برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل ال جی مدل Q60 دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابات

LG Q60 Dual SIM64GB RAM 3GB Mobile Phone

LG Q60 Dual SIM 64GB RAM 3GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 3 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 16- 5- 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
3 گیگابایت
64 گیگابایت
9.0
4G
3500 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی موبایل ال جی Q60

گوشی Q60 در ماه می سال ۲۰۱۹ روانه بازار شده است و با داشتن ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از دو سیم کارت، کاربران زیادی را زمره محصولات میان‌رده به‌سمت خود جذب می‌کند. محصول ال جی باتری پرقدرتی دارد و با توجه به کم مصرف بودن گوشی، کارایی فوق‌العاده‌ای را تحویل شما می‌دهد. ۳ گیگابایت رم همراه با یک پردازنده گرافیکی قوی، تضمین مناسبی برای اجرای قدرتمند بازی‌های روز این پلتفرم است. گوشی در کنار اندروید ۹.۰ از رابط کاربری LG UX 7 استفاده می‌کند که می‌تواند یک دستیار خوب برای شما باشد.

معیارهای خرید گوشی ال جی Q60

صفحه نمایش IPS با عملکردی قابل قبول برای این رنج قیمت

باتوجه به رنج قیمت گوشی، حتما می‌دانید که برخی از امکانات گوشی باید قربانی شوند. یکی از این قربانی‌ها صفحه نمایش است. صفحه نمایش ال جی Q60 از یک پنل ۶.۲۶ اینچی با فناوری IPS استفاده می‌کند که رزولوشنی برابر با ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسلی دارد.

صفحه نمایش گوشی Q60

درحالی که شاید بسیاری از کاربران صفحه نمایش 1080p را بیشتر می‌پسندند، اما باید گفت که تراکم پیکسلی موجود در این صفحه نمایش بسیار مناسب است. استفاده از صفحه نمایش OLED یقینا قیمت گوشی را بالا می‌برد، اما نمایشگر IPS هم عملکرد تقریبا خوبی دارد و حداقل می‌تواند در زمینه‌ی زاویه دید تفاوتی با دیگر محصولات نداشته باشد. این نمایشگر روشنایی بسیار خوبی دارد، اما زیر نور آفتاب آن‌طور که باید نمی‌تواند عملکرد درخشانی داشته باشد.

ناچ کوچک استفاده شده در نمایشگر، تجربه‌ کلی را خراب نمی‌کند و خیلی سریع به آن عادت خواهید کرد. از نظر بسیاری از کاربران این مورد قابل تحسین است که ال جی هنوز هم نمایشگر را همراه با حاشیه‌های بسیار کم در قسمت بالا طراحی کرده است و شاید برای این رنج قیمت، ویژگی ارزشمندی محسوب شود. گوشی Q60 از یک بریدگی نسبتا بزرگ هم برخوردار است که برای اتصال گوشی Q60 به صفحه مدار داخلی استفاده می‌شود.

صفحه نمایش گوشی Q60 ال جی به‌اندازه کافی واضح نیست، اما عملکرد منطقی خودش را به‌همراه دارد. بزرگ ترین مشکل نمایشگر گوشی Q60 این است که نمی‌تواند محتوای HD در اختیار مخاطب قرار دهد و شما بلافاصله این کمبود را در گوشی حس خواهید کرد.

دوربین سه‌گانه با عملکرد قابل قبول در حالت روز

گوشی Q60 ال جی از دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند که برای یک محصول میان‌رده خوب است. دوربین اصلی گوشی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، سنسور واید ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند. در قسمت جلوی گوشی هم یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 داریم که نیازهای سلفی کاربران را فراهم می‌کند.

این مشخصات کمک می‌کند که تصاویر پرتره بسیار خوبی را تهیه کنید. اگرچه تصاویر کمی رنگ پریده خواهند بود، اما فیلترهای رنگی به‌خوبی در آن‌ها استفاده شده است و کاربر می‌تواند از حالات زیبایی پوست در این حالت‌ها استفاده کند. این فیلترها می‌توانند پوست را نرم‌تر نشان داده و حتی حالت تنظیمات دستی هم برای کاربران خوش ذوق خواهد داشت. البته این تنظیمات برای دوربین جلوی گوشی در دسترس نیستند.

دوربین اصلی گوشی Q60 برای تصویربرداری پانوراما بسیار خوب است و لبه‌های حاشیه در این حالت تار شده‌اند. گوشی عملکرد خوبی در حالت نور کم ندارد و در کمال ناامیدی صفحه نمایش هم نمی‌تواند در این زمینه به دوربین کمک کند. این صفحه نمایش همچنان در تشخیص رنگ تصاویر در حالت شب با مشکل روبرو است و تنها مشخصه مناسب آن را می‌توان در کم مصرف بودن آن دانست.

گوشی از یک سنسور واید استفاده کرده است و عملکردی مشابه دیگر محصولات دارد. با این سنسور می‌توانید گزینه‌های بیشتری در زمینه بهبود کیفیت عکس داشته باشید و استانداردهای لازم را برای یک محصول میان‌رد دارا است. به‌طور کلی می‌توان گفت که عملکرد دوربین گوشی Q60 خوب است، اما نمی‌تواند صفت عالی را به‌خود اختصاص دهد.

دوربین گوشی Q60

کیفیت مناسب فیلم‌برداری در گوشی Q60

فیلم‌برداری در گوشی Q60 کیفیت مشابهی در مقایسه با تصاویر دارد و با یک تاخیر ریز به تنظیم دلخواه شما می‌رسند. ال جی از یک تثبیت کننده تصویر استفاده کرده است و می‌تواند نرخ بالاتری را توسط آن ارائه دهد. نرخ فریمی که همراه با نسبت تصاویر ۱۶:۹ ارائه می‌شود و از طریق نرم‌افزاری می تواند کیفیت HD را به فیلم‌های ضبط شما اعطا کند.

سخت افزار متوسط مدیاتک و برنامه‌های اختصاصی ال جی

ال جی Q60 همراه با اندروید ۹.۰ عرضه شده است و هنگامی که برای اولین‌بار گوشی را راه‌اندازی کنید، به‌روزرسانی امنیتی و عملکردی را همان لحظه دریافت خواهید کرد. همان طور که انتظار می‌رفت، نرم‌افزار اختصاصی ال جی هم به‌عنوان اسکین اختصاصی روی اندروید اجرا خواهد شد و ممکن است باب سلیقه همه نباشد. علاوه بر وجود نرم افزارهای مختلفی همچون McAfree، ال جی برنامه‌های اختصاصی خود را مانند LG SmartWorld در اختیار همگان قرار داده است و کاربران گوشی Q60 می‌توانند از تصاویر پس‌زمینه، آهنگ زنگ، فونت و دیگر موارد اختصاصی کمپانی استفاده کنند. این موارد می‌تواند به تنظیم ظاهر گوشی Q60 هم کمک زیادی داشته باشد.

تراشه مدیاتک MT6762 هلیو در این محصول به‌کار رفته است و با اینکه بهترین سخت‌افزار موجود نیست، اما می‌تواند حس مدیریتی بهتری را برای شما فراهم کند. میزان حافظه رم گوشی ۳ گیگابایت است و کم بودن این حافظه سبب می‌شود که برخی از اجراهای چندوظیفه‌ای گوشی با مشکل روبرو شود. بهتر است که بیش از ۵ برنامه را در نوار وظیفه گوشی باز نگه ندارید.

گوشی Q60

عملکرد نه‌چندان مناسب رابط کاربری

پیشمایش برنامه‌ها با توجه به انتظاری که در سال ۲۰۱۹ پدید آمده است، چندان سرعت کافی را ندارد و این موضوع را می‌توان به کیفیت پایین نمایشگر و قدرت کم پردازنده نسبت داد که سبب می‌شود UI گوشی Q60 بیشترین تاثیر را در این زمینه داشته باشد. انتظار نمی‌رود که گوشی Q60 عملکردی همچون پرچم‌داران داشته باشد، اما شاید انتظار بیشتری از محصولی داشتیم که نام برند ال جی پشت سر آن قرار گرفته است.

پردازنده گرافیکی عالی گوشی Q60 و اجرای بازی‌ها روی تنظیمات متوسط

پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 در گوشی Q60 ال جی این امکان را فراهم می‌کند که اکثر بازی‌های بزرگ این پلتفرم را در گرافیک متوسط اجرا کنید. عملکرد این بخش به میزان خواسته‌های شما از GPU بستگی دارد. برای مثال می‌تواند یک بازی را در سطح گرافیکی بالا اجرا کرده و با قرار دادن کیفیت آن روی HD، تجربه روان‌تری را داشته باشید. بازی‌های سنگین‌تری همچون آسفالت ۹ را باید با تنظیمات پیش‌فرض اجرا کنید و چندان به کیفیت بالا دل نبندید. پردازنده گوشی Q60 این امکان را فراهم می‌کند که بازی‌ها با صفحه نمایش لمسی عملکرد خوبی داشته باشند و سنسور موقعیت یاب حرکتی کمپانی هم این تجربه را برای شما بهینه‌سازی می‌کند.

اسپیکر

اسپیکر گوشی Q60 از بلندی صدای خوب و طیف نسبتا متعادلی برخوردار است. تن‌های زیر و نزدیک به میانه توسط این اسپیکر چندان خوب پشتیبانی نمی‌شوند. با این اوصاف می‌توان ال جی Q60 را برای پخش محتواهای رسانه‌ای مناسب دانست، اما اگر به‌وفور از این محتواها استفاده می‌کنید، بهتر است که استفاده از هدفون و هنزفری را هم در نظر داشته باشید. علاوه بر این، از فناوری بلوتوث ۵.۰ در گوشی استفاده شده است و وجود جک هدفون ۳.۵ میلی متری هم یکی از خصیصه‌های اصلی گوشی است. گوشی Q60 ال جی را می‌توانید به دستگاه‌های صوتی همچون DTS هم وصل کنید و آن را کنترل کنید.

باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی فوق‌العاده برای این محصول کم مصرف

باتری غیرقابل تعویض گوشی Q60 از ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است و با توجه به کم مصرف بودن ذاتی این گوشی، می‌تواند رقم فوق‌العاده‌ای باشد. در تست‌های انجام شده مشخص شد که تنها ZTE Balde V10 مصرف کمتری از گوشی Q60 دارد و خریداران می‌توانند مدت زمان بسیار طولانی‌تری از آن‌چه انتظارش را دارند، از گوشی استفاده کنند. آداپتور AC گوشی Q60 ال جی می‌تواند در حدود ۳ ساعت باتری را به‌صورت کامل شارژ کند.

گوشی Q60

در آزمایش‌های عملی مشخص شد که حتی باوجود روشن بودن وای‌فای، می‌توانید گوشی را تا ۱۶ ساعت روشن نگه دارید و این رقم بسیار بهتر از گوشی‌هایی است که از باتری بزرگ بهره می‌برند و شیائومی ردمی نوت 7 یکی از این موارد است.

طراحی شیشه‌ای و پلاستیکی شیک با آرایش متفاوت دکمه‌های فیزیکی

گوشی Q60 در زمینه‌ی طراحی روند مناسب گوشی‌های هوشمند امروزی را دنبال می‌کند. این محصول از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است و حاشیه‌های کوچک به‌همراه فناوری ناچ در آن مشاهده می‌شود. لبه‌های گوشی Q60 از فلز ساخته شده است و پشت آن مجهز به یک بدنه‌ی پلاستیکی براق است که اتفاقا ظاهر درخشان و مناسبی هم دارد. این بدنه گرچه اثر انگشت را به‌خود جذب می‌کند، اما به‌اندازه برخی از گوشی‌های هوشمند امروزی که از بدنه‌ی پشت شیشه‌ای استفاده می‌کنند، نیست.

نکته‌ی جالب ماجرا این است که این محصول از دکمه‌های فیزیکی متفاوتی استفاده می‌کند که در آرایش خاصی در کنار هم قرار گرفته‌اند. فقط یک دکمه در بخش چپ وجود دارد و در بخش راست هم تنها یک دکمه پاور دیده می‌شود. دکمه‌ها سفت هستند و احساس خوبی از فشار دادن آن‌ها خواهید داشت. اسلات‌های سیم‌کارت نانو و میکرو اس دی هم در سمت چپ قرار گرفته‌اند.

این گوشی کمی بلندتر از دیگر محصولات است و عرض و ضخامت مشابهی دارد. بارزترین بخش طراحی گوشی را می‌توان در رنگ زیبای فیروزه‌ای آن مشاهده کرد که متمایل به آبی رنگ است. پلاستیک براق گوشی، نور را به‌روشی جالب منعکس می‌کند و باعث می‌شود که تفاوت گوشی از دید زاویه‌ای کاملا مشخص باشد. روندی که پرچم‌دارهایهواوی در سال‌های اخیر به‌کار گرفته بود و حال مشاهده آن در یک محصول LG جالب توجه است.

گوشی Q60

چرا ال جی Q60 را بخریم؟

ال جی با ارائه گوشی Q60 عملکرد متوسط در محصولات میان‌رده داشته است و با توجه به رنج قیمت مناسب آن، می‌تواند کاربران بسیاری را جذب کند. گوشی Q60 در جزئیات عملکرد بسیار بهتری نسبت به رقبا دارد و نباید به مشخصات ظاهری پایین آن اکتفا کرد. گوشی Q60 انتظارات کاربران زیادی را از نظر عملکردی برآورده می‌سازد و در خیلی از موارد قانع کننده است. کیفیت ساخت گوشی Q60 ال جی بسیار عالی است و همین می‌تواند خرید گوشی ال جی Q60 را توجیه کند. صفحه لمسی گوشی امکان ایجاد حرکات نرم را فراهم کرده است و عمر باتری هم نقطه درخشان گوشی Q60 محسوب می‌شود.

سازگاری گوشی Q60 با اندروید قابل تحسین است و کاربر می‌تواند با توجه به سلیقه‌ی خود، بخش‌های مختلف آن را تنظیم کند. نرم‌افزارهای اختصاصی ال جی امکانات جالبی دارند و به‌عنوان یک دستیار در کنار سیستم‌عامل اندروید عمل می‌کند. این گوشی با وزن ۱۷۲ گرم در اختیار شما قرار می‌گیرد و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی آن برای قیمت گوشی ال جی Q60 مناسب و کافی به‌نظر می‌رسد. ابعاد گوشی Q60 به‌صورت دقیق ۱۶۱.۳ در ۷۷.۸ در ۸.۷ میلی متر است و پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان هم می‌تواند برای برخی از کاربران جالب باشد.

دوربین گوشی Q60 از یک فلش LED برخوردار است و می‌توانید با استفاده از قابلیت HDR تصاویر بهتری را ثبت کنید. گوشی از سیستم رادیو بهره نمی‌برد، اما وجود فناوری NFC و یک جی پی اس پیشرفته، سبب می‌شود که از این نظر با گوشی‌های بالا رده تفاوتی را احساس نکنید.

گوشی Q60

نظرات کاربران پس از خرید ال جی Q60

کاربران گوشی Q60 ال جی را محصول خوبی می‌دانند که کمی قیمت بالایی دارد و نمی‌توان به آن اتکا کرد. دوربین و طراحی خاص گوشی از نظر کاربران بیشترین امتیاز را می‌گیرد و در برابر سخت افزار آن را ضعیف پنداشته و از تراکم پیکسلی پایین آن در صفحه نمایش گله‌مند هستند. اکثر کاربران گوشی‌های ال جی را محصولات خوش ساختی می‌دانند که بهتر بود با قیمت پایین‌تری در اختیار خریداران قرار می‌گرفت. البته باید نوسانات موجود در بازار ارز و وجود تحریم‌ها را دلیلی برای این قیمت گوشی ال جی Q60 دانست.

باتری گوشی Q60 عملکرد بسیار خوبی دارد و عمر باتری نسبت به عددی که برای ظرفیت آن درج شده است، از حد انتظار بیشتر است. سخت افزار گوشی در بین گوشی‌های میان‌رده اصلا مناسب گزارش نشده است و صفحه نمایش کوچک نسبت به بدنه آن دیگر موردی است که مخصوصا در مدل مشکی رنگ گوشی Q60 به‌چشم می‌خورد. کاربران محصولات رقیب را از چند فاکتور بهتر می‌دانند و مهم‌ترین دلیل آن را هم می‌تواند قیمت بالای گوشی نسبت به مشخصات آن دانست.

خرید گوشی Q60

عده‌ای از کاربران اما نظر متفاوتی داشته‌اند و اعتبار برند ال جی را در این زمینه برتر از سامسونگ یا برندهای دیگر می‌دانند. این افراد معتقد هستند که مشخصات فنی گوشی Q60 بسیار واقعی‌تر از مشخصات دیگر برندها است و حتی معتقد هستند که گوشی‌های آیفون از لنزهای ال جی در گوشی خود استفاده می‌کنند. این افراد می‌گویند ال جی از تبلیغات چندانی استفاده نمی‌کند و به‌همین دلیل کمتر در دنیای گوشی‌های موبایل شناخته شده است. کاربران با استناد به مدل‌های پیشین ال جی و کیفیت ساخت عالی‌شان، نظر مثبتی نسبت به این محصول دارند و معتقد هستند که ال جی از تمام توان برای ارائه یک محصول خوب استفاده می‌کند و نباید آن را دست کم گرفت. اکثر کاربران اما انتخاب‌های بهتری روبروی خود می‌بینند و همه‌ی این اظهار نظرها از قیمت بالای گوشی نشات می‌گیرد.

کاربران در کنار قیمت بالای گوشی Q60، عمر آن را بیشتر از گوشی‌های دیگر می‌پندارند و رضایت کاملی از دوام آن هم داشته‌اند. معمولا خریداران گوشی از این محصول راضی هستند و برند معتبر ال جی و محصولاتش را تحسین می‌کنند. در نظر داشته باشید که گوشی Q60 در خارج از کشور محصول مقرون به‌صرفه‌ای است که کیفیت ساخت بسیار خوب و محکمی دارد. ال جی Q60 محصول با کلاسی است که مناسب قشر جوان ساخته شده است و به‌خودی خود می‌تواند کلاس جدیدی را در بین گوشی‌های هوشمند تعریف کند. با اینکه چیزهای ناراحت‌کننده در مورد گوشی Q60 بسیار است، اما هنوز هم می‌توان آن را جزو بهترین محصولات این رده قیمت معرفی کرد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
May 2019
تاریخ شمسی
خرداد 1398
طول و عرض
161.3x77 میلی‌متر
ضخامت
8.7 میلی‌متر
وزن
172 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.26 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3500 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
من از ترکیه خریدم و الان3سال میشه که عالی کار کرده حتی چندبار ضربه شدید خورد و از دستم افتاد روی سنگ و صفحه تصویرش لکه برداشت ولی بعد از یه مدت خود به خود درست شد و ال سی دی دوباره صاف و بی نقص شد و الان هیچ مشکلی نداره.من خیلی راضی هستم از خرید این گوشی پیشنهاد میکنم بخاطر قیمت مناسبی که داره شما هم بخرید ضرر نمیکنید

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل ال جی مدل Q60 دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابات
گوشی موبایل ال جی مدل Q60 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابات
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
May 2019
تاریخ شمسی
خرداد 1398

طراحی

طول و عرض
161.3x77 میلی‌متر
ضخامت
8.7 میلی‌متر
وزن
172 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.26 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
269~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3500 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم