برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تبلت هوآوی مدل MatePad ظرفیت 4/64 گیگابایت

HuaweiMatePad 64GB RAM 4GB Tablet

 Huawei MatePad 64GB RAM 4GB Tablet 

  • سیستم عامل : اندروید 10.0
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین  : 8 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 7250 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 10.0
4G
توضیحات

معرفی تبلت هوآوی میت پد

اغلب کاربران برند هوآوی را از روی گوشی­ های هوشمندی که در رنج قیمت­ های مختلف تولید می­ کند می شناسند. از همین رو هوآوی یک برند محبوب در میان کاربران گوشی­ های هوشمند است. اما کمتر کاربری به دیگر تولیدات این برند شناخته شده توجه می­ کند. هوآوی علاوه بر تولید گوشی­ های هوشمند، در ساخت دیگر ابزارهای الکترونیکی مانند لپ تاپ و البته تبلت نیز دستی دارد. در واقع دیگر تولیدات برند هوآوی به اندازه­ی گوشی­ های هوشمندی که تولید می­ کند از کیفیت و ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. از تبلت هوآوی یعنی هواوی میت پد برای اولین بار در تاریخ 23 آپریل سال 2020 رونمایی شد و از همان ابتدا با ورود قدرتمند خود اثبات کرد که قرار است به یک رقیب جدی برای همرده­ های خود تبدیل شود. همرده ­هایی مانند تبلت های ساخته شده توسط سامسونگ که در مقایسه با تبلت­ های هوآوی در نزد کاربران شناخته شده ­تر هستند. کمپانی هوآوی واقعا در ساخت هواوی matepad  دقت و توجه زیادی را به خرج داده است. متاسفانه در هیاهوی رونمایی از مدل­ های جدید گوشی ­های هوشمند آنگونه که باید از این تبلت استقبال نشد. هوآوی میت پد از تاریخ 28 آپریل سال 2020 به بازار عرضه شده است تا کاربران مشتاق بتوانند آن را تهیه کنند. در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است قصد داریم به بررسی ارزش خرید و مشخصات فنی تبلت پرچم دار جدید هوآوی یعنی هواوی matepad   بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این مدل و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا هواوی میت پد برای شما انتخاب درستی است یا خیر با ما همراه باشید.

هواوی میت پد ویژگی­ های زیادی دارد که آن را به یک گزینه­ بسیار خوب در میان دیگر تبلت­ ها تبدیل می­ کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه تبلت در این مدل بسیار بالاست. به این معنی که حاشیه ­ها در هوآوی matepad  بسیار کمتر از رقیبان خود است در نتیجه فضای گسترده­ نمایشگر تنها چیزی خواهد بود که در جلوی تبلت به چشم کاربران خواهد آمد. محل قرار گیری دوربین سلفی بر اساس ترند جدیدی است که امسال در میان گوشی­ های هوشمند رواج پیدا کرده است. دوربین سلفی به صورت یک پانچ نقطه ­ای در گوشه ­ صفحه نمایش قرار گرفته است تا فضای بسیار کمی را اشغال کند. اگرچه هوآوی در ساخت هوآوی میت پد از تکنولوژی سوپر آمولد استفاده نکرده است، اما تکنولوژی به روز صفحه نمایش و درخشش آن است که باعث شده این نمایشگر جذاب عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. این تبلت به اندروید 10 و نسخه ی 10 رابط کاربری روان و پرسرعت EMUI مجهز شده است. در ساخت هوآوی میت پد از یک پردازنده­ی 7 نانو متری با 8 هسته­ قدرتمند استفاده شده است که عملکرد این تبلت را از رقیبانش متمایز می ­کند. هوآوی matepad   به یک دوربین سینگل مجهز است. با وجودی که در این مدل از دوربین­ های چند گانه خبری نیست، اما عملکرد این دوربین طی بررسی ­ها بسیار راضی کننده بوده است. در آخر، یکی از پررنگ ترین مزیت­ های هوآوی میت پد به باتری قدرتمند آن بر می گردد. لازم به ذکر است که این تبلت از تکنولوژی شارژ سریع هم در کنار این باتری قدرتمند بهره می­ برد.

notepad huawei

معیارهای خرید تبلت هواوی میت پد

ظاهر جذاب یک تبلت امروزی

برخی اعتقاد دارند که هواوی میت پد ظاهر خود را از روی آی پد الگو گرفته است. با این حال کمپانی هوآوی این احتمال را رد کرده است. به رسم گوشی­ های هوشمند امروزی، کمپانی هوآوی در ساخت تبلت هواوی میت پد از یک نمایشگر بدون حاشیه استفاده کرده است. یکی از مزایای این نمایشگر بدون حاشیه این است که نه تنها فضای بیشتر را در اختیار کاربران قرار داده است، بلکه از اضافه شدن حواشی غیر ضروی به تبلت جلوگیری کرده است. ابعاد هواوی میت پد 245.2 x 155 x 7.4 میلی متر است و وزن آن تنها 450 گرم است. با توجه به این دو مورد می ­توان اینطور نتیجه گرفت که این تبلت یک گزینه خوش دست است که سازندگانش در تلاش بوده اند جا به جایی تبلت برای کاربران را در آسان­ترین حالت ممکن میسر کنند. در جلوی تبلت هوآوی matepad  یک گلس محکم قرار گرفته است. همانطور که قبلا اشاره کردیم نمایشگر بیشترین حجم را در جلوی تبلت اشغال کرده است. در حقیقت حاشیه ­ها در این مدل در مقایسه با مدل­ های مشابه بسیار کمتر است. دوربین سلفی به صورت یک پانچ نقطه ­ای در گوشه­ صفحه نمایش قرار داده شده است تا کمترین میزان توجه را به سوی خود جلب کند. فریم تبلت و همچنین قاب پشتی آن هر دو از جنس آلیاژ آلومینیوم هستند که مقاومت تبلت را بسیار افزایش داده ­اند. در نتیجه تبلت حس خوبی از استحکام در عین جذابیت و زیبایی را به کاربران خود منتقل می ­کند. در گوشه­ قاب پشتی دوربین هوآوی matepad   قرار گرفته است و نام برند هوآوی در مرکز این قاب می­ درخشد. هوآوی میت پد در دو رنگ جذاب و کلاسیک سفید و خاکستری به بازار عرضه شده است.

صفحه نمایش زیبا

سازندگان برای هوآوی میت پد یک صفحه نمایش IPS LCD را در نظر گرفته­ اند. سایز این صفحه نمایش 10.4 اینج است و 81 درصد از نسبت صفحه نمایش به بدنه­ی تبلت را تشکیل می ­دهد. نسبت تصویر در هوآوی میت پد به اندازه­  5:3 است و این صفحه نمایش رزولوشنی به اندازه­ 1200 x 2000 پیکسل را دارد. تراکم پیکسلی در هواوی matepad به اندازه­ 224 پیکسل بر هر اینج است. این نمایشگر به طور کلی قادر است که فیلم ­ها و بازی­ های مختلف را با کیفیت بسیار خوبی به نمایش گذارد. به علت رزولوشن بالای نمایشگر هوآوی matepad تماشای فیلم با این تبلت لذتی دو چندان برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

سخت افزاری برای همراهی شما

سیستم عاملی که به طور پیش فرض برای هوآوی matepad  در نظر گرفته شده است، نسخه­ 10 اندروید و هم چنین نسخه­ 10 رابط کاربری محبوب EMUI است. متاسفانه چندی است که کمپانی هوآوی هدف تحریم ها قرار گرفته است، به همین دلیل در حال حاضر این تبلت از سرویس های گوگل پشتیبانی نمی­ کند. متاسفانه این خبر که در این مدل خبری از پشتیبانی گوگل نیست ممکن است که نارضایتی بسیاری از کاربران را به دنبال داشته باشد. هوآوی میت پد به یک تراشه­ 7 نانومتری به نام Kirin 810  مجهز شده است. این تراشه قبلا در مدل­ های بسیاری استفاده شده و توانسته رضایت کاربران را در سطح معقولی جلب کند. پردازنده مرکزی نیز از نوع اوکتا کور است و به هشت هسته مجهز شده است. این هسته­ ها شامل دو هسته  Cortex-A76 با سرعت 2.27 گیگاهرتز و 6 هسته  Cortex-A55 با سرعت 1.88 گیگاهرتز هستند.  پردازنده­ گرافیکی Mali-G52 MP6 نیز در کنار سخت افزارهای دیگر در هوآوی میت پد به کار رفته است. در خصوص رم و حافظه­ ذخیره سازی هم باید اشاره کرد که این تبلت در دو نسخه­ مختلف به بازار عرضه شده است. یکی از این نسخه­ ها با یک رم 4 گیگابایتی در کنار حافظه­ ذخیره سازی 64 گیگابایتی ساخته شده و دیگری با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه  ذخیره سازی 128 گیگابایتی به بازار عرضه شده است. بدیهی است که نسخه­ی دوم قدرتمند­تر از نسخه ی اول عمل می ­کند و البته از نظر قیمتی هم کمی گران­تر است. در تبلت هوآوی matepad   امکان اضافه کردن رم microSDXC برای ارتقای حافظه نیز وجود دارد.

notepad huawei

دوربینی که برای فیلم برداری ساخته شده است

هوآوی میت پد به یک دوربین سینگل مجهز شده است. این لنز تک گانه به یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز است. در کنار این دوربین از یک فلش ال ای دی نیز استفاده شده است. عکس برداری HDR و تصویر برداری به سبک پارانوما از دیگر ویژگی­های دوربین هوآوی میت پد است. یکی از ویژگی­های جذاب در مورد دوربین اصلی هوآوی matepad  قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. دوربین سلفی نیز مانند دوربین اصلی به یک لنز 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. یکی از ویژگی­های این دوربین ثبت تصاویر HDR است. دوربین سلفی نیز قادر به ثبت ویدئو با کیفیت 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه است.

لذت گوش دادن به موسیقی

هوآوی matepad  به بلند گو­هایی از نوع استریو مجهز شده است که صداها را با کیفیت بسیار بالا و بلند برای کاربران پخش خواهد کرد. این مسئله نیز یکی دیگر از نقاط جذاب این تبلت ساخت هوآوی است چرا که باعث می­ شود این مدل در مقایسه با همرده­ های خود یک سر و گردن بالاتر باشد. لازم به ذکر است که جک سه و نیم میلی متری در این مدل حذف شده است، بنابراین کاربران برای گوش دادن به موسیقی باید از یک مبدل تایپ سی استفاده کنند و به وسیله­ آن هندزفری را به تبلت متصل کنند.

باتری قدرتمند با عمر زیاد

باتری تبلت هوآوی matepad  ظرفیتی به اندازه­ 7250 میلی آمپر دارد. این باتری قدرتمند به خوبی می تواند پا به پای کاربرانی که عادت به استفاده­ مداوم از تبلت خود دارند حرکت کند. خالی شدن ناگهانی باتری کابوس تمام کاربران گوشی ­های هوشمند و تبلت است. برای همین اغلب کاربران به دنبال یک تبلت هستند که به یک باتری قدرتمند مجهز باشد و در نتیجه برای مدت زمانی بیشتری عمر کند. اگر شما هم از این دسته کاربران هستید پس هوآوی میت پد برای شما ساخته شده است. یکی دیگر از نقاط مثبت باتری هوآوی matepad  این است که این باتری به شارژ سریع 22.5 واتی نیز مجهز است. در نتیجه شارژ مجدد باتری در زمان کمی صورت می گیرد و کاربران در کمترین زمان ممکن می ­توانند دوباره به استفاده از تبلت خود بپردازند.

notepad huawei

چرا تبلت هواوی میت پد بخریم؟

تبلت هوآوی میت پد انتخاب خوبی برای کاربرانی است که به دنبال خرید یک تبلت مقرون به صرفه با امکانات بسیار خوب هستند. هوآوی میت پد گزینه­ مناسبی برای این دسته از کاربران است، چرا که ویژگی­ هایی دارد که آن را از دیگر همرده ­ها متمایز می­ کند. کمپانی هوآوی در ساخت هوآوی matepad دقت و توجه بسیاری را به خرج داده است. پیش از هر چیز ظاهر این تبلت است که توجه ­ها را به خود جلب می­ کند. هوآوی میت پد در دو رنگ کلاسیک،جذاب، سفید و خاکستری به بازار عرضه شده است. جنس بدنه و فریم این تبلت از آلیاژ آلومینیوم است. در نتیجه حس خوبی از قدرت و استحکام را با خود به همراه دارد. حاشیه ­ها در صفحه نمایش هوآوی میت پد بسیار کاهش پیدا کرده است و رزولوشن این نمایشگر به اندازه  1200در  2000 پیکسل است. این نمایشگر از کیفیتی بالاتر از حد متوسط قرار دارد و در مقایسه با مدل­ های مشابه کیفیت بسیار خوبی دارد. سخت افزار تبلت نیز یکی دیگر از نقاط قوت آن است. چرا که قدرت کافی برای همراهی کاربر را در انجام فعالیت ­های مختلف روزانه دارد. انجام بازی­ های نسبتا سنگین با این تبلت مشکلی ندارد، هر چند ممکن است که در هنگام اجرای بازی­ های خیلی سنگین کندی سرعت را تجربه کنید. دوربین­ های این تبلت هر دو به لنز 8 مگاپیکسلی مجهز بوده اند و هر دو قادر به ثبت فیلم با کیفیت 1080 هستند. یکی دیگر از نقاط قوت این تبلت که در حقیقت می ­تواند یک معیار پر اهمیت خرید برای کاربران باشد باتری آن است. هوآوی میت پد به یک باتری قدرتمند با ظرفیت 7250 میلی آمپر مجهز شده است که طی بررسی ­ها نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. از طرف دیگر هوآوی میت پد از شارژ سریع 22.5 واتی نیز پشتیبانی می کند. بلند گو­هایی که در این تبلت تعبیه شده ­اند نیز از کیفیت خوبی بر خودار هستند و صداها را با کیفیت بسیار بالایی پخش می­ کنند. از دیگر قابلیت­ های هوآوی میت پد می­ توان به وای فای، وای فای دایرکت، هات اسپات، GPS، شناپ سنج، gyro، حسگر مجاورت و قطب نما اشاره کرد.قیمت تبلت هوآوی matepad در حال حاضر در حدود 250 یورو است.

نظرات کاربران پس از خرید تبلت هوآوی میت پد

این تبلت در نزد کاربران عملکرد خوبی از خود نشان داده است. سخت افزار تبلت به خوبی پاسخگوی فعالیت ­های مختلف کاربران بوده و باتری آن عمر بسیار بالایی داشته است. یکی دیگر از علل عمده رضایت کاربران از هوآوی میت پد حافظه­ ذخیره سازی زیادی است که برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین بلندگوی تبلت نیز از کیفیت بسیار بالایی برخودار است. به عقیده­ کاربران حذف شدن جک سه و نیم میلی متری در این مدل تصمیم خوبی نبوده است. برخی دیگر از کاربران نیز همچنان کمبود یک صفحه نمایش سوپر آمولد در این مدل را حس می­ کنند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399
طول و عرض
245.2x155 میلی متر
ضخامت
7.4 میلی متر
وزن
450 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Kirin 810
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.27 GHz Cortex-A76 & 6x1.88 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MP6
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
10.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2000x1200 پیکسل
تراکم پیکسلی
224~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
لیزر AF
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
بلندگو
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
تبلت هوآوی مدل MatePad ظرفیت 4/64 گیگابایت
تبلت هوآوی مدل MatePad ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399

طراحی

طول و عرض
245.2x155 میلی متر
ضخامت
7.4 میلی متر
وزن
450 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 810
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.27 GHz Cortex-A76 & 6x1.88 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MP6

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
10.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2000x1200 پیکسل
تراکم پیکسلی
224~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
لیزر AF
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل

صدا

بلندگو

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم