برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل موتورولا مدل (Moto E6s (2020 دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت

MotorolaMoto E6s (2020) Dual SIM 32GB RAM 2GB Mobile Phone

Motorola Moto E6s (2020) Dual SIM 32GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 13- 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
32 گیگابایت
9.0
4G
3000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی گوشی موتورولا ای 6 اس

موتورولا برندی است که همسو با کمپانی نوکیا شروع به ساخت و تولید گوشی های ساده کرده بود. این برند با ارائه بهترین گوشی ها به عنوان رقیبی سر سخت برای برند نوکیا به حساب می آمد . اما با ورود گوشی های هوشمند هر دو این برند ها دستخوش تغییرات اساسی شدند که نوکیا در این بین بیشترین آسیب را متحمل شد. با این وجود هر دو این برند های پیشکسوت در ساخت گوشی های همراه هم اکنون گوشی های مقرون به صرفه، اما با کیفیت را تولید می کنند.

موتورولا نیز به مانند دیگر برند ها برای دسته بندی محصولات خود از زیربرند های مختلفی استفاده کرده است. اساسا سری X  موتورولا را گوشی های پرچمدار این کمپانی و سری  G آن را گوشی های میانرده تشکیل می دهند، اما زیر برند  E مخصوص اسمارتفون هایی است که به نسبت از امکانات پایین تری برخوردارند و در اصطلاح پایین رده نام می گیرند. در این مقاله کوشیده ایم که یکی از زیر برند های سری E  این کمپانی به نام Moto E6s 2020 را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. با دیجی دو همراه باشید:

moto e 6s

 مقدمه ای بر تشریح مشخصات موتو ای 6 اس 2020

موتو ای 6 اس محصول 27 آوریل سال 2020 است. در واقع موتورولا در ماه سپتامبر یک اسمارتفون با همین نام معرفی کرده بود، اما ای 6 اس 2020 کمی با نسخه قبلی متفاوت است. در ادامه به بررسی تخصصی این اسمارتفون قدرتمند در نوع خود می پردازیم:

نقد و بررسی موتورولا ای 6 اس 2020: طراحی  ظاهر و کیفیت در ساخت

سنت موتورلا در ساخت گوشی های خود ایجاد کیفیتی بالا در عین سادگی است. قطعا وقتی این اسمارتفون را به دست گیرید متوجه کیفیت بالای ساخت آن خواهید شد. پیکره این اسمارتفون ابعادی به اندازه 15.6 در 73 در 8.5 میلی متر دارد و وزن آن به 160 گرم می رسد. بنابراین شما با یک گوشی سنگین وزن مواجه نخواهید بود. پنل اصلی این گوشی از جنس شیشه بوده و پنل پشتی از پلاستیک است، البته که از فریم آلمینیومی نیز برای زیبا جلوه دادن آن استفاده شده است.

این اسمارتفون قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت داشته و همچنین مجهز به جک 3.5 میلی متری هدفون و رادیو FM نیز است. بر روی قاب پشتی این دستگاه نیز سنسور اثر انگشت جای گرفته است که حکم سیستم امنیت گوشی را برعهده دارد.

لبه های ای 6 اس دارای خمیدگی است که موجب می شود به راحتی در دست کاربر جای گیرد. روی پنل پشتی در قسمت چپ جایگاهی برای دوربین ها در نظر گرفته شده است. دو لنز دوربین به همراه یک فلش LED به شکل ستونی زیر یکدیگر قرار گرفته اند و حسگر اثر انگشت نیز که با لگوی موتورولا عجین شده است درست در قسمت میانی این پنل نقش بسته است. حاشیه پنل اصلی تا جای ممکن باریک شده است، اما در قسمت زیرین شاهد پهن تر شدن آن هستیم. دوربین سلفی نیز درست در میانه قسمت بالای این پنل در یک ناچ U مانند جا خوش کرده است.

در مجموع آنچه از ظاهر این گوشی به چشم می خورد همگی جذابیت و کیفیتی بالا است. اما در نظر داشته باشد اگر می خواهید این گوشی دچار آسیب و یا خط و خش نشود حتما باید از یک محافظ قاب برای آن استفاده کنید.

نقد و بررسی ای 6 اس: صفحه نمایشگر

این مدل از موتورولا با وجود اینکه در رسته گوشی های پایین رده این کمپانی به شمار می آید، اما به غایت زیبا و چشم نواز است. پنل اصلی این اسمارتفون 6.1 اینچ بوده و  قابلیت پشتیبانی از 16 میلیون رنگ را خواهد داشت. البته که رزولوشن آن نیز به 720 در 1560 پیکسل در هر اینچ می رسد. این نمایشگر از نوع IOS LCD لمسی خازنی است. پنل اصلی ای 6 اس توانسته تقریبا 87.5 در صد از کل نمایشگر را به خود اختصاص دهد. حاشیه باریکی که موتورولا در این اسمارتفون از آن بهره برده است موجب شده تماشای فیلم و بازی در آن بسیار لذت بخش باشد . ناگفته نماند که اندازه این نمایشگر در حال حاضر در اسمارتفون های بالا رده دیده می شود، بنابراین می توان ادعا کرد که این خصیصه از جمله مزیت های این اسمارتفون به شمار می آید.

moto e 6s

نقد و بررسی ای 6 اس: نرم افزار و سیستم عامل

سیستم عامل به کاربرده شده در این گوشی از نوع اندروید 9 پای است که به نسبت قیمت تمام شده این گوشی معقول به نظر می رسد. البته که رابط کاربری این مدل نیز به مانند دیگر مدل های موتورلا روانی و سهولت در کار را در رزومه خود جای داده است. بنابراین کاربران حتی اگر تجربه استفاده از گوشی های موتورولا را نیز نداشته باشند، می توانند به راحتی با این رابط کاربری ارتباط برقرار کنند.

در آزمایشات به عمل آمده از این اسمارتفون خوش قیمت تاخیر و لگ در هنگام کار با آن دیده نشده است، البته باید توجه داشته باشید که این آزمایشات با توجه به قدرت پردازنده و همچنین میزان حافظه ذخیره سازی این اسمارتفون انجام شده است، بنابراین ممکن است در صورت نصب برنامه های سنگین رابط کاربری با تاخیر مواجه شود.

نقد و بررسی ای 6 اس: پردازنده و حافظه

موتورولا برای ایجاد بستری با کیفیت جهت اجرای روان برنامه ها از پردازنده مدیاتک استفاده کرده است. این تراشه از نوع MT6762 Helio P22  بوده که تراشه ای 12 نانومتری است. تراشه هشت هسته ای با قدرت 2.0 گیاهرتز می تواند به راحتی از پس برنامه های نیمه سنگین برآید. البته ناگفته نماند که پردازنده گرافیکی در نظر گرفته شده برای این گوشی از نوع پردازنده  PowerVR GE8320 است.

قرار گیری رم 2 گیگابایتی در کنار این پردازنده اجرای روان برنامه ها را ممکن می کند با این وجود نمی توان انتظار غیر واقع بینانه ای از این اسمارتفون داشت. حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز در کنار حافظه رم قرار گرفته است تا امکان فضای لازم جهت ذخیره سازی فایل های صوتی و تصویری را نیز ایجاد کند، با این وجود این حافظه چشمگیر نخواهد بود. بنابراین غالبا کاربران به سمت تهیه یک کارت حافظه جانبی سوق پیدا می کنند. ناگفته نماند که این حافظه می تواند تا 512 گیگابایت افزایش یابد، اما توجه داشته باشید که با افزایش حجم حافظه ممکن است با کمی تاخیر در اجرای برنامه ها مواجه شوید. لذا توصیه می کنیم که برای سهولت در کار با این گوشی مراقب پر شدن حافظه آن باشید.

نقد و بررسی ای 6 اس : دوربین های اصلی و سلفی

با وجود خوش قیمتی این اسمارتفون نمی توان انتظار بالایی از دوربین های آن داشت، چراکه با ارتقای سطح کیفیت آن ها بی شک دیگر نمی توانستیم این مدل را یک پایین رده از کمپانی موتورولا بدانیم. این اسمارتفون با تمام قوا برای ثبت تصاویر با بهره مندی از دوربین های چندگانه تلاش کرده است.

موتورولا برای اینکه این اسمارتفون را به لحاظ دوربین سازگار با بازار جهانی کند، از ترکیب دو لنز استفاده کرده است. لنز اصلی این دوربین را یک لنز 13 مگاپیکسلی تشکیل داده و لنز دوم آن از 2 مگاپیکسل برای تشخیص عمق طراحی شده است. همانطور که در تصاویر این اسمارتفون پیداست لنز اصلی خارج از قاب ماژول قرار گرفته است. در کنار این دو لنز فلش  LED نیز مشاهده می شود که برای ثبت عکس در تاریکی طراحی شده.

دوربین سلفی این دستگاه را نیز یک لنز 5 مگاپیکسلی تشکیل داده که نمی توان از آن انتظار بالایی در کیفیت داشت. با این وجود می تواند برطرف کننده نیاز های پایه کاربران باشد. بنابراین اگر دوربین دستگاه برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است باید به فکر خرید یک گوشی بالا رده و یا حداقل میانرده باشید.

نقد و بررسی ای 6 اس : باتری و شارژدهی

یکی از نقاط قوت این اسمارتفون قدرت باتری آن به شمار می آید. باتری 3000 میلی آمپری موتو ای 6 اس شما را از داشتن یک پاور بانک سنگین بی نیاز می کند. این اسمارتفون با قدرت باتری بالا می تواند به راحتی تا دو روز در صورت کار معمولی همراهی خوبی را ارائه دهد. البته که موتورولا به دلیل کنترل قیمت این اسمارتفون آن را از داشتن قابلیت شارژ سریع محروم کرده است. بنابراین شارژ آرام 5 واتی از جمله ویژگی های معمولی باتری آن به حساب می آید.

moto e 6s

مشاوره در خرید موتو  ای 6 اس

گوشی های موتورولا غالبا به دلیل کیفیت ساخت بالا طرفداران بسیار دارد. افرادی که نیازمند یک گوشی بسیار مقاوم هستند، عموما یکی از مدل های موتورولا را انتخاب می کنند. خوشبختانه این برند برای کاهش قیمت از میزان کیفیت پیکره اسمارتفون ها خود کم نکرده است. بنابراین اگر شما نیز به دنبال یک گوشی با کیفیت از لحاظ بدنه هستید این مدل از موتورولا می تواند برطرف کننده نیاز شما باشد. اما به یاد داشه باشید نمی تواند به لحاظ سخت افزاری و حافظه رم روی این گوشی حساب باز کنید. برای ذخیره سازی فایل های صوتی و تصویری موتو ای 6 اس به راحتی می تواند فضای بسیاری را برای شما ایجاد کند، اما باید فکر نصب بازی های سنگین را از ذهن خود بیرون کنید.

اگر داشتن یک گوشی با باتری قدرتمند را در سر دارید از این جهت نیز موتورولا می تواند برطرف کننده نیاز شما باشد. باتری موجود در این دستگاه شما را بی نیاز از پاوربانک خواهد کرد. نکته بعدی در این گوشی دوربین های تعبیه شده در آن است. بدون حاشیه باید بیان کنیم که این گوشی برای دوستداران عکاسی به خصوص عکاسی سلفی گزینه خوبی به شمار نمی آید. بنابراین اگر می خواهید عکس های با کیفیتی را ثبت کنید باید نگاهی به گوشی های پرچمدار و یا میانرده این کمپانی بیندازید، بی شک آن ها نظر شما را جلب خواهند کرد.

با این وجود صفحه نمایشگر بزرگ این دستگاه می تواند لذت تماشای فیلم و وب گردی را برای شما به ارمغان آورد.

ما در این نوشتار سعی نمودیم با بررسی های به عمل آمده از موتو ای 6 اس نقاط قوت و ضعف آن را بیان کنیم. امیدواریم با نگارش این نوشتار اطلاعات جامعی از این اسمارتفون را ارائه داده باشیم.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399
طول و عرض
155.6x73 میلی‌متر
ضخامت
8.5 میلی‌متر
وزن
160 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1560 پیکسل
تراکم پیکسلی
282~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
از نوع 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
microUSB 2.0
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
سایز سنسور 1/3.1 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
بله
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل موتورولا مدل (Moto E6s (2020 دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت
گوشی موبایل موتورولا مدل (Moto E6s (2020 دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399

طراحی

طول و عرض
155.6x73 میلی‌متر
ضخامت
8.5 میلی‌متر
وزن
160 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1560 پیکسل
تراکم پیکسلی
282~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
از نوع 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
microUSB 2.0

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
سایز سنسور 1/3.1 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth<br />
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم