برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل ال جی مدل K92 5G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

LGK92 5G Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

LG K92 5G Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 64 - 5 - 2 -  2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
5G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی LG K92 5G

شرکت کره‌ای ال‌جی از پتانسیل بالایی برای تولید میان‌رده‌های اقتصادی، برخوردار است. این شرکت که میان‌رده‌های معروف آن، معمولا از سری K سر بیرون می‌آورند، توانسته با قیمت‌های حداقلی خود، بازار گوشی‌های هوشمند را تحت تاثیر، قرار دهد. همه کاربران، دوست‌ دارند، تا قیمت کم را همراه با خدمات زیاد داشته باشند.

خوش‌بختانه محصولات سری K ال‌جی از پس این خواسته، به‌خوبی برمی‌آیند. محصولات سری K از یک سری قوائد معین برای طراحی، استفاده می‌کنند و همین موضوع، سبب می‌شود تا محصولات این سری، لقب تکراری یا آشنا را بگیرند؛ اما اسمارتفون مورد بحث ما، از طراحی‌های خانواده خود، دل ‌کنده و با یک طراحی کمابیش، غریبه با ما همراه است.

مقدمه‌ای بر تشریح مشخصات ال‌جی K92 5G

همان‌طور که قبل‌تر، ذکر شد، « LG K92 5G » از قوائد طراحی سری K پیروی نمی‌کند؛ البته طراحی « LG K92 5G » با کل طراحی‌های بازار گوشی‌های هوشمند، منافات دارد. نکته‌ای که درمورد این اسمارتفون، بسیار چشم‌گیر است، موضوع پشتیبانی از فناوری نسل پنجم در این اسمارتفون بوده، که با قیمت تقریبی ۳۴۰ دلار، در دست کاربران، قرار می‌گیرد.

طراحی غریب « LG K92 5G » او را از تمام اسمارتفون‌هایی که دیده‌اید، متمایز می‌کند؛ به‌طوری که اگر نام آن را در مکالمه‌ای به‌یاد نیاورید، به‌راحتی می‌توانید، با اشاره به طراحی این اسمارتفون، شنونده را از منظور خود، مطلع کنید. البته طراحی مشابه به « LG K92 5G » را دیده‌ایم، اما تعداد اسمارتفون‌هایی که با این طراحی، معرفی شده‌اند را می‌توان با انگشتان یک دست، بررسی کرد.

موضوع جالبی که در بند سوم این مقاله، به آن اشاره شد؛ این بود که « LG K92 5G »، از جمله ارزان‌ترین اسمارتفون‌هایی است، که از فناوری نسل پنجم، پشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی با حضور چیپست مقرون به صرفه شرکت کوالکام، در « LG K92 5G » مقدور شده. فناوری نسل پنجم، بر روی اینترنت اشیا و اتصال سریع، تمرکز دارد. فناوری نسل پنجم، مانند بسیاری از چیزهای مدرن با شایعاتی، همراه بوده؛ مثل مرگ دسته‌جمعی پرنده‌ها درون پارکی در کشور هلند و یا تاثیر آن بر روی شیوع ویروس کرونا. 

شایعه ثانی، سبب شد تا توده‌ای از مردم بریتانیا به سمت دکل‌های مخابراتی فناوری نسل پنجم بروند و با آتش کشیدن آن، سعی کنند تا قدم مثبتی در راه هیچ‌چیز به‌خصوصی بردارند. البته یک نکته، خارج از بحث این مقاله، وجود دارد، که اشاره به آن، بد نیست؛ وودی هارلسون، هنرپیشه بریتانیایی در خلال این اخبار توانست، خشم توده مردم، نسبت به فناوری نسل پنجم، بیش‌تر کند؛ هرچند که ایشان گفتند، هنوز تحقیق عمیقی در مورد این موضوع نکرده‌اند، اما از لحن گفتار جناب، معلوم بود که تقریبا به این موضوع، باور دارد. پس عموما، خارجی‌ها را نمی‌شود، داناتر شمرد؛ همه ما در همه‌جای دنیا، از عنان گسیختگی اذهان، رنج می‌بریم.

زیاد به‌ حاشیه‌ها پرداختیم، الان وقت نمایشگر است. نمایشگر « LG K92 5G » برخلاف عمده محصولات سری خود، از رزولوشن بالاتری، نفع می‌برد؛ این نمایشگر با اندازه بزرگ خود می‌تواند، کاربران علاقه‌مند به تماشای فیلم و سریال را راضی نگه دارد. نمایشگر « LG K92 5G » با پنل همیشگی میان‌رده‌ها، همراه شده.

LG K92 5G

ال‌جی K92 5G: طراحی و کیفیت ساخت

نمی‌شود طراحی « LG K92 5G » را با سلسله کلمات، به‌طور دقیق، وصف کرد. اظهار نظر در مورد طراحی این اسمارتفون، کار سختی است. پنل جلویی از نمایشگر و دوربین سلفی، حمایت می‌کند. پنل پشتی با دوربین اصلی چهارگانه و فلش‌ ال‌ای‌دی چهارگانه، همراهی می‌شود و فریم، میزبانی کنترلر‌های صدا، دکمه پاور، فراخوان فیزیکی دستیار گوگل، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه شارژ Type-C را بر عهده دارد.

طراحی پنل جلویی « LG K92 5G » هیچ ایرادی ندارد؛ البته با کمی قصاوت می‌شود، چند ایراد را به این طراحی، وارد کرد. در قسمت بالایی نمایشگر، دوربین سلفی با طراحی حفره، قرار دارد؛ طراحی حفره که بازخورد‌های بهتری، نسبت به طراحی ناچ داشته، می تواند امید حواشی کم‌تر را به‌ ما ببخشد؛ که بخشیده. حواشی اطراف نمایشگر « LG K92 5G » به‌جز در قسمت پایینی آن، کم و قابل هضم هستند.

شرح اوصاف پنل پشتی « LG K92 5G » دشوار است. در قسمتی از پنل پشتی، لوگو و نام شرکت AT&T را می‌بینیم، که احتمالا در ساخت این اسمارتفون به ال‌جی، کمک کرده. چهار سنسور دوربین اصلی، بدون هیچ قابی و در نزدیکی گوشه بالایی پنل پشتی قرار دارند؛ در خلاف جهت سنسور‌ها و در همان راستا، فلش ال‌ای‌دی چهارگانه را می‌بینیم، که بی‌نظیر است. به‌نظر می‌آید، یک مستطیل به گوشه‌های شعاع‌دار، قسمت مربوط به دوربین و فلش را از پنل پشتی « LG K92 5G » جدا کرده.

اسلات سیم‌کارت « LG K92 5G » در قسمت بالایی فریم، حضور دارد؛ نه در سمت چپ و نه در سمت راست. نکته جالب توجه دیگری که در فریم این اسمارتفون دیده می‌شود، این است، که دکمه پاور، زیر کنترلرهای صدا، قرار ندارد و دکمه گوگل‌اسیستنت، جای آن را پر کرده و خود دکمه پاور که با حسگر اثر انگشت، ترکیب شده، در طرف دیگر فریم، یعنی سمت راست فریم، قرار گرفته.

«» با ابعاد ۱۶۶.۴ در ۷۷.۲ در ۸.۴ میلی‌متر، وزن ۲۰۲ گرم و رنگ خاکستری، عرضه می شود. یکی از جمله ایرادات این اسمارتفون، تک رنگ بودن آن است. نکته دیگری که به رنگ « LG K92 5G » مربوط می شود، به پیش‌وند رنگ آن، برمی‌گردد. رنگ خاکستری تایتان (Gray Titan)، احتمالا اسم تایتان، قرار است بر درجه تیرگی زیاد این رنگ خاکستری، دلالت کند.!

ال‌جی K92 5G: نمایشگر

پنل نمایشی که برای «» در نظر گرفته شده، در بسیاری از میان‌رده‌های اقتصادی دیگر نیز، مرسوم است. این پنل نمایشی که با نام IPS LCD شناخته می‌شود، مصرف انرژی کمی دارد و لازم نیست، کاربر آن، برای تماشای محتوا، حتما در روبه‌روی آن، بنشیند. « LG K92 5G » از هم‌خانواده‌های میان‌رده خود، جلو افتاده و رزولوشن بیش‌تری را به کاربر خود، عرضه می‌کند.

رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل که برای « LG K92 5G » تعریف شده را در سری K زیاد نمی‌بینیم. اکثر محصولات اقتصادی سری K ال‌جی از حداقل مقدار استاندارد، استفاده می‌کنند. تراکم پیکسلی بالای ۳۹۳ پیکسل بر هر اینچ، به‌لطف رزولوشن بالای نمایشگر، برای « LG K92 5G » ذکر شده. با این حساب می‌توانیم، این اسمارتفون را برای بازی‌های موبایلی و تماشای فیلم، پیشنهاد کنیم.

قطر ۶.۷ اینچی « LG K92 5G » حتی بیش‌تر ما را ترغیب می‌کند تا دوباره آن را برای دوست‌داران محتواهای ویدئویی، پیشنهاد کنیم. این مقدار قطر، برای هر محتوایی، مناسب است. بیش از ۸۴ درصد از پنل جلویی « LG K92 5G »، صرف این نمایشگر با مساحت ۱۰۸ سانتی‌متر مربعی شده. 

LG K92 5G

ال‌جی K92 5G: سخت‌افزار و نرم‌افزار

احتمالا، رابط کاربری « LG K92 5G » شبیه به آن چیزی خواهد بود، که در مدل‌های سامسونگ دیده‌ایم؛ البته این یک حدس است و شاید درست نباشد. اندروید ۱۰ این اسمارتفون را همراهی خواهد کرد. دستیار گوگل که در قسمت طراحی « LG K92 5G » به آن، اشاره کردیم، قابلیت‌های جالبی دارد، که باعث می‌شوند، کاربر « LG K92 5G » برای زمان زیادی، سرگرم بماند.

ساخت تراشه « LG K92 5G » برخلاف بسیاری از محصولات این سری، که با تراشه‌های شرکت مدیاتک، معرفی شده‌اند، بر دوش شرکت کوالکام بوده. تراشه هشته‌هسته‌ای « LG K92 5G » که از دو هسته Kryo 560 Gold با بیشینه فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته Kryo 560 Silver با حداکثر فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز، تشکیل شده، Snapdragon 690 5G نام دارد. تراشه مذکور با لیتوگرافی ۸ نانومتری، به «» اجازه دسترسی به یک مودم نسل پنجم را داده.

چیپست گرافیکی Adreno 619L به همراه تراشه نام‌برده از یک رم ۶ گیگابایتی، استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است، که سخت‌افزار « LG K92 5G » توانمند بوده، اما باید با آن، کمی مدارا داشت. مقدار حافظه داخلی تعریف شده برای این اسمارتفون، ۱۲۸ گیگابایت است، که قابلیت افزایش با استفاده از درگاه microSDXC را دارد.

ال‌جی K92 5G: دوربین

همان‌طور که گفته شد، دوربین اصلی « LG K92 5G » بدون قاب است و سنسور‌های آن، به‌شکل یک مربع، چیده شده‌اند. دور لنز اصلی، یک قاب دیده می‌شود، که به احتمال قوی، شکل ناقصی از یک، مخروط است. فلش ال‌ای‌دی چهارگانه را کم دیده‌ایم. چهار عضو این فلش، در درایه‌های یک ماتریس دو در دو، قرار دارند. لنز اصلی که قبل از فلش، درمورد آن صحبت کردیم، نسبت به باقی سنسور‌ها، برآمدگی بیش‌تری دارد و تقارن طراحی را بهم زده؛ البته این بهم خوردگی، با یک قاب، قابل تعمیر است. دوربین اصلی « LG K92 5G » چهار سنسور به شرح زیر دارد:

  • لنز ۶۴ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۵ میلی‌متر

  • لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و گستره دید ۱۱۵ درجه

  • لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق (Depth) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

هرچند که سنسور ماکرو این دوربین، چندان مورد استفاده نیست، اما کاربر « LG K92 5G » می‌تواند، با تکیه بر سنسور تشخیص عمق، عکس‌های پرتره با کیفیت مناسب بگیرد. دوربین سلفی از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی ۲۷ میلی‌متر، تشکیل شده؛ این دوربین با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کند؛ اما کیفیت ثبت فیلم دوربین اصلی « LG K92 5G »، 4K و سرعت آن، همان ۳۰ فریم بر ثانیه بوده.

LG K92 5G

ال‌جی K92 5G: باتری

جریان‌ساز « LG K92 5G » یک باتری لیتیم-پلیمری است؛ ال‌جی، اصرار دارد، که میان‌رده‌های سری K این شرکت با حجم باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، همراه باشند و «» LG K92 5G نیز با این قائده، هم‌مسیر شده. به‌لطف چیپست شرکت کوالکام، « LG K92 5G » از Quick Charge پشیتبانی می‌کند.

مشاوره در خرید ال‌جی K92 5G

به‌غیر از سخت‌افزار مناسب، یک دوربین توانمند، باتری حجیم، فناوری نسل پنجم، طراحی زیبا و بی‌نظیر، نمایشگر با کیفیت و یک برند خوب، همه با هم در « LG K92 5G » همراه کاربر هستند. این اسمارتفون برای اکثریت کاربران، یک گزینه ویژه به‌حساب می‌آید؛ قیمت مناسب « LG K92 5G » آن را به‌ یکی از مقرون به صرفه‌ترین، اسمارتفون‌هایی کرده که از فناوری نسل پنجم، پشتیبانی می‌کنند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399
طول و عرض
166.4x77.2 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
202.4 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM6350 Snapdragon 690 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Kryo 560 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 560 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 619L
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
393~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
(LTE (unspecified
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
سایز سنسور 1/1.97 اینچ
فاصله کانونی لنز 25 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚115
دریچه دیافراگم f/2.2
سایز سنسور 1/5.0 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Quad-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
سایز سنسور 1/3.06 اینچ
فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 4.0
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل ال جی مدل K92 5G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل ال جی مدل K92 5G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399

طراحی

طول و عرض
166.4x77.2 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
202.4 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM6350 Snapdragon 690 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Kryo 560 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 560 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 619L

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
393~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
(LTE (unspecified
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> سایز سنسور 1/1.97 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 25 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚115<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> سایز سنسور 1/5.0 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Quad-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> سایز سنسور 1/3.06 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 4.0

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم