برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pocket دوسیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

Huawei P50 Pocket Dual Sim 256GB RAM 12GB Mobile Phone

Huawei P50 Pocket Dual Sim 256GB RAM 12GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : HarmonyOS 2.0
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 12 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 40 - 13 - 32 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
12 گیگابایت
256 گیگابایت
HarmonyOS 2.0
4G
40 - 13 - 32 مگاپیکسل
4000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

 گوشی P50 Pocket هوآوی: نقد وبررسی

ازآنجاکه گلکسی Z Flip3 خیلی زود توجهات را به خود جلب کرد و نقل مجالس شد، تعجبی ندارد که شاهد رقابت بین دیگر برندها برای ساخت گوشی های تاشوی کوچک و سبک باشیم. P50 Pocket اولین تلاش هوآوی برای تولید محصول در این فرمت است که به‌عنوان چهارمین گوشی تاشوی موجود شناخته می‌شود. این تلفن همراه جذاب با امکانات و کیفیتی که دارد در برخی مواقع حتی از غول کره‌ای، سامسونگ، هم جلوتر می‌زند و ثابت می‌کند که عالی است. بااین‌حال مشکلات خودش را هم دارد و بی‌عیب نیست. به همین دلیل در ادامه به بررسی جنبه‌های مختلف آن پرداخته‌ایم تا شناخت بیشتری نسبت به آن پیدا کنیم و ببینیم ارزش خرید را دارد یا نه؛ تا آخر با ما بمانید. 

P50 Pocket

کیفیت ساخت و طراحی P50 Pocket

طراحی این گوشی کاملا شبیه سری Z Flip سامسونگ است؛ با نمایشگر بزرگی که به‌صورت عمودی جمع می‌شود تا یک گوشی تقریباً مربع در اندازه کوچک‌تر باقی بماند. گوشی هوآوی از نظر ابعاد بزرگ‌تر است. البته همان‌طور که از نام آن پیدا است، هنوز درون جیب جای می‌گیرد. تفاوت بزرگ‌تر در لولای P50 است که هنگام تا کردن، مرکز صفحه را به‌صورت خمیده به بیرون می‌راند تا هم چین و چروک صفحه را کاهش دهد و هم گوشی به طور کامل بسته شود و دو لبه روی‌هم قرار بگیرند. این ویژگی یکپارچگی گوشی را افزایش داده و حالتی پیشرفته به آن می‌دهد. بااین‌حال سامسونگ هنوز هم در جاهای دیگری برتری دارد.

برای مثال، P50 Pocket نمی‌تواند در هر زاویه‌ای باز بماند. در حالت صاف، کاملا باز است و در زاویه 90 درجه پایدار قرار می‌گیرد اما در زوایای دیگر چندان سفت نیست و با فشار نیروی جاذبه، جابه‌جا می‌شود. پی50 همچنین هیچ رتبه IP برای محافظت ندارد. نکته عجیب، روکش گوشی است. زمانی که هوآوی آن را در اواخر سال 2021 در چین عرضه کرد، سه رنگ از آن موجود بود اما نسخه مشکی به عرضه جهانی نیامد. حالا خریداران می‌توانند بین یک نسخه معمولی سفید یا یک مدل طلایی ویژه که با هزینه اضافی عرضه می‌شود، انتخاب کنند؛ البته این مدل، رم و فضای ذخیره‌سازی بیشتر هم دارد. قاب هر دو گوشی دارای بافت است. نسخه سفید فقط نقاط فرورفته ساده‌ای دارد درحالی‌که بافت نسخه طلای، مواج و زیباتر است و ظاهرا با الهام از میدان‌های مغناطیسی طراحی شده. در حالت بسته، شما دو دایره روی قاب خواهید دید که بالایی ماژول دوربین‌ها است و پایینی نمایشگر کوچکی که لمسی است و می‌توانید از طریق آن کارهای مختلفی بکنید. 

colors

درباره نمایشگر P50 Pocket

هوآوی برای به حداکثر رساندن اندازه صفحه‌نمایش اصلی P50 Pocket از فرم تاشو استفاده کرده که کارکردن با آن را راحت‌تر کند. صفحه‌نمایش 6.9 اینچی به‌راحتی بلندتر از هر گوشی دیگری است که می‌توانید پیدا کنید، حتی نمایشگر 6.8 اینچی S21 Ultra را هم رد می‌کند؛ بنابراین اگر در کار با نمایشگرهای بزرگ مشکلی ندارید، این گوشی را هم دوست خواهید داشت. از نظر فناوری، این پنل، یک اولد 120 هرتزی است که با وضوح 1188 در 2790 پیکسل، کیفیت تصویر عالی دارد. همان‌طور که قبلا گفتیم یکی از مزایای این گوشی، کاهش چین‌خوردگی نمایشگر بود. البته اگر از نزدیک نگاه کنید، خمیدگی همچنان وجود دارد اما اگر از روبه‌رو و بافاصله بیشتر نگاهی بیندازید چندان قابل‌توجه نیست. البته حین پیمایش در صفحه می‌توانید آن را حس کنید اما آن‌قدر ظریف است که احتمال کمی دارد باعث آزارتان شود. 

همان‌طور که می‌دانید این تنها نمایشگر نیست و یک پنل نمایشی گرد کوچک‌تر 1.04 اینچی هم روی قسمت بیرونی طراحی شده. این یکی بیشتر به‌عنوان یک نمایشگر همیشه روشن برای زمانی که تلفن بسته است استفاده می‌شود و می‌توانید برای چک کردن وضعیت آب‌وهوا، تغییر موسیقی، سلفی و فیلم گرفتن و... از آن استفاده کنید. همچنین یک گزینه غیرمعمول دارد؛ به این شکل که یکی از دوربین‌ها، انعکاس نور UV را از پوست شما اندازه‌گیری می‌کند تا بررسی کند ضد آفتابتان را به طور یکنواخت زده‌اید یا نه. البته این مورد یک ویژگی خاص است اما خوب کار می‌کند و به‌هرحال همه ما در مواقعی از ضدآفتاب استفاده می‌کنیم، پس چرا که نه؟

نمایشگر P50 Pocket

ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی پی50 جیبی

هوآوی هنوز با محدودیت‌های تجاری اعمال شده توسط ایالات متحده دست‌وپنجه نرم می‌کند و این مورد تأثیر خاصی بر تراشه‌هایی داشته که می‌تواند در گوشی‌های خود استفاده کند. در نتیجه، P50 Pocket مجهز به اسنپ دراگون 888 کوالکام است، اما نسخه 4g این تراشه؛ پس یعنی پشتیبانی از 5G در این گوشی وجود ندارد. بااین‌وجود، اسنپ دراگون 888 که 1 سال از عمرش می‌گذرد، تراشه قدرتمندی است. نسخه معمولی گوشی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود درحالی‌که نسخه پیشرفته، 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. عجیب است که در نتایج بنچمارک، P50 Pocket نمی‌تواند به سطح عملکرد سایر گوشی‌هایی که اسنپ دراگون 888 را دارند، برسد. این مشکل را می‌شود تا حدی با سازگاری نرم‌افزار توضیح داد.

همچنین به نظر می‌رسد بخشی از مشکل مربوط به گرما باشد؛ به‌طوری‌که گوشی در طول آزمایش‌های انجام شده، در مدت‌زمان کمی، گرم شده است.البته برای کاربران معمولی، این چندان قابل‌توجه نیست. برای آنها گوشی همچنان بسیار سریع است و به‌قدر کافی قدرت دارد که هر برنامه‌ای بخواهید را به‌راحتی بازکرده و با مولتی تسکینگ، به‌خوبی کنار بیاید. برای کاربران سنگین‌تر و گیمرهای حرفه‌ای اما موضوع متفاوت است. اگر جزو این دسته از کاربران هستید، بهتر است به سراغ گوشی‌های بروید که سیستم قوی برای خنک ماندن دارند. مشکلات تجاری نه‌تنها این شرکت را از دستیابی به چیپست‌های 5G بازمی‌دارد، بلکه استفاده از خدمات کامل گوگل را هم غیرممکن می‌کند. گوشی با نرم‌افزار EMUI هوآوی اجرا شده و نسخه اندروید 11 را دارد اما نمی‌تواند هیچ‌کدام از برنامه‌های گوگل را اجرا کند. 

کیفیت تصویربرداری و دوربین‌های P50 Pocket

هوآوی شاید در سایر زمینه‌ها به‌اندازه رقبا خوب نباشد اما هنوز به دلیل ایجاد برخی از بهترین سخت‌افزارهای دوربین گوشی‌های همراه شهرت دارد. با درنظرگرفتن این موضوع، دیدن مشخصات قوی در اینجا، جای تعجب ندارد. البته این، بهترین دوربین هوآوی نیست اما بسیار چشمگیر بوده و به‌راحتی بهتر از دوربین‌های اصلی Z Flip 3 است. در این گوشی 3 لنز دوربین خواهید داشت اما تنها 2 مورد از آنها عملا برای عکاسی به کارتان می‌آیند. دوربین اصلی گوشی 40 مگاپیکسلی است و در کنار آن دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض هم قرار دارد و هر دو می‌توانند ویدیوهایی باکیفیت 4k و سرعت 60 فریم در ثانیه ضبط کنند.

این دو با یک دوربین 32 مگاپیکسلی اولترا اسپکتروم تکمیل می‌شوند. این دوربین البته برای عکس‌برداری به‌تنهایی استفاده نمی‌شود اما در عوض با یک حسگر چند طیفی جداگانه، اطلاعات عمق و رنگ (از جمله رنگ‌های فراتر از طیف مرئی) را فراهم می‌کند تا به دو لنز اصلی کمک کند عکس‌های بهتری با جزئیات رنگی غنی‌تر ارائه دهند. ممکن است فکر کنید این مورد خیلی مهم نیست اما نتایج گویای همه چیز هستند و در عکس زیر می‌توانید این مورد را ببینید. این طیف رنگی خاص واقعا مشهود است، با تغییرات ظریف در سایه‌روشن‌ها که هر رقیبی نمی‌تواند آن را ثبت کند. 

camera sample

عکس‌های گرفته شده در نور کم یا با حالت شب، خوب هستند اما لزوما عالی نه. همچنین در این سیستم تثبیت‌کننده اپتیکال وجود ندارد که تنها محدودیت آن است. برای ثبت عکس‌های سلفی گزینه‌های مختلفی دارید. می‌توانید با دوربین سلفی حفره‌ای 10 مگاپیکسلی که روی صفحه‌نمایش است، از خودتان عکس بگیرید. یا اینکه بهتر است گوشی را تا کنید و با کمک نمایشگر کوچک‌تر، با لنز دوربین اصلی و حالت پرتره، سلفی بگیرید یا حتی فیلم ضبط کنید. 

عمر باتری و شارژ P50 پاکت

یکی از مزایایی که باعث شده هوآوی، P50 Pocket را بزرگ‌تر از Z Flip 3 بسازد، این است که بتواند باتری بزرگ‌تری درون آن جای دهد. ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی البته خیلی زیاد نیست اما به طور قابل‌توجهی بهتر از 3300 میلی‌آمپر مدیریت شده توسط سامسونگ است. این یعنی P50 Pocket دستگاهی برای تمام روز است که بسته به الگوی مصرف شما می‌تواند بیشتر هم دوام بیاورد. سرعت شارژ با سیم 40 واتی آن هم بسیار سریع است که می‌تواند وقتی عجله دارید کمک‌کننده بوده و سریع گوشی را شارژ کند. طبق تست‌های انجام‌شده، در نیم ساعت، گوشی تا 70 درصد شارژ می‌شود. البته هوآوی قابلیت شارژ بی‌سیم را در این گوشی تعبیه نکرده که کمی ناامیدکننده است.

مشاوره خرید P50 Pocket

این گوشی داستانی آشنا دارد. هوآوی سخت‌افزاری فوق‌العاده را با مکانیزم لولایی که حتی از سامسونگ بهتر است، عمر باتری قوی و دوربین‌های قدرتمند در P50 Pocket کنار هم جمع‌آوری کرده است. البته اشکالات جزئی هم وجود دارند؛ مثلا ممکن است از پوشش براق مدل طلایی خوشتان نیاید، یا ضد آب نبودن آن اذیتتان کند. اما در نهایت مشکل بزرگ این است که گوشی از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌‌کند و نمی‌توانید با آن از برنامه‌های گوگل هم استفاده کنید. به‌طورکلی، P50 Pocket یک گوشی تاشوی زیبا با امکانات عالی است که عکس‌های خوب می‌گیرد و نمایشگری مناسب دارد. همچنین به‌راحتی تا می‌شود و در حالت باز، صفحه‌نمایش بزرگی ارائه می‌دهد. اگر طرف‌دار این سبک از تلفن‌های هوشمند هستید، امکانات خوب و طراحی چشم‌نواز دوربین و نمایشگر بیرونی آن می‌توانند نظرتان را جلب کنند. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
December 2021
تاریخ شمسی
دی 1400
طول و عرض
تا شده: 87.3x75.5 میلی متر - در حالت باز: 170x75.5 میلی متر
ضخامت
تا شده: 15.2 میلی متر - در حالت باز: 7.2 میلی متر
وزن
190 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
12 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Foldable OLED
اندازه صفحه نمایش
6.9 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1188x2790 پیکسل
تراکم پیکسلی
442~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1x
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
40 - 13 - 32 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فوکوس اتوماتیک PDAF - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
˚120 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/1.8
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
10.7 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR , panorama , 4K@30fps,1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
HarmonyOS
نسخه سیستم عامل
HarmonyOS 2.0
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 40 واتی
شارژ معکوس
5 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
حسگر طیف رنگ (Color spectrum)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/120/240fps, gyro-EIS
سایر قابلیت‌ها
از سرویس گوگل پلی پشتیبانی نمیکند
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
10 تومان
گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pocket دوسیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pocket دوسیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن
ناموجود
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
December 2021
تاریخ شمسی
دی 1400

طراحی

طول و عرض
تا شده: 87.3x75.5 میلی متر - در حالت باز: 170x75.5 میلی متر
ضخامت
تا شده: 15.2 میلی متر - در حالت باز: 7.2 میلی متر
وزن
190 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
12 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Foldable OLED
اندازه صفحه نمایش
6.9 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1188x2790 پیکسل
تراکم پیکسلی
442~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1x
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فوکوس اتوماتیک PDAF - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
˚120 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/1.8
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
10.7 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR , panorama , 4K@30fps,1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/120/240fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
HarmonyOS
نسخه سیستم عامل
HarmonyOS 2.0

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
حسگر طیف رنگ (Color spectrum)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
از سرویس گوگل پلی پشتیبانی نمیکند

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 40 واتی
شارژ معکوس
5 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم