برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل P40 Pro دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

HuaweiP40 Pro Dual SIM 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Huawei P40 Pro Dual SIM 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 50 - 12 - 40 مگاپیکسل + TOF 3D
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4200 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android1 10.0
5G
توضیحات

معرفی گوشی هواوی P40  پرو

در 26 ام مارچ سال 2020 کمپانی خوش نام هوآوی از یک پرچم دار جدید رونمایی کرد که از همان ابتدا توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. هوآوی P40  پرواز تاریخ 7 آپریل به بازار عرضه شده است تا کاربران علاقمند بتوانند این مدل را تهیه کنند. این برند شناخته شده­ چینی در میان کاربران به عنوان یک برند که گوشی ­های بسیار با کیفیت و اقتصادی تولید می­ کند؛ شناخته شده است. متاسفانه چندی است که به علت تحریم ­های آمریکا گوشی ­های هوشمند ساخته شده توسط این برند پشتیبانی گوگل را از دست داده­ اند. به همین دلیل دیگر نمی­توان روی این قابلیت در گوشی ­های این برند حساب باز کرد. متاسفانه پرچم دار جدید هوآوی نیز از این تحریم ­ها در امان نمانده است. اما آیا این مسئله ارزش خرید این پرچم دار هوآوی را پایین می ­آورد؟ و اگر جواب مثبت است؛ این کاهش ارزش تا چه حد است؟ برای پاسخ به این سوال با ما هراه باشید. در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است ویژگی ­های گوشی هوآوی P40  پرو و هم چنین ارزش خرید گوشی هوآوی P40  پرو مورد بررسی دقیق قرار گرفته است تا کاربران با توجه به این معیار­ها بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

عکاسی با مبایل این روز ها به یک فعالیت کاملا محبوب و پر اهمیت در میان کاربران تبدیل شده است. به همین دلیل یکی از سیاست ­های سازندگان گوشی های هوشمند برای جذب خریداران استفاده از دوربین­ های قدرتمند در گوشی­ هایی است که تولید می­کنند. به همین دلیل دیگر دیدن گوشی­ هایی که به چندین و چند دوربین مجهز شده­اند چیز عجیبی نیست. هوآوی در ساخت هوآوی P40  پرو از این بازی عقب نمانده است. در حقیقت، هوآوی پی 40 پرو ممکن است همان گوشی باشد که در زمینه­ ثبت تصاویر تمام رقیبان خود را از میدان به در می ­کند. هوآوی P40  پرو به دوربین اصلی چهارگانه با حسگر­های قدرتمند مجهز است که می توانند زوم اپتیکال بدون افت کیفیت را به کاربرانشان هدیه دهند. یک نکته­ قابل توجه دیگر در مورد این گوشی استفاده از یک نمایشگر سوپر آمولد در ساخت آن است که قدرت تازه سازی تصاویر با نرخ 90 هرتز را دارد. لازم به ذکر است که هوآوی P40  پرو اولین گوشی هوشمند ساخته شده توسط هوآوی با قابلیت تازه سازی تصاویر در درجه ی بالا است. صفحه نمایش گوشی دارای حاشیه ­هایی خمیده است. دوربین سلفی یک دوربین دو گانه است؛ اولی یک سنسور 32 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و دومی ماژول زمان پرواز سه بعدی است. در مرکز این گوشی از یک تراشه­ قدرتمند با سرعت 5G استفاده شده است. باتری به کار رفته در این مدل نیز 4200 میلی آمپر ظرفیت دارد. هوآوی پی 40 پرو به نسل پنجم اینترنت پر­سرعت یعنی 5G نیز مجهز است. امید بر این است که این نسل از اینترنت به زودی در کشور ما نیز در دسترس همگان قرار بگیرد تا کاربران بتوانند از این قابلیت استفاده کنند.  قیمت گوشی هواوی P40  پرو چیزی در حدود 787 دلار است.

P40 Pro

معیارهای خرید گوشی هواوی P40  پرو

کیفیت بالا در کنار یک ظاهر مینیمال

اولین وجه از هوآوی P40  پرو که تصمیم به بررسی آن را گرفتیم ویژگی­های ظاهری آن است چرا که به نظر حرف ­های زیادی برای گفتن در این زمینه دارد. گوشی مانند بسیاری دیگر از پرچم داران از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده است. فریم آلومینیومی که در کنار گلس ضد خش در جلو و پشت گوشی به کار رفته است به کاربر خود حس خوبی از استحکام و قدرت را القا می ­کند. شما به محض در دست گرفتن این گوشی متوجه خواهید شد که با یک گوشی بالا رده طرف هستید. قاب آلومینیومی هواوی P40  پرو در لبه ­ها یک خمیدگی جالب توجه دارد که علاوه به زیبا کردن گوشی، نگه داشتن آن را نیز بسیار راحت­تر کرده است. قاب گوشی در لبه ­ها به همین دلیل بسیار باریک ­تر است. هوآوی به همه ثابت کرده است که در ساخت گوشی­های جذاب و توجه به جزئیات ظاهری بسیار حرفه­ای عمل می ­کند. در ساخت هوآوی P40  پرو نیز این مسئله کاملا صادق است. حاشیه ­های صفحه نمایش در این مدل بسیار کم است و تنوع رنگ ­های گوشی باعث شده است که برای هر سلیقه­ای مناسب باشد. هوآوی پی 40 پرو در چند رنگ نقره ای، طلایی، آبی عمیق اقیانوسی، سفید یخی و سیاه به بازار عرضه شده است. هوآوی P40  پرو ضد آب است؛ این گوشی می ­تواند تا مدت زمان 30 دقیقه در عمق یک و نیم متری آب بدون هیچ مشکلی دوام بیاورد. این مدل همچنین در برابر گرد و غبار نیز مقاومت دارد. نمای جلوی گوشی نیز بسیار جذاب است. حاشیه­ها در چهار طرف بسیار نازک هستند به همین دلیل صفحه نمایش گسترده تر به نظر می­ رسد. این لبه ­ها کمی هم خمیده هستند. دوربین سلفی دوگانه در یک پانچ کشیده در گوشه­ سمت چپ بالای گوشی قرار گرفته است. کمی متفاوت است، اما کاربران به سرعت با این ظاهر جدید خود می گیرند. در این مدل چراغ نوتفیکیشن وجود ندارد، اما کاربران همیشه می ­توانند از حالت always on display  استفاده کنند. ابعاد این گوشی 158.2 x 72.6 x 9  میلی متر است و 209 گرم وزن دارد.  علت این وزن استفاده از آلومینیوم در ساخت گوشی است.

با این صفحه نمایش همه چیز را ببینید

هوآوی P40  پرو به یک صفحه نمایش سوپر آمولد به اندازه ی 6.58 اینج مجهز است. این صفحه نمایش قابلیت نمایش دادن 16 میلیون رنگ را دارد. نسبت صفحه نمایش به بدنه هوآوی پی 40 پرو 91.6 درصد است که مقدار بسیار بالایی است. به همین دلیل حاشیه ­ها در این مدل بسیار پایین است و یک صفحه نمایش زیبا تنها چیزی است که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. رزولوشن این مدل 1200*  2640 است بنابراین فیلم­ ها را در بهترین کیفیت به کاربران نمایش خواهد داد. این رزولوشن خبر خوبی برای کاربرانی است که به تماشای فیلم با گوشی هوشمند خود عادت دارند. تراکم پیکسلی صفحه نمایش گوشی هوآوی P40  پرو به اندازه­ی 441 پیکسل بر هر اینج است که مقدار بسیار بالایی است. این تراکم پیکسلی در کیفیت تصاویر ثبت شده با این گوشی نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت. HDR10 نیز از دیگر قابلیت ­های این صفحه نمایش است. تازه سازی تصاویر با نرخ 90 هرتز نیز ویژگی است که به سادگی نمی توان از آن گذشت. همانطور که می بینید این نمایشگر پکیج کاملی است که رضایت کاربران سخت پسند را جلب خواهد کرد. تماشای فیلم، بازی کردن و یا تماشای عکس­ها، با این نمایشگر رنگ­ها در بهترین حالت خود نمایش داده می ­شوند.

P40 Pro

سخت افزاری که متعلق به یک پرچم دار است

تراشه­ به کار رفته درهوآوی پی 40 پرو Kirin 990 با سرعت 5G است. این تراشه­ 7 نانومتری فعالیت­های روزانه­ شما را به خوبی حمایت خواهد کرد. پردازنده­ گرافیکی نیز مدل Mali-G76 MP16 است. سومین بخش مرکزی این گوشی پردازنده­ مرکزی است که به یک مدل اوکتاکور هشت هسته است، مجهز شده. این پردازنده­ هشت هسته ای از دو هسته Cortex-A76 با سرعت 2.86 گیگاهرتز، دو هسته­ Cortex-A76 با سرعت 2.36 گیگاهرتز و چهار هسته­ Cortex-A55 با سرعت 1.95 گیگاهرتز تشکیل شده است. این بسته­ی سخت افزاری با یک رم 8 گیگابایتی کامل شده است. مهم نیست شما چگونه از گوشی خود کار می کشید، هوآوی P40  پرو پا به پای شما حرکت خواهد کرد تا در هنگام بازی کردن و با کار با اپلیکیشن ­های سنگین یک تجربه­ سریع، روان و البته قدرتمند را داشته باشید. هوآوی P40  پرو در سه نسخه با حافظه­ ذخیره سازی متفاوت به بازار عرضه شده است. کاربران می ­توانند با توجه به حجم اطلاعاتی که در گوشی خود نگه داری می­کنند یکی از مدل ­ها با حافظه­ 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و یا 512 گیگابایت را تهیه کنند.  لازم به ذکر است که در این مدل امکان اضافه کردن حافظه  جانبی نانو تا سقف 256 گیگابایت نیز وجود دارد، اما این مموری از اسلات مشترک با سیم کارت دوم استفاده می ­کند. بنابراین کاربران باید از میان این دو یکی را انتخاب کنند.

دوربین چهارگانه برای دوست داران عکاسی با موبایل

در ساخت این گوشی از یک دوربین چهارگانه استفاده شده است. این دوربین چهارگانه یکی از مزایایی بسیار پررنگ این گوشی است که هیچ مشکلی برای رقابت کردن با همرده ­های خود ندارد. این پکیج چهارگانه از دوربین­ ها همان چیزی است که کاربران علاقمند به هنر عکاسی برای آن سر و دست خواهند شکست، چرا که تصاویر ثبت شده با این دوربین ­ها تجربه ای فراتر از کیفیت را به کاربران خود ارائه می ­دهد. دوربین هوآوی P40  پرو برای ثبت لحظاتی ساخته شده است که شما به آن­ها اهمیت می­دهید. لنز اصلی یک دوربین 50 مگاپیکسلی با اندازه­ی 23 میلی است. این لنز 50 مگاپیکسلی واید گشودگی دیافراگم به اندازه ی 1.9 دارد. omnidirectional PDAF و OIS از دیگر ویژگی­های این دوربین است. لنز دوم یک سنسور تله فوتوی 12 مگاپیکسلی است. این لنز 125 میلی متری گشودگی دیافراگم به اندازه­ی 3.4 دارد و قادر است که زوم 5 برابری اپتیکال را بدون افت کیفیت ارائه دهد. دوربین سوم نیز یک لنز 18 میلی متری اولترا واید 40 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم به اندازه­ی 1.8 است. دوربین آخر نیز یک لنز پرواز سه بعدی است که همچنین به قابلیت تشخیص عمق نیز مجهز است. فلش ال ای دی، ثبت تصاویر پارانوما و HDR و البته Leica optics از دیگر ویژگی ­های این دوربین چهارگانه است. همچنین با این دوربین ­ها کاربران قادر به فیلم برداری با کیفیت 4K با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه، فیلم برداری 1080 با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه، فیلم برداری 720 با سرعت 7680 فریم بر ثانیه و فیلم برداری 1080 با سرعت 960 فریم بر ثانیه خواهند بود. برای بخش محبوب دوربین سلفی نیز یک لنز 32 مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم 2.2 در نظر گرفته شده است. در کنار این لنز 26 میلی متری از یک دوربین پرواز سه بعدی نیز استفاده شده است. دوربین های سلفی در یک بریدگی بیضی شکل در گوشه­ نمایشگر هوآوی P40  پرو قرار گرفته­اند.

P40 Pro

عمر بالای باتری گوشی هوآوی P40  پرو

هوآوی پی 40 پرو به یک باتری قدرتمند با ظرفیت 4200 میلی آمپر مجهز شده است. این باتری در طی بررسی­ها نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است.  باتری هوآوی P40  پرو مجهز به شارژ بسیار سریع 40 واتی نیز است. طی بررسی­ ها شارژ گوشی از صفر تا هشتاد درصد تنها 30 دقیقه طول می ­کشد و مدت زمان لازم برای شارژ کامل گوشی تنها 50 دقیقه است. بنابراین در کوتاه ترین زمان ممکن هوآوی P40  پرو دوباره برای استفاده آماده است.  هوآوی P40  پرو همچنین به شارژ سریع 27 واتی بی سیم و شارژ بی سیم معکوس نیز مجهز است. بنابراین اگر عادت به شارژ کردن خود در شب دارید؛ می ­توانید این قابلیت را در بخش تنظیمات باتری گوشی فعال کنید چرا که گزینه­ ی بسیار مناسبی است.

چرا گوشی هوآوی P40  پرو بخریم؟

هوآوی P40  پرو در نگاه اول یک گوشی همه چیز تمام به نظر می­رسد. حقیقت این است که در واقع هم همینطور است. همه چیز از درون تا بیرون گوشی پیغام کیفیت بالا را به خوبی انتقال می ­دهد که نشان از توجه سازندگان به ساخت این مدل داشته است. ظاهر گوشی بسیار جذاب است و در رنگ­ های زیبایی به بازار عرضه شده است تا پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشد. همچنین این گوشی در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاومت دارد. سخت افزار گوشی نیز از طرف دیگر، بسیار قدرتمند است. مهم نیست با هوآوی P40  پرو چه بازی ­هایی را اجرا می ­کنید، تمام آن ها بدون لگ زدن اجرا خواهند شد. دوربین چهارگانه به طور مستقیم قلب کاربرانی که به عکاسی با گوشی هوشمند خود اهمیت می­دهند را هدف قرار داده است. کمپانی هوآوی در ساخت این دوربین حساسیت زیادی بخرج داده است که تصاویر ثبت شده توسط هوآوی P40  پرو نیز آن را اثبات می­کند. تا به حال برای شما هم پیش آمده که در شرایط حساس شارژ گوشی ­تان ته بکشد و به مشکل بر بخورید؟ باتری گوشی هوآوی پی 40 پرو تا حد زیادی این نگرانی را رفع کرده است. لازم به ذکر است که این باتری علاوه بر شارژ بسیار سریع 40 واتی به شارژ بی­سیم و شارژ بی­سیم معکوس 27 واتی نیز مجهز است. حسگر اثر انگشت به رسم دیگر پرچم داران با ترکیب شدن با صفحه نمایش از دید کاربران پنهان شده است. این حسگر اپتیکال طی بررسی­ ها عملکرد بسیار خوبی نشان داده است و کمپانی هوآوی اعلام کرده است که نسبت به نسل قبلی سرعت حسگر اثر انگشت را 30 درصد افزایش داده است.  علاوه بر آن گوشی به حسگر تشخیص چهره نیز مجهز است. از دیگر حسگر­های این مدل می ­توان به شتاب سنج، حسگر مجاورتی، gyro، قطب نما و color spectrum اشاره کرد. گوشی هوآوی P40  پرو همه چیز تمام است اما متاسفانه به علت تحریم شدن کمپانی هوآوی در این گوشی از پشتیبانی گوگل خبری نیست و کاربران آن نیز باید با این مسئله کنار بیایند.

P40 Pro

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هواوی P40  پرو

همانطور که انتظار داشتیم ویژگی­های ظاهری و سخت افزاری گوشی هواوی P40  پرو در جلب رضایت کاربران بسیار خوب عمل کرده است. دوربین ­ها تصاویر بسیار با کیفیتی را به ثبت می­رسانند و به لطف سخت افزار قدرتمند بازی کردن یک تجربه ی روان و لذت بخش بوده است. همچنین صفحه نمایش سوپر آمولد فیلم ­ها را جذاب­تر از همیشه به نمایش گذاشته است. ظاهر گوشی نیز رضایت کاربران را در بر داشته است. برخی از کاربران از بیرون زدگی زیاد دوربین چهارگانه کمی ناراضی بوده­اند چرا که باعث می­شود این گوشی روی سطوح صاف درست قرار نگیرد. اما علت عمده نارضایتی کاربران از این مدل عدم پشتیبانی از سرویس گوگل بوده است که هنوز نتوانسته­اند با آن به خوبی خو بگیرند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399
طول و عرض
158.2x72.6 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
209 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 990 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.86 GHz Cortex-A76 & 2x2.36 GHz Cortex-A76 & 4x1.95 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP16
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.58 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1200x2640 پیکسل
تراکم پیکسلی
441~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 32, 34, 38, 39, 40, 41 - ELS-NX9
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41, 66 - ELS-N04
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA - ELS-NX9
1, 3, 5, 28, 38, 41, 66, 77, 78, 79 SA/NSA - ELS-N04
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.28 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.9
فاصله کانونی لنز 23 میلی متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 2.44 میکرومتر
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع periscope telephoto
دریچه دیافراگم f/3.4
فاصله کانونی لنز 125 میلی متر
زوم اپتیکال 5x
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
سایز سنسور 1/1.54 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 18 میلی متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین چهارم
TOF 3D
فلش
LED
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 26 میلی متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
لیزر AF
بلندگو
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android1 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل P40 Pro دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل P40 Pro دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399

طراحی

طول و عرض
158.2x72.6 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
209 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 990 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.86 GHz Cortex-A76 & 2x2.36 GHz Cortex-A76 & 4x1.95 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP16

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.58 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1200x2640 پیکسل
تراکم پیکسلی
441~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 32, 34, 38, 39, 40, 41 - ELS-NX9<br /> 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41, 66 - ELS-N04
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA - ELS-NX9<br /> 1, 3, 5, 28, 38, 41, 66, 77, 78, 79 SA/NSA - ELS-N04
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.28 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> فاصله کانونی لنز 23 میلی متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 2.44 میکرومتر<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع periscope telephoto<br /> دریچه دیافراگم f/3.4<br /> فاصله کانونی لنز 125 میلی متر<br /> زوم اپتیکال 5x<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
40 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> سایز سنسور 1/1.54 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 18 میلی متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین چهارم
TOF 3D
فلش
LED
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> لیزر AF

صدا

بلندگو

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android1 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم