برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y8s دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Huawei Y8s Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Huawei Y8s Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 48 - 2 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 9.0
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Huawei Y8s

همسو با رشد برند هایی همچون سامسونگ و اپل برند های چینی ای به بازار گوشی های هوشمند پا نهادند که بی شک می توان حضورشان را نقطه عطفی در تاریخ این بازار پر هیاهو دانست. هوآوی شاید تا چندین سال گذشته جز در زادگاه خودش یعنی چین نام آشنا نبود، اما با وجود پیشرفت های روز افزون حالا به عنوان رقیبی سر سخت در تولیدات گوشی های میانرده و در مواقعی بالارده شناخته می شود. این برند که فراز و نشیبی سخت را تجربه کرده حالا با رونمایی های پی در پی از محصولات خود بازار جهانی را متحول می کند. هوآوی در ابتدا نیز کیفیت محصولات خود را در درجه اول اهمیت قرار داده بود. حالا با گذشت چندین سال شاهد رشد چشمگیر این برند بوده ایم. با اینکه این کمپانی به تازگی با تحریم های امریکا مبنی بر عدم استفاده از سرویس های گوگل دست و پنجه نرم می کند، اما این اتفاق موجب نشده خود را به بیرون از گود رقابت ها پرتاپ کند. کمپانی هوآوی حالا با ارائه خدمات HMS جایگزینی مناسب برای گوگل دست و پا کرده تا بتواند این بحران را سپری کند. البته ناگفته نماند که مدل Y8s از امکانات گوگل بهره مند است و این قوانین تنها شامل مدل های جدیدتر این کمپانی شده است.

مقدمه ای بر تشریح مشخصات هوآوی وای 8 اس

هوآوی وای 8 اس در ماه می سال 2020 عرضه شده است. با دارا بودن المان های بی شماری مانند نمایشگر وسیع، باتری قدرتمند و بهره مندی از فناوری دوربین های دوگانه سلفی به راحتی در میان میانرده ها چشم نوازی می کند. هوآوی با ساخت این میانرده تلاش نموده امکانات کاربردی را در قالب یک گوشی مقرون به صرفه جای دهد. در ادامه این نوشتار به بررسی این اسمارتفون می پردازیم با دیجی دو همراه باشید:

Y8s

نقد و بررسی هوآوی وای 8 اس: طراحی بدنه و کیفیت در ساخت

آنچه در این گوشی بسیار جذاب به نظر می رسد بهره مندی از دو لنز برای دوربین سلفی است. البته که به میزان پیکسل و قدرت این لنز در قسمت دوربین ها خواهیم پرداخت. نمایشگر این مدل از هوآوی دارای کمترین حاشیه است تا نمایشگر وسعت بیشتری داشته باشد. اگر طرفدار این برند باشید قطعا هوآوی را به علت ساخت قاب های خوش رنگ و با کیفیت می شناسید. این کمپانی برای ایجاد زیبایی در گوشی های هوشمند خود تلاش بسیاری کرده و از طراحی منحصر به فردی استفاده کرده است. قاب هایی که بازتاب های رنگی فوق العاده دارند بسیار خیره کننده خواهند بود. در قسمت قاب پشتی فضای ساده را مشاهده می کنید که در سمت چپ آن دوربین های اصلی در قاب ماژول مستطیل شکل جای گرفته اند. البته که فلش LED نیز در این قاب به چشم می خورد. در قسمت وسط این پنل حسگر اثر انگشت تعبیه شده است، شاید انتقال حسگر به قاب پشتی به علت کیفیت پنل جلویی باشد، در ادامه به بررسی کیفیت پنل اصلی پرداخته ایم.

آنچه در ظاهر این اسمارتفون دیده می شود وجود جک 3.5 میلی متری هدفون، اسپیکر های قدرتمند، شیار شارژر، دکمه های پاور و تنظیم صدا است. ناگفته نماند این گوشی به جایگاه اختصاصی برای کارت حافظه مجهز شده تا کاربران هنگام استفاده از دو سیم کارت با مشکل مواجه نشوند.

نقد و بررسی هوآوی وای 8 اس: نمایشگر

اکنون در میدان مبارزه گوشی های هوشمند سربازانی با نمایشگر های بسیار وسیع را شاهد هستیم. واضح است که برند های دیگر برای مقابله با رقیبان خود از این ویژگی بهره مند باشند. هوآوی وای  8 اس دارای نمایشگری به وسعت 6.5 اینچ بوده که تقریبا 82.8 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است، این عدد به نسبت دیگر اسمارتفون های میانرده عدد قابل ملاحظه ای است. رزولوشن محتوای بصری این اسمارتفون به 1080 در 2340 پیکسل می رسد. ناگفته نماند که تراکم پیکسلی آن نیز 396 پیکسل در هر اینچ است.

نوع نمایشگر هوآوی وای 8 اس IPS LCD بوده که به همین جهت قابلیت تعبیه حسگر اثر انگشت را نداشته است. بنابراین این امکان امنیتی به پشت قاب منتقل شده. گفتنی است که این پنل قابلیت به تصویر کشدن 16 میلیون رنگ را نیز دارد. در بالای صفحه یک شیار پهن دیده می شود که جایگاه دوربین های سلفی است. بله دوربین ها، این گوشی هوشمند از فناوری دوربین های دوگانه برای دوربین سلفی بهره برده است. بنابراین می توان برگ برنده هوآوی وای 8 اس را در این امکانات هیجان انگیز دانست، چراکه در حال حاضر تعداد معدودی از برند ها از این فناوری استفاده کرده اند.

Y8s

نقد و بررسی هوآوی وای 8 اس: نرم افزار و سیستم عامل

بهره مندی از مدل قدیمی تر اندروید در کنار برخورداری از سرویس های گوگل نقطعه ضعفی برای این گوشی به شمار نمی آید. شاید بسیاری از کاربران حاضر باشند برخی از امکانات را فدای وجود خدمات گوگل کنند. با این حساب این اسمارتفون از این جهت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، چراکه گوشی های تولید شده در ماه های گذشته از این امکان بی بهره بوده اند. رابط کاربری EMUI 9.1 در کنار اندروید 9 پای یک کاربری روان و ساده را به متقاضیان ارائه خواهد داد.

نقد و بررسی هوآوی وای 8 اس: پردازنده و حافظه

تراشه ای که در این دستگاه وظیفه تجریه و تحلیل داده ها را به عهده دارد از نوع Kirin 710  است. این تراشه 12 نانومتری از هشت تشکیل شده است که 4 هسته آن را Cortex-73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر را Cortex-A53  با فرکانس 1.7 گیگاهرتز تشکل داده اند. حافظه رم 4 گیگابایتی می تواند این گوشی را برای انجام بازی ها و همچنین نصب برنامه های سنگین آماده کند.

این مدل از هوآوی در دو نسخه ارائه شده که کاربران می توانند نسخه 64 یا 128 را تهیه کنند. البته که امکان افزایش حافظه برای دوستداران ذخیره فایل های صوتی و تصویری تا 512 گیکابایت نیز وجود دارد. ناگفته نماند که پردازنده گرافیکی این دستگاه نیز از نوع Mail-G51 MP4 است.

نقد و بررسی هوآوی وای 8 اس: دوربین اصلی و سلفی

دوربین دوگانه با کیفیت بالا از جمله ویژگی های این میانرده هوآوی است. دوربین اصلی این دستگاه را یک لنز 48 مگاپیکسلی تشکیل داده که از ویژگی های آن عکس برداری HDR، پانومارا، فیلم برداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه را می توان نام برد. لنز بعدی از نوع تشخیص عمق بوده که 2 مگاپیکسل دارد. شاید در مورد دوربین های اصلی این اسمارتفون کمی دلزده شوید، چراکه در حال حاضر میانرده های پر قدرتی از لحاظ دوربین وجود دارند، اما به یاد داشته باشید در طیف قیمتی که هوآوی وای 8 اس در آن قرار دارد کمتر اسمارتفونی را با این قابلیت ها خواهید دید.

لنز های دوربین سلفی را دو لنز 8 و 2 مگاپیسکل تشکیل داده که تماس های تصویری باکیفیت و عکس برداری های طبیعی از ویژگی های آن است. با این دوربین عکس برداری در شب نیز امکان پذیر است، چراکه با سنسور ترازاول و الگوریتم هوش مصنوعی آن عکس هایی که در شب ثبت می شوند، از وضوح قابل قبولی برخوردارند.

نقد و بررسی هوآوی وای 8 اس: باتری و شارژدهی

باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری یکی دیگر از نقاط قوت این اسمارتفون به شمار می آید. این باتری از درگاه microUSB تغذیه می شود اما در آن خبری از پشتیبانی شارژ سریع نیست. با این حال کاربران با بهره مندی از چنین باتری ای می توانند بی نیاز از پاوربانک ساعت ها با این گوشی کار کنند.

برای مثال 50 ساعت تماس،42 ساعت پخش موسیقی و7 ساعت تماشای فیلم از جمله قابلیت های این باتری در یک بار شارژ کامل است.

Y8s

مشاوره در خرید هوآوی وای 8 اس

با توجه مشخصات هوآوی وای 8 اس می توان این گوشی را یکی از میانرده های خوش قیمت اما کاربردی کمپانی هوآوی دانست. بهره مندی از پشتیبانی خدمات گوگل، خود به تنهایی یکی از نقاط قوت این اسمارتفون به شمار می آید که در دیگر مدل های هوآوی و حتی پرچمداران آن دیگر به ندرت دیده می شود.

از نقاط قوت این گوشی می توان به پردازنده، نمایشگر وسیع و همچنین باتری آن اشاره کرد. شاید هوآوی وای 8 اس کیفیت پرچمدار را نداشته باشد، اما در نوع خود یعنی به عنوان یک میانرده بسیار با کیفیت است.

شاید برخورداری از شارژ پرسرعت که اکنون در اغلب گوشی های هوشمند دیده می شود در این گوشی وجود نداشته باشد، اما قدرتمندی آن می تواند این ضعف را جبران کند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
May 2020
تاریخ شمسی
خرداد 1399
طول و عرض
162.4x77.1 میلی متر
ضخامت
8.1 میلی متر
وزن
180 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
396~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100 - JKM-LX2 HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - JKM-LX3 HSDPA 900 / 2100 - JKM-LX1
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 28, 38, 40, 41 - JKM-LX2 2, 3, 4, 5, 7, 28 - JKM-LX3 1, 3, 5, 7, 8, 20 - JKM-LX1
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
microUSB 2.0
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/2.0 اینچدریچه دیافراگم f/1.8ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LE
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideدریچه دیافراگم f/2.0
دوربین سلفی دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(5)
رتبه‌بندی کلی
5
5 نظرات
کمتر از 24 ساعت از پرداخت وجه گوشی در گرگان به دستم رسید. ممنون

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل Y8s دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل Y8s دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
May 2020
تاریخ شمسی
خرداد 1399

طراحی

طول و عرض
162.4x77.1 میلی متر
ضخامت
8.1 میلی متر
وزن
180 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 710
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G51 MP4

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
396~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100 - JKM-LX2 HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - JKM-LX3 HSDPA 900 / 2100 - JKM-LX1
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 28, 38, 40, 41 - JKM-LX2 2, 3, 4, 5, 7, 28 - JKM-LX3 1, 3, 5, 7, 8, 20 - JKM-LX1
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
microUSB 2.0

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/2.0 اینچدریچه دیافراگم f/1.8ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LE
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideدریچه دیافراگم f/2.0
دوربین سلفی دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم