برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل P40 Pro Plus دوسیم کارت ظرفیت 8/512 گیگابایت

HuaweiP40 ProPlus Dual SIM 512GB RAM 8GB Mobile Phone

Huawei P40 Pro Plus Dual SIM 512GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0
  • حافظه داخلی : 512 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین پنج گانه : 50 - 8 - 8 -40 مگاپیکسل + TOF 3D
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4200 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
512 گیگابایت
Android 10
5G
توضیحات

معرفی گوشی هواوی P40 پرو پلاس

گوشی هوآوی P40 پرو پلاس یکی از بهترین پرچم داران موجود در بازار حال حاضر است. از این مدل برای اولین بار در تاریخ 26 مارچ سال 2020 رو نمایی شد و از همان ابتدا توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد. هوآوی P40 پرو پلاس از تاریخ 6 ژوئن سال 2020 روانه­ بازار شده است تا کاربران علاقمند بتوانند آن را خریداری کنند. هوآوی پی 40 پرو پلاس یک بالارده­ قدرتمند است که می­ تواند حتی مشکل پسند­ترین کاربران گوشی ­های هوشمند را راضی نگه دارد. کمپانی هوآوی یک برند شناخته شده در نزد استفاده کنندگان گوشی های هوشمند است. تولیدات این برند همیشه علاوه بر کفیت بسیار بالای ساخت قیمت مناسبی هم داشته ­اند. به خصوص این مسئله در هنگام مقایسه با دیگر برند­ها بیشتر به چشم می­آید. متاسفانه به علت تحریم شدن این برند محبوب، در گوشی های ساخته شده توسط این برند دیگر خبری از سرویس­ های گوگل نیست. این مسئله می ­تواند ارزش خرید این گوشی را در نزد بسیاری از کاربران بسیار کاهش دهد. اما آیا واقعا این چنین است؟ هوآوی سیاست­ هایی برای فراهم کردن یک جایگزین مناسب برای سرویس ­های گوگل در نظر دارد که باید دید تا چه اندازه می­ تواند رضایت کاربران را جلب کند. 

پرچم دار جدید هوآوی هیچ مشکلی برای تصاحب صفت (همه چیز تمام) ندارد! هوآوی P40 پرو پلاس یک بدنه­ بسیار باکیفیت سرامیکی دارد. ظاهر گوشی چیزی نیست که بتوانید به راحتی نگاه خود را از آن بگیرید. هوآوی به دلیل دقتی که همواره در طراحی گوشی­ ها به کار می برد در نزد کاربران سابقه و اعتبار خیلی خوبی دارد و هوآوی P40 پرو پلاس نیز از این مسئله مستثنا نیست. به نظر هوآوی هر چه در چنته داشته داشت را روی این مدل پیاده کرده تا مطمئن شود که نبود سرویس ­های گوگل خدشه ­ای به محبوبیت این مدل وارد نمی­ کند.  هوآوی پی 40 پرو پلاس حدود نیم ترابایت حافظه دارد! این حجم از فضای ذخیره سازی رویای تمام کاربرانی است که عادت به نگهداری حجم زیادی از اطلاعات در گوشی خود دارند. در ساخت این گوشی از پنج دوربین استفاده شده است که دو دوربین اصلی به ترتیب به لنز 50 مگاپیکسلی و 40 مگاپیکسلی مجهز هستند. این مسئله خبر بسیار خوبی برای دوست داران هنر عکاسی با موبایل است. همانطور که می­ دانید این روزها دوربین یکی از معیارهای اصلی در هنگام خرید یک گوشی هوشمند است. جذابیت­ های گوشی هوآوی P40 پرو پلاس تنها به این موارد محدود نمی­ شود. شاید برای شما هم خوشایند باشد که بدانید هوآوی P40 پرو پلاس ضد آب است. این ویژگی­ ها در کنار دیگر نقاط قوت این مدل باعث شده که تصاحب مقام بهترین گوشی هوشمند در این سطح برای هوآوی پی 40 پرو پلاس چندان هم مشکل نباشد. در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است قصد داریم ویژگی ­های ظاهری و سخت افزاری این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم و با بیان معیار­های خرید این گوشی شما را در انتخاب یک مدل مناسب برای خرید راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

هواوی P40 پرو پلاس

معیارهای خرید گوشی هواوی P40 پرو پلاس

عکاسی خیال انگیز! مناظر را به سبک خاص خود به ثبت برسانید!

به کمک زاویه­ دید فوق العاده­ دوربین پنج گانه­ی هوآوی P40 پرو پلاس از مناظر محبوبتان در هر زمانی و هر مکان متفاوت از دیگران فیلم و عکس بگیرید. راز این تفاوت در دوربین ­هایی پنهان شده است که سازندگان برای گوشی هوآوی پی 40 پرو پلاس در نظر گرفته ­اند. بی شک دوربینی که در ساخت این مدل به کار رفته است یکی از بهترین ­هایی است که فرصت بررسی آن در دیجی دو برای ما فراهم شد. کمپانی هوآوی برای دوربین اصلی یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. این لنز در واقع یک سنسور زاویه­ باز (واید) 23 میلی متری با گشودگی دیافراگم به اندازه­ 1.9 است. این لنز به PDAF همه کاره و همچنین OIS نیز مجهز است. در شرایط نور مناسب و یا حتی نامناسب، دیگر نیازی نیست که نگران ثبت شدن جزئیات باشید! چرا که تمام این جزئیات در بهترین حالت خود و با بهترین رنگ ­ها توسط این لنز 50 مگاپیکسلی به درون قاب گوشی کشیده خواهند شد؛ آن هم با کیفیتی که در جای دیگر پیدا نخواهید کرد. این گوشی گزینه  بسیار مناسبی برای افرادی است که به طور حرفه ­ای به عکاسی به گوشی هوشمند خود می ­پردازند. دوربین دومی که برای هوآوی P40 پرو پلاس در نظر گرفته شده است یک لنز 8 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو است این لنز 240 میلی متری گشودگی دیافراگم به اندازه­ 4.4 دارد و به PDAF و OIS نیز مجهز است. یکی از قابلیت­ های جذاب این لنز زوم 10 برابر اپتیکال بدون کاهش کیفیت است. این ویژگی شگفت انگیز برای ثبت تصاویر از فواصل زیاد بسیار به کار کاربران خود خواهد آمد تا آن­ها بتوانند بدون کاهش کیفیت، از دوردست ­ترین سوژه ­های عکاسی تصاویر دلخواه خود را ثبت کنند.

لنز سوم یک دوربین 8 مگاپیسکلی تله فوتو 80 میلی متری است. این دوربین که گشودگی دیافراگم به اندازه­ 2.4 دارد نیز قادر است که زوم 3 برابر اپتیکال را به کاربران خود ارائه دهد. برای چهارمین دوربین نیز یک لنز 40 مگاپیکسلی اولترا واید با گشودگی دیافراگم به اندازه 1.8 در نظر گرفته شده است. شما می ­توانید با کمک این لنز 18 میلی متری اولترا واید مساحت بیش از آن که انتظار دارید را در قاب گوشی خود بگنجانید. همانطور که می ­دانید لنز اولترا واید به طور خاص برای ثبت تصاویر از مناظر به کار می رود. این لنز با گسترده کردن زاویه  دید، کاربران را قادر می ­کند که فضایی فراتر از استانداردهای یک دوربین ساده را به ثبت برسانند. با کمک این لنز هیچ زیبایی از دست نخواهد رفت. در نهایت نوبت به دوربین آخر می­ رسد که یک لنز پرواز سه بعدی است. به طور معمول مهم ترین وظیفه­ این لنز تشخیص عمق است، اما بر خلاف لنزهای معمول تشخیص عمق می­ تواند فضای بیشتری را پوشش دهد. این لنز کیفیت تصاویر ثبت شده را بسیار بهبود می ­بخشد و دقت و سرعت فوکوس دوربین­ ها را به شدت افزایش خواهد داد. از دیگر ویژگی ­های دوربین پنج گانه گوشی هوآوی پی 40 پرو پلاس می ­توان به Leica optics ، فلش ال ای دی، ثبت تصاویر پارانوما و HDR اشاره کرد. برای بخش محبوب فیلم برداری نیز می­ توان از قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K  با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه، فیلم برداری با کیفیت 1080 با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه، فیلم برداری با کیفیت 720 با سرعت 7680 فریم بر ثانیه و فیلم برداری با کیفیت 1080 با سرعت 960 فریم بر ثانیه نام برد. لازم به ذکر است که می ­توان از ویژگی­ های HDR و gyro-EIS نیز در هنگام فیلم برداری بهره برد.

هواوی P40 پرو پلاس

سازندگان هوآوی P40 پرو پلاس برای این مدل دوربین سلفی دوگانه در نظر گرفته ­اند. دوربین اول به یک لنز 32 مگاپیکسلی واید مجهز شده است. این لنز26 میلی متر است و گشودگی دیافراگم به اندازه­ 2.2 دارد. دوربین دوم نیز یک لنز پرواز سه بعدی دیگر است. این لنز علاوه بر تشخیص عمق تصاویر برای افزایش کیفیت تصاویر و بهبود سرعت فوکوس خودکار وظیفه­ دیگری نیز دارد. این دوربین IR TOF 3D مجهز به یک سنسور بیومتریک است که برای تشخیص چهره به کار می­ رود. این سنسور همچنین برای افزایش امنیت گوشی نیز بسیار کاربردی است. ثبت تصاویر HDR و همچنین فیلم برداری با کیفیت 4K و 1080 با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه از دیگر ویژگی­­ های این دوربین سلفی دوگانه است.

نهایت قدرت یک سخت افزار برای رقم زدن یک تجربه­ی واقعی

هوآوی P40 پرو پلاس به تراشه­ قدرتمند Kirin 990 مجهز شده است. این تراشه­ 7 نانومتری پلاس یک انتخاب بسیار قدرتمند با سرعت 5G است که برای کاربران تجربه­ ای فراتر از روان را فراهم خواهد کرد. پردازنده ای که در کنار این تراشه به کار رفته است از نوع اوکتا کور هشت هسته ­ای است. این CPU از دو هسته   Cortex-A76 با سرعت 2.86 گیگاهرتز، دو هسته­ Cortex-A76 با سرعت 2.36 گیگاهرتز و در نهایت چهار هسته­ Cortex-A55 با سرعت 1.95 گیگاهرتز تشکیل شده است. پردازنده­ گرافیکی Mali-G76 MP16 نیز در کنار این دو سخت افزار قرار گرفته است تا عملکرد عالی گوشی هوآوی P40 پرو پلاس را بیش از پیش تضمین کند. با وجود استفاده از یک رم 8 گیگابایتی در ساخت این گوشی، پکیج سخت افزاری هوآوی P40 پرو پلاس می ­تواند به راحتی با بالارده­ های دیگر برند­ها مانند سامسونگ اس 20 و ایفون 11 رقابت کند. این سرعت و قدرت بالا، هوآوی پی 40 پرو پلاس را به یک گزینه­ی بسیار مناسب برای بازی کردن تبدیل می­ کند. مهم نیست چه بازی را بر روی گوشی خود نصب می­ کنید، هوآوی P40 پرو پلاس در هیچ مرحله ­ای شما را تنها نخواهد گذاشت و یک تجربه­ روان و پرسرعت را برای شما فراهم خواهد کرد.

بر روی هوآوی P40 پرو پلاس به صورت پیش فرض اندروید 10 و نسخه­ 10.1 رابط کاربری محبوب و روان EMUI نصب شده است. همانطور که پیش­تر هم اشاره کردیم متاسفانه به علت تحریم شدن برند هوآوی در این مدل از سرویس ­های گوگل خبری نیست. هوآوی یک سری سیاست ­های جایگزین را برای پاسخ به این مشکل در نظر گرفته است، اما کاربران این گوشی باید با نبود این سرویس ­ها در هوآوی P40 پرو پلاس خو بگیرند. هوآوی پی 40 پرو پلاس در دو نسخه متفاوت با حافظه  ذخیره سازی 256 گیگابایت و 512 گیگابایت به بازار عرضه شده است تا هر کاربری با توجه به فضای مورد نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشد. لازم به ذکر است که امکان اضافه کردن نانو مموری تا سقف 256 گیگابایت نیز در این مدل وجود دارد. این مموری از اسلات مشترک با سیم کارت استفاده می­ کند.

هواوی P40 پرو پلاس

چشمان شما لایق بهترین­ ها هستند

در نگاه اول به جلوی گوشی هوآوی P40 پرو پلاس یک نمایشگر سوپر امولد تنها چیزی است که شما خواهید دید. این صفحه نمایش 6.58 اینجی 91.6 درصد از نسبت صفحه نمایش به بدنه­ گوشی را اشغال کرده است. بنابراین حاشیه­ ها در این مدل به حدی کم است که شما به سختی متوجه آن خوهید شد. مانند بسیاری دیگر از نمایشگرهای Super OLED، نمایشگر این گوشی هوشمند نیز قادر است که 16 میلیون رنگ را در برابر چشمان شما به نمایش بگذارد.

 رزولوشن صفحه نمایش 1200x  2640 پیکسل است که مقدار بسیار بالایی محسوب می­ شود. همچنین تراکم پیکسلی در این مدل 441 پیکسل بر هر اینج است. با کمک این رزولوشن و تراکم پیکسلی فیلم ­ها و بازی­ ها در نهایت کیفیت شان در برابر چشمان شما رسم خواهند شد. عمق تصاویر بسیار بالاست و رنگ­ ها بسیار زیبا دیده می­ شوند. لازم به ذکر است که صفحه نمایش گوشی هوآوی P40 پرو پلاس قادر به تازه سازی تصاویر با نرخ 90 هرتز است. این مدل برای کسانی ساخته شده است که به چشمان خود اهمیت می ­دهند.

بازگشت به یک ظاهر کلاسیک جذاب

در اینکه هوآوی P40 پرو پلاس یک گوشی بسیار جذاب است هیچ شکی نیست. جنس قاب پشتی و فریم گوشی هر دو از سرامیک است. در جلوی گوشی یک صفحه نمایش تنها چیزی است که دیده می­ شود که با یک گلس محافظت شده. دوربین دوگانه در یک پانچ کشیده در بالا و سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است. در قاب پشتی گوشی دوربین پنج گانه و نام برند هوآوی تنها چیزهایی است که دیده می ­شود. این دوربین پنج گانه به همراه فلش ال ای دی در یک قاب مستطیل شکل عمودی سیاه جا گرفته اند. این قاب در سمت چپ بالای گوشی قرار دارد. هوآوی پی 40 پرو پلاس مجوز IP68 را نیز کسب کرده است که به موجب آن در برابر آب و گرد و غبار نفوذ ناپذیر است. شما می ­توانید این گوشی را به مدت 30 دقیقه در عمق یک و نیم متری آب نگه دارید بدون اینکه برای آن مشکلی ایجاد شود. ابعاد گوشی 158.2 x 72.6 x 9  میلی متر است و وزن گوشی چیزی در حدود 226 گرم است؛ بنابراین یک گوشی سنگین محسوب می­ شود. علت این امر استفاده از سرامیک در ساخت گوشی است. خوشبختانه خمیدگی که در لبه­های قاب پشتی وجود دارد نگه داشتن گوشی را بسیار راحت­تر کرده است. هوآوی P40 پرو پلاس در دو رنگ کلاسیک سفید سرامیکی و مشکی سرامیکی به بازار عرضه شده است.

باتری قدرتمند و شارژ پر سرعت بی سیم؛ تیمی که هرگز شما را تنها نخواهد گذاشت

برای هوآوی P40 پرو پلاس  یک باتری  Li-Po با ظرفیت 4200 میلی آمپر در نظر گرفته است. این باتری همان چیزی است که شما در شرایط حساس می­ توانید به آن اعتماد کنید چرا که خیال شما را در مورد شارژ گوشی راحت خواهد کرد. حجم بالای باتری در کنار رابط کاربری کم مصرف EMUI باعث شده است که باتری از رقیبان خود یک سر و گردن بالاتر باشد. این گوشی به شارژ بسیار سریع 40 واتی مجهز است. اما جذابیت ­های این باتری تنها به همین موارد محدود نمی ­شود. دو قابلیت ویژه­ی دیگر باتری این مدل شارژ بی سیم بسیار سریع 40 واتی و همچنین شارژ بی سیم معکوس 27 واتی است.

هواوی P40 پرو پلاس

چرا گوشی هوآوی P40 پرو پلاس  بخریم؟

قابلیت ­های قدرتمند زیادی در این گوشی می ­تواند خرید گوشی هوآوی P40 پرو پلاس را به یک تصمیم بسیار خوب تبدیل کند. پیش از هر چیز احتمالا باید به دوربین این مدل اشاره کرد. این دوربین دوست داران هنر عکاسی را کاملا راضی خواهد کرد و البته به خوبی با رقبای خود رقابت می­ کند. سخت افزار گوشی در هیچ زمانی شما را ناامید نخواهد کرد. مهم نیست که چگونه از گوشی خود کار می کشید، هوآوی P40 پرو پلاس پا به پای شما حرکت خواهد کرد. ظرفیت باتری گوشی آنقدر بالاست که شما لازم نیست نگران خالی شدن ناگهانی شارژ گوشی باشید. شارژ بسیار سریع 40 واتی به شما این فرصت را می ­دهد که در کمترین زمان ممکن به استفاده­ مجدد از گوشی خود بپردازید. لازم به ذکر است که این شارژ بسیار سریع به دو شکل بی سیم و با سیم در هوآوی P40 پرو پلاس ممکن است. صفحه نمایش زیبای این مدل یکی دیگر از نقاط قوت و البته جذابیت های گوشی است که تماشای فیلم و یا بازی کردن را لذت بخش­ تر از پیش کرده است. حافظه ذخیره سازی هوآوی پی 40 پرو پلاس برای ذخیره کردن انواع فایل­ ها و یا دانلود­های سنگین مناسب است. این گوشی به نسل پنجم اینترنت پرسرعت مجهز است. هر چند این نسل از اینترنت هنوز در کشور ما در دسترس نیست، اما همین ویژگی هوآوی P40 پرو پلاس را به یک انتخاب خوب برای کاربران آینده نگر تبدیل می ­کند.

هواوی P40 پرو پلاس

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هواوی P40 پرو پلاس 

هوآوی P40 پرو پلاس پرچم داری است که عملکرد بسیار قدرتمندی را در نظر کاربران ارائه کرده است و از همین رو بازخورد بسیار خوبی را دریافت کرده است. کاربران بارها از کیفیت بالای تصاویر ثبت شده توسط دوربین پنج گانه اظهار رضایت کرده ­اند. همچنین سخت افزار گوشی توانسته رضایت کاربران را در حد بسیار بالایی جلب کند چرا که هیچ لگ زدنی را تجربه نکرده­اند. عمر باتری بسیار خوب بوده است. کیفیت ساخت و ظاهر گوشی نیز در بین کاربران به محبوبیت بسیاری دست پیدا کرده است. متاسفانه به دلیل در دسترس نبودن سرویس­های گوگل در گوشی­ های ساخته شده توسط هوآوی، بعضی کاربران در خو گرفتن با این مسئله کمی مشکل داشته ­اند.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
June 2020
تاریخ شمسی
تیر 1398
طول و عرض
158.2x72.6 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
226 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 990 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.86 GHz Cortex-A76 & 2x2.36 GHz Cortex-A76 & 4x1.95 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP16
حافظه داخلی
512 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.58 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1200x2640 پیکسل
تراکم پیکسلی
441~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
Infrared face recognition
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
پنج گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.28 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.9
فاصله کانونی لنز 23 میلی متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 2.44 میکرومتر
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع periscope telephoto
دریچه دیافراگم f/4.4
فاصله کانونی لنز 240 میلی متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
زوم اپتیکال 10x
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع telephoto
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 80 میلی متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
زوم اپتیکال 3x
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین چهارم
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع ultrawide
سایز سنسور 1/1.54 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 18 میلی متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین پنجم
TOF 3D
مشخصات دوربین پنجم
ار نوع depth
فلش
LED
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 26 میلی متر
لیزر AF
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
IR TOF 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
ار نوع depth/biometrics sensor
بلندگو
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل P40 Pro Plus دوسیم کارت ظرفیت 8/512 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل P40 Pro Plus دوسیم کارت ظرفیت 8/512 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
June 2020
تاریخ شمسی
تیر 1398

طراحی

طول و عرض
158.2x72.6 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
226 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 990 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.86 GHz Cortex-A76 & 2x2.36 GHz Cortex-A76 & 4x1.95 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP16

حافظه

حافظه داخلی
512 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.58 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1200x2640 پیکسل
تراکم پیکسلی
441~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
Infrared face recognition

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
پنج گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.28 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> فاصله کانونی لنز 23 میلی متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 2.44 میکرومتر<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع periscope telephoto<br /> دریچه دیافراگم f/4.4<br /> فاصله کانونی لنز 240 میلی متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> زوم اپتیکال 10x<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع telephoto<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 80 میلی متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> زوم اپتیکال 3x<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین چهارم
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع ultrawide<br /> سایز سنسور 1/1.54 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 18 میلی متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین پنجم
TOF 3D
مشخصات دوربین پنجم
ار نوع depth
فلش
LED
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی متر<br /> لیزر AF<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
IR TOF 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
ار نوع depth/biometrics sensor

صدا

بلندگو

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم