برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pro دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Huawei P50 Pro Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Huawei P50 Pro Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : HarmonyOS 2.0
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 50 - 64 - 13 - 40  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4360 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
HarmonyOS 2.0
4G
50 - 64 - 13 - 40 مگاپیکسل
4360 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Huawei P50 Pro

هوآوی، شرکتی است که سی سال پیش از گوشه و کنار بازار در زمینه مخابرات، شروع به فعالیت کرد و در این چند سال گذشته به رشد چشم‌گیری دست یافت تا این‌که خود را در برابر تحریم‌های ابرشرکت گوگل دید و بسیاری از دست آوردهای خود را از دست داد. شرکت هوآوی با وجود تحریم‌های شرکت گوگل، مجبور شد تا سیستم عامل خود را سریع‌تر از زمانی که می‌خواست، معرفی کند. این سیستم عامل را برای اولین‌بار بر روی میت‌پدهای هوآوی دیدیم و حالا، بر روی اعضای خانواده پرچم‌دار پی ۵۰ سوار شده.

از قرار معلوم، خانواده پی ۵۰ هوآوی، سه عضو دارد و یکی از اعضای کلیدی آن، هوآوی پی ۵۰ پرو است. در نگاه اول به مشخصات هوآوی پی ۵۰ پرو، متوجه تراشه‌های آن در دو نسخه می‌شویم که هیچ کدام از آن‌ها، پشتیبانی فناوری نسل پنجم را بر عهده نمی‌گیرند و این برای گوشی‌ای پرچم‌دار، مورد خوبی نیست. در ادامه به بررسی اسمارتفون جدید هوآوی، یعنی پی ۵۰ پرو می‌پردازیم.

مقدمه‌

در نگاه اول به هوآوی پی ۵۰ پرو، متوجه طراحی‌ای چشم‌نواز و کم‌یاب می‌شویم که با وجود کم‌یاب بودن می‌توان گفت که از طراحی‌های قدیمی خود شرکت هوآوی اقتباس شده؛ در کل، طراحی پی ۵۰ پرو، هم از لحاظ متریال ساخت و هم از لحاظ ظاهر، بسیار خوب است و هوآوی هم، نخواسته که این طراحی را زیادی شلوغ کند.

در زمینه سخت‌افزار هوآوی پی ۵۰ پرو، ما با دو نسخه مواجه هستیم. یک نسخه، تراشه معروف اسنپدراگون ۸۸۸ معروف را به دوش می‌کشد و دیگری هم تراشه‌ای پرچم‌دار از خود شرکت هوآوی دارد. هر دو این تراشه‌ها، بر پایه لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید شده‌اند و هر دو، تراشه‌هایی پرتوان و قابل اتکا به شمار می‌روند؛ ولی متاسفانه، هیچ یک از این تراشه‌ها، شامل مودم فایو جی نمی‌شود و هر دو تراشه مذکور، از فناوری LTE پشتیبانی می‌کنند. هوآوی پی ۵۰ پرو با سیستم عمل اندروید نمی‌آید و سیستم عامل هوأوی، یعنی هارمونی او اس را به دوش می‌کشد.

با وجود سبک شدن برخی از تحریم‌ها، کوالکام می‌تواند به هوآوی، تراشه‌های فور جی خود را بفروشد و سامسونگ هم اجازه دارد تا نمایشگرهای اولد خود را برای هوآوی تولید کند؛ به همین دلیل، شاهد استفاده یک نمایشگر اولد برای پی ۵۰ پرو هستیم که کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد و با نرخ نوسازی چشم‌گیر ۱۲۰ هرتزی آمده.

هوآوی پی ۵۰ پرو از نظر باتری، گوشی‌ای عادی به شمار می‌رود و به یک باتری ۴۳۶۰ میلی‌آمپر ساعتی لیتیم-پلیمری مجهز شده. دوربین اصلی هوآوی پی ۵۰ پرو، متشکل از سه سنسور است و در ترکیب آن، سنسوری، مخصوص عکس‌برداری سیاه و سفید دیده می‌شود که قبلا هم در گوشی های شرکت هوآوی، استفاده شده بود. دوربین سلفی این گوشی هم متشکل از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عریض است.

Huawei P50 Pro

طراحی و کیفیت ساخت هوآوی پی ۵۰ پرو

طراحی هوآوی پی ۵۰ پرو و البته دیگر اعضای خانواده پی ۵۰، خاص است، اما می‌شود بین طراحی این محصولات و طراحی اعضای خانواده نوا ۸ و آنر ۵۰، شباهت‌هایی پیدا کرد. طراحی در پنل جلویی، خمیدگی‌ای به سمت راست و چپ دارد که در اکثر گوشی های پرچم‌دار دیگر نیز قابل رویت است. بر روی پنل پشتی هم، طراحی صیقلی و جذاب است. به لطف نمایشگر اولد، هوآوی پی ۵۰ پرو به یک حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای اپتیکال مجهز شده.

پنل جلویی به لطف خمیدگی نمایشگر به سمت راست و چپ، حواشی‌ای نامحسوس در این نواحی دارد، ولی حواشی بالا و پایین نمایشگر را می‌شود دید؛ حواشی بالا و پایین نمایشگر به یک اندازه هستند و زیاد هم ضخیم به‌نظر نمی‌رسند. در بالای نمایشگر و در وسط طول مختصاتی آن، دوربین سلفی با طراحی حفره و اندازه‌ای نسبتا بزرگ ذکر شده.

پنل پشتی، صیقلی و جاذب اثر انگشت است. این پنل در رنگ آبی، طراحی ابرمانند جذابی دارد که بسیار کم‌نظیر است و جلوه‌ای  خاص به این گوشی می‌دهد. در گوشه بالایی پنل پشتی هوآوی پی ۵۰ پرو، دوربین اصلی چهارگانه آن درون یک قاب بیضی شکل ذکر شده که دو دایره در بالا و پایین دارد.

فریم این گوشی، علی‌رغم استفاده از پنل نمایشی اولد، ضخیم به‌نظر می‌رسد و در قسمت پایینی فریم، تعداد مولفه‌های زیادی، نظیر درگاه شارژ تایپ سی، اسپیکر و درگاه سیم‌کارت را می‌بینیم که تراکم این تقطه را بالا برده‌اند. «Huawei P50 Pro» با ابعاد ۱۵۸.۸ در ۷۲.۸ در ۸.۵ میلی‌متر، وزن ۱۹۵ گرم و رنگ‌های مشکی، طلایی، سفید، صورتی و آبی عرضه می‌شود. هوآوی پی ۵۰ پرو، گواهینامه IP67 را نیز دارد که می‌گوید این گوشی در عمق ۱.۵ متری آب برای ۳۰ دقیقه، سالم می‌ماند.

Huawei P50 Pro

نمایشگر هوآوی پی ۵۰ پرو

همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم، هوآوی پی ۵۰ پرو بر روی پنل جلویی خود از یک نمایشگر اولد میزبانی می‌کند که محصول شرکت سامسونگ است. این نمایشگر، ۱ میلیارد رنگ را به‌تصویر می‌کشد و وضوح بسیار بالایی را دارا است. علاوه بر این موارد، خود نمایشگر اولد، کیفیت تصویر بالایی دارد. در کل، نمایشگر هوآوی پی ۵۰ پرو، گزینه بسیار خوبی برای تماشای فیلم و سریال به شمار می‌رود.

نرخ پاسخ‌گویی نمایشگر ۳۰۰ هرتز ذکر شده و نرخ نوسازی آن هم، مقدار قابل تامل ۱۲۰ هرتز است که می‌شود آن را برای بازی‌های موبایلی درنظر داشت. نمایشگر، با رزولوشن چشم‌گیر ۱۲۲۸ در ۲۷۰۰ پیکسل می‌آید و قطر ۶.۶ اینچی دارد. نمایشگر مورد بحث، تراکم پیکسلی ۴۵۰ پیکسل بر هر اینچ را نیز به همراه خود می‌آورد. ۹۱.۲ درصد از فضای پنل جلویی «Huawei P50 Pro» در اختیار نمایشگر ۱۰۵.۴ سانتی‌متر مربعی آن قرار گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار هوآوی پی ۵۰ پرو

«Huawei P50 Pro» با سیستم عامل هارمونی او اس ۲ عرضه می‌شود. این سیستم عامل، یک سیستم عامل رمزباز بوده و می‌تواند به‌طور یکپارچه بر روی محصولاتی نظیر گوشی، ساعت هوشمند و ... لحاظ شود. سیستم عامل هارمونی او اس ۲، بالاترین سطح گواهینامه امنیتی را دریافت کرده و برای گسترش یک نرم‌افزار بر روی تمامی دستگاه‌ها، فقط به یک بار، نوشتن آن نیاز است. 

هوآوی پی ۵۰ پرو دارای دو تراشه است. یکی از تراشه‌ها با نام Snapdragon 888 4G شناخته می‌شود و از شرکت کوالکام آمده؛ دیگری هم، Kirin 9000 است که خود هوآوی، زحمت تولید آن را به دوش کشیده. هر دو این تراشه‌ها، بر پایه لیتوگرافی ۵ نانومتری طراحی شده‌اند و هر دو، تراشه‌هایی پرچم‌دارد و پرتوان به شمار می‌روند.

تراشه هشت‌هسته‌ای Kirin 9000 از یک هسته Cortex-A77 با نهایت فرکانس ۳.۱۳ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A77 با بیشینه فرکانس ۲.۵۴ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتز تشکیل شده و با تراشه گرافیکی Mali-G78 MP24 همراهی می‌شود. Snapdragon 888 4G هم متشکل از یک هسته Kryo 680 با نهایت فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با بیشینه فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 680 با نهایت فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است و همراه با تراشه گرافیکی Adreno 660 می‌آید. «Huawei P50 Pro» در چهار نسخه به شرح زیر عرضه می‌شود:

  • رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت

  • رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت

  • رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت

  • رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت

Huawei P50 Pro

دوربین هوآوی پی ۵۰ پرو

هوآوی پی ۵۰ پرو، یک دوربین چهارگانه دارد که در ترکیب آن، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض با لرزشگیر اپتیکال، نقش اصلی را بازی می‌کند. این سنسور در کنار یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو می‌آید که می‌تواند تا ۱۰۰ برابر، بزرگ‌نمایی داشته باشد و در عین حال با استفاده از Huawei XD Optics کیفیت تصویر را در بزرگ‌نمایی، بهبود ببخشد. سنسور دیگر این دوربین، حسگر سیاه و سفید است که بعد از هوآوی پی ۲۰ بر روی پی ۵۰ پرو، آن را می‌بینیم و برای عکس‌برداری سیاه و سفید کارایی دارد. دوربین اصلی «Huawei P50 Pro» از چهار سنسور زیر تشکیل شده:

  • سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متر

  • سنسور ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/3.5 و فاصله کانونی ۹۰ میلی‌متر

  • سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی ۱۳ میلی‌متر

  • سنسور ۴۰ مگاپیکسلی سیاه و سفید با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 و فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متر

دوربین اصلی با کیفیت 4K و سرعت‌های ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کند، دوربین سلفی نیز توانایی فیلم‌برداری با این کیفیت را دارد، منتها با تنها سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه. دوربین سلفی، متشکل از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 است که کیفیت بسیار خوبی دارد.

باتری هوآوی پی ۵۰ پرو

هوآوی پی ۵۰ پرو، باتری‌ای از نوع لیتیم-پلیمری دارد که ظرفیت ۴۳۶۰ میلی‌آمپر ساعتی آن با توجه به لیتوگرافی ۵ نانومتری پردازنده‌ها، احتمالا، طول عمر بالایی خواهد داشت. «Huawei P50 Pro» از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید هوآوی پی ۵۰ پرو

هوآوی پی ۵۰ پرو، توانمندترین تراشه موجود در بازار گوشی های هوشمند را دارد که در کنار نمایشگری اولد و دوربینی بسیار باکیفیت می‌آید. دوربین اصلی این گوشی، دارای زوم ۱۰۰ برابری است و دوربین سلفی آن هم، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای عکس‌برداری سلفی باشد. شما می‌توانید پرچم‌دار جذاب هوآوی را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات

تاریخ میلادی
July 2021
تاریخ شمسی
تیر 1400
طول و عرض
158.8x72.8 میلی متر
ضخامت
8.5 میلی متر
وزن
195 گرم
مقاومت در برابر آب
دارد
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه

Kirin 9000 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core (1x2.84 GHz Cortex-X1 & 3x2.42 GHz Cortex-A78 & 4x1.80 GHz Cortex-A55)
Octa-core (1x3.13 GHz Cortex-A77 & 3x2.54 GHz Cortex-A77 & 4x2.05 GHz Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Adreno 660
Mali-G78 MP24
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1228x2700 پیکسل
تراکم پیکسلی
450~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100CDMA2000 1x
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
50 - 64 - 13 - 40 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر - سایز سنسور 1/1.28 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر - فوکوس همه جانبه اتوماتیک PDAF - لیزر AF - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع periscope telephoto - دریچه دیافراگم f/3.5 - فاصله کانونی لنز 90 میلی‌متر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - زوم اپتیکال 3.5x
رزولوشن عکس دوربین سوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع B/W - دریچه دیافراگم f/1.6 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
Leica optics, HDR, panorama
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.4
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - panorama - 4K@30fps, 1080p@30/60/240fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
HarmonyOS
نسخه سیستم عامل
HarmonyOS 2.0
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4360 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 66 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
امکان شارژ سریع به صورت بی سیم 50 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
حسگر طیف رنگ (Color spectrum)
دارد
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60fps, 1080p@960fps; gyro-EIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pro دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pro دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
July 2021
تاریخ شمسی
تیر 1400

طراحی

طول و عرض
158.8x72.8 میلی متر
ضخامت
8.5 میلی متر
وزن
195 گرم
مقاومت در برابر آب
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 9000 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core (1x2.84 GHz Cortex-X1 & 3x2.42 GHz Cortex-A78 & 4x1.80 GHz Cortex-A55)
Octa-core (1x3.13 GHz Cortex-A77 & 3x2.54 GHz Cortex-A77 & 4x2.05 GHz Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G78 MP24
Adreno 660

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1228x2700 پیکسل
تراکم پیکسلی
450~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100CDMA2000 1x
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر - سایز سنسور 1/1.28 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر - فوکوس همه جانبه اتوماتیک PDAF - لیزر AF - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع periscope telephoto - دریچه دیافراگم f/3.5 - فاصله کانونی لنز 90 میلی‌متر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - زوم اپتیکال 3.5x
رزولوشن عکس دوربین سوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع B/W - دریچه دیافراگم f/1.6 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
Leica optics, HDR, panorama
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.4
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - panorama - 4K@30fps, 1080p@30/60/240fps
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60fps, 1080p@960fps; gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
HarmonyOS
نسخه سیستم عامل
HarmonyOS 2.0

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
حسگر طیف رنگ (Color spectrum)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4360 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 66 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
امکان شارژ سریع به صورت بی سیم 50 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم