برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل اینفینیکس مدل Note 7 Lite دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Infinix Note 7 Lite Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Infinix Note 7 Lite Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 48 - 2 - 2  مگاپیکسل + QVGA
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
10.0
4G
5000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی اینفینیکس نوت ۷ لایت

اینفینیکس، شرکتی فعال در زمینه گوشی های هوشمند میان‌رده‌ای است که به دلیل حضور نداشتن در بازار گوشی های پرچم‌دار، سهمی در میان اخبار گوشی های هوشمند ندارد. این شرکت، توانسته توجه بسیاری از بازارها، مثل بازار نیجریه را به خود جلب کند و این توجه را مدیون قیمت‌های کمی است که برای محصولات میان‌رده‌ای خود درنظر می‌گیرد. این شرکت هشت ساله، برخلاف بسیاری از شرکت‌های مشهور و بزرگ مثل موتورولا و نوکیا، توانسته به رابط کاربری خود دست یابد که نشان از راه و رسم چینی آن دارد و موفقیت خوبی به شمار می‌رود.

اینفینیکس، چند نام مشخص برای گوشی های خود درنظر می‌گیرد که از میان آن‌ها می‌شود به پیشوند نوت اشاره داشت. معمولا، گوشی‌ های نوت شرکت اینفینیکس با نمایشگرهای بزرگی می‌آیند، اما نوت ۷ لایت، با نمایشگری استاندارد آمده که قطر ۶.۶ اینچی دارد. نوت ۷ لایت، گوشی‌ای با تراشه مناسب، نمایشگری استاندارد، دوربین اصلی چهارگانه و قیمتی فوق‌العاده کم است که در ادامه، آن را به طور دقیق، بررسی خواهیم کرد.

مقدمه‌ای بر تشریح اینفینیکس نوت ۷ لایت

نوت ۷ لایت در نگاه اول، ما را مجذوب قیمت کم خود می‌کند و در حین بررسی این گوشی هم شما باید به قیمت کم آن، توجه داشته باشید. شرکت اینفینیکس در زمینه طراحی گوشی های هوشمند خود، خیلی جسور است، اما برای اینفینیکس نوت ۷ لایت به سراغ طراحی‌ای عادی رفته که بازار گوشی های هوشمند، خیلی به آن علاقه نشان می‌دهد و شرکت‌های دیگر نیز به طور گسترده از آن استفاده کرده‌اند.

تراشه‌ای که برای نوت ۷ لایت انتخاب شده از شرکت مدیاتک آمده؛ این تراشه هشت‌هسته‌ای، محصول لیتوگرافی ۱۲ نانومتری است و مدیاتک می‌گوید که فناوری‌های متعددی را برای آن درنظر گرفته. تراشه مورد بحث، توانایی پردازشی مناسبی دارد و برخی از کاربران نوت ۷ لایت از توان پردازشی آن، تعریف هم کرده‌اند. این تراشه از فناوری نسل پنجم، پشتیبانی نمی‌کند و با پشتیبانی از فناوری LTE یا همان فور جی معرفی شده.

از نظر نمایشگر، اینفینیکس نوت ۷ لایت، عملکردی مانند تمامی هم‌رده‌های خود دارد. پنل نمایشی این گوشی از نوع IPS‌ است که خوب برای این گوشی، طبیعی به‌نظر می‌رسد. نمایشگر، وضوح HD را ارائه می‌دهد و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی دارد که به عنوان نرخ استاندارد، بر روی نمایشگرها اعمال می‌شود. نمایشگر نوت ۷ لایت برخلاف دیگر محصولات اینفینیکس، چندان بزرگ نیست.

از نظر باتری، نوت ۷ لایت، رضایت‌بخش است؛ زیرا به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیم-پلیمری مجهز شده، ولی متاسفانه از فناوری شارژ سریع، سودی نبرده. دوربین اصلی، چهار سنسور را شامل می‌شود، که البته، بحث آن، کمی طولانی است و در بخش خود دوربین، بیش‌تر به آن می‌پردازیم. دوربین سلفی هم از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی عریض تشکیل شده.

طراحی و کیفیت ساخت اینفینیکس نوت ۷ لایت

اینفینیکس برای نوت ۷ لایت برخلاف بسیاری از گوشی های خود، به سراغ طراحی ساده‌ای رفته که در گوشی های شرکت اوپو، سامسونگ و موتورولا دیده می‌شود. این طراحی، کاملا میان‌رده‌ای است و متریال ساخت آن هم بر همین موضوع دلالت می‌کنند. از نظر طراحی، می‌شود اینفینیکس نوت ۷ لایت را کاملا میان‌رده‌ای دانست. حسگر اثر انگشت این گوشی از نوع ادغامی است؛ یعنی با حسگر اثر انگشت ترکیب شده و بر روی فریم قرار گرفته.

اینفینیکس برخلاف بسیاری از شرکت‌ها که برخی از آن‌ها، خیلی هم مشهور هستند، در پنل جلویی محصولات خود، طراحی متوازنی را در زمینه حواشی به کار می‌گیرد که البته چندان در نوت ۷ لایت محسوس نیست؛ زیرا حواشی قسمت پایینی نمایشگر این گوشی، اندکی ضخیم‌تر از باقی نواحی به‌نظر می‌رسند، البته نه خیلی ضخیم. در گوشه بالایی نمایشگر، دوربین سلفی با طراحی مناسب و پیشرو حفره آمده که در بازه قیمتی نوت ۷ لایت، نسبتا کم‌یاب است.

پنل پشتی، کمی صیقلی و براق است، اما به‌نظر نمی‌رسد که به راحتی بتواند، اثر انگشت کاربر خود را جذب کند. پنل پشتی در تمامی رنگ‌ها، جز رنگ مشکی، طراحی ساده‌ای دارد و در رنگ مشکی هم مزین به نواری است که شامل خطوطی موازی می‌شود. در گوشه بالایی پنل پشتی این گوشی، قاب مستطیلی شکل دوربین اصلی آمده که مانند محصولات موتورولا، چهار سنسور آن، همگی در سمت چپ قاب بر روی یک خط عمودی، لحاظ شده‌اند. قاب دوربین، اندکی باریک است.

فریم، شخامت نسبتا زیادی دارد و در پایین آن، اسپیکر، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه شارژ میکرو یواس‌بی دیده می‌شود. در سمت راست فریم هم، کنترلرهای صدا و دکمه پاور مشهود هستند؛ کنترلرهای صدا این گوشی، اندکی نازک به‌نظر می‌رسند. «Infinix Note 7 Lite» با ابعاد ۱۶۵.۴ در ۷۶.۸ در ۸.۸ میلی‌متر، وزن ۱۸۵ گرم و رنگ‌های سبز، بنفش و مشکی عرضه می‌شود.

نمایشگر اینفینیکس نوت ۷ لایت

از آن‌جایی که اینفینیکس نوت ۷ لایت، گوشی‌ای اقتصادی به شمار می‌رود، با یک پنل نمایشی IPS همراه شده که آن را بر روی بسیاری از محصولات اقتصادی دیگر نیز می‌بینیم و با وجود تکرار زیاد در بازار گوشی های میان‌رده‌ای، کیفیت مطلوبی دارد و نمایشگر خوبی است. نمایشگر نوت ۷ لایت، با وضوح HD بر روی پنل جلویی این گوشی حاضر شده که به عنوان مقدار بالایی شناخته نمی‌شود، ولی در حالت کلی، خوب است.

نمایشگر، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی را ارائه می‌دهد که آن را به عنوان نرخ استاندارد می‌شناسیم و مقدار خوبی برای امور عادی است. رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی نمایشگر هم مقدار عادی‌ای به شمار می‌رود که در کنار قطر ۶.۶ اینچی می‌آید و سبب تراکم پیکسلی ۲۶۶ پیکسل بر هر اینچ می‌شود. نمایشگر مورد بحث با مساحت ‍۱۰۵.۲ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۲.۸ درصد از فضای پنل جلویی «Infinix Note 7 Lite» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار اینفینیکس نوت ۷ لایت

«Infinix Note 7 Lite» با رابط کاربری XOS 6.0 بر پایه اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. این رابط کاربری از شرکت نسبتا نوپای اینفینیکس، ظاهر خوبی دارد و خیلی شبیه به رابط کاربری می‌یو‌آی شیائومی است، منتها، ظاهر تقریبا قدیمی منوی رابط کاربری می‌یوآی را ندارد و صفحه منوی آن، شکیل‌تر و مدرن‌تر به‌نظر می‌رسد.

طبق انتظارات، نوت ۷ لایت، با تراشه‌ای از شرکت مدیاتک معرفی شده که در سامسونگ گلکیس آ ۱۰ اس نیز موجود است. شرکت مدیاتک می‌گوید تراشه ۱۲ نانومتری آن، توانایی پردازشی خوبی دارد و گفته شده که این تراشه می‌تواند با بازی‌هایی مثل پابجی سرکند. تراشه که با نام  Helio P22 شناخته می‌شوند، اجازه دسترسی هر دو سیم‌کارت نوت ۷ لایت را به فناوری LTE‌ می‌دهد.

تراشه هشت‌هسته‌ای  Helio P22 متشکل از رشته‌های متفاوت نیست و در عوض از یک رشته هشت‌هسته‌ای، تشکیل شده از هشت هسته Cortex-A53 با نهایت فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز سود می‌برد و با تراشه گرافیکی PowerVR GE8320 همراهی می‌شود که به گفته مدیاتک، سرعت ۶۵۰ مگاهرتزی دارد. «Infinix Note 7 Lite» در یک نسخه رم ۴ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس است.

دوربین اینفینیکس نوت ۷ لایت

اینفینیکس نوت ۷ لایت، دوربینی چهارگانه دارد که یک سنسور آن، به کار نمی‌آید و در اصل، دوربین ما، سه‌گانه است. سنسور اصلی این دوربین، حسگر ۴۸ مگاپیکسلی عریض بوده، در حالی که مدیاتک گفته، تراشه آن از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. به هر حال، این حسگر با استفاده از حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق در زمینه عکس‌برداری پرتره موفق خواهد بود و به نقل از خود شرکت اینفینیکس، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو آن هم در عکس‌برداری، جز‌ئیات زیادی را ثبت می‌کند. دوربین اصلی «Infinix Note 7 Lite» متشکل از چهار سنسور زیر است:

  • سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • سنسور QVGA

دوربین اصلی از یک فلش ال‌ای‌دی چهارگانه نیز استفاده می‌کند. شرکت مدیاتک برای عکس‌برداری در محیط‌های کم‌نور، تراشه خود را آماده کرده. دوربین سلفی که از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی عریض تشکیل شده، گزینه فوق‌العاده‌ای برای عکس‌برداری سلفی نیست، اما کیفیت قابل قبولی دارد. هر دو دوربین سلفی و اصلی «Infinix Note 7 Lite» با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کنند.

باتری اینفینیکس نوت ۷ لایت

نوت ۷ لایت، در زمینه باتری، بسیار چشم‌گیر است؛ زیرا به یک باتری لیتیم-پلیمری با ظرفیت قابل توجه ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده، ولی متاسفانه از فناوری شارژ سریع، استفاده نمی‌کند.

مشاوره در خرید اینفینیکس نوت ۷ لایت

نوت ۷ لایت، گوشی‌ای اقتصادی با طراحی زیبا است؛ این گوشی، تراشه‌ای خوب دارد که در کنار نمایشگری استاندارد و دوربین چهارگانه، خودنمایی می‌کند، تمامی این موارد به همراه باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بر روی این گوشی، لحاظ شده‌اند و شما می‌توانید آن را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
July 2020
تاریخ شمسی
تیر 1399
طول و عرض
165.4x76.8 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
185 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Helio G70
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
266~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 38, 40, 41
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
QVGA
فلش
Quad-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
کاور گوشی چرا پیدا نمیشه ن گلس داره ن کاور

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Note 7 Lite دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل اینفینیکس مدل Note 7 Lite دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
July 2020
تاریخ شمسی
تیر 1399

طراحی

طول و عرض
165.4x76.8 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
185 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Helio G70
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
266~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100<br /> HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 38, 40, 41<br /> 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
QVGA
فلش
Quad-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم