برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تبلت هوآوی مدل MatePad Pro 12.6 LTE (2021) ظرفیت 8/128 گیگابایت

HuaweiMatePadPro 12.6 LTE (2021) 128GB RAM 8GB Tablet

 Huawei MatePad Pro 12.6 LTE (2021) 128GB RAM 8GB Tablet 

  • سیستم عامل : HarmonyOS 2.0
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه  : 13 - 8 مگاپیکسل + TOF 3D
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 10,050 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
5G
10,050 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Huawei MatePad Pro 12.6 (2021)

سال ۲۰۲۱، تا به این‌جای کار که بسیار طوفانی بوده. این سال، با معرفی آیپدهای جذاب اپل به همراه تراشه M1، اس ۷ های سامسونگ و میت پدهای جدید هوآوی، آن هم با سیستم عامل هارمونی او اس، در زمینه تبلت ها، بسیار خوب بوده. اگر بخواهیم، بحث را درمورد میت پدهای جدید هوآوی، کمی بیش‌تر باز کنیم، باید بگوییم که این محصولات، علاوه بر طراحی بی‌نظیر جالبی که دارند، از نظر کیفی هم رضایت‌بخش هستند.

کم‌اهمیت‌ترین میت پد جدید هوآوی را می‌شود میت پد ۱۱ دانست و مهم‌ترین میت پد هم که میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی است. تبلت مهم هوآوی، اول از همه، ما را به سیستم عامل خود جذب می‌کند و سپس هم چشم ما را به سمت سخت‌افزار قدرتمند خود می‌چرخاند که می‌شود آن را تاحدودی، محصول خود هوآوی دانست. در زمینه دوربین هم، هوآوی برای میت پد ۱۲.۶ اینچی، کم نگذاشته و آن را با دوربین اصلی سه‌گانه‌ای همراه کرده که در ترکیب آن، سنسور زمان پرواز دیده می‌شود. در ادامه، بیش‌تر به بررسی میت پد جدید هوآوی می‌پردازیم.

مقدمه‌ای بر تشریح Huawei MatePad Pro 12.6 (2021)

میت پد ۱۲.۶ اینچی، همان‌طور که گفتیم با سیستم عامل هارمونی او اس آمده. این سیستم عامل بر روی ابتدایی‌ترین سخت‌افزار ممکن نیز قابل اجرا است و سیستم عامل سبک و سریعی به‌شمار می‌رود. هارمونی او اس بر روی لپ تاپ ها و کامپیوترها نیز قابل نصب است و شما می‌توانید با داشتن هارمونی او اس بر روی دستگاه‌های هوشمند خود، تمامی این دستگاه‌ها را به یکدیگر متصل کنید و در نهایت هم از یک دستگاه، مثل گوشی یا همین تبلت، به عنوان دستگاه اصلی بهره ببرید.

این تبلت با تراشه پرچم‌دار هوآوی معرفی شده که با نام کیرین ۹۰۰۰ شناخته می‌شود. البته سخت‌افزار مورد بحث، دارای دو نسخه وای‌فای و فایو جی است که متعاقبا، نسخه وای‌فای، قیمت کم‌تری دارد. این سخت‌افزار را می‌شود در زمینه پردازشی، بسیار توانا دانست و کاربر می‌تواند با استفاده از تراشه یاد شده، سنگین‌ترین داده‌ها را نیز پردازش کند.

در زمینه نمایشگر، کمی ایراد به میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی وارد می‌شود، که از جمله آن‌ها می‌توان به نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی اشاره کرد؛ در کل، هوآوی درمورد نمایشگرهای میت پدهای جدید، تصمیم‌های مناسبی را اتخاذ نکرده. دوربین اصلی از سه سنسور تشکیل شده و دوربین سلفی هم دارای یک حسگر ۸ مگاپیکسلی است.

Huawei MatePad Pro 12.6 (2021)

طراحی و کیفیت ساخت تبلت هوآوی میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی ۲۰۲۱

با این‌که طراحی تبلت ها، کلا قابل تغییر نیست و نمی‌شود خلاقیت زیادی بر روی طراحی یک تبلت به خرج داد، اما می‌بینیم که هوآوی در زمینه طراحی این تبلت، مرزهای نبوغ را جابه‌جا کرده. اول از همه، هوآوی سعی داشته تا با تغییر در قاب دوربین و شبیه کردن آن به اعضای خانواده پی ۴۰، طراحی را کمی بهبود ببخشد. سپس هوآوی، تغییری در محل نگهداری قلم استایلوس داده و در زمینه کیبود مغناطیسی هم که شاهکار کرده. این تبلت با حسگر اثر انگشت همراه نیست و شما برای تامین امنیت باید به سراغ پترن و پسورد بروید، زیرا به ردیاب چهره این تبلت هم نمی‌شود اعتماد کرد.

پنل جلویی میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی، طراحی خوبی دارد؛ حواشی بسیار باریکی در اطراف نمایشگر اولد آن دیده می‌شوند که در تمامی نواحی به یک اندازه هستند. اگر میت پد جدید هوآوی را افقی درنظر بگیریم، در بالای آن و بر روی حواشی، متوجه دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی می‌شویم که انگار، استتار کرده.

پنل پشتی، مانند دیگر میت پدهای جدید، مات به‌نظر می‌آید، اما تبهر خاصی در جذب اثر انگشت کاربر خود دارد. در وسط این پنل، نام شرکت هوآوی با فونتی براق ذکر شده. در گوشه بالایی پنل پشتی، قاب مستطیلی شکل دوربین اصلی دیده می‌شود که ما را به یاد بسیاری از محصولات هوآوی، اوپو و موتورولا می‌اندازد.

اگر در جایی که قاب دوربین قرار دارد، فریم را دنبال کنید، به قسمت آهنربایی‌ای می‌رسید که می‌توانید قلم استایلوس یا قلم لمسی را به آن بچسبانید. «Huawei MatePad Pro 12.6 (2021)» با ابعاد ۲۸۶.۵ در ۱۸۴.۷ در ۶.۷ میلی‌متر، وزن ۶۰۹ گرم و رنگ‌های خاکستری، سبز و نقره‌ای عرضه می‌شود.

Huawei MatePad Pro 12.6 (2021)

نمایشگر تبلت هوآوی میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی ۲۰۲۱

تبلت ۱۲.۶ اینچی هوآوی با یک نمایشگر اولد آمده که در میت پدهای جدید دیگر، موجود نیست و از این نظر، نسبت به آن‌ها، ارجحیت دارد. این نمایشگرها می‌توانند برای گوشی یا تبلت همراه خود، حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای را بیاورند، اما می‌بینیم که خبری از این حسگر در میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی نیست که کمی باعث تعجب شده.

این نمایشگر باوجود این‌که از نظر پنل نمایشی، بسیار خوب است، اما نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی آن، چندان جای تعریف ندارد. رزولوشن نمایشگر هم مقدار ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بوده که در کنار قطر ۱۲.۶ اینچی، تراکم پیکسلی ۲۴۰ پیکسل بر هر اینچ را سبب می‌شود. ۸۶ درصد از فضای پنل جلویی «Huawei MatePad Pro 12.6 (2021)» در اختیار نمایشگر ۴۶۰.۳ سانتی‌متر مربعی آن است.

سخت‌افزار و نرم‌افزار تبلت هوآوی میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی ۲۰۲۱

«Huawei MatePad Pro 12.6 (2021)» با سیستم عامل HarmonyOS 2.0 عرضه می‌شود. شما با داشتن سیستم عامل هارمونی او اس بر روی تمامی دستگاه‌های هوشمند خود، یک اکوسیستم بی‌نظیر خواهید داشت. فضای هارمونی او اس، بسیار شبیه به EMUI است و حتی به فضای کاربری محصولات اپل هم شباهت دارد و این شباهت را شما تقریبا در تمامی زمینه‌ها می‌بینید.

میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی، با سخت‌افزاری فوق‌العاده قدرتمند در دو نسخه وای‌فای و فایو جی عرضه می‌شود که نسخه وای‌فای آن، دارای قیمت کم‌تری است. چیپ این گوشی در نسخه وای‌فای، Kirin 9000E 5G و در نسخه فایو جی Kirin 9000 5G بوده که تفاوت چندانی هم با یکدیگر ندارند و هر دو تراشه‌های قدرتمند پنج‌ نانومتری‌ای هستند که از یک ترکیب هسته‌ای، تشکیل شده‌اند.

هر دو تراشه هشت‌هسته‌ای Kirin 9000 5G و Kirin 9000E 5G متشکل از یک هسته Cortex-A77 با اورکلاک چشم‌گیر ۳.۱۳ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A77 با نهایت فرکانس ۲.۵۴ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس۲.۰۵ گیگاهرتز هستند. بر روی چیپ نسخه وای‌فای، پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP22 حاضر شده و چیپ نسخه فایو جی هم پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP24 را حمل می‌کند، که تفاوت چشم‌گیری با هم ندارند و در زمینه امور سه‌بعدی هم عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده‌اند. «Huawei MatePad Pro 12.6 (2021)» در یک نسخه رم ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

Huawei MatePad Pro 12.6 (2021)

دوربین تبلت هوآوی میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی ۲۰۲۱

دوربین اصلی از سه سنسور تشکیل شده و سنسور اصلی آن، حسگر ۱۳ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 است که کیفیت بسیار خوبی دارد. در میان ترکیب دوربین اصلی، یک حسگر زمان پرواز هم دیده می‌شود که در حالت کلی بر روی عکس‌برداری پرتره، تاثیرات بسیار خوبی می‌گذارد، اما گفته نشده که در این ترکیب، حکم سنسور عمق سنج را دارد یا نه. عضو دیگر دوربین اصلی هم، حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 است. دوربین اصلی می‌تواند با کیفیت 4K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری کند، ولی دوربین سلفی که از یک حسگر ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده، فقط با کیفیت ۱۰۸۰ فیلم‌برداری می‌کند.

باتری تبلت هوآوی میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی ۲۰۲۱

میت پد ۱۲.۶ اینچی هوآوی در زمینه باتری، هیچ مشکلی ندارد؛ زیرا باتری لیتیم-پلیمری آن با ظرفیت بی‌نظیر ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شده. «Huawei MatePad Pro 12.6 (2021)» از فناوری‌های شارژ سریع ۴۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۲۷ واتی، شارژ معکوس ۵ واتی و شارژ معکوس بی‌سیم ۱۰ واتی، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید تبلت هوآوی میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی ۲۰۲۱

میت پد پرو ۱۲.۶ هوآوی، تبلتی مناسب برای اکثر کاربران است که با سخت‌افزاری قدرتمند، نمایشگری مناسب، دوربین اصلی سه‌گانه و باتری‌‌ای فوق حجیم معرفی شده. شما می‌توانید این تبلت را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
June 2021
تاریخ شمسی
تیر 1400
طول و عرض
286.5x184.7 میلی متر
ضخامت
6.7 میلی متر
وزن
609 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Kirin 9000 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.13 GHz Cortex-A77 & 3x2.54 GHz Cortex-A77 & 4x2.05 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G78 MP24
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
12.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2560x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
240~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
مشخصات شبکه 4G
LTE
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
TOF 3D
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
HarmonyOS
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
10,050 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ بی سیم 27 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps
سایر قابلیت‌ها
شارژ معکوس 5 واتی
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
تبلت هوآوی مدل MatePad Pro 12.6 LTE (2021) ظرفیت 8/128 گیگابایت
تبلت هوآوی مدل MatePad Pro 12.6 LTE (2021) ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
June 2021
تاریخ شمسی
تیر 1400

طراحی

طول و عرض
286.5x184.7 میلی متر
ضخامت
6.7 میلی متر
وزن
609 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 9000 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.13 GHz Cortex-A77 & 3x2.54 GHz Cortex-A77 & 4x2.05 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G78 MP24

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
12.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2560x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
240~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100<br />
مشخصات شبکه 4G
LTE<br />
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
SA/NSA<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
TOF 3D
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
HarmonyOS
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
شارژ معکوس 5 واتی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
10,050 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ بی سیم 27 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم