برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K20 Pro دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

Xiaomi Redmi K20 Pro Dual sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Xiaomi Redmi K20 Pro Dual sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48 - 8 - 13  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 9
4G
48 - 8 - 13 مگاپیکسل
4000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی Redmi K20 Pro

گوشی ردمی K20 پرو در ژوئن سال ۲۰۱۹ با پشتیبانی از دو سیم کارت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت روانه بازار شد. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و استفاده از سخت‌افزار قدرتمند مهم‌ترین خصیصه این گوشی شیائومی است و می‌تواند رقیب بسیار جدی برای پرچم‌داران برندهای مختلف باشد. گوشی از رم ۶ گیگابایتی استفاده می‌کند و باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی آن عملکرد بسیار خوبی دارد. فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه یکی از خصیصه‌هایی است که تنها در این گوشی می‌یابید.

معیارهای خرید گوشی Redmi K20 Pro

صفحه‌ نمایش AMOLED درخشان همراه با جزئیات دقیق تصاویر

ردمی K20 پرو و ردمی K20 پایه اولین‌ گوشی‌های مدل Redmi هستند که با پنل AMOLED عرضه می‌شوند. این نمایشگر در بسیاری از تست‌ها موفق عمل کرده است و در کنار داشتن ظاهر بسیار خوب، می‌تواند حتی برای چشم‌‌های غیرمسلح هم جلوه‌ی خوبی داشته باشد. این صفحه نمایش تعادل خوبی بین ارائه محتوای مختلف دارد و در کنار آن می‌توانید با تنظیمات کنترلی، میزان مصرف باتری را هم تنظیم کنید.

آنباکسینگ ردمی k20 پرو

روشنایی گوشی ردمی K20 پرو بسیار خوب است و در تست‌های موجود میزان ۴۳۰ نیت را ثبت کرده است. این میزان روشنایی بسیار بیشتر از حد لازم برای دیدن صفحه گوشی در یک روز آفتابی است. رزولوشن صفحه نمایش نیز در این حالت عملکرد خوبی دارد و همه‌ی المان‌ها را به‌شکل شارپ نمایش می‌دهد.

در تنظیمات پیش فرض، صفحه نمایش شیائومی ردمی K20 پرو کمی اشباع شده به‌نظر می‌رسد، اما از نظر کنتراست عملکرد بسیار خوبی دارد. شما با تغییر این صفحه نمایش به حالت استاندارد، می‌توانید تصویر دقیق‌تری را مشاهده کنید. صفحه نمایش گوشی قابل با مقایسه با مدل‌هایی همچون OnePlus 7 است و صفحه نمایش دقیقی را تحویل شما می‌دهد. پنل گوشی ردمی K20 پرو از فناوری HDR استفاده می‌کند و پشتیبانی از Widevine L1 برای استفاده در زمینه پخش فیلم به گوشی اضافه شده است.

طبق معمول دیگر گوشی‌های این کمپانی، ردمی K20 پرو هم از گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیار عالی بخروردار است و می‌توانید کنتراست گوشی را در حالت پرواز کنترل کنید. صفحه نمایش می‌تواند برای تصاویر گرم‌ و خنک به یک اندازه عالی جلوه کند.

دوربین درخشان ۴۸ مگاپیکسلی با امکان ثبت عریض‌ترین تصاویر نسبت به رقبا

ردمی K20 پرو را می‌توان اولین محصولی دانست که با فاصله‌های کانونی متعدد عرضه شده است و از لنزهای گسترده‌ای برای خلق تصاویر تله‌فوتو استفاده می‌کند. تنظیمات دوربین در ردمی K20 پرو رقابتی‌تر شده‌اند و قابل مقایسه با بهترین‌ گوشی‌های بالارده هستند. شیائومی از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و برای خلق تصاویری با وضوح بیشتر هم از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. عکس‌هایی که زیر نور طبیعی انداخته می‌شود بسیار عالی هستند و دامنه پویا و قدرتمندی در آن‌ها دیده می‌شود.

دوربین ردمی k20 پرو

دوربین گوشی ردمی K20 پرو از قابیت‌های نرم‌افزاری هم استفاده می‌کند تا با کمک هوش مصنوعی بتواند اشباع در تصاویر را از بین ببرد و در نتیجه ظاهر روشن‌تر و واضح‌تری را به تصاویر ارائه کند. در این راستا نتایج هم بسیار درخشان هستند و تصاویر معمولا فراتر از حد استاندارد خودشان عمل می‌کنند. دوربین اصلی گوشی ردمی K20 پرو یک سنسور اولترا واید چشم‌گیر هم استفاده می‌کند که زاویه دید ۱۲۴.۸ درجه‌ای دارد و در بین گوشی‌های حاضر ، وسیع‌ترین زاویه دید را دارد. این قابلیت این امکان را به کاربر می‌دهد که بتواند تصاویر عریض‌تری تهیه کرده و اعوجاج نسبتا خوبی هم به تصاویر بدهد. در نهایت جزئیات در سطح پایین از دست می‌روند، اما همچنان المان‌هایی همچون شاخ و برگ بسیار عالی دیده می‌شوند.

مورد ضعیفی که در ردمی K20 پرو دیده می‌شود، لنز تله‌ است. تنها کارایی مناسب این لنز در نور روز بدست می‌آید و حتی در این حالت هم تصاویر از جزئیات چندان خوبی برخوردار نیستند. در حالت نور متوسط تا حالت شب تصاویر حاوی نویزهای زیادی می‌شود و عموما از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. توجه داشته باشید که تفاوت مشهودی بین حالت استاندارد و حالتی که از AI استفاده می‌کنید، وجود دارد و در حالت دوم تصاویر واضح‌تر هستند و می‌توانید از سایه‌های بلندتر در تصاویر بهره ببرید. این روند با اینکه اشباع را کمی بیشتر می‌کند، اما هنوز هم از نظر بصری جالب‌تر است.

طراحی ردمی k20 پرو

حالت شب مخصوص در ردمی K20 پرو

ردمی K20 پرو از ویژگی جدیدی به‌نام حالت شب استفاده می‌کند و ترکیبی از تشخیص هدف و عکس‌برداری چندباره را به‌نمایش می‌گذارد. این دوربین سعی می‌کند که تصاویر را جمع کرده و تصویری نسبتا روشن‌تر و با نویز کمتر را تحویل کاربر دهد. البته با اینکه این قابلیت به هدفی که می‌خواهد نمی‌رسد، اما تفاوت جالب توجهی را ایجاد می‌کند که منجر به بالارفتن کیفیت تصاویر در حالت شب می‌شود. اندازه پیکسل‌ها در ردمی K20 پرو چندان خوب نیستند، اما هنوز هم تنظیم دوربین، جزو بهترین مواردی است که می‌توانید با چنین قیمتی داشته باشید.

عملکرد عالی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی

دوربین سلفی گوشی K20 پرو عملکرد جادویی از خود نشان می‌دهد و این حقیقت را می‌توان در سنسور ۲۰ مگاپیکسلی آن مشاهده کرد. تصاویر گرفته شده توسط این دوربین از فیلتر زیبایی استفاده می‌کنند و سبب می‌شود که جلوه‌ی نابی هنگام اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. تنها نکته منفی دوربین سلفی را می‌توان در تصاویر پرتره خلاصه کرد و عمق میدان تقریبا غیرطبیعی را در تصاویر ایجاد می‌کند.

فیلم برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در بازار بهترین است

عملکرد دوربین گوشی شیائومی ردمی K20 پرو هم بسیار خوب است و علارغم این که دقیق‌تر مورد بازار نیست، اما هنوز هم تصاویر ثبات زیادی دارند و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت 4K تهیه کنید. این ویژگی برای علاقه‌مندان فیلم‌برداری بسیار مفید است و سبب می‌شود که از تمام گوشی‌های بالارده موجود در بازار پیشی بگیرد.

ردمی k20 پرو

اسپیکر

یکی از دلایلی که شما را وادار به خرید گوشی شیائومی ردمی K20 پرو می‌کند، کیفیت بالای اسپیکرهای استریو آن و استفاده از جک هدفون ۳.۵ میلی متری است. خروجی صدا در این گوشی بسیار خوب است و می‌توانید موسیقی را در حالت Poco F1 گوش دهید.

اسپیکر تکی گوشی ردمی K20 پرو تفاوتی با بهترین مدل‌های بازار ندارد و دقت نظر بسیار خوبی دارد. با این حال برای تجربه‌ی بهتر، می‌توانید از هنزفری بلوتوثی استفاده کنید. گفتنی است که در جعبه‌ی گوشی ردمی K20 پرو هدفونی قرار داده نشده است.

سخت افزار قدرتمند و اجرای بازی‌های حجیم در بالاترین تنظیمات

یکی از بهترین ویژگی‌های ردمی K20 پرو پردازنده اسنپ دراگون ۸۵۵ است که همراه با رم ۶ گیگابایتی، لقب سریع‌ترین گوشی Redmi را به‌خود اختصاص می‌دهد. این عملکرد دقیقا هم‌راستا با OnePlus 7 است. گوشی ردمی K20 پرو تجربه بهینه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند و می‌توانید اطمینان حاصل کنید که رابط MIUI هم به‌همین خوبی روی آن کار خواهد کرد. مدیریت رم هم در ردمی K20 پرو بهینه شده است و به‌طور کلی سخت بتوانید نکات منفی خاصی را در این عملکرد مشاهده کنید.

دقیقا می‌توان حدس زد که گوشی ردمی K20 پرو در زمینه بازی هم عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد و بازی سنگینی مثل پابجی موبایل به‌خوبی روی این محصول اجرا می‌شود. این اجرا با نهایت سرعت خواهد بود و حتی خود کمپانی هم با استفاده از ویژگی Game Turbo سعی می‌کند که تجربه در گوشی ردمی K20 پرو بهینه‌سازی شده است و شما بازی‌ها را بهتر و کارا تر اجرا کنید. همه‌ی بازی‌های بزرگ معمولا در بالاترین تنظیمات اجرا خواهند شد و اعلان‌های گوشی هم هنگام تجربه‌‌ی بازی‌ها به‌شکل بهینه‌ای نمایش داده می‌شوند.

سخت افزار ردمی k20 پرو

گوشی از دید معیارهای زیادی بسیار عالی عمل می‌کند و در تست‌های زیاد نمرات بالایی کرده است. یکی از تست‌های مهم در زمینه بنچمارک GPU بود که توانست نمره‌ بالای ۴.۴۱۷ را کسب کند. حافظه داخلی گوشی ۱۲۸ گیگابایت است و در کنار یک حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی ثابت شده است و نمی‌توانید از طریق میکرو اس دی آن را ارتقا دهید. گفتنی است که فناوری UFC 2.1 هم در این گوشی به‌کار برده شده است.

سنسورهای معمول بهترین گوشی‌های موبایل در ردمی K20 پرو هم استفاده شده است که می‌توان به شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و از همه مهمتر حسگر اثر انگشت اشاره کرد که زیر صفحه نمایش و به‌صورت اپتیکال در گوشی به‌کار برده‌اند.

نرم افزار قدرتمند و استفاده از افزونه‌های سودمند در قسمت‌های مختلف ردمی K20 پرو

از آن‌جایی که گوشی ردمی K20 پرو در زمره پرچم‌داران برند شیائومی قرار می‌گیرد، عملکرد نرم‌افزاری آن هم باید پاسخ‌گوی سخت‌افزار سطح بالای آن باشد. همان‌طور که گفته شد، شیائومی ردمی K20 پرو از MIUI 10.5.5 استفاده می‌کند و تفاوت قابل توجهی در این زمینه در مقایسه با ردمی نوت 7 پرو دیده نمی‌شود.

این رابط کاربری هیچ‌گونه تبلیغی ندارد و دیگر نیازی به نصب برنامه‌های بلاک تبلیغ از گوگل‌پلی نخواهید داشت. البته عوامل مزاحم هنوز هم در ردمی K20 پرو دیده می‌شود و هرزنامه‌های بخش ایمیل هنوز هم در بخش اعلان نمایش داده می‌شوند و هر بار نیاز خواهید داشت که این اعلان‌ها را غیرفعال کنید. البته روند بسیار ساده‌ای وجود دارد و می‌توانید از این روش‌ها برای کاهش اعلان‌های سیستم استفاده کنید.

تجربه‌ی کاربری گویش شیائومی ردمی K20 پرو بسیار خوب است و به‌صورت پیش‌فرض با لانچر پوکو عرضه شده است. افزودنی‌های دیگری هم توسط این لانچر فراهم می‌شود که می‌توان به حالت تاریک آن اشاره کرد که ویژگی‌های درخشان صفحه نمایش آمولد گوشی را به خوبی نشان می‌دهد.

از آن‌جا که گوشی ردمی K20 پرو روی عملکرد بالای خودش متمرکز است، شیائومی افزونه‌های اختصاصی خود را برای تجربه‌ی هرچه بهتر بازی‌ها عرضه کرده است. به‌عنوان مثال می‌توان به بازی PUBG اشاره کرد که روی یک صفحه کالیبره شده ویژه اجرا می‌شود و کنتراست صفحه را مخصوصا همین بازی تغییر می‌دهد. این امکان سبب می‌شود که تجربه‌‌ی ناب تری در حالت شب داشته باشید.

ردمی k20 پرو

در کنار رابط کاربری MIUI گوشی ردمی K20 پرو از اندروید ۹.۰ استفاده شده است که اکثر برورسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت می‌کند . مشکلی از بابت دریافت نرم‌افزارهای مختلف از گوگل‌پلی نخواهید داشت. پردازنده گرافیکی گوشی Adreno 640 است و جلوه‌ی زیبایی به اجرای بهترین بازی‌های موجود در این پلتفرم ارائه می‌کند.

باتری ردمی K20 پرو همچنان یکی از بهترین‌های بازار

ردمی K20 پرو از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و در تست‌های ما توانست ۱۳ ساعت هنگام روشن بودن وای‌فای دوام بیاورد. این باتری عملکردی بهتری نسبت به OnePlus 7 دارد و بار دیگر شیائومی ثابت می‌کند که باتری‌های سری Redmi همیشه از بهترین‌های بازار محسوب می‌شود و ردمی K20 پرو هم از این قاعده مستثنی نیست. باتری ردمی K20 پرو هنگامی که صفحه نمایش آن روشن باشد، حدود ۷ ساعت دوام خواهد آورد. نکته جالبی که در ردمی K20 پرو دیده می‌شود، استفاده از شارژر سریع ۲۷ واتی است .

طراحی شیک و منحصربه‌فرد برای کاربران جوان و شیک پسند

ردمی K20 پرو از یک طراحی درخشان بهره می‌برد و شیائومی در سال ۲۰۱۹ جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را با طراحی aura-prism عرضه می‌کند. مهم‌ترین مشخصه این گوشی در طراحی شیب‌دار است آن است و طرفداران زیادی را در زمره کاربران پیدا کرده است. این طراحی روی سه رنگ مختلف پیاده‌سازی شده است و هرکدام از آن‌ها از نظر زیبایی کم و کاستی ندارند. این رنگ‌ها از آبی خاکستری، قرمز آتشی و مشکی تشکیل شده‌اند و کاربران بنا به سلیقه‌های مختلف می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند.

قرمز آتشین جلوه‌ی بسیار خوبی دارد و هنگام نگه داشتن آن در دست، درخشش تیز آن سبب می‌شود که افراد زیادی به سمت آن جذب شوند. رنگ خاکستری ردمی K20 پرو هم از رنگ‌های رنگین کمین الگو برداری کرده است و ساده‌ترین آن را می‌توان مشکی دانست که طرفداران کم‌تری نسبت به سایر طیف‌های رنگی دارد. نتیجه‌ی این تصمیم شیائومی این است که گوشی ردمی K20 پرو را کاربران جوان زیادی می‌پسندند و مناسب مصرف کنندگان شیک پسند خواهد بود. البته کاربران محافظه کاری هم وجود دارند که احتمالا رنگ شیک مشکی کربنی گوشی را می‌پسندند و احتمالا به سراغش خواهند رفت.

ردمی k20 پرو

گوشی ۱۹۱ گرمی ردمی K20 پرو از ابعاد ۱۵۶.۷ در ۷۴و۳ در ۸.۸ میلی متری برخوردار است و طراحی نام‌آشنای شیشه‌ای برای تمام بدنه‌ی آن مورد استفاده قرار گرفته است. یک فریم آلومینیومی هم در بین این بدنه وجود دارد که استحکام قابل اعتمادی را برای این محصول فراهم می‌کند.

طراحی شیشه‌ای و فلزی ردمی K20 پرو همراه با محافظ گوریلا گلس

شیائومی به این نکته اشاره می‌کند که گوشی ردمی K20 پرو به هیچ‌ عنوان جانشینی برای Pocophone نخواهد بود و این دو مدل کاملا جدا از هم به پیش می‌روند. رویکردهای کاملا متفاوت ردمی K20 پرو مشخص است و طراحی آن هم این تفاوت‌ها را به‌صورت آشکارتری به‌نمایش می‌گذارد. شیائومی ردمی K20 پرو از طراحی شیشه‌ای و فلزی برخوردار است و حس و حال لوکس بودن به کاربر می‌دهد. در طراحی بدنه‌ی ردمی K20 پرو، همه‌چیز گران‌قیمت حس می‌شود و وقتی که گوشی را در دست می‌گیرید، سنگینی و خوش دست بودن آن، بیشتر از دیگر محصولات شیائومی به چشم می‌خورد.

حس و حال جذاب گوشی حتی در زمینه دکمه‌های گوشی هم صدق می‌کند و دکمه‌های پاور و بلندی‌ صدا در سمت راست، چنین حسی را دارند. شیائومی از گوریلا گلس ۵ در طراحی ردمی K20 پرو استفاده کرده است و پشت و روی گوشی را مورد محافظت قرار می‌دهد. علارغم اینکه گوشی ضد آب نیست و نمی‌توانید هنگام شنا کردن آن را همراه داشته باشید، اما پوشش P2i گوشی سبب می‌شود که مقاومت نسبتا کمی در برابر آب داشته باشد.

دوربین سلفی پاپ‌آپ و استفاده از جک هدفون ۳.۵ میلی متری

گوشی ردمی K20 پرو ظاهر مینیمالیستی دارد و وجهه‌ی عمومی‌تری با توجه به ترند شدن دوربین سلفی پاپ‌آپ پیدا کرده است. صفحه نمایش گوشی بزرگ است و حاشیه‌های باریکی هم دارد. در بخش بالایی گوشی هم جک هدفون و دوربین سلفی پاپ‌آپ دیده می‌شود.

دوربین پاپ اپ ردمی k20 پرو

چرا Redmi K20 Pro را بخریم؟

ردمی K20 پرو توانایی بسیار بالایی در زمینه مشخصات فنی دارد و یکی از بهترین پرچم‌داران برند شیائومی است. با ورود این گوشی به بازار، چالش زیادی در زمینه رقابتی قیمتی بین محصولات مختلف شاهد خواهیم بود و شیائومی سعی دارد که یکی از بهترین محصولات خود را با قیمت معقول‌تری در اختیار کاربران گذارد و گوی سبقت را از حداقل از نظر قیمت برباید. بررسی‌های صورت گرفته روند مناسب گوشی ردمی K20 پرو را نشان می‌دهد و گویا شیائومی به هدف خود هم رسیده است.

شاید این گفته را هیچ‌گاه نتوانید باور کنید، اما گوشی شیائومی ردمی K20 پرو پرچم‌داری با مشخصات فنی بسیار عالی است که تنها با نصف قیمت پرچم‌داران دیگر برندهای محبوب در اختیار شما قرار می‌گیرد. مطمئنا شیائومی برای رساندن گوشی به این سطح قیمت، بخشی از مشخصات فنی را قربانی کرده است، اما باید بدانید که ردمی K20 پرو نمایانگر اوج مهندسی شیائومی در طراحی یک گوشی است. یقینا این محصول ارزش پولی که برایش صرف می‌کنید را دارد و با اینکه شاید رقبا مشخصات بهتری از ردمی K20 پرو داشته باشند، اما هیچ‌گاه نمی‌توانند از نظر قیمت با این محصول رقابتی داشته باشند.

نظرات کاربران پس از خرید Redmi K20 Pro

کاربران زیادی هستند که اشاره مستقیمی به قیمت پایین گوشی ردمی K20 پرو دارند و آن را قاتلی برای بسیاری از پرچم‌داران می‌دانند. این گوشی از بسیاری از لحاظ از جمله قدرت، زیبایی منحصربه‌فرد و ظرافت، عملکرد بسیار خوبی دارد و پشتیبانی شیائومی از گوشی هم می‌تواند دلگرم‌کننده کاربران بسیاری از نظر نرم‌افزاری باشد. دوربین گوشی را بسیار عالی می‌دانند و آن را نسبت به قیمتش مورد سنجش قرار می‌دهند.

کاربرانی هم وجود داشته‌اند که برنامه‌های مختلف گوگل‌پلی را روی گوشی امتحان کرده‌اند و تمام آن‌ها را تائید می‌کنند. گوشی ردمی K20 پرو هیچ مشکلی از بابت اجرای برنامه‌های مختلف نداشته است و می‌تواند با سخت‌افزار قدرتمند خودش، برنامه‌های حجیم‌تری را هم اجرا کند. به‌گفته‌ی کاربران، تمام آپدیت‌های اندروید به‌راحتی برای این محصول هم عرضه می‌شود و می‌توانید نگرانی از این بابت نداشته باشید. کاربران صرفه اقتصادی گوشی را مهم‌ترین دلیل فوق‌العاده بودن آن می‌دانند و در زمره پرچم‌دارانی می‌دانند که تنها با نصف قیمت موردانتظار در اختیار کابران قرار داده می‌شود.

ردمی k20 پرو

اکثر خریداران نسبت به دوربین عالی گوشی ردمی K20 پرو حس مثبتی داشته‌اند و عملکرد نرم‌افزاری آن را هم تائید می‌کنند. این دوربین قابلیت رقابت با پرچم‌داران برند‌های مختلفی از جمله سامسونگ است و می‌تواند به‌دلیل قیمت مناسبش مورد توجه بسیاری از کاربران باشد. تراشه به‌کار برده در گوشی شیائومی ردمی K20 پرو چیپست بسیار قدرتمندی دارد و می‌تواند بازی‌های بزرگ زیادی را اجرا کند. از همین نظر یکی از قدرت‌مند سخت‌افزارهای حاضر متعلق این مدل از برند شیائومی است و حداقل روی کاغذ اصالت خود را ثابت کرده است.

برنامه‌های پیش فرض چینی در این گوشی استفاده شده است که به‌راحتی می‌توانید پاک کنید و اکثر برنامه‌های خوب گوگل‌پلی را روی آن نصب کنید. از این نظر نیازی به نگرانی نیست و هیچ کم و کسری از نظر نرم‌افزاری در این گوشی نخواهید داشت.

کاربرانی دیگری هم بوده‌اند که عملکرد باتری آن را چندان خوب نمی‌دانند و طبق یک گزارش مدت زمانی کمی توانسته‌اند که بازی پابجی را روی آن اجرا کنند. بهترین ویژگی گوشی از جانب برخی از کاربران سرعت بالای فناوری 4G عنوان شده است و گویا با ارائه به‌روزرسانی‌های بیشتر، این روند حتی بهتر از دیگر گوشی‌ها عمل می‌کند. بسیاری از کاربرانی که تجربه‌ی بیش از دو ماه کار با گوشی ردمی K20 را داشته‌اند، سنسور اثر انگشت آن را کمی کند می‌دانند و دوربین پاپ‌آپ سلفی هم برای‌شان کمی کند‌تر از همیشه باز می‌شود.

رنگ‌بندی صفحه نمایش گوشی ردمی K20 پرو از نظر کاربران عالی است و آن را شبیه به سوپر آمولد توصیف کرده‌اند. تجربه بازی روی این گوشی بسیار عالی است و تقریبا هیچ نقصی در اجرای بهتری بازی‌های این پلتفرم هم ندارد. تصاویر ثبت شده را عالی توصیف می‌کنند و خرید گوشی شیائومی ردمی K20 پرو را با چنین رده‌ی قیمتی بدون هیچ گونه شکی توصیه می‌کنند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2019 May
طول و عرض
156.7×74.3میلی متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
191 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8150 Snapdragon 855
پردازنده گرافیکی
Adreno 640
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340×1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
403 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
شبکه 3G
دارد
شبکه 4G
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
48 - 8 - 13 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.9 - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 53 میلی‌متر - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین سوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.4 - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
دارای سنسور با رزولوشن 20 مگاپیکسل
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر تشخیص نور محیط ( Light detection)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
حسگر تشخیص چهره (Face recognition)
دارد
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K20 Pro دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K20 Pro دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2019 May

طراحی

طول و عرض
156.7×74.3میلی متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
191 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8150 Snapdragon 855
پردازنده گرافیکی
Adreno 640

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.39 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340×1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
403 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
شبکه 3G
شبکه 4G
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.9 - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 53 میلی‌متر - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین سوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.4 - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
دارای سنسور با رزولوشن 20 مگاپیکسل

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر تشخیص نور محیط ( Light detection)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
حسگر تشخیص چهره (Face recognition)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم