برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Enjoy 20 SE دوسیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

HuaweiEnjoy20 SE Dual SIM 128GB RAM 4GB Mobile Phone

Huawei Enjoy 20 SE Dual SIM 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 13 - 8 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
4G
5000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Huawei Enjoy 20 SE

غول فناوری چینی، که حتی با تحریم‌های شرکت گوگل هم متوقف نشده، به پرفروشی خود در بازار گوشی‌های هوشمند، ادامه می‌دهد. بازار ایران که حالا دیگر با برند هوآوی انس گرفته، تحریم‌های شرکت گوگل را یک شوک اساسی می‌داند؛ اما هوآوی از مغز اقتصادی خود، استفاده کرده و در ازای فقدان خدمات گوگل، طراحی‌های بهتر، کیفیت‌‌های بالاتر و قیمت‌های پایین‌تر را ارائه می‌دهد.

شاید، اشاره به این نکته، بد نباشد، که خبر رفع آرام‌آرام تحریم‌های آمریکا دارد می‌رسد؛ حالا هوآوی هم از تراشه‌های کوالکام بهره می‌برد و هم از نمایشگر‌های سامسونگ، استفاده می‌کند. اسمارتفون مورد بحث امروز ما شاید از خدمات گوگل، سودی نبرد، اما قیمتی بسیار پایین و یک طراحی زیبا دارد. البته دیگر با قیمت‌های اقتصادی هوآوی، شگفت‌زده نمی‌شویم، زیرا چندسال است، که با این طرح‌های اقتصادی هوآوی، سروکار داریم.

نقد و بررسی هوآوی Enjoy 20 SE

قیمت کم «Huawei Enjoy 20 SE » بسیار چشم‌گیر است، یک اسمارتفون با دوربین سه‌گانه و قیمت ۲۰۰ دلاری که جزو عجایب چندگانه گوشی‌های هوشمند به‌حساب می‌آید. حقیقت این است، که هوآوی، ابایی از شباهت طراحی خود با مدل دیگری از برند دیگری ندارد. طراحی «Huawei Enjoy 20 SE » مارا به یاد اسمارتفون‌های سری M سامسونگ، می‌اندازد.

طراحی این اسمارتفون، با وجود کمی شباهت آن با مدل‌های سری ام، زیبا است. این طراحی، خودش را به بازار گوشی‌های هوشمند، اثبات کرده. مثل این‌که هوآوی نمی‌خواسته، تا در طراحی «Huawei Enjoy 20 SE » عملیات آزمون و خطا را به‌کار ببرد و سرغ طراحی اثبات شده‌ای، رفته؛ بنابراین نمی‌شود، لقب منحصربه فرد را به این طراحی داد.

درمورد سخت‌افزار و دوربین «Huawei Enjoy 20 SE » نمی‌توان، مبالغه کرد. این ساختار سخت‌افزاری را می‌شود، در بسیاری از میان‌رده‌ها پیدا کرد. این موضوع درمورد دوربین این اسمارتفون نیز صدق می‌کند، این ترکیب دوربین را هم زیاد دیده‌ایم. البته نباید از «Huawei Enjoy 20 SE » انتظار زیادی داشت، زیرا با یک اسمارتفون اقتصادی، طرف هستیم و نه یک پرچم‌دار ۱۰۰۰ دلاری.

 Huawei Enjoy 20 SE

هوآوی Enjoy 20 SE: طراحی و کیفیت ساخت

قبل‌تر نیز ذکر شد، که طراحی «Huawei Enjoy 20 SE » آشنا است. زبان طراحی این اسمارتفون، انحصارا در اختیار آن نیست و شاید در بسیاری از میان‌رده‌ها، آن را ببینید. قاب جلویی با نمایشگر و ذ، تسخیر شده و حاشیه‌های نسبتا کمی دارد. پنل پشتی، میزبان دوربین اصلی است، که برای کاربران، طراحی و کیفیت آن، اهمیت والایی دارد. فریم نیز حاوی اسلات سیم‌کارت، کنترلر‌های صدا، دکمه پاور، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و ... است.

طراحی حفره دوربین سلفی که در قاب جلویی، شاهد آن هستیم، یک طراحی مدرن و جذاب است، اما در اسمارتفون‌هایی مانند «Huawei Enjoy 20 SE »، حفره دوربین سلفی به‌جای گوشه‌های بالایی، در میان صفحه قرار‌ گرفته، که حقیقتا آزار دهنده است، زیرا این طراحی مدرن، با جاگیری نامناسب می‌تواند، با محتوای صفحه‌نمایش، در تداخل باشد. البته صفحه‌نمایش «Huawei Enjoy 20 SE » به لطف همین طراحی‌ای که آن را مورد سرزنش قرار دادیم، حاشیه‌های کمی دارد و نسبتا بزرگ است.

طراحی پنل پشتی و پنل جلویی، وجه‌ اشتراکات زیادی با طراحی‌های مدرن بازار دارند. در پنل پشتی با قاب مستطیل شکل عمودی دوربین، روبه‌رو هستیم، که بسیار بازارپسند و جذاب است. دورن قاب دوربین اصلی که در گوشه بالایی پنل پشتی، قرار دارد، سه‌ سنسور اصلی دوربین، به‌صورت خطی، ردیف شده‌اند و فلش ‌ال‌ای‌دی در کنار آن‌ها آمده.

مطمئنا همه طراحی حفره حسگر اثر انگشت را دیده‌اند. این طراحی نسبتا قدیمی، مانند طراحی ناچ، جای خود را به طراحی مدرن‌تری داده؛ این مدل از طراحی حسگر اثر انگشت، که در «Huawei Enjoy 20 SE » نیز شاهد آن هستیم، مبتنی بر ادغام حسگر اثر انگشت با دکمه پاور است. ابعاد این اسمارتفون ۱۶۵.۷ در ۷۶.۹ در ۹.۳ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۶ گرم، تعریف شده. 

هوآوی Enjoy 20 SE: نمایشگر

در مورد نمایگشر «Huawei Enjoy 20 SE » نیز نمی‌توان، مبالغه کرد. در این اسمارتفون با یک نمایشگر رایج با رزولوشن و تراکم پیکسلی مرسوم، طرف هستیم. نمایشگر IPS LCD که در اکثر میان‌رده‌ها به‌کار می‌رود، از کیفیت خوبی، برخوردار است. این پنل نمایشی به قدری رایج است، که یکی در میان، شاهد استفاده آن در میان‌رده‌ها هستیم.

رزولوشن۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل نیز از جمله همین رسوم میان‌رده‌ها است. این مقادیر را نباید به‌دلیل مرسوم بودن آن‌ها، دست‌ کم بگیریم. تراکم پیکسلی۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ، برای این نمایشگر، ذکر شده، که بازهم عدد متداولی است. صفحه نمایش «Huawei Enjoy 20 SE » با احتساب رزولوشن و تراکم پیکسلی آن، درخور یک میان‌رده می‌دانیم.

این نمایشگر ۶.۶۷ اینچی (۱۰۷ سانتی‌متر مربع) که ۸۴ درصد پنل جلویی را در اختیار دارد، باب میل آن‌دسته از افرادی است، که علاقه به تماشای فیلم در اسمارتفون خود دارند. اما نمایشگر «Huawei Enjoy 20 SE » برای بازی‌های موبایلی، مناسب نیست؛ نمایشگر به تنهایی نمی‌تواند، استفاده گیمینگ داشته باشد و برای استفاده از «Huawei Enjoy 20 SE » در صنعت گیمینگ باید به سخت‌افزار، توجه بیش‌تری داشت.

 Huawei Enjoy 20 SE

هوآوی Enjoy 20 SE: سخت‌افزار و نرم‌افزار

«Huawei Enjoy 20 SE » به‌رغم جدید بودن آن، با رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید۱۰ عرضه می‌شود. رابط کاربری مورد بحث از مدل قبلی خود، مستقل نیست و فقط باگ‌های مدل قبلی در آن رفع شده‌اند، ولی انتظارات این‌ است‌، که با درنظر گرفتن زمان انتشار این اسمارتفون بتوان، از رابط کاربری EMUI11 نیز سود برد. بزرگ‌ترین ضعف «Huawei Enjoy 20 SE » و تمام اسمارتفون‌های یک سال و نیم اخیر هوآوی، فقدان خدمات گوگل است، که تمام کاربران اندروید جهان به آن عادت کرده‌اند.

زمان خبر‌های خوش درمورد «Huawei Enjoy 20 SE » با رسیدن به سخت‌افزار آن به پایان می‌رسد. البته باید این‌ را در نظر داشته باشید، که اسمارتفون مورد بحث ما، یک اسمارتفون فوق اقتصادی است، که ۲۰۰ دلار، بیش‌تر، قیمت ندارد. عضو تپنده «Huawei Enjoy 20 SE » چیپست ۱۲ نانومتری Kirin 710A که چندان، چنگی به‌دل نمی‌زند. 

تراشه هشت‌هسته‌ای مد نظر ما برای کار‌های روزمره یک کاربر عادی، مناسب است، اما زمانی‌ که بحث به بازی‌های موبایلی می‌رسد، این تراشه کم می‌آورد. تراشه هشت‌هسته‌ای «Huawei Enjoy 20 SE » از چهار هسته Cortex-A73 با بیشنه فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با بیشینه فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز، تشکیل شده. چیپست گرافیکی به کار رفته نیز از نوع Mali-G51 است. «» در دو نسخه سخت‌افزاری به شرح زیر، عرضه می‌شود:

  • ۴ گیگابات رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

هوآوی Enjoy 20 SE: دوربین

جدیدا رسم شده، که برای اسمارتفون‌های میان‌رده، چند دوربین در نظر‌ گرفته شود، اما زمانی که قرار است، کاربرد این دوربین‌ها مشخص شوند، متوجه می‌شویم، که برخی از آن‌ها ناکارآمد هستند و فقط ضرورت بازار است، که حکم کرده، دوربین‌ها چندگانه باشند. «Huawei Enjoy 20 SE » هم از آن دسته‌ از میان‌رده‌هایی است، که به لطف لزوم بازار، چند سنسور اضافی را حمل می‌کند، ولی در نهایت، دوربین اصلی «Huawei Enjoy 20 SE » برای یک میان‌رده فوق اقتصادی، مناسب است. دوربین اصلی این اسمارتفون، حاوی سنسورهای زیر است:

  • لنز ۱۳ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر
  • لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و بازه دید ۱۲۰ درجه
  • لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

دوربین سلفی نیز از یک لنز ۸ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده. دوربین سلفی و دوربین اصلی با کیفیت ۱۰۸۰ فیلم‌برداری می‌کنند، که نمی‌شود چندان به آن خرده‌ای گرفت. اما خبر خوش درمورد هر دو دوربین اصلی و سلفی «Huawei Enjoy 20 SE » این است، که هردو آن‌ها قابلیت عکس‌برداری با فناوری HDR را دارند.

 Huawei Enjoy 20 SE

هوآوی Enjoy 20 SE: باتری

باتری لیتیم-پلیمری «Huawei Enjoy 20 SE » مهم‌ترین و باارزش‌ترین، عضو آن است. این باتری که باعث ضخامت و وزن زیاد این اسمارتفون است، با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، معرفی شده. منبع تغذیه این اسمارتفون از فناوری شارژ سریع۲۲.۵ واتی، پشتیبانی می‌کند؛ به گفته تبلیغات منتشر شده، ۴۵ درصد از ظرفیت باتری «Huawei Enjoy 20 SE » در عرض ۳۰ دقیقه، تکمیل خواهد شد. 

مشاوره در خرید هوآوی Enjoy 20 SE

«Huawei Enjoy 20 SE » برای استفاده‌های یک کاربر معمولی، مناسب است؛ حقیقت این‌ است، که نباید از سخت‌افزار این اسمارتفون، انتظار معجزه داشته باشید؛ قبل از توقع بی‌جا از اسمارتفون مد نظر، باید قیمت ابراقتصادی آن را در نظر بگیرید. اگر اهل بازی‌های موبایلی سنگین نیستید و استفاده‌های شما از قبیل استفاده‌های روزمره هستند، «Huawei Enjoy 20 SE » را به عنوان یک گزینه خاص در نظر بگیرید.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
دی 1399
طول و عرض
165.7x76.9 میلی متر
ضخامت
9.3 میلی متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚120
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.4
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 22.5 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30/60fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل Enjoy 20 SE دوسیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل Enjoy 20 SE دوسیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
دی 1399

طراحی

طول و عرض
165.7x76.9 میلی متر
ضخامت
9.3 میلی متر
وزن
206 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100<br /> CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚120<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30/60fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 22.5 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم