برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل جی پلاس T10 GMC-515 دوسیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت

  G plus T10 GMC-515 Dual Sim 16GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید  9.0
  • حافظه داخلی : 16 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 13 - 2 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
16 گیگابایت
Android 9.0
4G
3000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی جی پلاس T10

گوشی T10 محصولی کاربردی از برند جی‌پلاس بوده که با حسگر اثرانگشت در قاب پشتی روانه بازار شده است که نشانی از یک محصول مدرن می باشد. اواسط دی ماه سال 1398 بود که شرکت گلدیران از برند ملی خود با نام جی پلاس رونمایی کرد. جی پلاس T10 که توسط شرکت گلدیران به بازار موبایل ایران عرضه شده، اسامی مختلفی را در شبکه های اجتماعی تجربه کرده است. اسامی مانند موبایل جی پلاس گلدیران و یا موبایل جی پلاس ال جی.

این محصول قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت را داشته و از پردازنده 1.6 گیگاهرتزی A55  بهره گرفته‌ است. رم 2 گیگاباتی در کنار حافظه داخلی 16 گیگاباتی مجموع حافظه جی پلاس T10 را تشکیل داده‌اند. البته امکان افزایش ظرفیت به کمک کارت حافظه‌ جانبی وجود دارد و می‌توانید با استفاده از کارت حافظه microSD ظرفیت را تا 128 گیگابایت دیگر افزایش دهید.

جی‌پلاس در این گوشی از دو دوربین اصلی استفاده کرده است. دوربین اول این محصول دارای رزولوشن 13 مگاپیکسلی است و تصاویری عریض  را به کاربر هدیه می‌دهد. دوربین دوم هم از نوع حسگر عمق است و با استفاده از آن می‌توان به عکس‌ها عمق داد و برای مثال عکس‌های پرتره گرفت. از دیگر امکانات این گوشی خاص می‌توان به قابلیت تشخیص اثرانگشت برای امنیت بیشتر گوشی و اندروید نسخه‌ 9.0 پای اشاره کرد. باتری جی پلاس T10 نیز از ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار می باشد. قیمت گوشی جی پلاس T10 بسیار به صرفه بوده وبرند جی‌پلاس با داشتن تراشه 28 نانومتری مدیاتک و پردازنده 8 هسته‌ای A55 برای آن دسته از کاربران مناسب است که به دنبال گوشی کار راه‌انداز برای انجام کارهای روزمره هستند و نمی‌خواهند هزینه زیادی برای گوشی موبایل صرف کنند.

معرفی گوشی T10

معیارهای خرید گوشی جی پلاس T10

طراحی گوشی جی پلاس T10

ظاهر کاملا معمولی‌ برای جی پلاس T10 در نظر گرفته شده است. گوشی T10 دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی است و 295 پیکسل بر اینچ تراکم پیکسلی دارد که خروجی تصویر رضایت‌بخشی را تضمین می‌کند. صفحه نمایش کشیده‌ای را روی این محصول مشاهده می‌کنید، اما صفحه نمایش از بالا و پایین با حاشیه‌های نسبتا زیادی همراه است. جی پلاس T10 در ابعاد ۱۴۷٫۹ در ۷۱٫۴در ۸٫۹ میلی‌متر ساخته شده و ۱۵۰ گرم وزن دارد. چنین ابعاد و وزنی باعث شده‌اند که به راحتی بتوانید گوشی را به دست بگیرید و حتی با یک دست خیلی خوب با آن کار کنید.جنس بدنه جی پلاس T10 از پلاستیک است. پلاستیکی که کیفیت خیلی زیادی هم ندارد. مشکل قاب پلاستیکی این است که اثر انگشت را سریع به خود جذب می‌کند. این موضوع را روی هر دو رنگ مشکی و آبی این گوشی مشاهده خواهید کرد. البته داخل بسته‌بندی جی پلاس T10 یک قاب ژله‌ای قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توانید گوشی خود را تمیز نگه‌دارید.

طراحی گوشی T10

همچنین این قاب در برابر ضربه هم از گوشی محافظت می‌کند. روی حاشیه بالای گوشی T10 دوربین جلو و بلندگو را مشاهده می‌کنید و روی حاشیه پایین هم هیچ چیزی دیده نمی‌شود. روی لبه سمت چپ گوشی دکمه‌های خاموش و روشن کردن و دکمه‌های تنظیم صدا را مشاهده خواهید کرد. روی لبه سمت راست هم محل قرار گرفتن سیم‌کارت‌ها و کارت حافظه را مشاهده خواهید کرد. خوشبختانه می‌توانید روی گوشی T10 از دو سیم‌کارت و کارت حافظه به صورت همزمان استفاده کنید. دو جایگاه برای قرار دادن سیم‌کارت و یک جایگاه برای کارت حافظه میکرو SD را مشاهده خواهید کرد.

روی لبه بالای این جی پلاس T10جک ۳٫۵میلی‌متری خروجی صدا را مشاهده خواهید کرد. روی لبه پایینی هم پورت شارژ میکرو USB و دو جایگاه بلندگو را مشاهده می‌کنید. گوشی T10 تنها یک بلندگو دارد و این در حالی است که برای آن دو جایگاه خروجی صدا در نظر گرفته شده است. روی قاب پشتی هم  دو دوربین پشت، فلش LED و سنسور تشخیص اثر انگشت را مشاهده خواهید کرد. جی پلاس T10 از دو دوربین استفاده می کند که دوربین اصلی آن رزولوشن عکس 13 مگاپیکسل با دریچه‌ دیافراگم f/2.2 دارد و یک دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی هم دوربین اصلی را همراهی می کند. این دوربین در کنار فلشی از نوع LED، امکاناتی مانند قابلیت اتوماتیک برای فوکوس خودکار، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه و قابلیت تشخیص چهره  می‌توانند پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران باشند.

صفحه نمایش گوشی جی پلاس T10

روی گوشی T10 از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی LCD استفاده شده است. صفحه نمایشی که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰پیکسل را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. صفحه نمایش جی پلاس T10 از تراکم پیکسلی ۲۹۵ پیکسل در هر اینچ هم برخوردار است که تراکم پیکسلی نسبتا خوبی به حساب می‌آید. روشنایی صفحه نمایش در حالی که میزان آن را تا انتها قرار داده‌اید، هم کم به نظر می‌رسد. با این حال این میزان نور باعث شده که در زیر نور خورشید بتوانید به راحتی با گوشی کار کنید و به خوبی متوجه محتوایی که صفحه نمایش در حال نشان دادن آن است، بشوید.

صفحه نمایش زاویه دید نسبتا خوبی دارد. این موضوع باعث می‌شود که در حالت‌های مختلف تصاویر خوب نشان داده شوند و رنگ‌ها کمتر خراب شوند. صفحه نمایش در نمایش رنگ‌ها عملکرد خیلی خوبی ندارد. رنگ‌‌ها می‌توانستند قوی‌تر و پررنگ‌تر باشند. همه چیز روی صفحه نمایش جی پلاس T10 خیلی معمولی نشان داده می‌شود. با این حال صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی کشیده این تلفن همراه هوشمند برای تماشای فیلم و عکس و بازی کردن مناسب خواهد بود. صحفه نمایش فضای خوبی برای وب گردی و کار با اپلیکیشن‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.

گوشی T10

دوربین گوشی جی پلاس T10

جی‌پلاس در گوشی T10 از دو دوربین اصلی استفاده کرده است.دوربین اصلی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و دریچه‌ دیافراگم f/2.2  و دوربین دوم هم از سنسور ۲مگاپیکسلی عمق سنج برخوردار است. با دوربین اصلی جی پلاس T10 می‌توان با زاویه دید باز عکاسی کرد و دوربین دوم هم برای تشخیص عمق میدان مناسب است. عکس‌هایی که با این گوشی ثبت می‌کنید کیفیت مناسبی ندارند. برای داشتن عکس‌‌های خوب به نور مناسب نیاز است و جزییات مناسبی را به ثبت نمی رساند و در آن‌ها کمی نویز هم دیده می‌شود. با بزرگنمایی عکس‌ها مشاهده خواهید کرد  که کیفیت عکس‌ها کم می‌شود. عکس‌ها در محیط‌های تاریک با نویز زیادی همراه خواهند بود و سنسورها هم نمی‌توانند جزییات مناسبی را ثبت کنند. رابط کاربری گوشی T10 بسیار ساده طراحی شده است. خیلی سریع می‌توانید عکس بگیرید یا فیلم‌برداری کنید. البته تنظیمات دوربین قابلیت خاصی را پیش روی شما قرار نمی‌دهد. از طرف دیگر برای دوربین جلو و پشت فیلترهای مختلفی از جمله فیلتر زیبایی در نظر گرفته شده که می‌توانید از آن‌ها برای زیباتر کردن عکس‌های خود استفاده کنید.جی پلاس T10 یک دوربین جلو با سنسور ۵مگاپیکسلی هم دارد. دوربین جلو برای عکاسی سلفی عملکرد شگفت انگیزی ندارد. عکس‌های دوربین جلو هم کمی تار می‌شوند و کیفیت مناسب را ندارند. با این حال دوربین جلو برای تماس تصویری مناسب است.

گوشی T10

سخت افزار و نرم افزار گوشی جی پلاس T10

سخت افزار خیلی قدرتمندی را روی گوشی T10 وجود ندارد. این گوشی از تراشه UNISOC SC9863A بهره می برد. این تراشه بیشتر روی گوشی‌های رده پایین و ارزان قیمت قرار می‌گیرد و یک پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A55را در خود قرار داده است. پردازنده گرافیکی این گوشی PowerVR GE8322 می باشد. پردازنده گرافیکی‌ای که روی این گوشی قرار گرفته هم مناسب با گوشی‌های ارزان قیمت بازار است.

گوشی T10

اپلیکیشن‌های زیادی را نمی‌توانید در محیط پس زمینه گوشی در حال اجرا نگه دارید. با اجرای چند برنامه به صورت همزمان، سرعت گوشی کاهش پیدا می‌کند. باتوجه به این پردازنده ها می توان نتیجه گرفت که قیمت گوشی جی پلاس T10 بسیار ارزان می باشد.کار کردن با گوشی در محیط سیستم عامل با سرعت خوبی همراه است. کاهی کمی کاهش سرعت را در آن مشاهده می‌کنید، اما چندان مشکلی ایجاد نمی‌کند. به راحتی می‌توانید برای کارهای معمولی و سبک از این تلفن همراه استفاده کنید. کار کردن با پیام‌رسان‌های مختلف، وبگردی و چک کردن شبکه‌های اجتماعی و تماس گرفتن از جمله کارهایی است که می‌توانید با این گوشی انجام دهید. حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و رم دو گیگابایتی هم برای جی پلاس T10 در نظر گرفته شده است.

البته امکان افزایش ظرفیت به کمک کارت حافظه‌ جانبی وجود دارد و می‌توانید با استفاده از کارت حافظه microSD ظرفیت را تا 128 گیگابایت دیگر افزایش دهید. گوشی T10 با سیستم عامل اندروید ۹ راهی بازار شده است. استفاده از اندروید ۹ که سیستم عامل خیلی قدیمی‌ای هم به حساب نمی‌آید، یکی از ویژگی‌های خوب این تلفن همراه هوشمند است. رابط کاربری سیستم عامل بسیار به رابط کاربری خود گوگل شبیه است و به همین دلیل سرعت خوبی دارد. رابط کاربری ساده جی پلاس T10باعث شده که به سرعت به قسمت‌های مختلف گوشی دسترسی داشته باشید.

باتری گوشی جی پلاس T10

باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای گوشی T10 در نظر گرفته شده است. این باتری برای یک روز کاری می‌تواند گوشی را روشن نگه دارد. با این باتری می‌توانید چندین ساعت به وبگردی مشغول شوید و چند ساعت هم بازی‌های نه چندان سنگین را تجربه کنید. داشتن سخت افزار نه چندان قوی و صفحه نمایشی که کیفیت خیلی بالایی ندارد، باعث می‌شود که باتری دیرتر تمام شود. با این حال بهتر است میزان روشنایی صفحه نمایش را در بالاترین اندازه قرار ندهید تا بتوانید بیشتر با گوشی کار کنید.

مشخصات گوشی T10

چرا گوشی جی پلاس T10 را بخریم؟

گوشی T10 محصولی  مقرون‌به‌صرفه و کاربردی از برند جی‌پلاساست که با حسگر اثرانگشت در قاب پشتی روانه بازار شده است که نشانی از یک محصول مدرن است.قیمت گوشی جی پلاس T10 بسیار مناسب می باشد. گوشی T10 برای انجام دادن کارهای بسیار معمولی مناسب است. کارهایی مانند تماس گرفتن و ارسال پیام کوتاه و وبگردی و استفاده از پیام‌ رسان‌ها. خرید گوشی جی پلاس T10 به افرادی که کارهای سنگینی با گوشی انجام نمی دهند، پیشنهاد می گردد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی جی پلاس T10

گوشی T10 امکان استفاده از دو سیم‌کارت را دارد و از پردازنده 1.6 گیگاهرتزی A55 بهره گرفته‌ است.دوربین‌های آن هم می توانند نیاز شما به عکاسی را برطرف کنند. باتری آن هم برای یک روز کاری مناسب خواهد بود. به دلیل اینکه قیمت گوشی جی پلاس T10 ارزان است و کاربران برای خرید گوشی جی پلاس T10 مبلغ زیادی پرداخت پرداخت نمی‌کنند، لذا از کار کردن با آن هم ناراضی نخواهند بود. به هر حال این گوشی را نباید با محصولات گران‌تر مقایسه کرد.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

طول و عرض
71.4 × 147.9 میلی‌متر
ضخامت
8.9 میلی‌متر
وزن
150 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Unisoc SC9863A
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa Core ARM Cortex-A55 CPU
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8322 GPU
حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
128 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش
5.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720 × 1440 پیکسل
تراکم پیکسلی
295~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
3G bands 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
4G bands 1|2100, 3(1800), 7|2600, 20|800, 38|2600, 40|2300
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع Wideدریچه‌ی دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth sensor
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه‌ی دیافراگم f/3.0
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر تشخیص چهره (Face recognition)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
گوشی درنظر داشتم نبود خیلی ضعیف است کارکردخوبی ندارد

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل جی پلاس T10 GMC-515 دوسیم کارت ظرفیت 2/16 گیگابایت
گوشی موبایل جی پلاس مدل  T10 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

طول و عرض
71.4 × 147.9 میلی‌متر
ضخامت
8.9 میلی‌متر
وزن
150 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Unisoc SC9863A
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa Core ARM Cortex-A55 CPU
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8322 GPU

حافظه

حافظه داخلی
16 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
128 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش
5.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720 × 1440 پیکسل
تراکم پیکسلی
295~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
3G bands 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
4G bands 1|2100, 3(1800), 7|2600, 20|800, 38|2600, 40|2300
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع Wideدریچه‌ی دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth sensor
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه‌ی دیافراگم f/3.0

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر تشخیص چهره (Face recognition)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
ظرفیت باتری
3000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم