برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تبلت هوآوی مدل MatePad T10s ظرفیت 2/32 گیگابایت

 Huawei MatePad T10s 32GB RAM 2GB Tablet 

 Huawei MatePad T10s 32GB RAM 2GB Tablet 

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین  : 5 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5100 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
32 گیگابایت
Android 10
4G
توضیحات

نقد و بررسی Huawei MatePad T 10s

تبلت‌ها، که به سرعت به یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین دستگاه‌ها تبدیل شدند، تقریبا تمام امکانات و ویژگی‌‌های گوشی‌های هوشمند را دارا هستند. این دستگاه‌ها به دلیل صفحه نمایش بزرگ خود، محبوبیت زیادی دارند و برای تماشای فیلم و سریال یا گشت و گذار در فضای اینترنت، مناسب هستند. البته این تمام کاری نیست، که یک تبلت برای شما انجام می‌دهد، تولید محتوا، مرور اخبار، نقاشی و طراحی، از جمله اموری است، که می‌توان به کمک یک تبلت انجام داد. 

کم‌تر کسی وجود دارد، که برند هوآوی را نشناسد، این برند چینی، که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند اقتصادی و با کیفیت فعالیت دارد، در سال ۲۰۲۰ از تبلتی تحت عنوان Huawei MatePad T 10s رونمایی کرد. این تبلت در دو نسخه وای فای و 4G عرضه می‌شود. نسخه وای فای، قابلیت استفاده از سیم کارت ندارد و طبیعتا، با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد. از سال ۲۰۱۹، که آمریکا تصمیم گرفت، این برند چینی را در لیست تحریمات خود قرار دهد، جدیدترین محصولات هوآوی که شامل تبلت مورد بحث نیز می‌شود، از سرویس‌های شرکت گوگل پشتیبانی نمی‌کنند. 

Huawei MatePad T 10s

مقدمه‌ایی بر تشریح Huawei MatePad T 10s

Huawei MatePad T 10s، در دو نسخه عرضه می‌شود، یک نسخه وای فای، که تنها از طریق اتصال وای فای قابل استفاده است و نسخه دیگر، که از شبکه ارتباطی 4G بهره می‌برد و نسبت به نسخه وای فای، قیمت بالاتری دارد. از نظر طراحی، این مدل تبلت به Xiaomi Mi Pad 4،Huawei Enjoy Tablet 2، Lenovo Tab P11 Plus و Lenovo Tab M8 (3rd Gen) شباهت دارد. 

هوآوی در ساخت این تبلت، از نمایشگر IPS LCD استفاده کرده. این نوع نمایشگر، در اکثر تبلت‌ها مشاهده می‌شود، اما تبلت‌هایی نیز وجود دارند، که از نمایشگر اولد سود می‌برند. نمایشگر اولد، نمونه بهتری است و زاویه دید گسترده‌تری هم ارائه می‌دهد، با این حال، نمایشگر به کار رفته در این دستگاه نیز، مناسب و قابل قبول است. اندازه این صفحه نمایش، ۱۰.۱ اینچ ذکر شده، که برای تماشای فیلم و سریال یا شرکت در کلاس درس و کنفرانس مناسب است. 

هوآوی برای سخت افزار این تبلت مانند Huawei Enjoy Tablet 2، از تراشه Kirin 710A ساخت شرکت چینی SMIC کمک گرفته. این تراشه ۱۴ نانومتری، قدرت پردازشی متوسطی دارد و فرکانس اصلی آن ۲ گیگاهرتز است. در یک کلام می‌توان گفت، این تراشه برای گوشی‌ها یا تبلت‌های میان رده طراحی شده و برای امور پردازشی با قدرت و سرعت بالا، چندان رضایت بخش عمل نمی‌کند. 

اگر یک عکاس حرفه‌ایی هستید، باید بدانید که دوربین این تبلت، انتظارات شما را برآورده نمی‌کند و تنها برای رفع نیاز مناسب است. دوربین اصلی و یگانه این دستگاه، از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی، از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده. باتری به کار رفته در این تبلت، از نوع لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. 

Huawei MatePad T 10s

طراحی و کیفیت ساخت Huawei MatePad T 10s

همان طور که اشاره شد، این تبلت شبیه به Xiaomi Mi Pad 4،Huawei Enjoy Tablet 2،Lenovo Tab P11 Plus و Lenovo Tab M8 (3rd Gen) طراحی شده. این تبلت، به هیچ عنوان حس یک تبلت ارزان قیمت را به کاربران خود القا نمی‌کند و برای کسانی که به دنبال یک تبلت بزرگ و خوش دست هستند، یک انتخاب هوشمندانه است. این تبلت، از قلم استایلوس یا لمسی پشتیبانی می‌کند، اما مانند اکثر تبلت‌های موجود در بازار، فاقد حسگر اثر انگشت است. 

پنل جلویی طراحی خوبی دارد، اما حواشی آن قدری زیاد به نظر می‌رسد، که می‌توانست کم‌تر باشد، تا فضای بیشتری به نمایشگر اختصاص یابد. این حواشی، به طور یکسان در اطراف نمایشگر آمده و در جایی ضخیم‌تر دیده نمی‌شود. دوربین سلفی تبلت، در حالت افقی، روی حواشی بالایی و در قسمت مرکز مشهود است. 

در توصیف پنل پشتی می‌توان گفت، که کمی براق به نظر می‌رسد و انتظار می‌رود، اثر انگشت کاربر را به خود جذب کند. در قسمت مرکز پنل پشتی نام شرکت هوآوی را می‌بینیم و در قسمت بالا و سمت چپ پنل، دوربین اصلی به شکل دایره‌ایی، به چشم می‌خورد. 

فریم، ضخامت نسبتا کمی دارد و در اطراف آن، درگاه شارژ USB Type-C 2.0، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، درگاه کارت حافظه microSDXC ، درگاه Nano-SIM و اسپیکرهای استریو، قابل مشاهده است. Huawei MatePad T 10s، در دو رنگ آبی و طلایی، ابعاد ۲۴۰.۲ در ۱۵۹ در ۷.۹ میلی‌متر و وزن ۴۵۰ گرم عرضه می‌شود. ابعاد در نظر گرفته شده برای این دستگاه، کار کردن با آن را راحت‌‌تر کرده و وزن آن نیز، نسبت به سایر تبلت‌ها سبک‌تر است. 

نمایشگر Huawei MatePad T 10s

هوآوی برای این تبلت اقتصادی خود، به سراغ پنل نمایشی IPS LCD رفته، که برای یک تبلت میان رده منطقی و قابل قبول است. این نمایشگر، تصاویر را با کیفیت HD ارائه می‌دهد؛ در یک کلام می‌توان گفت، این نمایشگر شما را ناامید نمی‌کند و در مقایسه با نمایشگر TFT، مصرف انرژی پایین‌تری هم دارد. 

نمایشگر این تبلت، وضوح خوبی دارد و در تولید رنگ و روشنایی، مشکلی نخواهد داشت. صفحه نمایش بزرگ و ۱۰.۱ اینچی این دستگاه، انتظارات کاربرانی که به دنبال یک تبلت بزرگ هستند، به خوبی برآورده می‌کند. 

رزولوشن این نمایشگر ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل ذکر شده، که در کنار قطر ۱۰.۱ اینچی نمایشگر، سبب تراکم پیکسلی ۲۲۴ پی پی آی می‌شود، این رقم پایین به حساب می‌آید و نمی‌توان از آن وضوح خیلی بالایی انتظار داشت. مساحت نمایشگر ۲۹۵.۸ سانتی‌متر مربع است، که ۷۷.۴ درصد پنل جلویی را پوشانده و ۲۲.۶ درصد باقی مانده، در دست حواشی نسبتا ضخیم اطراف نمایشگر است. 

Huawei MatePad T 10s

سخت افزار و نرم افزار Huawei MatePad T 10s

Huawei MatePad T 10s، با رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ آمده. این رابط کاربری اختصاصی هوآوی، سرعت بالایی دارد و بسیار روان انجام می‌شود. EMUI 10.1 از لحاظ طراحی کلی، به چند نسل قبلی خود شبیه است، اما قدری بروزرسانی‌های جزئی نیز در آن دیده می‌شود. در این تبلت نیز، مانند سایر محصولات جدید هوآوی، خبری از سرویس‌های شرکت گوگل نیست.

این تبلت مانند Huawei Enjoy Tablet 2، با تراشه ۱۴ نانومتری Kirin 710A ساخت شرکت چینی SMIC همراهی می‌شود. تراشه مذکور، یک تراشه میان رده است، که برای کارهای سبک و نیمه سنگین طراحی شده. قدرت پردازشی این تراشه، از ۴ هسته Cortex-A73 با بیشینه فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با نهایت فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز تامین می‌شود. 

سخت افزار این تبلت شامل پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 نیز می‌شود، که نمی‌توان آن را یک پردازنده گرافیکی گیمینگ نامید، اما توان اجرای برنامه‌های گرافیکی و بازی‌های متوسط و نیمه سنگین را دارد. این تبلت، در سه نسخه با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم عرضه می‌شود. هم‌چنین، درگاه کارت حافظه microSDXC برای افزایش فضای ذخیره سازی نیز در نظر گرفته شده.

دوربین Huawei MatePad T 10s

معمولا از تبلت‌ها برای عکس برداری استفاده نمی‌شود، از این رو، برندهای تولید کننده تبلت، آن‌ها را به دوربین قدرتمند و قابلیت‌های ویژه‌ایی تجهیز نمی‌کنند. دوربین اصلی و یگانه این تبلت، از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تشکیل شده و دوربین سلفی نیز، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 دارد. دوربین اصلی با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری می‌کند. حالت HDR و عکس برداری Panorama از قابلیت‌های دوربین اصلی این دستگاه هستند. 

باتری Huawei MatePad T 10s

باتری به کار رفته در Huawei MatePad T 10s از نوع لیتیوم-پلیمری با حجم ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت است، که شارژدهی و نیروی دستگاه را، برای مدت زمان طولانی حفظ می‌کند. تبلت مورد بحث، با توان ۱۰ وات و از طریق درگاه USB Type-C 2.0 شارژ می‌شود. 

مشاوره در خرید Huawei MatePad T 10s

Huawei MatePad T 10s، یک تبلت میان رده با بدنه مقاوم و کیفیت ساخت بالا است، که به خوبی می‌تواند به نیازهای شما به عنوان یک کاربر عمومی پاسخ دهد. سخت افزار این تبلت، برای انجام امور ساده روزمره و اجرای برنامه‌‌های سبک و متوسط، قدرتمند عمل می‌کند. شما می‌توانید این تبلت را از فروشگاه اینترنتی دیجی دو خریداری کنید. 



ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
September 2020
تاریخ شمسی
شهریور 1399
طول و عرض
240.2x159 میلی متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
450 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4
حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
10.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1200x1920 پیکسل
تراکم پیکسلی
224~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 18, 19, 20, 26, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/2.2فوکوس اتوماتیک PDAF
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.4
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
باتری
5100 میلی آمپر بر ساعت
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
فیلم برداری
1080p@30fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
ظاهر جذابی داره و ببرای کارهای روززمره خوبه اما اینکه گوگل نداره خیلی بده چون ساخت اکانت دردسر داره.

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
تبلت هوآوی مدل MatePad T10s ظرفیت 2/32 گیگابایت
تبلت هوآوی مدل MatePad T10s ظرفیت 2/32 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
September 2020
تاریخ شمسی
شهریور 1399

طراحی

طول و عرض
240.2x159 میلی متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
450 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
10.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1200x1920 پیکسل
تراکم پیکسلی
224~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 18, 19, 20, 26, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/2.2فوکوس اتوماتیک PDAF
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.4
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
ضبط صدا

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
باتری
5100 میلی آمپر بر ساعت
نوع باتری
لیتیوم پلیمر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم