن اقدام کند. باتری با قدرت بالا خط بطلانی خواهد بود برای استفاده از هرگونه پاور بانک. می توان ادعا کرد مهمترین ویژگی این اسمارتفون مربوط به باتری آن است. این باتری غیر قابل تعویض با قابلیت شارژ استاندارد 10 واتی عرضه شده است. با این حال کمبود قابلیت شارژ سریع برای این باتری احساس می شود.

moto g power

مشاوره در خرید موتو جی پاور

موتورولا برای آن دسته از کاربرانی که به گوشی های مقاوم علاقه مند هستند بسیار گزینه مناسبی است. در حال حاضر موتورولا برای اینکه در بازار رقابت جهانی باقی بماند در پی افزایش قابلیت های اسمارتفون های خود با وجود مقاومت بالا است، البته که کاهش هزینه نهایی نیز مورد توجه این کمپانی است، بنابراین می بینید که اغلب گوشی های این برند با قیمت مقرون به صرفه ای عرضه می شوند.

مهمترین نکته در خرید این گوشی توجه به باتری آن است. همانطور که بیان کردیم این گوشی در زمینه قدرت باتری گزینه فوق العاده ای خواهد بود. بی شک شما با خرید این گوشی دیگر دغدغه کاهش شارژ را  نخواهید داشت. البته که برای شارژ کردن این باتری نیازمند زمان خواهید بود، چراکه این اسمارتفون از قابلیت شارژ سریع برخوردار نیست.

پردازنده و حافظه این دستگاه نیز برای کار روزانه بسیار مناسب است، اما اگر به عنوان گیمر به دنبال خرید گوشی قدرتمند هستید بی شک گزینه های بهتر البته با قیمت های بیشتر، وجود خواهد داشت.

 

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399
طول و عرض
159.9x75.8 میلی متر
ضخامت
9.6 میلی متر
وزن
199 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM665 Snapdragon 665
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 610
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2300 پیکسل
تراکم پیکسلی
399~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 29, 30, 38, 39, 40, 41, 66, 71
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.7
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚118
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.06 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G Power ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G Power ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399

طراحی

طول و عرض
159.9x75.8 میلی متر
ضخامت
9.6 میلی متر
وزن
199 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM665 Snapdragon 665
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 610

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2300 پیکسل
تراکم پیکسلی
399~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900<br /> CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 29, 30, 38, 39, 40, 41, 66, 71
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.7<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚118<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.06 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم