برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8 Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Huaweinova 8 Pro 5G Dual SIM 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Huawei nova 8 Pro 5G Dual SIM 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 64 - 8 - 2 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
5G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Huawei nova 8 Pro 5G

اگر همین الان از جای خود، بلند شوید و به سمت شرق، حرکت کنید، سپس با نظم خاصی از افغانسان، بگذرید، به کشور چین خواهید رسید؛ یکی از ابر قدرت‌های اقتصادی جهان که به‌نظر صندوق بین‌المللی پول، در اواخر سال ۲۰۱۴ از نظر ارزش تولید ناخالص مبتنی بر قدرت خرید، از آمریکا، سبقت گرفت. اما ما راجب خود چین، صحبت نخواهیم کرد و این متن، حاوی بحث درباره یک اسمارتفون چینی از شرکت هوآوی است.

شرکت هوآوی را همه می‌شناسیم. به لطف قیمت‌های کم محصولات این‌ برند، دسترسی ما تولیدات هوآوی، زیاد است و راحت می‌توانیم، روی خرید آن‌ها، حساب باز کنیم. شرکت هوآوی که سابقه طول و درازی در عرصه مخابرات دارد، چشم ما را به اسمارتفون‌های 5G خود دوخته، تا ببینیم، که پیر این میدان، قرار است، چگونه با این فناوری، اخت بگیرد. 

مقدمه‌ای بر تشریح مشخصات هوآوی نوا 8 Pro 5G

شرکت هوآوی، مانند بچه‌های تخس، با وجود تحریم‌های آمریکا، تمام توان خود را گذاشت، تا درمورد فناوری اتصال 5G حرفی برای گفتن داشته باشد. « Huawei nova 8 Pro 5G » که همراه با عضو دیگری از خانواده نوا ۸ معرفی شد، با یک چیپست مجهز به مودم نسل پنجم، به بازار گوشی‌های هوشمند آمد. شاید شما هم درمورد مرگ‌ پرنده‌ها در هلند، به دلیل تست فناوری نسل پنجم، شنیده‌اید، اما حقیقت این‌ است، که این داستان هم مانند بسیاری از داستان‌های فضای مجازی، پشتوانه درستی ندارد و تست فناوری 5G سه ماه، قبل از مرگ دسته‌جمعی پرنده‌ها، انجام شده.

اما خود فناوری 5G چیست؟ حقیقت این است، که بخش زیادی از تمرکز این فناوری به اینترنت اشیا، محدود می‌شود و بخش دیگر آن، مربوط است به اتصال سریع‌تر. به طراحی و سخت‌افزار « Huawei nova 8 Pro 5G » برگردیم. نمی‌شود لقب زیبا یا بازارپسند را به این طراحی داد، هرچند که طراحی « Huawei nova 8 Pro 5G » زشت یا بدریخت نیست، اما با تمام پیچیدگی آن، طراحی این اسمارتفون ساده است.

قاب دوربین اصلی « Huawei nova 8 Pro 5G » کمی بزرگ به‌نظر می‌رسد، اما این قاب، شامل یک دوربین توانمند است، که به لطف تراشه، کیفیت بالایی دارد. همین تراشه، سبب شده تا این اسمارتفون، به یک مودم نسل پنجم، مجهز بشود و از طرفی دیگر، این چیپست برای بازی‌های موبایلی نیز مناسب است. تراشه‌ای که ساخت آن به عهده خود شرکت هوآوی بوده.

Huawei nova 8 Pro 5G

هوآوی نوا 8 Pro 5G: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی « Huawei nova 8 Pro 5G » حالت خنثی دارد، یعنی نمی‌توان به آن، صفات زشت یا زیبا را نسبت داد. پنل جلویی، متشکل از نمایشگر و دوربین دوگانه سلفی است. پنل پشتی از دوربین اصلی پنج‌گانه، حمایت می‌کند و فریم، میزبانی کنترلرهای صدا، دکمه پاور و درگاه شارژ Type-C را برعهده دارد. 

پنل جلویی، با کمی خمیدگی به طرفین، حداکثر فضا را به نمایشگر « Huawei nova 8 Pro 5G » داده. نمایشگر کره‌ای این اسمارتفون، حاشیه‌های کمی دارد و به‌‌جز در پایین، حاشیه‌ها، محسوس نیستند. دوربین سلفی دوگانه که با طراحی حفره، معرفی شده، در گوشه بالایی نمایشگر، جاگیری کرده و مساحت نسبتا زیادی را صرف خود کرده. به دلیل مساحت زیاد دوربین سلفی، نوتیفیشن بار، مجبور شده، کمی جمع‌تر بشیند، تا جناب دوربین سلفی، راحت باشند. حسگر اثر انگشت هم در همین‌جا و در پنل جلویی، قرار دارد؛ درست زیر نمایشگر کره‌ای.

پنل پشتی در رنگ مشکی، یک طراحی ساده و یک‌نواخت دارد؛ اما در رنگ‌های دیگر، هایلایت‌هایی وجود دارند، که از طرف قاب دوربین اصلی به اطراف پنل پشتی، پراکنده می‌شوند. دوربین اصلی، درون یک قاب بیضی شکل و در گوشه بالایی پنل پشتی، قرار گرفته. درون این قاب، چهار سنسور دوربین اصلی « Huawei nova 8 Pro 5G » به همراه یک‌ فلش ال‌ای‌دی‌ با ظاهر به‌خصوصی، چیده شده‌اند.

« Huawei nova 8 Pro 5G » با ابعاد ۱۶۳.۳ در ۷۴.۱ در ۷.۹ میلی‌متر، وزن ۱۸۴ گرم و در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز و سفید، عرضه می‌شود. با توجه به قد و وزن طلایی « Huawei nova 8 Pro 5G » این اسمارتفون، حس خوشایندی را به‌ کاربر خود، القا خواهد کرد. رنگ‌بندی این اسمارتفون، جزو دیگر خصوصیت‌های ظاهری خوشایند آن است.

هوآوی نوا 8 Pro 5G: نمایشگر

نمایشگر « Huawei nova 8 Pro 5G » حاصل زحمت‌های شرکت سامسونگ است و اگر این نمایشگر نبود، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای هم نبود. نمایشگر OLED که برای این اسمارتفون در نظر گرفته شده، توسط شرکت سامسونگ، تولید می‌شود و شرکت‌هایی مانند اپل و هوآوی، سفارش تولید آن را می‌دهند. 

رزولوشن نمایشگر « Huawei nova 8 Pro 5G » ۱۲۳۶ در ۲۶۷۶ پیکسل است، که با یک سنجش ساده، ما را به تراکم پیکسلی ۴۳۹ پیکسل بر هر اینچ می‌رساند. این اعداد و ارقام، به این معنی است، که نمایشگر این اسمارتفون، نهایت تجربه بصری را به کاربر خود، عرضه می‌کند. این نمایشگر ۶.۶۷ اینچی (۱۱۰ سانتی‌متر مربع) ۹۱ درصد از پنل جلویی را در اختیار دارد. 

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، همیشه خوش‌حال کننده است. معنای نرخ نوسازی این است، که نمایشگر، خود را در هر ثانیه، چند بار، به‌روز می‌کند. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، مساحت زیاد و کیفیت بالا، نمایشگر « Huawei nova 8 Pro 5G » را برای هر خواسته کاربر، مناسب، جلوه می‌دهند. نمایشگر این اسمارتفون از حداکثر کیفیت، برخوردار است.

Huawei nova 8 Pro 5G

هوآوی نوا 8 Pro 5G: سخت‌افزار و نرم‌افزار

« Huawei nova 8 Pro 5G » فقط می‌تواند، یک ایراد داشته باشد: فقدان خدمات گوگل. « Huawei nova 8 Pro 5G » که با رابط کاربری EMUI 11 بر پایه اندورید ۱۰ عرضه شده، از این فقدان، رنج می‌برد. در این میان هم، هوآوی، دست از پا درازتر ننشسته و برای حل این مشکل، راه‌کارهایی را ارائه داده. مثلا هوآوی، سعی داشته، تا با APP Gallery، جای خالی گوگل‌پلی را پر کند و یا با پتال‌مپ و پتال‌سرچ، غم از دست دادن گوگل‌مپ و گوگل‌سرچ را تسکین دهد.

چیپست ۷ نانومتری Kirin 985 5G که در « Huawei nova 8 Pro 5G » حضور دارد، باعث و بانی خیر شده، تا شاهد فناوری نسل پنجم در این اسمارتفون باشیم. توانایی‌های این چیپست، چشم‌گیر هستند و برای اجرای بازی‌های موبایلی، پشتیبان خوبی است. تراشه هشت‌هسته‌ای « Huawei nova 8 Pro 5G » از یک هسته Cortex-A76 با بیشنه فرکانس ۲.۵۸ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A76 با حداکثر فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با ماکسیمم فرکانس ۱.۸۴ گیگاهرتز، تشکیل شده. 

پردازنده گرافیکی « Huawei nova 8 Pro 5G » نیز توانایی قابل بحثی دارد. این پردازنده گرافیکی هشت‌هسته‌ای، با نام Mali-G77 شناخته می‌شود. این چیدمان سخت‌افزاری برای صنعت گیمینگ، مناسب است. « Huawei nova 8 Pro 5G » در دو نسخه سخت‌افزاری به شرح زیر، عرضه می‌شود:

  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

  • ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی

هوآوی نوا 8 Pro 5G: دوربین

دوربین « Huawei nova 8 Pro 5G » درون یک قاب بزرگ بیضی شکل و در نزدیکی گوشه بالایی پنل پشتی، قرار دارد. در قاب دوربین، یک لنز را می‌بینیم، که بالاتر از دیگر، اجزای سازنده دوربین، جا گرفته. سه سنسور دیگر به انضمام فلش ‌ال‌ای‌دی، به‌صورت مربع، چیده شده‌اند. کاربران می‌توانند، با استفاده از دوربین اصلی این اسمارتفون، عکس‌هایی با کیفیت بالا، ثبت کنند. سنسور‌های سازنده دوربین اصلی « Huawei nova 8 Pro 5G » به‌شرح زیر هستند:

  • لنز ۶۴ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر

  • لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4، بازه دید ۱۲۰ درجه و فاصله کانونی ۱۷ میلی‌متر

  • لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق (Depth) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

دوربین سلفی « Huawei nova 8 Pro 5G » نیز آماده خدمت‌رسانی به دوست‌داران عکاسی سلفی است. دوربین سلفی از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 به همراه یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه  دیافراگم f/2.4 و گستره دید ۱۰۰ درجه، تشکیل شده. دیدن یک دوربین سلفی دوگانه توانا، برای هر کاربری، هیجان‌انگیز است.

Huawei nova 8 Pro 5G

هوآوی نوا 8 Pro 5G: باتری

یک باتری لیتیم-پلیمری، وظیفه جریان سازی، درون « Huawei nova 8 Pro 5G » را بر عهده دارد. این باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری با توجه به سخت‌افزار، طول‌ عمر بالایی خواهد داشت. شارژ سریع ۶۶ واتی از دیگر، نکات هیجان‌انگیز این اسمارتفون است. « Huawei nova 8 Pro 5G » با بهره‌ بردن از فناوری شارژ سریع، در عرض ۳۵ دقیقه، به حداکثر ظرفیت خود، دسترسی، پیدا خواهد کرد. شارژ معکوس ۵ واتی نیز، جزو مواردی است، که « Huawei nova 8 Pro 5G » از آن‌ها، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید هوآوی نوا 8 Pro 5G

خواسته ما از یک اسمارتفون، سخت‌افزار قدرتمند، دوربین باکیفیت، نمایشگر بزرگ و باتری حجیم است. اگر با همین عقیده بخواهیم، اسمارتفونی را خریداری کنیم، که به تمام نیاز‌های ما، پاسخ‌گو باشد، می‌توانیم « Huawei nova 8 Pro 5G » را به چشم یک انتخاب ویژه نگاه کنیم.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
دی 1399
طول و عرض
163.3x74.1 میلی متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
184 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 985 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.58 GHz Cortex-A76 & 3x2.40 GHz Cortex-A76 & 4x1.84 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.72 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1236x2676 پیکسل
تراکم پیکسلی
439~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 18, 19, 26, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 41, 77, 78, 79, 80, 83, 84 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚120
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
دوربین سلفی دوم
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide
˚100
دریچه دیافراگم f/2.4
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
4K
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 66 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K, 1080p, 720p@960fps, gyro-EIS
ضبط صدا
دارد
سایر قابلیت‌ها
شارژ معکوس 5 وات
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8 Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8 Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
دی 1399

طراحی

طول و عرض
163.3x74.1 میلی متر
ضخامت
7.9 میلی متر
وزن
184 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 985 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.58 GHz Cortex-A76 & 3x2.40 GHz Cortex-A76 & 4x1.84 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G77

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.72 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1236x2676 پیکسل
تراکم پیکسلی
439~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 18, 19, 26, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 41, 77, 78, 79, 80, 83, 84 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚120<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 17 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0
دوربین سلفی دوم
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚100<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 4K
فیلم برداری
4K, 1080p, 720p@960fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
شارژ معکوس 5 وات

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 66 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم