برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 40 RS Porsche Design دوسیم کارت ظرفیت 12/512 گیگابایت

HuaweiMate 40 RS Porsche Design Dual SIM 512GB RAM 12GB Mobile Phone

Huawei Mate 40 RS Porsche Design Dual SIM 512GB RAM 12GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 512 گیگابایت
  • مقدار رم : 12 گیگابایت
  • دوربین پنج گانه : 50 - 12 - 8 - 20 مگاپیکسل + TOF 3D
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4400 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
12 گیگابایت
512 گیگابایت
Android 10
5G
4400 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Huawei Mate 40 RS Porsche Design

برند هوآوی، برند دست‌گیر این روزهای اقتصاد ایران است. این شرکت که بیش از سی‌ سال است، که در زمینه مخابرات، فعالیت می‌کند، ارزش خود را به طور تمام و کمال، ثابت کرده و نیازی به تعریف‌های بی‌جا ندارد. هوآوی حتی با وجود تحریم‌های شرکت گوگل، در بازار گوشی‌های هوشمند، پیشرو و پرفروش مانده.

از آن‌جایی که هوآوی با قیمت‌های اقتصادی خود، معرفی می‌شود، توانسته حجم زیادی از بازار اسمارتفون‌ها را به خود اختصاص دهد، چیزی حدود ۲۰ درصد بازار گوشی‌های هوشمند. اما هر شرکتی یک پر‌چم‌دار می‌خواهد، تا با آن پرچم‌دار، سندیت خود را در زمینه تکنولوژی و طراحی، اثبات کند. در این مقاله به سراغ عضو مهم خانواده تازه‌وارد میت ۴۰ می‌رویم و از جهات مهم، آن را بررسی می‌کنیم.

مقدمه‌ای بر تشریح هوآوی میت ۴۰ پورشه دیزاین

صنعت خودرو، صنعت طراحی است و صنعت گوشی‌های هوشمند، صنعت تکنولوژی. حالا اگر با همکاری یک شرکت معتبر در زمینه خودرو و یک شرکت معتبر دیگر در زمینه گوشی‌های هوشمند، یک اسمارتفون تولید شود، چه می‌شود؟ بله، اسمارتفون مورد بحث ما با هم‌کاری شرکت نام‌آشنای پورشه و شرکت هوآوی، تولید شده.

در ادامه این متن، به دلیل طولانی بودن نام « Huawei Mate 40 RS Porsche Design »، نام مستعار شاهزاده دورگه (نام شخصیت سوروس اسنیپ در داستان‌های جی.کی.رولینگ) را به « Huawei Mate 40 RS Porsche Design » نسبت خواهیم داد. این اسمارت فون از عجایب چندگانه دنیای گوشی‌های هوشمند، محسوب می‌شود. چنین طراحی ظریف و عجیبی را کم‌تر دیده و شنیده‌ابم، ولی حالا به لطف شرکت پورشه و هوآوی با اسمارتفونی زیبا و با کیفیت، طرف هستیم.

طراحی شاهزاده دورگه، اشتراکات کمی با هم‌خانواده‌های خود دارد، اما به‌طور کامل، از آن‌ها مستثنی نیست. طراحی این اسمارتفون با یک ظرافت مثال نزدنی، انجام شده. فقط با بی‌رحمی است، که می‌توان از طراحی شاهزاده دورگه، ایراد گرفت، وگرنه این طراحی در حالت کلی علی‌رغم بازارپسند نبودن، بسیار زیباست.

سخت‌افزار به‌کار رفته در اسمارتفون مورد بحث ما، همانندی زیادی با مدل‌های «Huawei Mate 40 Pro» و «Huawei Mate 40 Pro+» دارد، اما به لطف رم بالا‌تری که در این اسمارتفون به‌کار رفته، به احتمال قوی، شاهد عمل‌کرد بهتری خواهیم بود. باتری توانمند، نمایشگر مجهز، سخت‌افزار مثال‌زدنی و طراحی زیبا، همه از نکات شایان توجه در مورد این اسمارتفون هستند.

Huawei Mate 40 RS Porsche Design

هوآوی میت ۴۰ پورشه دیزاین: طراحی و کیفیت ساخت

اولین چیزی که در مورد شاهزاده دورگه، بیش از همه به چشم می‌آید، طراحی غریب آن است، که حتی با پورشه دیزان قبلی خود، مشابهت ندارد. اما در حالت کلی، طراحی « Huawei Mate 40 RS Porsche Design » مستقل از طراحی خانواده میت ۴۰ نیست و رد پای طراحی میت ۴۰ در جای‌جای این اسمارتفون دیده می‌شود. 

قاب جلویی که از جنس شیشه است، با نمایشگر بزرگ خود، معرفی می‌شود. قاب پشتی سرامیکی نیز، حاوی دوربین اصلی پنج‌گانه است، که خود این دوربین و قاب آن بسیار، جای بحث دارند. فریم آلومینیومی از کنترلر صدا، اسپیکر‌های استریو، میکروفون‌ها، دکمه‌ی پاور، درگاه شارژ Type-C و اسلات سیم‌کارت، میزبانی می‌کند. البته این را نباید فراموش کرد، که شاهزاده دورگه با گواهینامه IP68 معرفی شده و ضد آب و گرد و غبار است.

در پنل جلویی که جنس سازنده آن، قبل‌تر ذکر شد، نمایشگر، کنترل همه‌چیز را در اختیار دارد، حتی کنترل حسگر اثر انگشت را. حاشیه‌های اطراف نمایشگر با هوشمندی خاصی، به‌شکلی طراحی شده‌اند، که اصلا به چشم نیایند. دوربین دوگانه سلفی، درون یک حفره با مساحت زیاد، در گوشه بالایی قرار گرفته. دوربین دوگانه سلفی، خیلی هیجان‌انگیز است، اما اگر این دوربین با محتوای کاربر، در تداخل باشد، دیگر نه هیجان‌انگیز است و نه زیبا. در عکس‌های شاهزاده دورگه نیز معلوم است، که به دلیل مساحت زیاد دوربین، نوتیفیشن بار، جمع‌تر شده.

پنل پشتی نیز، طراحی جالب و ناآشنایی دارد. دوربین پنج‌گانه اصلی « Huawei Mate 40 RS Porsche Design » درون یک قاب و در وسط میانه بالایی پنل، قرار گرفته، اما این قاب نه دایره است و نه مربع؛ ما با یک هشت‌ضلعی منتظم، طرف هستیم. شاید دوربینی که در گوشه نباشد، چندان به کام بازار گوشی‌های هوشمند، خوش نیاید، ولی ما در اینجا درمورد یک اسمارتفون معمولی، صحبت نمی‌کنیم.

حقیقتش این‌ است، که توصیف زبان طراحی قاب پشتی، چندان کار راحتی نیست. اما به هر حال، از بالای پنل پشتی تا انتهای آن، نواری هم اندازه، با یکی از اضلاع قاب دوربین، امتداد داده شده، ولی طراحی این نوار، بیش‌تر شبیه قاب‌های گرافیتی است. بر روی نوار ذکر شده، کلمه‌ی پورشه دیزاین، با فونت نادری، حک شده.

ابعاد « Huawei Mate 40 RS Porsche Design » ۱۶۲.۹ در ۷۵.۵ در ۱۰.۱ میلی‌متر و وزن آن ۲۳۴ گرم‌ ذکر شده. وزن ۲۳۴ گرم، کمی زیاد است و چندان به دست نمی‌نشیند، اما باید به سخت‌افزار توانمند شاهزاده دورگه، دل‌ببندیم، زیرا با این وزن و ضخامت، باید انتظار سخت‌افزار و باتری توانمند را داشت.

هوآوی میت ۴۰ پورشه دیزاین: نمایشگر

نمایشگر به کار رفته در شاهزاده دورگه را قبلا در تمام اعضای خانواده میت ۴۰ دیده‌ایم. نمایشگر OLED که حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای را مقدور ساخته. رزولوشن این نمایشگر ۱۳۴۴ در ۲۷۷۲ پیکسل و تراکم پیکسلی آن ۴۵۶ پیکسل بر هر اینچ، تعریف شده‌اند. نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، برای پرچم‌دار هوآوی، کم به نظر می‌رسد و انتظارات از این اسمارتفون، بیش از این‌ها بوده. نمایشگر ۶.۷۶ اینچی (معادل ۱۱۵ سانتی‌متر مربع) شاهزاده دورگه، ۹۴ درصد پنل جلویی را به خود، اختصاص داده. 

 هوآوی میت ۴۰ پورشه دیزاین: سخت‌افزار و نرم‌افزار

« Huawei Mate 40 RS Porsche Design » با رابط کاربری EMUI 11 بر پایه اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. این رابط کاربری، به خودی خود، جذاب و قابل توجه است، اما با عدم دسترسی شاهزاده دورگه به خدمات گوگل، کمی کار مصرف‌کننده، سخت می‌شود. البته، هوآوی، تلاش کرده تا با سرویس‌های APP Gallery، فضای خالی محسوس گوگل پلی را پر کند، اما مثل این‌که ناکام مانده.

عضو تپنده شاهزاده دورگه، چیپست پنج نانومتری Kirin 9000 5G است، که به لطف آن، شاهزاده دورگه به یک مودم 5G دسترسی، پیدا کرده. این چیپست هشت‌هسته‌ای از یک هسته Cortex-A77 با بیشینه فرکانس ۳.۱۳ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A77 با بیشینه فرکانس ۲.۵۴ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس ۲.۰۵ گیگاهرتز، تشکیل شده. 

چیپست مذکور، توانایی پردازش بالایی دارد و برای بازی‌های فوق سنگینی مانند «Fortnite» کاملا مناسب است. چیپست گرافیکی به کار رفته در این استمارتفون، از نوع Mali-G78 MP24 است و این چیپست گرافیکی نیز، سازگار با برنامه‌های سنگین، طراحی شده. « Huawei Mate 40 RS Porsche Design » در دو نسخه سخت‌افزاری به شرح زیر، عرضه می‌شود:

  • ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی

  • ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی

هوآوی میت ۴۰ پورشه دیزاین: دوربین

دوربین شاهزاده دورگه با برادر خود یعنی «Huawei Mate 40 Pro+ » چندان تفاوتی ندارد. دوربین این اسمارتفون، یک دوربین تمام‌عیار است و به سختی می‌شود، به آن ایرادی وارد کرد. دوربین درون یک قاب، به شکل یک هشت ضلعی منتظم قرار گرفته. دوربین « Huawei Mate 40 RS Porsche Design » برای عکاسی‌هایی، مانند عکاسی‌های پرتره، کاملا مناسب است. دوربین اصی شاهزاده دورگه از پنج سنسور به شرح زیر، تشکیل شده:

  • لنز ۵۰ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی ۲۳ میلی‌متر

  • لنز ۲۰ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۱۸ میلی‌متر

  • لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • لنز ۸ مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو با گشودگی دریچه دیافرگم f/4.4 و فاصله کانونی ۲۴۰ میلی‌متر

  • سنسور تشخیص عمق (Depth) TOF

 دوربین سلفی دوگانه نیز از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و فاصله کانونی ۱۸ میلی‌متر و یک سنسور تشخیص عمق (Depth) TOF، تشکیل شده. هم دوربین پنج‌گانه اصلی و هم دوربین دوگانه سلفی، قابلیت فیلم‌بردای با کیفیت 4K را دارند. در خلال این بحث، نباید قابلیت عکس‌برداری HDR که هر دو دوربین، آن را دارا هستند، از قلم بیندازیم.

هوآوی میت ۴۰ پورشه دیزاین: باتری

باتری شاهزاده دورگه، یک منبع تغذیه لیتیم-پلیمری است، که انواع متفاوت آن را در گونه‌های مختلف گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم. این باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی‌آمپر و فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی، معرفی شده، که عدد شگفت‌انگیزی است. از دیگر امتیازات باتری « Huawei Mate 40 RS Porsche Design » میتوان، فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۶۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۵ واتی را نام برد.

 مشاوره در خرید هوآوی میت ۴۰ پورشه دیزاین

طراحی زیبای ماشین‌های شرکت پورشه با پیشروی‌های هوآوی در زمینه گوشی‌های هوشمند، ترکیب شده‌اند و یک محصول به یاد ماندنی را خلق کرده‌اند، که معنا و مفهوم جدیدی به کلمه مجلل یا اشرافی، بخشیده. شاهزاده دورگه، که در مورد آن بحث زیادی کردیم، یک اسمارتفون توانمند، برای هر قشری از استفاده‌کنندگان است، چه دوست‌داران بازی‌ها و چه کاربران عام.



ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آذر 1399
طول و عرض
162.9x75.5 میلی متر
ضخامت
10.1 میلی متر
وزن
234 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 9000 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.13 GHz Cortex-A77 & 3x2.54 GHz Cortex-A77 & 4x2.05 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G78 MP24
حافظه داخلی
512 گیگابایت
مقدار RAM
12 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.76 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1344x2772 پیکسل
تراکم پیکسلی
456~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 40, 41, 77, 78, 79, 80, 84 SA/NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
پنج گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.28 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.9
فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک همه جانبه PDAF
لرزشگیر OIS
لیرز AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
دریچه دیافراگم f/2.4
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
زوم اپتیکال 3x
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع periscope telephoto
دریچه دیافراگم f/4.4
فاصله کانونی لنز 240 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
زوم اپتیکال 10x
رزولوشن عکس دوربین چهارم
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 18 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین پنجم
TOF 3D
مشخصات دوربین پنجم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 18 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
TOF 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR, panorama
4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4400 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 66 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
Face ID
color spectrum
infrared thermometer
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240/480fps, 720p@960fps, 720p@3840fps, HDR, gyro-EIS
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 40 RS Porsche Design دوسیم کارت ظرفیت 12/512 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 40 RS Porsche Design دوسیم کارت ظرفیت 12/512 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آذر 1399

طراحی

طول و عرض
162.9x75.5 میلی متر
ضخامت
10.1 میلی متر
وزن
234 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 9000 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.13 GHz Cortex-A77 & 3x2.54 GHz Cortex-A77 & 4x2.05 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G78 MP24

حافظه

حافظه داخلی
512 گیگابایت
مقدار RAM
12 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.76 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1344x2772 پیکسل
تراکم پیکسلی
456~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 40, 41, 77, 78, 79, 80, 84 SA/NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
پنج گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.28 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک همه جانبه PDAF<br /> لرزشگیر OIS<br /> لیرز AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS<br /> زوم اپتیکال 3x
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع periscope telephoto<br /> دریچه دیافراگم f/4.4<br /> فاصله کانونی لنز 240 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS<br /> زوم اپتیکال 10x
رزولوشن عکس دوربین چهارم
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 18 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین پنجم
TOF 3D
مشخصات دوربین پنجم
از نوع depth
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 18 میلی‌متر
دوربین سلفی دوم
TOF 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth/biometrics sensor
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR, panorama<br /> 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240/480fps, 720p@960fps, 720p@3840fps, HDR, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
Face ID<br /> color spectrum<br /> infrared thermometer

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4400 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 66 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم