برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul Mix تک سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت

Hyundai SeoulMix 32GB RAM 3GB Mobile Phone

Hyundai Seoul Mix 32GB RAM 3GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 7.0 
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 3 گیگابایت
  • دوربین دوگانه  : 13 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری :  لیتیوم یون 2550 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
3 گیگابایت
32 گیگابایت
7.0 Android
4G
توضیحات

معرفی گوشی هیوندا سئول میکس

هیوندا یک شرکت تولید خودرو بود که چندین سال پیش تصمیم گرفت که وارد بازار گوشی­ های هوشمند شود و به تولید این وسیله­ ی محبوب بپردازد و با اینکار بازار خود را بیش از پیش گسترش دهد. بازار تولید گوشی های هوشمند در سال­ های اخیر به شدت به یک بازار رقابتی تبدیل شده است که پیشرفت آن غیر قابل انکار است. تنوع مدل­ ها و برندهای مختلف سیل گسترده ­ای از گزینه ­ها را در برابر هر کاربر با بودجه ­های مختلف قرار می­ دهد به طوری که گاهی او را گیج می­ کند. حال به انتخاب یک گوشی برای خریدن فکر کنید، احتمالا پیش از هر چیز به فکر خرید برند­های بیشتر شناخته شده­ ای مانند سامسونگ، اپل، هوآوی  و این اواخر نیز شیائومی خواهید افتاد.

اما اگر شما بودجه­ی محدودی دارید و چندان هم فرد برند گرایی نیستید احتمالا ایده­ ی خرید یک گوشی از برندی جدید که سعی دارد کم کم جای خود را در این بازار پیدا کند به نظرتان آنقدرها هم بد نمی ­آید. یکی از این گوشی­ ها گوشی هیوندا سئول میکس است. هیوندا گوشی­ های خود را با ویژگی­ هایی روانه­ ی بازار می­ کند که بی شک نسبت به قیمتشان ارزش خرید بسیاری دارند و به همین دلیل هم توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. در این مقاله که توسط فروشگاه دیجی دو تهیه شده است قصد معرفی این گوشی اقتصادی از برند هیوندا را داریم. با ما همراه باشید.

هیوندای سئول میکس

گوشی هوشمند هیوندا سئول میکس برای اولین بار در ماه نوامبر 2018 از شرکت نام آشنای هیوندا که همانطور که گفتیم یک شرکت تولید خودرو است به بازار عرضه شد. حال کاربران می­ توانند با مراجعه به بازار گوشی­ های هوشمند آن را تهیه کنند. هیوندا سئول میکس مانند بسیاری دیگر از گوشی­ های هوشمند از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می ­کند. سرعت اینترنت نیز همان مقدار آشنای 4G است.

این مدل گوشی هیوندا مجهز به یک حافظه ­ی رم به اندازه ی سه گیگابایت است. یکی از ویژگی­ هایی که احتمالا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است استفاده از دو لنز مجزا در قاب پشتی گوشی به همراه حسگر اثر انگشت است که در این سطح قیمت واقعا امتیاز ویژه­ای محسوب می ­شود و این گوشی را از رقبای خود در بازار تا حدی متمایز می­ کند. برای اشنایی بیشتر با این گوشی هوشمند که به اندروید 7 نوقا مجهز است با ما همراه باشید.

معیارهای خرید گوشی هیوندا سئول میکس

دو دوربین در یک قاب!

در ساخت گوشی هیوندا سئول میکس از دو دوربین در قاب پشتی گوشی استفاده شده است که در این سطح قیمت می ­تواند مزیتی باشد که نظر مثبت خریداران را به سوی گوشی جلب می ­کند. دوربین اصلی به یک لنز 13 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین دوم نیز در کنار دوربین اصلی از یک لنز 3 مگاپیکسلی پشتیبانی می­ کند تا عملکرد دوربین اصلی را بیش از پیش بهبود ببخشد. همچنین مجهز بودن دوربین اصلی به فلش ال ای دی از دیگر ویژگی­ های هیوندا سئول میکس است. برای بخش محبوب دوربین سلفی نیز از یک دوربین با سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. هر دو لنز عملکرد خوبی را از خود نشان داده اند.

طراحی هیوندای سئول میکس

طراحی فراتر از انتظارات شما

شاید یکی اولین و بزرگترین مزیت­ های گوشی­ های برند هیوندا در کنار به صرفه بودن گوشی نسبت به قیمتش این باشد که اکثر گوشی­ های هوشمندی که توسط این برند طراحی شده ­اند از یک طراحی خوب برخوردارند. این طراحی خوب شامل کیفیت بالای ساخت این گوشی ­ها می شود و گوشی هیوندا سئول میکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی یک گوشی میان رده است.

این روزها گوشی­ های میان رده به خصوص در این سطح قیمت از ترکیبی فراتر از پلاستیک ساخته نشده اند. خبر خوب در مورد هیوندا سئول میکس این است که بدنه­ ی این گوشی از فلز ساخته شده است. نگه داشتن گوشی حس خوبی از استحکام و قدرت را به کاربر خود القا می­ کند و در مقایسه با رقبای خودش بی شک مزیتی پررنگ است.

هیوندا بر روی طراحی و دیزاین این گوشی دقت زیادی به خرج داده است تا هیوندا سئول میکس از دیگر گوشی­ های مدرن امروزی عقب نماند. از طرفی این گوشی بسیار خوش دست است و نگه داشتن گوشی برای مدت طولانی کاربران را خسته نخواهد کرد. ابعاد گوشی به اندازه ی 8.0 × 73 × 142 میلی‌متر است و 249 گرم وزن دارد.

حاشیه ­ها در لبه­ های گوشی بسیار کم است اما در بالا و پایین گوشی حاشیه­ ها کمی بیشتر است. در قاب پشتی گوشی دو لنز دوربین در زیر فلش ال ای دی در یک قاب کوچک با گوشه­ های خمیده جا گرفته اند  و درست کمی پایین­تر از آن هم حسگر اثر انگشت گوشی قرار گرفته است. در نهایت در پایین قاب پشتی گوشی نیز نام برند هیوندا به چشم می­ خورد. در پایین گوشی درگاه شارژ گوشی و بلند گوشی قرار دارد. جک سه و نیم میلی متر نیز در لبه­ ی بالایی گوشی قرار دارد. در سمت چپ گوشی کلید های ولوم صدا و همینطور کلید پاور قرار دارد. گوشی در کل یک گوشی با ظاهر شیک و جذاب است.

هیوندای سئول میکس

پردازنده­ای که از پس کارهای شما بر خواهد آمد

در ساخت گوشی هیوندا سئول میکس از یک پردازنده ­ی مرکزی 4 هسته ای استفاده شده است که با تراشه ­ی MediaTek MTK6737 قدرتمند تر شده است. همچنین لازم به ذکر است که این پردازنده یک پردازنده ی 64 بیتی است که در واقع در این سطح قیمت نمونه ­ای با این مشخصات به راحتی نخواهید یافت. فرکانس این پردازنده ­ی مرکزی به اندازه ی 1.4 هرتز است. همچنین از پردازنده ­ی گرافیکی مدل Mali T720 نیز در این مدل استفاده شده است. برای گوشی یک رم 3 گیگابایتی در کنار حافظه­ ی ذخیره سازی 32 گیگابایتی گوشی در نظر گرفته شده است. در یک نگاه کلی این سخت افزار به خوبی از پس انجام کا­ها و فعالیت ­های روزمره بر خواهد آمد و حتی می­ توان برخی از بازی­ های سنگین را نیز با آن اجرا کرد.

در نتیجه کاربران از این نظر با مشکلی رو به رو نخواهند شد. حافظه ­ی ذخیره سازی 32 گیگابایتی گوشی در این سطح مقدار بسیار مناسبی است و فضای مناسبی را برای ذخیره سازی فایل­ های مختلف و همچنین دانلود­های پرحجم فراهم کرده است. همچنین در کنار این حافظه ­ی 32 گیگابایتی امکان استفاده از حافظه ­ی جانبی میکرو اس دی تا سقف 64 گیگابایت نیز فراهم شده است تا کاربران از این نظر مشکلی نداشته باشند.

هیوندای سئول میکس

صفحه نمایشی برای به تصویر کشیدن رنگ ­ها

در ساخت گوشی هیوندا سئول MIX از یک صفحه نمایش لمسی رنگی 5.0 تا 5.5 اینجی با فناوری LCD  IPS استفاده شده است. این صفحه نمایش اچ دی دارای رزولوشن به اندازه ­ی 720 × 1280 پیکسل  است و از نمایش 16 میلیون رنگ پشتیبانی می ­کند. صفحه نمایش به طور کلی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. این صفحه نمایش همچنین به یک گلس محافظ نیز مجهز شده است اما هنوز اطلاعاتی در مورد نسخه­  ی این گلس محافظ در دسترس نیست. از جنبه ­ی نرم افزاری هیوندا سئول میکس به اندورید 7 نوقا مجهز شده است. از برخی ویژگی ­های نرم افزاری این گوشی می توان به MMS،ایمیل، مرورگر HTML5 , قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس و قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF اشاره کرد. این مدل از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

چرا گوشی هیوندا سئول میکس را بخریم؟

هیوندا در گوشی­ های که روانه ی بازار می­کند همواره یک معیار اصلی را دنبال کرده است و آن هم این است که یک گوشی اقتصادی با امکاناتی فراتر از قیمتش در برخی بخش ­ها به کاربران خود ارائه دهد. این برند قصد دارد که ثابت کند با هزینه­ های کم هم میتوان یک گوشی مناسب تولید و یا خریداری کرد و به نظر در انتقال این پیام به خوبی عمل کرده است.

قبل از هر چیز ظاهر مدرن و مستحکم هیوندا سئول میکس احتمالا اولین چیزی است که هنگام در دست گرفتن این گوشی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. بدنه­ ی فلزی گوشی با دو دوربین در قاب پشتی حس خوبی از استحکام و به روز بودن را به کاربر خود القا می­ کند. مجهز بودن گوشی همراه به سنسور تشخیص اثر انگشت یکی دیگر از ویژگی­ های مثبت این گوشی هوشمند است.

طراحی هیوندای سئول میکس

این سنسور در تشخیص اثر انگشت سرعت مناسبی دارد. دوربین دو گانه برای خریدارانی در این سطح قیمت راضی کننده است. صفحه نمایش 5.5 اینجی کیفیت مناسبی دارد و 16 میلیون رنگ را به تصویر می­ کشد. هیوندا سئول میکس یک گوشی تک سیم کارته محسوب می ­شود. برای این مدل یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 2550 میلی آمپر بر ساعت در نظر گرفته شده است این باتری به خوبی می­ تواند تا یک روز پاسخگوی کاربران باشد. گوشی از شبکه اینترنت 4G  پشتیبانی می­کند. از دیگر ویژگی­ های این گوشی هوشمند می توان به وای فای، وای فای دایرکت برای به اشتراک گذاری فایل­ ها و جک سه و نیم میلی متری هندزفری اشاره کرد. قیمت گوشی هیوندا سئول میکس به نسبت مزایایی که داری از این جنبه ها بسیار اقتصادی به نظر می­ رسد.

نظرات خریداران پس از خرید گوشی هیوندا سئول MIX

خریداران این گوشی با توجه به بودجه ­ای که داشتند از این مدل رضایت بالایی داشته ­اند. کار کردن با گوشی برای طولانی مدت خسته کننده نبوده و ظاهر گوشی حس یک گوشی گران قیمت تر را القا می­کند. دوربین دوگانه نیز یکی دیگر از مواردی است که رضایت کاربران را در بر داشته است. حافظه ی ذخیره سازی برای بسیاری از کاربران کافی بوده و آن­ ها اظهار داشته ­اند که کار کردن به اپلیکیشن­های مختلف با این گوشی یک تجربه­ ی روان بوده است. هر چند نبود قابلیت شارژ سریع با فست شارژ باعث نارضایتی برخی کاربران شده است.

 

 

                       

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

طول و عرض
73 × 142 میلی‌متر
ضخامت
8.0 میلی‌متر
وزن
249 گرم
ساختار بدنه
فلزی
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Mediatek 6737
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.4 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali T720
حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
64 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
اندازه صفحه نمایش
5.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720 × 1280 پیکسل
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
دارد
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE HSPA - LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
درگاه اتصال کابلی
microUSB v2.0
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
دارد
مشخصات دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
7.0 Android
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
منوی فارسی
ندارد
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul Mix تک سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت
گوشی موبایل هیوندای مدل Seoul Mix دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

طول و عرض
73 × 142 میلی‌متر
ضخامت
8.0 میلی‌متر
وزن
249 گرم
ساختار بدنه
فلزی
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek 6737
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته ای
نوع پردازنده
64 بیت
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.4 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
Mali T720

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
64 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
اندازه صفحه نمایش
5.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720 × 1280 پیکسل
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE HSPA - LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
درگاه اتصال کابلی
microUSB v2.0

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
فلش
LED
دوربین سلفی
مشخصات دوربین سلفی
8 مگاپیکسل

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
7.0 Android
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم