برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی Y9s دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

Huawei Y9s Dual SIM 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Huawei Y9s Dual SIM 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48- 8- 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
9.0
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی هواوی Y9s

هواوی وای 9 اس از سری محصولات شرکت هوآوی است که در رده گوشی‌های بزرگ و مدرن قرار دارد و قیمت بالایی نیز ندارد و در رده گوشی‌های بالارده قرار نمی‌گیرد. هواوی وای 9 اس یکی از جدیدترین گوشی های مقرون‌ به‌ صرفه‌ این شرکت چینی به‌ حساب می‌آید که با مشخصاتی همچون بدنه‌ شیشه ‌ای، دوربین سه‌ گانه، پردازنده‌ کرین 710F، رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ سریع ۱۲۸ گیگابایتی، در دسامبر 2019 به بازار عرضه شده است.

حسگر دوربین سلفی هم در گوشی وای 9 اس با استفاده از موتوری کوچک در زمان گرفتن سلفی بالا می‌آید. نمایشگر این محصول دارای رزولوشن بالایی است؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.59 اینچی‌اش، حدود 391 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. نمایشگر تمام ‌صفحه در هواوی وای 9 اس در کنار لبه ‌های براق و بدنه از جنس پلاستیکی اما زیبا که که بارنگ‌های بسیار خیره‌ کننده تولید شده است جلوه‌ای خاص به این گوشی داده است.

گوشی وای 9 اس محصولی بسیار زیبا و با امکانات فراوان است که به عنوان گوشی مدرن و با باتری پرقدرت 4000 میلی‌آمپر ساعتی به بازار عرضه شده است. قیمت گوشی هواوی وای 9 اس بسیار مناسب می باشد اما این قیمت پایین به این معنا نمی باشد که هواوی ظاهر جذاب و به روزی برای این محصول در نظر نگرفته، بلکه هواوی وای 9 اساز نظر ظاهری می‌تواند شما را مجذوب خود کند.

هواوی Y9s

معیارهای خرید گوشی هواوی Y9s

طراحی گوشی هواوی Y9s

هواوی وای 9 اس نسخه ‌ای خوش‌ ساخت‌ و میان‌رده ا‌ی اقتصادی می باشد. نمایشگر 59/6 اینچی داشته و وزن این گوشی ۲۰۶ گرم و ابعاد آن ۸/۸ × ۷۷/۲ × ۱۶۳/۱ میلی‌متر می باشد. هواوی وای 9 اس در دو رنگ براق و لک‌پذیر عرضه شده است. در قاب پشتی سه دوربین که در یکی سنسور 48 مگاپیکسلی و در دوتای دیگر سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسل قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی قرار گرفته‌اند.

دوربین‌ خاص سلفی به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. از آنجایی که دوربین سلفی این گوشی هوشمند به صورت پاپ‌آپ یا بالا جهنده طراحی شده، روی صفحه نمایش خبری از بریدگی نیست. این موضوع باعث شده که صفحه نمایش محتوای بیشتری را به شما نشان دهد.

از نظر سخت‌افزاری هم گوشی وای 9 اس از تراشه‌ Hisilicon Kirin 710F بهره می‌ برد که در آن پردازنده‌‌ای هشت‌ هسته ‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌ بر کارهای معمول، از قابلیت‌‌های به ‌روزی که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. کلید پاور به‌ همراه کلید کنترل صدا، در ارتفاع مناسبی از لبه‌ سمت راست هواوی وای 9 اسقرار گرفته ‌اند.

طراحی هواوی Y9s

طراحان هواوی به‌جای قرار دادن حسگر اثرانگشت در پشت دستگاه، آن را با کلید پاور ادغام کرده‌اند. بدین ترتیب با لمس کلید پاور، فرایند احراز هویت کاربر صورت می‌گیرد. درگاه سیم‌کارت‌ و کارت حافظه‌ microSDXC در لبه‌ بالای ان گوشی قرار دارد؛ درحالی‌که دریچه‌ اسپیکر و جک ۳/۵میلی‌ متر هدفون در لبه‌ پایین گوشی قرار گرفته اند. فریم این تلفن همراه هوشمند از آلومینوم تشکیل شده است. روی این فریم فلزی سنسور تشخیص اثر انگشت هم قرار گرفته است. سنسور تشخیص اثر انگشت نقش دکمه خاموش و روشن کردن دستگاه را هم بر عهده دارد. دکمه‌‌های تنظیم صدا هم بالای این سنسور قرار گرفته‌اند.

صفحه نمایشگوشی هواوی Y9s

صفحه نمایش خوب با کیفیتی هم برای هواوی وای 9 اس در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش گوشی وای 9 اس LCD بوده و با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۳۹۱ پیکسل بر هر اینچ می باشد. کیفیت صفحه نمایش به صفحه‌های نمایش  OLED نمی‌رسد، اما کیفیت قابل قبولی دارد. صفحه نمایش رنگ‌ها را خوب نشان می‌دهد و از روشنایی مناسبی هم برخوردار می باشد. اگر روشنایی صفحه نمایش را روی بالاترین میزان خود قرار دهید، به راحتی می‌توانید زیر نور خورشید با هواوی وای 9 اس کار کنید. صفحه نمایش زاویه دید بسیار خوبی هم دارد و از آنجایی که بسیار بزرگ است و همه سطح گوشی را در بر گرفته، فضای خیلی خوبی برای بازی کردن و تماشای فیلم و وب گردی در اختیار شما قرار می‌دهد.

 صفحه نمایش هواوی Y9s

دوربین گوشی هواوی Y9s

دوربین اصلی گوشی وای 9 اسیک سنسور ۴۸مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8 دارد که می‌تواند با زاویه باز عکاسی کند. دوربین دوم از سنسور ۸مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 بهره می‌برد که می‌تواند با زاویه خیلی باز عکاسی و فیلمبرداری کند. دوربین سوم هم به یک سنسور ۲مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 مجهز شده که قابلیت تشخیص عمق میدان دارد. دوربین سلفی هم از سنسور ۱۶مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 بهره می‌برد.

دوربین‌های پشت عملکرد بسیار خوبی دارند. اگر شرایط نوری خوبی داشته باشید، با هواوی وای 9 اس عکس‌های پرجزییاتی را می توانید بگیرید. میزان جزییاتی که در محیط های تاریک و محیط‌ها روشن مشاهده می‌کنید، برای این گوشی میان رده قابل قبول است. عکاسی در شب با این دوربین با نویز همراه است و میزان جزییات آن‌ها کم است. دوربین‌های پشت از ویژگی های فوکوس خودکار، عکاسی HDR و پانوراما برخوردار می باشند.

دوربین سلفی هم عملکرد نسبتا خوبی دارد. با دوربین جلو می‌توانید عکس‌‌های سلفی مناسبی در اختیار داشته باشید؛ اما دوربین جلو نور زیادی جذب نمی‌کند و به همین دلیل در محیط‌ تاریک نمی‌توانید عکس‌های سلفی خوبی بگیرید. همین موضوع باعث شده که عکس‌های سلفی نویز بیشتری در مقایسه با عکس‌هایی داشته باشند که با دوربین پشت می‌گیرید.

سخت افزار و نرم افزار گوشی هواوی Y9s

شرکت هواوی سخت افزار نسبتا خوبی هم برای گوشی وای 9 اس در نظر گرفته است. این گوشی به تراشه Kirin 710F مجهز می باشد. تراشه ای که یک پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A73 و یک پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A53 را در خود قرار داده است. در کنار این پردازنده‌ها، پردازنده گرافیکی Mali-G51 را هم روی هواوی وای 9 اس مشاهده می‌کنید.

تراشه گرافیکی قرار گرفته روی گوشی وای 9 اس جزو تراشه‌های میان رده خوب بازار است. به همین دلیل می‌تواند بازی‌های سنگین را با کیفیت قابل قبولی اجرا کند. این تراشه عملکرد خوبی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های جدید دارد. دارا بودن ۶ گیگابایت رم هم باعث شده که گوشی سرعت بسیار خوبی داشته باشد. این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و اگر فکر می‌کنید که این مقدار به نیاز شما پاسخ نمی‌دهد، می‌توانید از کارت حافظه تا ۵۱۲گیگابایت هم استفاده کنید.

گوشی وای 9 اس از لحاظ نرم افزاری با سیستم‌عامل اندروید ۹پای و رابط کاربری EMUI 9.1 روانه بازار شد؛ این تلفن همراه هوشمند از تمام امکانات گوگل پشتیبانی می‌کند و دسترسی کاملی به فروشگاه پلی‌استور دارد.

دوربین سلفی هواوی Y9s

از جمله‌ مهم‌ترین ویژگی‌های EMUI 9.1 می‌توان به فایل ‌سیستم EROFS با افزایش ۲۰ درصدی نرخ خواندن تصادفی، ۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اضافه ‌تر نسبت به گذشته، امنیت بیشتر، قابلیت GPU Turbo 3.0 سازگار با ۲۵ بازی محبوب، کاهش ۱۰ درصدی مصرف انرژی پردازنده و بهینه‌سازی تجربه‌ بازی مداوم و در نهایت اپلیکیشن AR Measure برای سنجش ابعاد اجسام اشاره کرد. رابط کاربری EMUI 9.1 یکسری امکانات بسیار خوب را پیش روی شما قرار می‌دهد و یکسری اپلیکیشن‌های پیش فرض هواوی هم روی آن دیده می شود. استفاده از اندروید جدید هم باعث شده که مشکلی در نصب اپلیکیشن‌های جدید نداشته باشید. تمام برنامه‌ها و بازی‌ها به راحتی روی این گوشی نصب می‌شوند.

باتری گوشی هواوی Y9s

هواوی برای گوشی وای 9 اس از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. داشتن باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای یک گوشی میان‌ رده اندرویدی بسیار خوب است. این مقدار باتری برای یک روز کاری گوشی را روشن نگه خواهد داشت. می‌توانید چند ساعتی بازی کنید، ویدیو تماشا کنید، به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و در آخر باز هم شاهد باشید که مقداری از باتری گوشی باقی مانده است. هواوی ادعا می‌کند که باتری گوشی وای 9 اس تا ۸۰ ساعت پخش موسیقی، ۹ ساعت پخش ویدئو و ۴۰ ساعت مکالمه‌ مداوم، کاربر را همراهی خواهد کرد.

باتری هواوی Y9s

چرا گوشی هواوی Y9s را بخریم؟

گوشی هواوی Y9s یک گوشی میان رده باقیمت خوب می باشد و می تواند به نیازهای روزانه شما به خوبی پاسخ دهد. هواوی وای 9 اس یکی از جدیدترین محصولات هواوی به حساب می‌آید که از تمام سرویس‌های شرکت گوگل هم استفاده می‌کند. این گوشی یکی از محصولات جذاب هواوی در چند وقت اخیر به حساب می‌آید که قیمت مناسبی دارد و امکانات هیجان انگیز زیادی را پیش روی کاربران قرار داده است. اگر به دنبال خرید یک گوشی جدید هستید، خرید گوشی هواوی Y9s به شما پیشنهاد داده می شود.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هواوی Y9s

خریداران گوشی Y9s از امکانات این گوشی مانند نمایشگر ۶/۵۹ اینچی تمام‌ صفحه و عاری از بریدگی و دوربین باکیفیت و شارژدهی خوب، رضایت کامل داشته اند و همینطور قیمت گوشی هواوی Y9s را با توجه به قابلیت های شارژدهی خوب باتری،سیستم عامل به روز، دوربین باکیفیت مناسب می دانند. گوشی موبایل y9s با دارا بودن قیمت مناسب، محبوبیت خوبی در میان کاربرانی که اولویت اصلی آنها برای خرید گوشی، ارزان بودن قیمت آن می باشد، پیدا کرده است.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
November 2019
تاریخ شمسی
آبان 1398
طول و عرض
163.1x77.2 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.59 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
391~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/2.0 اینچدریچه دیافراگم f/1.8ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawideدریچه دیافراگم f/2.4فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل پاپ-آپ
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@60fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(6)
رتبه‌بندی کلی
5
6 نظرات
سلام خیلی تشکر می کنم از دیجی دو بابت ارائه خدمات بی‌نظیری که دارن.واقعا متشکرم.من این گوشی رو خریدم دوروزه به دستم رسید.بچه لرستانم. هم از گوشی و هم از دست اندرکاران دیجی‌دو واقعاً راضیم. مرسی کارتون حرف نداره.

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی Y9s دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی Y9s دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
November 2019
تاریخ شمسی
آبان 1398

طراحی

طول و عرض
163.1x77.2 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.59 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
391~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/2.0 اینچدریچه دیافراگم f/1.8ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawideدریچه دیافراگم f/2.4فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل پاپ-آپ
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@60fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم