برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 40E 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

HuaweiMate 40E 5G Dual Sim128GB RAM 8GB Mobile Phone

Huawei Mate 40E 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 64 - 8 - 16 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4200 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android1 10.0
5G
4200 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Huawei Mate 40E

برند هوآوی، یک سال و نیم است، که دارد در زیر سایه تحریم‌های شرکت گوگل و آمریکا، نفس می‌کشد و با بررسی نشست سردی که سران آمریکا و چین در آلاسکا داشتند، به نظر نمی‌آید که یخ میان این دو کشور آب و تحریم‌های هوآوی برداشته شود و احتمالا تا مدت نامعلوم دیگری، کاربران برند خوش‌آوازه هوآوی، مجبور هستند که با تحریم‌های بی‌اساس آمریکا سر کنند. البته این تحریم‌ها و ریشه آن‌ها، موضوع بحث ما نیستند و ما در این‌جا، قصد بررسی اسمارتفون‌های هوآوی را داریم.

شرکت هوآوی که بیش از سی سال است، که در زمینه مخابرات فعالیت دارد، به احتمال قوی، یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه گوشی‌های هوشمند نسل پنجمی خواهد بود. از آن‌جایی که این برند، مدل‌های اولیه اسمارتفون‌های نسل پنجمی را معرفی کرده و حالا به سراغ اسمارتفون‌های تواناتر رفته، با ابراسمارتفون‌هایی طرف هستیم، که می‌خواهند، بازار هوآوی را پس بگیرند.

مقدمه‌ای بر تشریح هوآوی میت 40 ای

« Huawei Mate 40E » که یک اسمارتفون نسل پنجمی به حساب می‌آید، هیچ پسوندی، مبتنی بر نسل پنجمی بودن آن ندارد. شرکت‌ها دوست‌دارند که با یک پسوند 5G این فناوری را به‌رخ بکشند، اما « Huawei Mate 40E » زیاد اهل چشم و هم‌چشمی نیست و با این‌که نسل پنجمی است، این پسوند را ندارد. خوش‌حال کننده می‌بود، اگر فناوری نسل پنجم این اسمارتفون، به زحمت شرکت کوالکام مقدور می‌شد، اما تحریم‌ها، اجازه نمی‌دهند، که شرکت کوالکام، تراشه‌های نسل پنجمی خود را به هوآوی بفروشد.

اما خود فناوری نسل پنجم، که بسیار جای بحث دارد، چیست؟ این فناوری، که اصل ضرب‌المثل، نو که آمد به بازار، کهنه می‌شود دل‌آزار است، تا صد برابر، سرعت بیش‌تری را به‌کاربر خود ارائه می‌دهد؛ صد برابر، سرعت بیش‌تر از فناوری نسل چهارم. همه ما فناوری نسل چهارم را به‌یاد دارم. قبل از آن، کلمه به‌روزرسانی معنی نداشت و ما با مفهوم به‌زوررسانی آشنا بودیم و بعد از دسترسی به این فناوری، همه‌چیز عوض شد؛ اما حالا فناوری نسل پنجم، قرار است چه بکند؟

البته، شایعاتی که حول محور این فناوری، یعنی فناوری نسل پنجم، می‌گشت یا می‌گردد، ممکن است، سبب شیطانی شناختن این فناوری بشوند. مثلا شایعه‌ای مبتنی بر اثرگذاری این فناوری بر گسترش بیش‌تر ویروس کرونا. اگر در اینترنت، با کلمات کلیدی، شایعه، فناوری نسل پنجم و کرونا، به دم‌دست‌ترین سایت بروید، متوجه عدم درستی این شایعه خواهید شد.

Huawei Mate 40E

هوآوی میت 40 ای: طراحی و کیفیت ساخت

از آن‌جایی که اهمیت فناوری نسل پنجم، بسیاری از سطور بخش مقدمه ابتدایی « Huawei Mate 40E » را به خود، اختصاص داد، مقدمه هر بخش را به همان بخش موکول می‌کنیم. طراحی « Huawei Mate 40E » در اصل، طراحی پرچم‌داران هوآوی است، این طراحی به قاب دوربین اصلی و خمیدگی‌های قاب جلویی وابستگی دارد . بدون این طراحی‌ها، یک ظاهر عادی است. ظاهر « Huawei Mate 40E » با بازار گوشی‌های هوشمند، هم‌خوانی ندارد و می‌تواند، تجربه جدیدی برای کاربران باشد.

از زمانی که تحریم‌های آمریکا، کمی مهربانانه‌تر شده‌اند، سامسونگ مجاز است، که نمایشگرهای خود را به شرکت هوآوی بفروشد و ما در این‌جا، نمایشگری از جنس نمایشگر‌های سامسونگ را می‌بینیم، که در طراحی « Huawei Mate 40E » نقش زیادی دارد. این نمایشگر، سبب شده تا این اسمارتفون، از یک حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای استفاده کند، که طراحی مد بازار است.

این طراحی مد بازار، نسبت به طراحی‌های حفره و ادغام حسگر اثر انگشت، سرعت و دقت کم‌تری دارد؛ اما برای کاربران بازار گوشی‌های هوشمند، جذاب‌تر است. در پنل جلویی « Huawei Mate 40E » نمایشگر، دوربین سلفی و اسپیکر تماس را می‌بینیم. پنل پشتی این اسمارتفون، در اختیار دوربین اصلی سه‌گانه با آن طراحی جسورانه است. فریم « Huawei Mate 40E » کنترلرهای صدا، دکمه پاور، اسلات سیم‌کارت، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسپیکرها و درگاه شارژ Type-C را به فرزندخواندگی گرفته.

در پنل جلویی « Huawei Mate 40E » طراحی تمیز پرچم‌داران هوآوی را می‌بینیم. البته این اسمارتفون هم از یک خانواده پرچم‌دار آمده. به لطف خمیدگی‌های طرفین، نمایشگر حواشی کمی دارد و فضای زیادی را در اختیار. البته حواشی بالا و پایین نمایشگر « Huawei Mate 40E » کمی ضخیم هستند، که البته مورد جدی‌ای نیست و همه اسمارتفون‌ها از این‌ حواشی رنج می‌برند.

دوربین سلفی « Huawei Mate 40E » با طراحی مدرن حفره و با شعاع کمی به پنل جلویی آن پیوند خورده. این دوربین، به لطف شعاع کمی که دارد، چندان به محتوای نمایشی کاربر، لطمه نمی‌زند؛ اما معلوم‌ است، که سبب جمع‌تر شدن نوتیفیشن‌بار شده. طراحی حفره « Huawei Mate 40E » جاگیری درستی دارد و در میان صفحه، قرار نگرفته و به‌جای آن، به گوشه‌ترین حالت ممکن، پناه برده.

طراحی پنل پشتی « Huawei Mate 40E » به دلیل طراحی جسورانه قاب دوربین، کمی غریب است. در این‌جا، قاب دوربین اصلی، در وسط قرار دارد و دایره‌ای شکل است. درون این‌ دایره، دایره‌ دیگر وجود دارد، که برخلاف دایره قبلی که مشکی رنگ بود، هم رنگ پنل است. پنل پشتی شیشه‌ای « Huawei Mate 40E » جوری طراحی شده، تا اثر انگشت کاربر را تا جای ممکن جذب نکند، ولی به‌احتمال زیاد، جذب خواهد کرد.

« Huawei Mate 40E » توانسته با گذر از تست‌های معتبر، گواهینامه IP53 را دریافت کند، که ضامن سلامت این اسمارتفون در برابر ذرات گردوغبار و پاشش قطرات آب است. یک مورد جالب درمورد پرچم‌داران هوآوی، فریم آنان است، که در قسمتی به حریم پنل پشتی تجاوز می‌کند؛ اما فریم « Huawei Mate 40E » متجاوز نیست و حدواندازه خود را می‌داند.

اما دکمه پاور این اسمارتفون، مانند دکمه پاور، دیگر اسمارتفون‌های هوآوی است، که از خانواده‌های پرچم‌دار آمده‌اند. دکمه پاور این اسمارتفون، در هر رنگی، نارنجی رنگ خواهد بود. « Huawei Mate 40E » با ابعاد 158.6 در 72.5 در 8.8 میلی‌متر، وزن 168 گرم و رنگ‌های نقره‌ای، سفید و مشکی، عرضه می‌شود.

هوآوی میت 40 ای: نمایشگر

 اخیرا هوآوی اجازه این را که بتواند از سامسونگ، نمایشگر‌ بخرد را پیدا کرده و به همین دلیل، « Huawei Mate 40E » را با پنل نمایشی OLED می‌بینیم که به آمولد ارجحیت ندارد؛ اما کیفیت آن بالا است. دلیل اصلی استفاده این اسمارتفون از حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای همین پنل نمایشی کره‌ای بوده. پنل نمایشی فوق در نشان‌دادن رنگ‌ها خوب عمل می‌کند. نرخ نوسازی 90 هرتز که برای نمایشگر « Huawei Mate 40E » ذکر شده، بیش از مقدار استاندارد بازار گوشی‌های هوشمند است؛ اما به‌نظر می‌آید که بعد از کنار رفتن نرخ نوسازی 60 هرتز از مسند استاندارد، این نرخ بر این مسند بشیند و سریعا از رده خارج شود.

یکی از دلایل متعدد کیفیت بالای نمایشگر « Huawei Mate 40E » رزولوشنی است، که از میزان استاندارد بازار سبقت گرفته و کیفیت بالایی به کاربر این اسمارتفون عرضه می‌کند. رزولوشن 1080 در 2376 پیکسل، طوری انتخاب شده تا تراکم پیکسلی بالای چهارصد، یعنی 402 پیکسل بر هر اینچ را به کاربر این نمایشگر 6.5 اینچی عرضه کند. نمایشگر شرح‌داده شده فوق، با مساحت 102.7 سانتی‌متر مربعی خود، 89.3 درصد از پنل جلویی « Huawei Mate 40E » را در اختیار دارد.

Huawei Mate 40E

هوآوی میت 40 ای: سخت‌افزار و نرم‌افزار

به‌دلیل تحریم‌های شرکت گوگل، « Huawei Mate 40E » با اندروید نسبتا سال‌خورده 10 و رابط کاربری EMUI 11 عرضه می‌شود. اخبار حاکی از آن هستند، که هوآوی قصد دارد، سیستم عامل اندروید را کنار بگذارد و سیستم عامل مخصوص خود را معرفی کند. این موضوع، ممکن است، به بازار فروش هوآوی لطمه بزند یا این‌که آن را گسترده‌تر کند. « Huawei Mate 40E » مانند اسمارتفون‌های یک سال و نیم اخیر هوآوی، از خدمات گوگل پشتیبانی نمی‌کند و به‌جای آن، کاربر این اسمارتفون به HMS دسترسی دارد.

سخت‌افزار این اسمارتفون، به لطف چیپست هفت نانومتری آن، توانا و حقیقتا شگفتی‌آور است. این چیپست نسل پنجمی که خود هوآوی آن را ساخته؛ در حالی تولید شده که این شرکت، اجازه استفاده از هیچ فناوری آمریکایی‌ای را در هیچ یک از قطعات خود نداشته. چیپست Kirin 990E 5G از جمله چیپست‌هایی است، که هوآوی روی آن‌ها برای پرچم‌داران خود، حساب کرده.

تراشه هشت‌هسته‌ای یاد شده از دو هسته Cortex-A76 با بیشینه فرکانس 2.86 گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A76  با حداکثر فرکانس 2.36 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با ماکسیمم فرکانس 1.95 گیگاهرتز تشکیل شده. هوآوی به ابرتراشه‌های گرافیکی دسترسی نداشته و برای همین، چیپست نام‌برده از تراشه گرافیکی Mali-G76 MP14 استفاده می‌کند. « Huawei Mate 40E » در یک نسخه رم 8 گیگابایتی و در دو نسخه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی در دست است.

هوآوی میت 40 ای: دوربین

دوربین اصلی « Huawei Mate 40E » به سبک دوربین‌های پرچم‌داران هوآوی طراحی شده. دوربین اصلی بر روی یک قاب دایره‌ای شکل و در وسط پنل پشتی قرار دارد. سنسورها بر روی محیط دایره حاضر شده‌اند و در وسط دو سنسور بالایی، فلش ال‌ای‌دی آمده. در نگاه اول به پنل پشتی، متوجه یک دوربین چهارگانه می‌شویم، در حالی که « Huawei Mate 40E » از یک دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند و اشتباه ما در تشخیص یک طرح لنز، که برای توازن طراحی اضافه شده، بوده. دوربین اصلی « Huawei Mate 40E » از سنسورهای زیر تشکیل شده:

  • لنز 64 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی 27 میلی‌متر

  • لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 17 میلی‌متر

  • لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 85 میلی‌متر و زوم 3 برابر

قویا جای خالی سنسور تشخیص عمق، میان ترکیب سازنده دوربین اصلی « Huawei Mate 40E » حس می‌‌شود. این سنسور می‌توانست دوربین اصلی این اسمارتفون را برای عکاسی چهره آماده کند. دوربین سلفی نیز از یک لنز 13 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و فاصله کانونی 18 میلی‌متر استفاده می‌کند. هر دو دوربین سلفی و اصلی « Huawei Mate 40E » قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K را دارند.

Huawei Mate 40E

هوآوی میت 40 ای: باتری

باتری « Huawei Mate 40E » حجم بالایی دارد و برای استفاده در حین بازی‌های سنگین کاملا مناسب است. این باتری لیتیم-پلیمری با حجم 4200 میلی‌آمپر ساعتی خود، ضخامت این اسمارتفون را زیاد کرده. « Huawei Mate 40E » از شارژ سریع 40 واتی، شارژ سریع بی‌سیم 40 واتی و شارژ معکوس 5 واتی، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید هوآوی میت 40 ای

« Huawei Mate 40E » اسمارتفون بسیار شایسته‌ای است، اما بهره نبردن آن از خدمات گوگل، سبب شده تا «» برای بسیاری از کاربران جالب نباشد و این در حالی است، که این اسمارتفون با شرایط بالا و قیمت 600 یورویی خود، یک گزینه شگفت‌انگیز به حساب می‌آید. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399
طول و عرض
158.6x72.5 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
188 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 990E
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.86 GHz Cortex-A76 & 2x2.36 GHz Cortex-A76 & 4x1.95 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP14
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2376 پیکسل
تراکم پیکسلی
402~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1x
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 40, 41, 77, 78, 79 SA/NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.9
فاصله کانونی لنز 27 میلی متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 85 میلی متر
زوم اپتیکال 3x
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 17 میلی متر
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
Leica optics, panorama, HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 18 میلی متر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR, panorama
4K, 720p@240fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android1 10.0
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4200 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع به صورت بی سیم 40 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
color spectrum
فیلم برداری
4K, 1080p, gyro-EIS
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 40E 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 40E 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399

طراحی

طول و عرض
158.6x72.5 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
188 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 990E
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.86 GHz Cortex-A76 & 2x2.36 GHz Cortex-A76 & 4x1.95 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP14

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2376 پیکسل
تراکم پیکسلی
402~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)<br /> CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1x
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 34, 38, 39, 40, 41<br />
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 40, 41, 77, 78, 79 SA/NSA/Sub6<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> فاصله کانونی لنز 27 میلی متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 85 میلی متر<br /> زوم اپتیکال 3x<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 17 میلی متر
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
Leica optics, panorama, HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 18 میلی متر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR, panorama<br /> 4K, 720p@240fps
فیلم برداری
4K, 1080p, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android1 10.0
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
color spectrum

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4200 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع به صورت بی سیم 40 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم