برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل ال جی مدل W31 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

LGW31 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

LG W31 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 13 - 5 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 10
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی LG W31

برخلاف محصولات قدیمی‌تر ال‌جی که چندان باب دندان بازار نبوده‌اند، محصولات جدید این شرکت، آینده روشنی دارند. البته ال‌جی باید به تبلیغ خود بپردازد، چراکه اکثر مخاطبان بازار گوشی‌های هوشمند، نام برند را دست کم نمی‌گیرند؛ منظور حرف این‌ نیست، که ال‌جی آوازه چندانی ندارد؛ بلکه هدف این است، که ال‌جی در زمینه تولید و توزیع گوشی‌های هوشمند، ضعیف عمل کرده.

اما مثل این‌که ال‌جی ضعف‌های خود را قبول دارد و سعی می‌کند، که خود را با بازار گوشی‌های هوشمند، تطابق دهد. این موضوع را می‌شود از طراحی‌های جدید این شرکت فهمید. اما اسمارتفون‌های ال‌جی هنوز از ضعف‌هایی رنج می‌برند. در ادامه این مقاله به اسمارتفون جدید ال‌جی که شایسته توجه بالایی است، می‌پردازیم.

مقدمه‌ای بر تشریح ال‌جی W31

میان‌رده خوش قیمت جدید ال‌جی با نام « LG W31» معرفی شده. نسخه دیگر این اسمارتفون، تحت عنوان « LG W31+» عرضه شد. البته نه در یک نگاه سطحی و نه در یک نگاه تعمقی، تفاوتی میان « LG W31» و « LG W31+» پیدا نخواهید کرد. شاید هدف ال‌جی از معرفی کردن یک اسمارتفون با دو نام، پوشش حجم بیش‌تری از بازار، توسط یک اسمارتفون بوده. ال‌جی تلاش داشته تا با همین بازار، اخت بگیرد و ما می‌توانیم، نتیجه این کوشش ال‌جی را در طراحی هر دو این مدل‌ها ببینیم.

طراحی « LG W31» با این‌که کمی قدیمی به‌نظر می‌رسد، اما بازارپسند است. این طراحی را در اسمارتفون‌های میان‌رده یک یا دو سال پیش، بیش‌تر می‌بینیم، تا میان‌رده‌های امروزی‌تر. در میان طراحی‌های « LG W31+» و « LG W31» تفاوتی قائل نیستیم؛ چراکه طراحی‌های هر دو این اسمارتفون‌ها یکی هستند. نکته قابل توجه دیگر درمورد طراحی این اسمارتفون، ابعاد طلایی آن است. طراحی زیبای این اسمارتفون در کنار سخت‌افزار درخور توجه آن و قیمت ۱۴۰ دلاری، یک شاهکار، تعریف می‌شود.

سخت‌افزاری که از آن نام بردیم، بر خلاف « LG W31+» در دو نسخه، عرضه خواهد شد. سخت‌افزار این اسمارتفون را نمی‌توان، اعجاب‌انگیز شمرد، چراکه جان و توان رقابت با بسیاری از میان‌رده‌های بازار را ندارد. البته اکثر میان‌رده‌های بازار که هم‌قیمت « LG W31» هستند، از سخت‌افزارهای ضعیف‌تری استفاده می‌کنند و منظور ما از میان‌رده‌هایی که این اسمارتفون نمی‌تواند با آن‌ها رقابت کند، جمیع میان‌رده‌ها بوده. این سخت‌افزار مانند نمایشگر با قیمت « LG W31» هم‌خوانی دارد.

پنل نمایشی این اسمارتفون را در بسیاری از میان‌رده‌های دیگر دیده‌ایم، ولی حقیقتا رزولوشن این نمایشگر، تعریفی ندارد. البته نمی‌شود، به‌این شکل، قضاوت کرد و باید قیمت « LG W31» را هم در نظر بگیریم؛ ولی به‌هر حال، نظر کلی این‌ است، که رزولوشن این نمایشگر، قابل تقدیر نیست. در ادامه این بحث، هر یک از موارد بالا را دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.

LG W31

ال‌جی W31: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی‌های « LG W31» و « LG W31+» از یک جنس هستند و هر دو از سلیقه بازار گوشی‌های هوشمند، پیروی می‌کنند. نمی‌توان درمورد زیبایی یا زشتی این طراحی، نظر قطعی داد. پنل جلویی، از نمایشگر و دوربین سلفی، پذیرایی می‌کند. پنل پشتی، حامی دوربین اصلی سه‌گانه است. فریم نیز به پذیرایی از کنترلر‌های صدا، دکمه پاور، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، اسلات سیم‌کارت و درگاه شارژ Type-C مشغول شده.

پنل جلویی، خود را صرف نمایشگر بزرگ « LG W31» کرده. این نمایشگر با حاشیه‌های کم و متقارنی همراه است؛ اما این تقارن، زمانی که به پایین صفحه نمایش می‌رسیم، محو می‌شود. البته نباید راجب این عدم تقارن، تندروی کنیم؛ چراکه ما این عدم تقارن را در محفل میان‌رده‌ها زیاد می‌بینیم و چیز نویی نیست. در قسمت بالایی نمایشگر « LG W31» دوربین سلفی با طراحی پرتکرار ناچ قطره‌ای، همراه است.

پنل پشتی، طراحی یک ریختی دارد، که چندان قابل بحث نیست. مشکل اساسی طراحی « LG W31» وجود حفره حسگر اثر انگشت است. در طراحی مدرن‌تر، حسگر اثر انگشت با دکمه پاور، ادغام می‌شود و دست رد به سینه المان‌های اضافی می‌زند؛ البته دیدن طراحی حفره، روی اسمارتفونی با این قیمت، عجیب نیست. دوربین اصلی « LG W31» درون یک قاب بیضی مانند و در گوشه بالایی پنل پشتی، قرار دارد.

طراحی فریم « LG W31» خاص یا جالب نیست؛ یک طراحی که آن را در سرتاسر دنیای گوشی‌های هوشمند می‌بینیم. « LG W31» با ابعاد ۱۶۶.۲ در ۷۶.۳ در ۸.۴ میلی‌متر، وزن ۱۷۳ گرم و رنگ آبی، عرضه می‌شود. ابعاد طلایی که درمورد آن، صحبت کرده بودیم، همین ابعاد و وزنی است، که در سطر بالا، مشاهده نمودید.

ال‌جی W31: نمایشگر

نمی‌شود از یک پنل نمایشی IPS LCD که در یک میان‌رده به‌کار رفته، ایرادی گرفت؛ البته به خود پنل نمی‌شود، ایراد وارد کرد. از آن‌جایی که این پنل نمایشی از قیمت پایین و مصرف انرژی کم، بهره‌مند است، گزینه مناسبی برای میان‌رده‌های اقتصادی به‌حساب‌ می‌آید. این پنل نمایشی، زوایه دید خوبی دارد و لازن نیست، کاربر برای دریافت محتوای نمایشی، دقیقا روبه‌روی آن بنشیند.

به خود پنل نمی‌شود، ایراد گرفت؛ به رزولوشن که می‌شود. رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ لایق کمی زخم زبان است؛ اما قبلا درمورد این موضوع، صحبت کردیم، که از اسمارتفونی با قیمت ۱۴۰ دلار نمی‌شود، انتظار چندانی داشت. رزولوشن یاد شده، تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل بر هر اینچ را یدک می‌کشد. با تمام این‌ کم‌کاری‌های ال‌جی در مورد نمایشگر، آن را به دلیل بزرگ بودن، برای تماشای فیلم، مناسب می‌دانیم.

زمانی که می‌گوییم: این نمایشگر، بزرگ است؛ داریم درمورد قطر ۶.۵۲ اینچی آن، صحبت می‌کنیم، که می‌تواند رضایت اهل فیلم و سریال را جلب کند. نمایشگر « LG W31» با مساحت ۱۰۲ سانتی‌متر مربعی خود توانسته، چیزی حدود ۸۱ درصد از پنل جلویی را در اختیار بگیرد. درکل با توجه به قیمت، نمایشگر « LG W31» مناسب است و می‌توانید از آن برای تماشای فیلم و بازی کردن، استفاده کنید.

LG W31

ال‌جی W31: سخت‌افزار و نرم‌افزار

« LG W31» به همراه اندروید ۱۰، عرضه می‌شود. البته شاید امکان آپدیت آن به اندروید ۱۱ نیز فراهم شود. درمورد رابط کاربری این اسمارتفون نمی‌شود، اظهار نظر دقیقی کرد و بهتر است در لفافه، بیان کنیم، که احتمالا با یک رابط کاربری، شبیه به آن‌چه در محصولات سامسونگ می‌بینیم، مواجه هستیم. 

همان‌طور که قبل‌تر، ذکر شد، سخت‌افزار « LG W31» شگفت‌انگیز نیست و منافاتی با مدل « LG W31+» ندارد و هر دو از یک ترکیب سخت‌افزاری، بهره می‌برند. چیپست ۱۲ نانومتری شرکت مدیاتک، با نام MT6762 Helio P22 در « LG W31» موجود است. این چیپست هشت‌هسته‌ای از هسته‌های ترکیبی، تشکیل نشده و در عوض از هشت هسته Cortex-A53 با بیشینه فرکانی ۲.۰ گیگاهرتز، سامان یافته.

چیپست گرافیکی، توانایی هم‌اندازه با تراشه دارد. هر دو این تراشه‌ها می‌توانند، خواسته‌های نه‌چندان سنگین کاربر را به مرحله اجرا برسانند. چیپست گرافیکی موجود در « LG W31» از نوع PowerVR GE8320 است. کاربر فقط یک انتخاب رم ۴ گیگابایتی دارد، ولی در عوض با دست باز می‌تواند، میان حافظه‌های داخلی ۶۴ و ۱۲۸، مقدار مطلوب خود را انتخاب کند.

ال‌جی W31: دوربین

دوربین اصلی « LG W31» درون یک قاب بیضی شکل و در گوشه بالایی پنل پشتی، قرار دارد. درون این قاب، سه سنسور اصلی دوربین، به صورت ستونی، زیر هم قرار گرفته‌اند و خود این قاب هم حالت عمودی دارد. در میان حاشیه‌های اطراف لنزها، یک لنز بر خلاف دولنز دیگر که حاشیه‌های طوسی رنگ دارند، با حاشیه قرمز، معرفی شده. نظر اجمالی درمورد دوربین مورد بحث، این است، که از کیفیتی متناسب با قیمت خود، استفاده می‌کند. شرح سنسور‌های سازنده دوربین اصلی « LG W31» در زیر آمده:

  • لنز ۱۳ مگاپیکسلی عریض (Wide)

  • لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گستره دید ۱۲۰ درجه

  • سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق (Depth)

هرچند که دوربین اصلی « LG W31» قابلیت عکس‌برداری HDR را دارد، اما درمورد عکس‌برداری HDR دوربین سلفی، چیزی گفته نشده. دوربین سلفی از یک لنز ۸ مگاپیکسلی عریض تشکیل شده. هر دو دوربین سلفی و اصلی « LG W31»، با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کنند.

LG W31

ال‌جی W31: باتری

باتری‌های لیتیم-پلیمری، پشتیبان‌های خوبی هستند. باتری موجود در « LG W31» با این‌که چگالی انرژی کمی دارد، اما به لطف ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود، طول عمر تقریبی بالایی برای آن ذکرشده.

مشاوره در خرید ال‌جی W31

اگر « LG W31» را با قیمت آن بسنجیم، ایرادات زیادی به آن وارد نمی‌شود. یک یا دو موضوع، درمورد این اسمارتفون، وجود دارد که غیر قابل چشم‌پوشی است، اما قیمت آن، این دوموضوع را هم از دایره دید ما خارج می‌کند. « LG W31» برای آن دسته از افرادی که قصد ندارند، بودجه زیادی را صرف کنند، مناسب است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399
طول و عرض
166.2x76.3 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.52 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل ال جی مدل W31 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل ال جی مدل W31 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399

طراحی

طول و عرض
166.2x76.3 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.52 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم