برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 8 SE Youth دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Huawei Nova 8 SE Youth Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Huawei Nova 8 SE Youth Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8  گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48 - 2 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Huawei nova 8 SE Youth

گوشی های اقتصادی، حجم قابل توجهی از بازار گوشی های هوشمند را تشکیل می‌دهند و در زمینه فروش هم، در صدر جدول هستند؛ با این‌ همه، زمانی که گوشی های اقتصادی را می‌بینیم، متوجه ضعف‌هایی نظیر وضوح کم نمایشگری و غیره می‌شویم که ارزش خرید این گوشی ها را با وجود اقتصادی بودن کاهش می‌دهند و شرکت‌های زیادی، در زمینه تولید این گوشی های اقتصادی، بد عمل می‌کنند. یکی از شرکت‌هایی که می‌شود به گوشی های اقتصادی آن نمره بالایی داد، شرکت چینی هوآوی است.

شرکت هوآوی، اصلا با تولید این گوشی ها بر سر زبان‌ها افتاد و مشخصا در طراحی اسمارتفون‌های اقتصادی، خوب است. این شرکت، اخیرا، گوشی اقتصادی خود را با نام نوا ۸ اس ای Youth معرفی کرده. این گوشی برخلاف دیگر اسمارتفون‌های میان‌رده‌ای از وضوح کم نمایشگر رنج نمی‌برد و سخت‌افزاری خوب دارد. اسمارتفون اقتصادی جدید هوآوی از شارژر سریع ۴۰ واتی نیز استفاده می‌کند و ما در ادامه، به بررسی همین گوشی اقتصادی می‌پردازیم.

مقدمه‌

طراحی نوا ۸ اس ای Youth در بین اسمارتفون‌های شرکت هوآوی کم نظیر است؛ هوآوی، ترجیح می‌دهد که برای میان‌رده‌های خود، طراحی‌های ساده را درنظر بگیرد، اما نوا ۸ اس ای Youth با طراحی نسبتا خاصی آمده که در یکی از گوشی های شرکت آنر نیز دیده می‌شود. به هر حال، این طراحی، برای یک گوشی میان‌رده‌ای اقتصادی، خیلی خوب و دلچسب است.

سخت‌افزار آنر ۸ اس ای Youth، توسط خود شرکت هوآوی طراحی شده. مشخصا در این‌جا ما با سخت‌افزاری میان‌رده‌ای مواجه هستیم که بر روی یکی از بازماندگان اندرویدی هوآوی اعمال شده، زیرا هوآوی دارد بر روی گوشی های جدید خود، به سراغ سیستم عامل هارمونی او اس می‌رود. لازم است بدانید که این گوشی از خدمات شرکت گوگل پشتیبانی نمی‌کند و تراشه‌ای ۱۴ نانومتری با مصرف انرژی نسبتا بالا را به همراه دارد.

نمایشگر، موردی است که میان این اسمارتفون و گوشی های اقتصادی دیگر، وجه تمایز جدی‌ای را سبب می‌شود. نمایشگر نوا ۸ اس ای Youth با وضوح چشم‌گیر FHD+ آمده در حالی که گوشی های اقتصادی دیگر، وضوح HD را به همراه دارند. پنل نمایشی IPS، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و قطر ۶.۶ اینچی از موارد مهم دیگر درمورد نمایشگر نوا ۸ اس ای هستند.

باتری‌ای از نوع لیتیم-پلیمری با ظرفیت معمولی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، برای نوا ۸ اس ای درنظر گرفته شده. این باتری از شارژر سریع ۴۰ واتی استفاده می‌کند که در بازه قیمتی نوا ۸ اس ای، کم‌نظیر است. دوربین اصلی این اسمارتفون، یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان حسگر اصلی دارد و شامل دو سنسور ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز می‌شود. دوربین سلفی این گوشی هم از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی عریض تشکیل شده.

طراحی و کیفیت ساخت Huawei nova 8 SE Youth

چیزی که معمولا، در طراحی گوشی های اقتصادی، ایراد خوانده می‌شود، خود ذات طراحی است، زیرا در نگاه اول، اقتصادی بودن گوشی را لو می‌دهد؛ اما طراحی نوا ۸ اس ای Youth، یک طراحی رده بالا به‌نظر می‌رسد که این ایراد را ندارد. این گوشی از لحاظ ظاهری، خیلی شبیه به آن ایکس ۲۰ اس ای است. حسگر اثر انگشت این گوشی در کنار بدنه قرار گرفته و با دکمه پاور، ادغام شده.

پنل جلویی، طراحی بسیار خوبی دارد و شامل حواشی زیادی نمی‌شود. حواشی اندک این پنل در سمت راست، چپ و بالای نمایشگر، بسیار باریک هستند و فقط در پایین نمایشگر است که می‌شود، حواشی را دید. در بالای نمایشگر و در وسط طول مختصاتی آن، دوربین اصلی با طراحی حفره درج شده که اندازه کوچک‌تری نسبت به گوشی آنر ایکس ۲۰ اس ای دارد.

پنل پشتی، خوب به‌نظر می‌رسد؛ مانند گوشی های اقتصادی دیگر، شامل خطوط ناشایستی نمی‌شود و اندکی هم صیقلی است. این صیقلی بودن پنل پشتی، باعث می‌شود تا پنل، اثر انگشت شما را به خود جذب کند. در گوشه بالایی پنل پشتی، قاب بیضی شکل دوربین اصلی سه‌گانه آمده که هم‌رنگ خود پنل پشتی خواهد بود. این قاب، هر سه سنسور را در سمت چپ خود دارد.

فریم، به دلایل سخت‌افزاری، ضخیم است، اما وزن گوشی زیاد نیست و ابعاد آن هم، بد به‌نظر نمی‌رسند؛ می‌شود درنگاه اول گفت که با گوشی خوش‌دستی مواجه هستیم. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون برای نوا ۸ اس ای Youth درنظر گرفته شده، ولی خبری از درگاه کارت حافظه خارجی نیست. « Huawei nova 8 SE Youth » با ابعاد ۱۶۰.۷ در ۷۳.۳ در ۸.۴ میلی‌متر، وزن ۱۷۹ گرم و رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

نمایشگر Huawei nova 8 SE Youth

این اسمارتفون، مانند دیگر گوشی های اقتصادی موجود، پنل نمایشی‌ای از نوع IPS دارد که در حالت کلی، گزینه خوبی برای گوشی های هوشمند به شمار می‌رود، زیرا زاویه دید گسترده‌ای را ارائه می‌دهد و در زمینه رنگ‌ها هم عملکرد مناسبی دارد. این نمایشگر با وضوح فوق‌العاده FHD+ آمده که می‌شود آن را برای دوست‌داران فیلم و سریال، خوب دانست. این وضوح برای بازی‌های موبایلی هم گزینه خوبی به شمار می‌رود.

نمایشگر با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی معرفی شده؛ این نرخ که آن را به عنوان نرخ استاندارد معرفی می‌کنند، برای استفاده‌های عادی خوب است. نمایشگر، رزولوشن چشم‌گیر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی را ارائه می‌دهد و قطر ۶.۶ اینچی دارد؛ دو مولفه فوق‌الذکر، یعنی رزولوشن و قطر، سبب تراکم پیکسلی ۳۹۹ پیکسل بر هر اینچ می‌شوند. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۱۰۵.۲ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۹.۳ درصد از فضای پنل جلویی را در دست گرفته و همان‌طور که در عکس‌ها معلوم است، حواشی‌ای کم را شامل می‌شود.

سخت‌افزار و نرم‌افزار Huawei nova 8 SE Youth

« Huawei nova 8 SE Youth » با رابط کاربری EMUI 10.1 بر پایه اندروید ۱۰ عرضه می‌شود، زیرا هوآوی به دلیل تحریم‌ها به اندروید ۱۱ دسترسی ندارد. لازم به ذکر است که نوا ۸ اس ای Youth از خدمات گوگل پشتیبانی نمی‌کند. پتال مپ و پتل سرچ، مواردی هستند که هوآوی به عنوان جایگزین گوگل مپ و گوگل سرچ درنظر گرفته و هم‌چنین به ایرانی‌ها قول داده که اپ‌گالری از برنامه‌های محبوب ایران، پشتیبانی می‌کند.

نوا ۸ اس ای Youth پردازنده‌ای به نام Kirin 710A دارد که کار دست هوآوی است. این پردازنده با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری آمده و نسبت به‌ هم‌رده‌های خود، پردازنده پرمصرف‌تری به شمار می‌رود. این چیپست برای داده‌های نیمه سنگین خوب است و از فناوری فایو جی پشتیبانی نمی‌کند، در عوض با فناوری LTE هم‌خوانی دارد.

تراشه هشت‌هسته‌ای Kirin 710A از چهار هسته Cortex-A73 با نهایت فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با بیشینه فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز تشکیل شده و با پردازنده گرافیکی مناسب Mali-G51 MP4 همراهی می‌شود. « Huawei nova 8 SE Youth » در یک نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و عدم پشتیبانی از کارت حافظه خارجی در دسترس است.

دوربین Huawei nova 8 SE Youth

نوا ۸ اس ای Youth دوربینی سه‌گانه درون یک قاب بیضی شکل بر روی پنل پشتی خود دارد. سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر به عنوان سنسور اصلی این دوربین انتخاب شده که با استفاده از کمک حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 عکس‌های پرتره می‌گیرد.

سنسور سوم دوربین اصلی، حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 است که برای عکس‌برداری از سوژه‌های بسیار نزدیک، تعبیه شده. دوربین سلفی نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 دارد. هر دو دوربین اصلی و سلفی « Huawei nova 8 SE Youth » با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کنند.

باتری Huawei nova 8 SE Youth

هوآوی، باتری‌ای معمولی از نوع لیتیم-پلیمری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را برای نوا ۸ اس ای Youth درنظر داشته. « Huawei nova 8 SE Youth » از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی، پشتیبانی می‌کند که در عرض ۳۵ دقیقه، ظرفیت باتری را تکمیل خواهد کرد.

مشاوره در خرید Huawei nova 8 SE Youth

نوا ۸ اس ای Youth در رده گوشی های اقتصادی قرار می‌گیرد که وضوح چشم‌گیر نمایشگر و توانایی سخت‌افزاری مناسب آن در کنار دوربینی سه‌گانه، ارزش خرید بالایی به این اسمارتفون اقتصادی بخشیده‌اند. شما می‌توانید این گوشی را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2021
تاریخ شمسی
مرداد 1400
طول و عرض
160.7x73.3 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
179 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
399~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE (unspecified)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR - 1080p@30fps
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 40 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
سایر قابلیت‌ها
از سرویس گوگل پلی پشتیبانی نمیکند
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 8 SE Youth دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 8 SE Youth دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2021
تاریخ شمسی
مرداد 1400

طراحی

طول و عرض
160.7x73.3 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
179 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
399~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE (unspecified)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR - 1080p@30fps
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
از سرویس گوگل پلی پشتیبانی نمیکند

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 40 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم