برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 30E Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

HuaweiMate 30E Pro 5G Dual SIM 256GB RAM 8GB Mobile Phone

Huawei Mate 30E Pro 5G Dual SIM 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 40 - 8 - 40  مگاپیکسل + TOF 3D
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
Android 10
5G
4500 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Huawei Mate 30E Pro 5G

شرکت چینی هوآوی که در بازار گوشی‌های هوشمند طرف‌داران زیادی دارد، حتی با تحریم‌های گوگل، متوقف نشده و دارد به راه خود، ادامه می‌دهد. این شرکت که سابقه زیادی در زمینه مخابرات دارد، توانسته حدود ۲۰ درصد از بازار اسمارتفون‌ها را در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به خود، اختصاص دهد. یکی از دلایل موفقیت هوآوی در بازار، قیمت مناسب اسمارتفون‌های این شرکت است.

از وجهی دیگر، هوآوی به دلیل فقدان خدمات گوگل بر اسمارتفون‌های خود، ویژگی‌های دیگری به آن‌ها داده، تا به نوعی، این فقدان را توجیه کند. همین سلسله دلایل، باعث شده، تا این شرکت، اسمارتفون‌هایی درخور توجه تولید کند. اسمارتفون‌هایی با طراحی‌های جدید و منحصربه‌فرد به همراه سخت‌افزار توانمند و قابل بحث.

مقدمه‌ای بر تشریح مشخصات هوآوی میت 30E Pro 5G

گل سرسبد خانواده میت ۳۰، یعنی « Huawei Mate 30E Pro 5G » با طراحی هنجارشکنانه خانواده خود و با قیمت زیر ۱۰۰۰ دلار، عرضه شد. طراحی خانواده میت ۳۰، به دلیل ناآشنا بودن آن، جذابیت خاصی دارد، که در کم‌تر، اسمارتفونی، پیدا می‌شود. فقط با بی‌رحمی است، که می‌شود از این طراحی زیبا و خاص، ایراد گرفت.

طراحی « Huawei Mate 30E Pro 5G » به این دلیل، هنجار شکنانه است، که طبق عادت بازار نیست. بازار به اسمارتفون‌هایی، عادت کرده، که دوربین اصلی آنان درون یک قاب مربعی شکل و در گوشه بالایی پنل پشتی، قرار داشته باشد، اما خانواده میت ۳۰ بدون توجه به بازار و اقتضا آن، طراحی جدیدی را با خود آورده‌اند.

به‌دلیل تحریم‌های آمریکا، خود هوآوی، زحمت کشیده و چیپست « Huawei Mate 30E Pro 5G » را ساخته. پردازنده گرافیکی  از غرب و از اروپا و از طرف شرکت ARM آمده. نمایشگر « Huawei Mate 30E Pro 5G » هم از شرق کشور چین و از طرف شرکت سامسونگ رسیده. 

تحریم‌های آمریکا، کمی آرام‌تر شده‌اند و حالا هوآوی می‌تواند، از نمایشگر‌های سامسونگ و پردازنده‌های 4G شرکت کوالکام، استفاده کند. به دلیل به‌کار رفتن فناوری 5G است، که با یک تراشه اسنپ‌دراگون، معرفی نشده. برداشت تحریم‌ها هم دلیل چندملیتی بودن « Huawei Mate 30E Pro 5G » است. 

Huawei Mate 30E Pro 5G

هوآوی میت 30E Pro 5G: طراحی و کیفیت ساخت

یک شرکت تولید گوشی‌های هوشمند، باید خیلی نترس باشد، که از طراحی‌های مرسوم بازار، دل بکند و سراغ طراحی مورد علاقه خود برود. قاب جلویی شیشه‌ای، از نمایشگر و دوربین سلفی دوگانه، پذیرایی می‌کند، قاب پشتی شیشه‌ای، میزبان دوربین اصلی چهارگانه است و فریم، وظیفه نگهداری از دکمه پاور، کنترلر‌های صدا، اسپیکر‌های استرئو، درگاه شارژ Type-C و اسلات سیم‌کارت است. 

نمایشگر که در قاب جلویی « Huawei Mate 30E Pro 5G » حضور دارد، در طرفین، کمی خم شده، تا فضای بیش‌تری را در اختیار بگیرد. شرکت سامسونگ، با نمایشگر اولد خود، باعث شده، تا « Huawei Mate 30E Pro 5G » بتواند با حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای، معرفی شود. در قسمت بالایی، شاهد دوربین دو‌گانه سلفی هستیم، که سه‌گانه، به‌نظر می‌آید، ولی یکی از سنسور‌هایی که ممکن است، به‌اشتباه، عضوی از توانایی‌های دوربین اصلی در نظر بگیرید، سنسور تشخیص چهره است.

قاب پشتی، حاوی دوربین اصلی است. دوربین اصلی « Huawei Mate 30E Pro 5G » بدون توجه به بازار و با قاب دایره‌ای شکل که در وسط پنل پشتی، قرار دارد، معرفی شده. چهار سنسور دوربین اصلی، درون قاب دایره‌ای شکل قرار دارند و دوتا فلش ال‌ای‌دی این دوربین، کمی آن طرف‌تر و بیرون از قاب، حضور دارند. 

در سمت چپ یا راست فریم، اسلات سیم‌کارت را پیدا نخواهید کرد؛ اسلات سیم‌کارت « Huawei Mate 30E Pro 5G » در قسمت زیرین فریم و در کنار درگاه شارژ Type-C قرار دارد، که طراحی جالبی است. « Huawei Mate 30E Pro 5G » با ابعاد ۱۵۸.۱ در ۷۳.۱ در ۸.۸ میلی‌متر، وزن ۱۹۸ گرم و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، بنفش، سبز، نارنجی و نوع دیگری از رنگ سبز، عرضه می‌شود.

 هوآوی میت 30E Pro 5G: نمایشگر

نمایشگر « Huawei Mate 30E Pro 5G » از کمی شرق‌تر و از طرف کشور کره آمده. این نمایشگر که انحصارا توسط شرکت سامسونگ تولید می‌شود و کمپانی‌هایی مانند هوآوی و اپل، سفارش آن را می‌دهند، دلیل اصلی استفاده از حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای است. نمایشگرهایی که با نام OLED شناخته می‌شوند و شاهد حضور یکی از آن‌ها در « Huawei Mate 30E Pro 5G » هستیم.

نمایشگرهای سامسونگ، نیازی به مبالغه ندارند، همه ما می‌دانیم که سامسونگ است و نمایشگر‌های آن. نمایشگری که در « Huawei Mate 30E Pro 5G » به‌کار رفته با رزولوشن ۱۱۷۶ در ۲۴۰۰ پیکسل، نهایت تجربه بصری را به کاربر، ارائه می‌دهد. رزولوشن ذکر شده، با یک حساب و کتاب ساده، مارا به تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل بر هر اینچ می‌رساند، که نور علی نور است.

نمایشگر ۶.۵۳ اینچی (معادل ۱۰۸ سانتی‌متر مربع) ۹۴ درصد از پنل جلویی « Huawei Mate 30E Pro 5G » را به خود، اختصاص داده. این مقدار با خم شدن نمایشگر به طرفین، مقدور شده و اضافه بر فضای بیش‌تر نمایشی، ظاهر شیکی به « Huawei Mate 30E Pro 5G » نیز داده. با این ابعاد و این کیفیت، نمایشگر این اسمارتفون، تقریبا برای هرکاری آمادگی لازم را دارد.

Huawei Mate 30E Pro 5G

هوآوی میت 30E Pro 5G: سخت‌افزار و نرم‌افزار

« Huawei Mate 30E Pro 5G » با رابط کاربری EMUI 11 و اندروید ۱۰ عرضه می‌شود؛ البته بدون خدمات گوگل. هوآوی در پی پاسخ‌گویی به فقدان خدمات گوگل، برنامه‌ای تحت عنوان APP Gallery منتشر کرده، تا جایگزین گوگل پلی باشد. به‌جای خدمات گوگل، هوآوی، پلتفرمی تحت عنوان HMS معرفی کرد و به‌عنوان جایگزین برای گوگل مپ و گوگل سرچ، پتال مپ و پتال سرچ را عرضه کرده.

هم‌چنین، هوآوی به کاربران ایرانی، قول داده، که بیست و نه برنامه معروف و کاربردی ایرانی را به APP Gallery اضافه و از آن‌ها پشتیبانی کند. اما رابط کاربری EMUI 11؛ این رابط کاربری جدید، ظاهری مدرن و دسترسی سریع‌تری دارد. دست کاربر برای شخصی‌سازی فضای « Huawei Mate 30E Pro 5G » کاملا باز است.

قلب تپنده « Huawei Mate 30E Pro 5G » یعنی چیپست ۷ نانومتری Kirin 990E 5G توانایی بالایی در پردازش و اجرای برنامه‌های سنگین دارد. Kirin 990E 5G عمل‌کرد خوبی در تست‌های بنچ‌مارک از خود، نشان داده و حسابی، پشت خریداران را گرم کرده. این چیپست از دو هسته Cortex-A76 با بیشینه فرکانس ۲.۸۶ گیگاهرتز، ۲ هسته Cortex-A76 با توان کم‌تر و بیشنه فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس ۱.۹۵ گیگاهرتز، تشکیل شده. 

اما « Huawei Mate 30E Pro 5G » فقط نمایشگر و چیپست توانمند ندارد؛ چیپست گرافیکی این اسمارتفون نیز به اندازه همان‌ها، کارایی دارد. این چیپست گرافیکی که از طرف غرب آمده، Mali-G76 MP14 نام دارد و برای پردازش بازی‌هایی با گرافیک بالا، کاملا مناسب است. ترکیب سخت‌افزاری این اسمارتفون، یک ترکیب فوق‌العاده استثنایی است، که هر کاربری با هر درخواستی می‌تواند، از آن سود ببرد. « Huawei Mate 30E Pro 5G » در دو نسخه سخت‌افزاری به شرح زیر، عرضه می‌شود:

  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

  • ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی

هوآوی میت 30E Pro 5G: دوربین

با توجه به طراحی غریب « Huawei Mate 30E Pro 5G » حتما اولین چیزی که راجب آن سوال خواهیم کرد، دوربین این اسمارتفون است. یک دوربین چهارگانه با یک طراحی که از سال‌های پیشین گوشی‌های هوشمند آمده. چهار سنسور که به طور مربعی شکل، درون قاب دایره‌ای چیده شده‌اند، دوربین اصلی این اسمارتفون را تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی « Huawei Mate 30E Pro 5G » شامل سنسورهای زیر است:

  • لنز ۴۰ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 و فاصله کانونی ۲۷ میلی‌متر

  • لنز ۴۰ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۱۸ میلی‌متر

  • لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و فاصله کانونی ۸۰ میلی‌متر

  • سنسور تشخیص عمق (Depth) TOF 3D

دوربین اصلی « Huawei Mate 30E Pro 5G » برای عکاسی‌ چهره، مناسب و قابل قبول است، ضمن این‌که با کمک سنسور تشخیص عمق می‌توانید، انتظار عکس‌های خوبی را داشته باشید. در عکس‌برداری‌هایی که سوژه مد نظر، نسبتا دور است، می‌توانید روی لنز تله‌فوتو، حساب باز کنید. انتظار این است، که با توجه به بهبود دریچه دیافراگم دوربین « Huawei Mate 30E Pro 5G » کاربر حتی با تصویر‌برداری در محیط‌هایی که نور کافی وجود ندارد، به مشکلی برنخورد.

دوربین سلفی « Huawei Mate 30E Pro 5G » برای دوست‌داران عکاسی سلفی، آماده است. دوربین سلفی، درون یک ناچ مستطیلی شکل، بالای صفحه نمایش، قرار دارد و مساحت نسبتا زیادی را به‌ خود، اختصاص داده. دوربین سلفی « Huawei Mate 30E Pro 5G » از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر تشکیل شده، که در کنار آن، شاهد سنسور بیومتریک و تشخیص عمق TOF 3D هستیم.

Huawei Mate 30E Pro 5G

هوآوی میت 30E Pro 5G: باتری

باتری لیتیم-پلیمری « Huawei Mate 30E Pro 5G » پشتیبان مناسبی برای دوست‌داران بازی‌های موبایلی، به‌حساب می‌آید. این باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری، جریان‌ساز این شاه‌کار طراحی است. « Huawei Mate 30E Pro 5G » از شارژ سریع ۴۰ واتی، شارژ سریع بی‌سیم ۲۷ واتی و شارژ معکوس بی‌سیم، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید هوآوی میت 30E Pro 5G

« Huawei Mate 30E Pro 5G » برای بازی‌های موبایلی، مناسب است و این بدان معنا است، که این اسمارتفون برای هر قشر از مصرف‌کننده نیز مناسب بوده. با احتساب فناوری نسل ۵ که در این اسمارتفون، شاهد آن هستیم، « Huawei Mate 30E Pro 5G » یک بسته کامل برای همه کاربران، محسوب می‌شود و شما باید نگاه ویژه‌ای به این اسمارتفون داشه باشید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399
طول و عرض
158.1x73.1 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
198 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 990E
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.86 GHz Cortex-A76 & 2x2.36 GHz Cortex-A76 & 4x1.95 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP14
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.53 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1176x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
409~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 41, 77, 78, 79 NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.7 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.6
فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 80 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
زوم اپتیکال 3x
رزولوشن عکس دوربین سوم
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
سایز سنسور 1/1.54 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 18 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین چهارم
TOF 3D
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
TOF 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR, panorama
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
Face ID
color spectrum
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/120fps, 1080p@960fps, 720p@7680fps, gyro-EIS
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 30E Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 30E Pro 5G دوسیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399

طراحی

طول و عرض
158.1x73.1 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
198 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 990E
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.86 GHz Cortex-A76 & 2x2.36 GHz Cortex-A76 & 4x1.95 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP14

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.53 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1176x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
409~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 41, 77, 78, 79 NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.7 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.6<br /> فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 80 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS<br /> زوم اپتیکال 3x
رزولوشن عکس دوربین سوم
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> سایز سنسور 1/1.54 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 18 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین چهارم
TOF 3D
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
TOF 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR, panorama<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/120fps, 1080p@960fps, 720p@7680fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
Face ID<br /> color spectrum

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم