برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی Mi Play دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

 Xiaomi Mi Play Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

 Xiaomi Mi Play Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 12 مگاپیکسل - دوربین ثانویه 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 9
4G
12 مگاپیکسل - دوربین ثانویه
3000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

گوشی می پلی شیائومی Mi Play

شیائومی می پلی در دسامبر سال ۲۰۱۸ به‌عنوان یکی از میان‌رده‌های این کمپانی روانه بازار شده است و عملکرد نسبتا متوسطی حتی نسبت به دیگر گوشی‌های هم‌رده این کمپانی دارد. این گوشی دو سیم کارته از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و استانداردهای لازم را همراه با قابلیت‌های نرم افزاری و هوش مصنوعی به‌شما ارائه می‌کند. گوشی سبک‌وزن است و حس راحتی هنگام گرفتن آن در یک دست خواهید داشت. گفتنی است که باتری کوچک ۳ هزار میلی آمپر ساعتی آن هم برای کارکرد یک روزه استاندارد کافی است. ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگ حافظه داخلی هم نکاتی هستند که نه شگفت‌انگیز هستند و نه شکایتی می‌توان به آن‌ها داشت.

معیارهای خرید گوشی شیائومی می پلی

صفحه‌ نمایش از نوع IPS LCD و نسبت بیشتر آن به بدنه در کنار حاشیه‌های کم‌تر

شیائومی می پلی از یک صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی از نوع IPS LCD برخوردار است که تاچ اسکرین بسیار خوبی دارد و کیفیت رنگ‌ها و شفافیت آن‌ها هم گشت و گذار در آن را لذت‌بخش جلوه می‌دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی آن ۸۰.۱ درصد است و به‌ همین علت علارغم کوچک‌بودن بدنه، حس گرفتن یک صفحه نمایش بزرگ را خواهید داشت. رزولوشن این صفحه نمایش ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و نسبت تصویر ۱۹:۹ را ارائه می‌کند. چگالی صفحه نمایش هم ۴۳۲ پیکسل در هر اینچ است و به‌نسبت می‌تواند رنگ‌های شاداب و جذابی را مخصوصا هنگام تجربه‌ی بازی یا تماشای فیلم برای شما داشته باشد.

کاربران، صفحه لمسی شیائومی می پلی را تحسین می‌کنند، اما گزارشاتی هم رسیده است که گاهی اوقات لمس صفحه هیچ واکنشی را ایجاد نمی‌کند و مشخص نیست که این روند به‌خاطر پردازنده است یا اینکه حساسیت از نوع دیگری ایجاد می‌شود. کاربران زیادی هم حساسیت پایین شیائومی می پلی نسبت به تاچ را حقیقتی دانسته‌اند که در مقایسه با دیگر محصولات این رده کاملا مشهود است. بالاخره صفحه نمایش AMOLED در گوشی به‌ کار نرفته است و علارغم اینکه رنگ‌ها روشن‌‌تر و طبیعی‌تر هستند، اما ضعف گوشی در نشان دادن درست رنگ مشکی به‌خوبی دیده می‌شود.

کاربران حس خوبی نسبت به صفحه‌نمایش کلاسیک و جذاب شیائومی می پلی دارند و کوچک‌بودن آن را دوست دارند. ضخامت این صفحه نمایش تنها ۷.۸ میلی‌متر است و برخی از تغییرات موجود در قسمت بالایی آن هم به‌زیبایی این محصول اضافه کرده است. حس نگه داشتن گوشی می پلی را بسیاری از کاربران عالی توصیف می‌کنند و آن را حتی بهتر از Mi2S محصول همین کمپانی می‌دانند. بدنه‌ی شیائومی می پلی بسیار محکم است و همه‌ی رنگ‌بندی‌ها در یک سطح از زیبایی تعریف می‌شوند.

شیائومی می پلی

دوربین دوگانه استاندارد همراه با ویژگی‌های بیشتر دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی

گوشی میان‌رده شیائومی می پلی از یک دوربین دوگانه استاندارد استفاده می‌کند و به‌ دلیل شباهت زیاد آن به گوشی‌های هم‌رده، چندان هم جای تعجبی باقی نمی‌گذارد. سنسور اصلی این دوربین ۱۲ مگاپیکسل است و در کنار آن هم یک لنز کوچک ۲ مگاپیکسلی قرار داده شده است که برای عمق بخشیدن به تصاویر کاربرد دارد. این سنسور عملکرد بسیار خوبی دارد و همراه با قابلیت HDR، می‌تواند کیفیت و پویایی تصاویر شما را بالاتر ببرد. از قابلیت های دیگری هم در گوشی استفاده شده است که می‌توان به استفاده از هوش مصنوعی برای خلق تصاویر و یکپارچه‌سازی آن با دوربین اشاره کرد.

دوربین اصلی شیائومی می پلی

کیفیت دوربین شیائومی می پلی 

دوربین شیائیومی می پلی با استفاده از حالت لرزش‌گیر الکترونیکی، می‌تواند اشتباهات انسانی را در کیفیت تصاویر کاهش دهد و بنابراین در همه‌ی حالات می‌توانید استاندارد و نرم بودن تصاویر را احساس کنید. دوربین سلفی گوشی دارای ۸ مگاپیکسل قدرت است که برای محصولی همچون گوشی می پلی بسیار عالی به‌نظر می‌رسد. همه‌چیز در مورد دوربین ایده‌آل است و حتی قابلیت تشخیص چهره و حالت پرتره هم در دوربین سلفی آن دیده می‌شود.

دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی شیائومی ملی پلی از دریچه دیافراگم f/2.2 برخوردار است و عملکرد متوسطی برای علاقه‌مندان فیلم‌برداری ارائه می‌کند. کیفیت فیلم‌ها تنها از 1080p پشتیبانی خواهد کرد و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه هم در مقایسه با گوشی‌های امروزی چندان چنگی به‌دل نمی‌زند.

شیائومی می پلی

نمونه عکس گرفته شده با شیائومی می پلی

دوربین سلفی شیائومی می پلی 

دوربین سلفی هم در زمینه فیلم‌برداری همین شرایط را دارد، اما عدم کاهش کیفیت آن نسبت به دوربین اصلی ارزشمند است و قرار گرفتن یک فلش LED باکیفیت و بهبود در زمینه تصویربرداری پانوراما، نشان می‌دهد که علاقه‌مندان نکات مثبت بیشتری برای دوربین سلفی نسبت به دوربین اصلی قائل خواهند بود.

سخت افزار قدرتمند متعلق به شرکت مدیاتک و بهینه‌سازی‌های سودمند آن

شیائومی می پلی از تراشه هیلو P35 در مرکز قدرت سخت‌افزاری خود استفاده می‌کند و توان خوبی را ارائه می‌کند. تراشه‌ی ۱۲ نانو متری این گوشی، از هشت هسته استفاده می‌کند که در بهترین حالت می‌تواند توان ۲.۳ گیگا هرتزی را به شیائومی می پلی تزریق کند. همچنین باید بدانید که این تراشه طبق تست‌های مکرر، عملکرد بهتری نسبت به اسنپ دراگون معادل خودش دارد و بنابراین کمپانی تصمیم مناسبی در استفاده از تراشه‌های شرکت مدیاتک داشته است. عده‌ای از کارشناسان هم تصور می‌کنند که مدیاتک این تراشه را به نسخه‌ی ۶۳۲ اسنپ دراگون ارتقا داده است که از معماری ۱۴ نانومتری استفاده می‌کند.

حافظه در شیائومی می پلی 

در کنار تراشه‌ی قدرتمند شیائومی می پلی، از یک حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی هم در گوشی استفاده شده است و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، می‌تواند تجربه‌ی نابی در ذخیره‌سازی تصاویر و فیلم‌های شما ارائه کند.

متاسفانه تنها یک مدل از گوشی شیائومی می پلی وجود دارد و چندان حق انتخابی به‌شما واگذار نشده است. اما شما می‌توانید این حافظه را با یک microSDXC افزایش دهید و ماجراجویی بیشتری با گوشی خود داشته باشید. در این بخش نباید فراموش کنیم که شیائومی می پلی از وای‌فای دوبانده و پورت USB-C هم استفاده می‌کند و حداقل‌های یک گوشی استاندارد در این رده تقریبا رعایت شده است.

شیائومی می پلی

باتری کوچک اما کاربردی برای شارژدهی مناسب یک روز کامل

باتری گوشی شیائومی می پلی از نوع لیتیوم یون طراحی شده است و غیرقابل جذاسازی است. ظرفیت آن ۳ هزار میلی آمپر ساعت گزارش می‌شود که البته هیچ فناوری شارژ سریع هم در آن به‌کار نرفته است. شارژ این باتری نسبتا کوچک به‌روش استاندازد ۱۰ واتی خواهد بود و شاید این خبر خوبی برای طرفدارانش نخواهد بود.

البته این را هم در نظر داشته باشید که با توجه به کارکرد و برنامه‌هایی که شما در شیائومی می پلی استفاده می‌کنید، انرژی باتری تقریبا برای یک روز کامل کافی خواهد بود. موردی که در گوشی‌های بالا رده و گوشی‌های بزرگ‌شان هم می‌بینیم و این حقیقت نشان‌ دهنده‌ی هم‌راستا بودن کارکردهای مختلف گوشی‌ها و باتری به‌کار رفته در آن‌ها است.

طراحی یک‌ دست و سبک و حس خوبی که ارائه می‌دهد

طراحی شیائومی می پلی بسیار جذاب است و از محافظ گوریلا گلس در بدنه‌ی جلو و پشتی آن استفاده شده است. یک منحنی ریز در بخش بالایی گوشی می‌بینیم که جلوه‌ی خاصی به صفحه نمایش آن می‌دهد. این طراحی برای اولین‌بار است که توسط شیائومی مورد استفاده قرار می‌گیرد و ظاهر جذابی دارد. حاشیه‌ها در این مدل کمتر هستند و به‌همین خاطر هم از می 6 بزرگ‌تر دیده می‌شود. شیائومی می پلی در ابعاد ۱۴۷.۸ × ۷۱۹ × ۷.۸ میلی متری ساخته شده است و وزن کم ۱۵۰ گرمی آن هم نشان می‌دهد که به‌راحتی می‌توانید آن را حمل کنید و تجربه خوبی هنگام نگه داشتن آن در یک دست خواهید داشت. گوشی مجهز به دو سیم کارت هیبریدی خواهد بود که امروزه در اکثر گوشی‌های هوشمند دیده می‌شود.

بدنه شیائومی می پلی

کاربردهای دیگر شیائومی می پلی 

اسپیکر گوشی می پلی صدای بلندی دارد و از جک هدفون ۳.۵ میلی متری هم می‌توانید استفاده کنید. ویژگی جذابی که روی هر گوشی می‌تواند طرفداران را خوشحال کند. گوشی از سیستم GPS برخوردار است و می‌توانید از رادیو هم با کیفیت بالا استفاده کنید. USB 2.0 آن علارغم اینکه از فناوری گوشی‌های بالارده استفاده نمی‌کند، اما همچنان سرعت بالایی دارد و از On-The-Go هم در آن استفاده شده است.

بلوتوث گوشی می پلی از ورژن ۴.۲ برخوردار است و کمی نسبت به گوشی‌های هم‌رده پایین به‌نظر می‌رسد. از دیگر نکات می‌توان به استفاده از سنسورهای مختلفی همچون شتاب‌سنج، زیروسکوپ و سنسور اثر انگشت اشاره کرد که در پشت گوشی ثابت شده است و حس خوبی از کار با آن خواهید داشت.

رنگ بندی شیائومی می پلی 

شیائومی می پلی در رنگ‌های آبی، طلایی، سرخابی و مشکی عرضه شده است و در یک مدل خاص در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شیائومی می پلی

رابط کاربری شیائومی می پلی 

گفتنی است که اندروید ۹.۰ پای به‌عنوان سیستم‌عامل گوشی می پلی درنظر گرفته شده است و قدرت‌دهی گرافیکی آن را هم پردازنده‌ی PowerVR GE8320 برعهده خواهد گرفت. البته باید منصف باشید و چندان امیدی به اجرای بازی‌های سنگین روی گوشی شیائومی می پلی نمی‌رود.

چرا شیائومی می پلی را بخریم؟

شیائومی می پلی از نظر زیبایی شنایی بسیار عالی است و کاربران را به‌وجد می‌آورد، اما وقتی صحبت از مشخصات فنی می‌شود، نمی‌توان آن را به‌عنوان یک محصول شگفت‌انگیز دسته‌بندی کرد. قیمت می پلی با سطح عملکردی که نشان می‌دهد، سنخیت کاملی دارد و گزینه‌های زیادی هم در بازار نیستند که بخواهید آن را جایگزین کنید. خرید می پلی می‌تواند تضمیمی برای امنیت و کاربردی بودن گوشی باشد و در حد یک گوشی‌ میان‌رده معمولی باید به آن نگاه کنید.

نکته‌ی جالب ماجرا این است که خرید می پلی به‌ عنوان یک هدیه بسیار تصمیم خوبی است و دلیل آن هم زیبایی گوشی و طراحی خاصی است که شیائومی گویا تمرکز بیشتری نسبت به مشخصات فنی روی آن داشته است.

بازی در شیائومی می پلی

نظرات کاربران پس از خرید شیائومی می پلی

کاربران زیادی هستند که بعد از خرید می پلی، عملکرد پردازنده را نسبت به محصولات مشابه عالی توصیف می‌کنند و آن را یک قدم بالاتر از اسنپ دراگون‌های هم‌رده موجود در بازار می‌دانند. شیائومی می پلی یک‌ سری نقوص در زمینه لنز تله‌فوتوی خودش دارد که مخصوصا عکس‌برداران حرفه‌ای را بیشتر با چالش روبرو کرده است. کاربران عملکرد اینترنت گوشی می پلی را بسیار خوب توصیف می‌کنند و 4G گویا در هر دو سیم‌کارت در پهنای باند گسترده‌ای کاربرد دارد.

Miui10 در شیائومی می پلی 

شیائومی می پلی از نظر نرم‌افزاری از نسخه‌ی استیبل MIUI 10 استفاده می‌کند و متاسفانه نسخه‌ی جهانی آن در دسترس نیست. شایعات هم نشان می‌دهد که این نسخه برای گوشی شیائومی می پلی منتشر نخواهد شد. در حالت کلی این رابط کاربری بسیار خوب کار می‌کند و فقط باید بی‌خیال زبان انگلیسی آن شوید.

عملکرد خاص دوربین شیائومی می پلی 

عملکرد دوربین شیائومی می پلی توسط بسیاری کاربران در حد پایه توصیف شده است. تصاویر در نور زیاد بسیار عالی هستند و دوربین دوتایی ۱۲ + ۲ عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند. عملکرد دوربین در نور پایین افت پیدا می‌کند و اگر در تعطیلات خود در سواحل بخواهید از دوربین گوشی استفاده کنید، چندان رضایت‌تان جلب نخواهد شد. البته عملکرد دوربین گوشی می پلی را صرفا باید خوب توصیف کنیم و این‌طور نیست که اصلا بدردنخور باشد.

شیائومی می پلی

استفاده ی طولانی مدت از گوشی

کاربران باتری شیائومی می پلی را شگفت‌انگیز توصیه می‌کنند و تصور نمی‌کردند که یک باتری با ظرفیت ۳ هزار میلی آمپر ساعت، چنین کارایی ماندگاری در طول روز داشته باشد. گوشی شیائومی می پلی گویا بسیار کم مصرف است و آن را می‌توان مدیون پردازنده Helio P35 دانست که تقریبا ۲.۵ روز را در حالت استفاده‌ی پایین برای‌ شما به‌ ارمغان خواهد داشت. استفاده‌‌ی شما از شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، یوتیوب و وب‌گردی‌های مختلف هم در این استفاده حساب شده‌اند و بنابراین بدون استرس می‌توانید در طول روز شیائومی می پلی را در دستان خود داشته باشید.

پردازنده ساده و کاربردی

پردازنده‌ی مدیاتک گوشی شیائومی می پلی در همه‌ی حالت‌ها عملکرد خوبی دارد و نرم‌افزارهای زیادی روی آن اجرا می‌شوند. این اجرا بدون مشکل هنگ و لگ است و حتی می‌توانید به‌صورت چند وظیفه‌ای برنامه‌های زیادی را اجرا کنید.

در این زمینه شما محدودیتی ندارید و استفاده‌ی شدید آن باعث پایین آمدن تجربه‌ی کاربری شما نمی‌شود. کاربرانی هم وجود دارند که از عدم ارائه به‌روزرسانی برای اندروید و برخی از قابلیت‌های تراشه مدیاتک شکایت دارند و فکر می‌کنند که بهینه‌سازی‌های جزئی می‌تواند بسیاری از مشکلات کنونی بخش نرم‌افزاری آن را برطرف کند. عده‌ای هم اندروید ۹ را در کمال تعجب نداشته‌اند و در سیستم آن‌ها اندروید ۸.۱ Oreo درج شده بود.

شیائومی می پلی

جمع بندی

در حالت کلی باید بدانید که شیائومی می پلی یک گوشی هوشمند زیبا با کارایی‌های عادی خودش است و دست کمی از بهترین گوشی‌های میان‌رده این صنعت ندارد. از نظر زیبایی می‌توانید گوشی می پلی را جزو بهترین‌های سال بدانید و پردازنده‌های قدرتمند هم سبب می‌شود که خیلی از برنامه‌ها به‌صورت بهینه اجرا شوند و همچنین نرمی خاصی را در گشت و گذار در بخش‌های مختلف گوشی شاهد باشید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
December 2018
تاریخ شمسی
دی 1397
طول و عرض
147.8x71.9 میلی‌متر
ضخامت
7.8 میلی‌متر
وزن
150 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P35
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A53 & 4x1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.84 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2280 پیکسل
تراکم پیکسلی
432~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
دوگانه
مشخصات دوربین
12 مگاپیکسل - دوربین ثانویه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.25 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
دوربین ثانویه
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3000 میلی‌آمپر/ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
خیلی خوب بدونه اشکال

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی Mi Play دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Play دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
December 2018
تاریخ شمسی
دی 1397

طراحی

طول و عرض
147.8x71.9 میلی‌متر
ضخامت
7.8 میلی‌متر
وزن
150 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P35
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A53 & 4x1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.84 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2280 پیکسل
تراکم پیکسلی
432~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 7(2600), 8(900), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.25 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
دوربین ثانویه
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3000 میلی‌آمپر/ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم