برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 دوسیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت

Samsung Galaxy A01 Dual Sim 16GB RAM 2GB Mobile Phone

Samsung Galaxy A01 Dual Sim 16GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 16 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 13- 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
16 گیگابایت
اندروید 10
4G
13 - 2 مگاپیکسل
3000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی A01 سامسونگ

گوشی A01 یکی از محصولات میان‌رده جدید سامسونگ است که در دسامبر سال ۲۰۱۹ معرفی شده و در نهایت در اولین ماه از سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازار شد. این گوشی با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و پشتیبانی از دو سیم کارت عرضه شده است و قابلیت‌هایی از جمله صفحه نمایش باکیفیت و دوربین اصلی خوب برخوردار است. مشخصات فنی گوشی برای یک گوشی میان‌رده رو به پایین، خوب است و عملکرد سخت‌افزاری آن هم با توجه به تراشه اسنپ دراگون به‌کار رفته در آن و یک پردازنده هشت هسته‌ای، عالی و بدون هنگ کردن همراه است.

بهترین مشخصه سخت‌افزاری گوشی را می‌توان پردازنده گرافیکی عالی آن دانست که از فناری آدرنو بهره می‌برد. باتری گوشی کوچک است و از حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش گوشی A01 استفاده نشده است. اگر به‌دنبال یک میان‌رده ارزان قیمت از برند سامسونگ هستید، قطعا A01 می‌تواند انتخاب صحیحی برای قشرهای مختلف باشد. رنگ‌بندی سه‌گانه مشکی، آبی و قرمز آن هم در دو مدل مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است.

آنباکسینگ گوشی A01

معیارهای خرید گوشی A01 سامسونگ

صفحه‌ نمایش کوچک Infinity-V با شفافیت و رنگ‌های پویا

صفحه نمایش گوشی A01 سامسونگ از فناوری PLS استفاده می‌کند که نسبت به دیگر گوشی‌های سری A پایین‌تر است، اما به‌نسبت یک گوشی مقرون به‌صرفه و میان‌رده، کیفیت و وضوح بسیار خوبی دارد. این صفحه نمایش هم همانند دیگری گوشی‌های این برند، از ۱۶ میلیون رنگ بهره می‌برد. اندازه صفحه نمایش ۵.۷ اینچی است و نسبت ۷۵.۱ درصد صفحه نمایش نسبت به کل مساحت گوشی، نشان می‌دهد که سامسونگ سنت حسنه خود را در قبال گوشی‌های سری A فراموش نکرده است و هنوز هم شاهد طراحی صفحه نمایش با حاشیه‌های بسیار کم هستیم که حس خوبی به کاربران شیک پسند می‌دهد. اگر نگاهی به قیمت گوشی A01 داشته باشید، این امکانات شگفت‌انگیز برای‌تان راضی کننده خواهد بود.

در آن‌سوی ماجرا داریم که گوشی A01 رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسلی ارائه می‌کند و نسبت ۱۹:۹ صفحه نمایش هم علارغم افت قیمت جذابی که در این مدل شاهد هستیم، بسیار عالی است و شفافیت و رنگ همگی در سطح خوبی هستند. ۳۰۱ پیکسل در هر اینچ نشان دهنده چگالی پیکسلی خوب صفحه نمایش است و حس و حال خوبی هنگام تماشای فیلم و تجربه بازی‌های میان‌رده خواهید داشت.

عملکرد خوب دوربین اصلی و شکست تاسف‌ بار دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی

سامسونگ A01 از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه با یک دوربین فرعی ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است که هرکدام وظیفه متفاوتی نسبت به همدیگر دارند. دوربین اصلی با داشتن دریچه دیافراگم f/2.2، می‌تواند تصاویر عریض و باکیفیتی را برای‌تان تهیه کند. عمق این تصاویر توسط یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تامین می‌شوند که از دریچه دیافراگم f/2.4 برخوردار است. این مشخصات فنی نشان می‌دهد که علارغم بودجه بسیار پایین گوشی A01 نسبت به پرچم‌داران و حتی نسخه‌های گران‌تر سری A، دوربین آن کارایی و کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کند و قطعا کاربران بسیاری را راضی خواهد کرد. فلش LED هم در دوربین گوشی به‌کار رفته است و می‌توانید روشنایی و شفافیت بسیار خوبی را در تصاویر شاهد باشید.

دوربین گوشی A01

از سوی دیگر دوربین گوشی سامسونگ A01 قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد که کاهش منطقی و مناسبی با توجه به تعداد کم دوربین‌های آن محسوب می‌شود. در هر صورت کیفیت هنوز هم خوب است و باتوجه به حافظه داخلی محدود گوشی، با این کیفیت می‌توانید دقایق بیشتری فیلم در حافظه خود ثبت کنید. دوربین سلفی گوشی A01 در حد قابل قبول ظاهر می‌شود و ویژگی‌های گوشی‌های بالا رده را ندارد. با دوربین ۵ مگاپیکسلی آن تنها می‌توانید تصاویر سلفی ساده آن‌هم در نور روز را ثبت کنید و هیچ حرفی از قابلیت‌های فیلم‌برداری آن به میان نیامده است.

سخت افزار درخشان با استفاده از تراشه‌ اسنپ دراگون

اگر بخواهیم نگاهی به قابلیت‌های سخت‌افزاری گوشی سامسونگ گلکسی A01 داشته باشیم، تراشه ۱۲ نانومتری اسنپ دراگون ۴۳۹ اولین مورد جذابی است که به‌ذهن می‌رسد. این تراشه از یک پردازنده هشت هسته‌ای تشکیل شده اس که به دو قسمت از نظر فرکانس هسته‌ها تقسیم می‌شود. ۴ هسته ۱.۹۵ گیگاهرتزی با معماری Cortex-53 و ۴ هسته ۱.۴۵ گیگاهرتزی با همین معماری، گرچه کمی با گوشی‌های گران‌تر همین‌رده هم کمی فاصله دارد، اما در کل فناوری به‌کار رفته شده در آن‌ها یکسان است و سرعت و عملکرد خوبی را هنگام اجرای بازی‌های خوب ارائه می‌کند. گوشی A01 از یک پردازنده گرافیکی Adreno 505 با حافظه رم ۲ گیگابایتی بهره می‌برد که در شرایط عادی می‌تواند تا مدت‌ها برای‌تان پاسخ‌گو باشد.

این سیستم می‌تواند به‌راحتی برای پخش موسیقی و فیلم جوابگو باشد و با چنین رده قیمتی، بازی‌های ساده کودکانه و معمولی را نیز با نرخ فریم خوبی اجرا خواهد کرد. سیستم سخت‌افزاری گوشی سامسونگ A01 در شرایط خوبی قرار دارد و پلتفورم آن جوابگوی کارکردهای شخصی و شغلی ملایم خواهد بود.

صفحه نمایش گوشی A01

در آن‌سو گوشی A01 از اسپیکر با صدای بلند بهره می‌برد و کاربران از وجود جک ۳.۵ میلی‌متری خوشحال خواهند شد. سیستم وای‌فای آن از فناوری Wi-Fi 802.11 استفاده می‌کند و از قابلیت وای‌فای دایرکت هم برخوردار است که می‌توانید از گوشی برای اتصال به تلویزیون یا دیگر ابزارهای دیجیتال استفاده کنید. بلوتوٍث آن نسخه ۴.۲ است و از جی‌پس‌اس و رادیو با کیفیت هم استفاده می‌کند.

پورت USB 2.0 گوشی A01 گرچه سرعت انتقال کمی نسبت به گوشی‌های هم‌رده دارد، اما هنوز هم می‌تواند برای کاربرانی که این گوشی را می‌خرند، رضایت‌بخش باشد. از دیگر ویژگی‌های گوشی می‌توان به وجود سنسورهای شتاب‌سنج و یک‌سری قابلیت‌های نرم‌افزاری اشاره کرد که البته هم از نظر تعداد سنسورها و از نظر کیفیت سرویس‌دهی در حد و اندازه‌ای بودجه‌‌ی گوشی عمل می‌کنند. گوشی در دو مدل عرضه شده است و رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز برای سلیقه‌های مختلف ارائه می‌شود.

باتری کوچک و امنیت عادی گوشی A01

گوشی A01 از باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی ۳ هزار میلی آمپر ساعت بهره می‌برد و قابلیت شارژ سریع ندارد. بنابراین در استفاده‌های طولانی به‌درد نمی‌خورد و باید به این نکته در مسافرت‌ها یا زمان‌هایی که زیاد بیرون هستید و از گوشی استفاده می‌کنید، حواس‌تان باشد.

امنیت گوشی A01 توسط راه‌حل‌های نرم‌افزاری و سیستم قفل گوشی تشخیص چهره انجام می پذیرد. از نظر فیزیکی هم بدنه گوشی عمدتا پلاستیکی است و عملکردی مشابه دیگر گوشی‌های سری A دارد. البته وجود قابلیت GPS سبب می‌شود که ردیابی گوشی آسان‌تر باشد و فناوری به‌کار رفته در آن، می‌تواند در صورت آنلاین بودن گوشی به‌کارتان بیاید.

صفحه نمایش گوشی A01

طراحی زیبای پلاستیکی با رنگ‌بندی سه‌گانه در مدل‌های مختلف

همان‌طور که گفته شد گوشی A01 در دو مدل و سه رنگ عرضه شده است و سلایق مختلف را در برمی‌گیرد. وزن کم گوشی سامسونگ A01 کاملا مشهود است و بنابراین حس خوبی از نگه داشتن طولانی مدت آن‌ خواهید داشت. ابعاد گوشی ۱۴۶.۲ در ۷۰.۹ در ۸.۳ میلی متر است و از عمدتا از پلاستیک ساخته شده است. بخش جلویی گوشی از شیشه است و صفحه نمایش گوشی جلوه و کیفیت خوبی پیدا کرده است.

مخصوصا با کم شدن حاشیه‌ها، گلس گوشی وجهه اصلی خود را نشان می‌دهد و در بلند مدت هم کیفیت بالای خودش را حفظ می‌کند. اما برخلاف قسمت جلو، در قسمت پشت گوشی شاهد یک بدنه پلاستیکی خوشگل هستیم که با قابی با همین جنس ساخته شده است. باتوجه به جدید بودن گوشی، سامسونگ توجه زیادی به خوش ساخت بودن آن داشته است و علارغم بودجه‌ی کم، کیفیت بالای آن را کاملا حس خواهید کرد.

در نهایت گوشی A01 هم مانند دیگر محصولات کمپانی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت نانو و دوئال را دارد و هر دو سیم را می‌توانید به قابلیت 4G اینترنت متصل کنید. سرعت انتقال اطلاعات در زمینه شبکه گوشی هیچ تفاوتی با محصولات هم‌رده ندارد و قیمت کم آن نباید شما را به شک بیندازد. گوشی A01 از یک حافظه ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد که البته می‌توانید توسط کارت حافظه microSDXC آن را ارتقا دهید. سامسونگ حرفی از بابت محدودیت این کارت حافظه به‌میان نیاورده است. حافظه گوشی A01 از فناوری eMMC 5.1 استفاده می‌کند.

طراحی گوشی A01

چرا گوشی A01 سامسونگ را بخریم؟

گوشی A01 تعریف جدید برای محصولات برند سامسونگ محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال یک گوشی مدرن و ارزان هستید، A01 تنها انتخاب شما خواهد بود. هیچ دلیلی برای شک و تردید وجود دارد تراشه و حافظه رم در کنار دوربین معمولی آن، نشان می‌دهد که با یک گوشی میان‌رده و مقرون به‌صرفه روبرو هستیم و احتمالا کاربران بسیاری از تجربه آن لذت خواهند برد.

این انتخاب کاملا کاربردی است و پاسخ‌گوی نیازهای روز یک کاربر عادی خواهد بود. اگر به‌عکس برداری حرفه‌ای نمی‌پردازید یا از گوشی در مشاغل و کسب و کارهای حرفه‌ای استفاده نمی‌کنید، دلیلی برای صرف هزینه‌های گزاف نخواهید داشت. خرید گوشی A01 از همه نظر توجیه پذیر است و به‌ شخصه انتظار این مشخصات عالی را برای بودجه کم گوشی تصور نمی‌کردم. تازه‌ وارد برند سامسونگ را باید جدی گرفت، چرا که زیبایی با مشخصات فنی خوب همراه شده است و استفاده از اندروید ۱۰.۰ از همه نظر گوشی A01 را به یک گوشی مدرن تبدیل می‌کند.

تصاویر صفحه نمایش شفاف هستند و فناوری PLS TFT وظیفه خودش را به‌خوبی انجام داده است. حاشیه گوشی در طراحی صفحه نمایش کم در نظر گرفته شده است تا کاربران مشکل پسند را به‌سمت خود جذب کرده از نظر زیبایی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. پردازنده پرقدرت گوشی A01 سبب می‌شود که هنگ در گوشی پایین باشد و تجربه روانی در بخش کاربری گوشی شاهد باشید. البته این پردازنده مناسب این بودجه در نظر گرفته شده است و قطعا اسنپ دراگون در مدل‌های بعدی خود قدرتمندتر است.

در کل قیمت A01 نشان‌دهنده یکی از میان‌رده‌های خوب سامسونگ است که پیش‌تر هم محصولاتی از این دست را از این کمپانی دیده بودیم. اندروید ۱۰ کارایی خوب خود را در بخش نرم‌افزاری گوشی A01 نشان می‌دهد و نمی‌توان منکر کارکرد خوب صفحه نمایش آن شد. فضای داخلی را می‌توانید ارتقا دهید و رم پایین آن حداقل برای کارکردهای عادی و روان‌تر اجرا شدن برنامه‌ها کمک کننده است.

گوشی A01

نظرات کاربران پس از خرید گوشی A01 سامسونگ

کاربران عمدتا قیمت گوشی A01 را نسبت به مشخصات ارائه‌شده، بالا می‌دانند. قیمت گوشی A01 می‌تواند به‌ دلیل تازه عرضه بودن و حبابی باشد که بازار کشور آن را تجربه می‌کند و شاید با کمی صبر این قیمت شکسته شده و شاهد قیمت واقعی و معقول آن باشیم.

کاربران استفاده از اندروید ۱۰ را بسیار می‌پسندند و صفحه نمایش آن را با کیفیت می‌دانند. استفاده از رنگ‌های شاد و کوچک بودن صفحه نمایش از نقاط قوتی است که کاربران زیادی به آن اشاره کرده‌اند. در کنار آن یک‌سری نقاط ضعف هم مطرح می‌شود که می‌توان بخش بزرگی از آن را به میان‌رده بودن گوشی نسبت داد. به‌طور مثال حافظه‌ی بسیار پایین آن‌را مشکل‌ساز می‌دانند و عده‌ای هم حافظه‌ی رم آن را حتی با این قیمت بسیار کم می‌دانند. گوشی در نظر بسیاری از کاربران طراحی زیبایی دارد، اما اصلا خوش دست نیست و عریض نشان داده می‌شود. بسیاری از کاربران که گوشی را دوست نداشته‌اند، اندروید ۱۰ آن را نقطه قوت همیشگی گوشی A01 می‌دانند.

عده‌ای از کاربران عدم قیمت پایین گوشی را دلیل موجهی برای عدم وجود حسگر اثر انگشت و حافظه پایین آن نمی‌دانند و مدل‌های بهتری حتی در همین برند را پیشنهاد می‌کنند. پردازنده گوشی نقطه قوتی است که آن را به سرعت و عملکرد بالا می‌شناسیم و شرکت آمریکایی حتی در مدل‌های پایین اسنپ دراگون هم مهارت بالای خودش را نشان داده است. پردازنده عامل مهمی برای عملکرد و قدرت گوشی است و از هنگ کردن زیاد گوشی می‌کاهد. کاربران پردازنده گرافیکی را هم تائید می‌کنند و نسبت به قیمت آن، کارا تر می‌پندارند. البته در موارد مثبت هم اشاره‌ای به قیمت گوشی می‌شود و این مشخصات خوب را با قیمت کمتری پیشنهاد می‌کنند. برخی از کاربران هم گوشی A01 را با این مشخصات، یک گوشی پایین‌رده می‌دانند و اختلاف قیمت فاحش آن را منطقی نمی‌دانند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
December 2019
تاریخ شمسی
دی 1398
طول و عرض
146.2x70.9 میلی‌متر
ضخامت
8.3 میلی‌متر
وزن
149 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM439 Snapdragon 439
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.95 GHz Cortex-A53 & 4x1.45 GHz Cortex A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 505
حافظه داخلی
16 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
PLS IPS
اندازه صفحه نمایش
5.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
301~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
دوگانه
مشخصات دوربین
13 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر - لیزر AF - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
سایز سنسور 1/5 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3000 میلی‌آمپر/ساعت
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(28)
رتبه‌بندی کلی
5
28 نظرات
من گوشی رو دوست داشتم

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 دوسیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01  دوسیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
December 2019
تاریخ شمسی
دی 1398

طراحی

طول و عرض
146.2x70.9 میلی‌متر
ضخامت
8.3 میلی‌متر
وزن
149 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM439 Snapdragon 439
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.95 GHz Cortex-A53 & 4x1.45 GHz Cortex A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 505

حافظه

حافظه داخلی
16 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
PLS IPS
اندازه صفحه نمایش
5.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
301~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر - لیزر AF - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
سایز سنسور 1/5 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر مجاورت ( Proximity )

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3000 میلی‌آمپر/ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم