برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل P40 5G دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

HuaweiP40 5G Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Huawei P40 5G Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 50 - 8 - 16 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3800 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
Android1 10.0
5G
توضیحات

معرفی گوشی هواوی P40

هوآوی در 26ام مارچ سال 2020 از پرچم دار جدید و البته ارزان قیمت خود رونمایی کرد. سال 2020 با اقبال خوبی برای گوشی­ های سری پی هوآوی بوده است. چرا که تمام مدل­ های عرضه شده در این سری با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند و توجه زیادی را در طی چند ماه گذشته از سوی فعالان دنیای فناوری به خود جلب کرده ­اند. متاسفانه در حال حاضر گوشی ­های سری هوآوی به دلیل اینکه این برند توسط آمریکا تحریم شده است با محدودیت ­های نرم افزاری مواجه هستند. به طور مثال ممکن است نتوان از برخی سرویس ­های مبتنی بر گوگل با گوشی­ های ساخت این برند بهره برد. اما هوآوی P40 حتی با وجود تمام این مسائل نیز لایق توجه است به خصوص که مدل ­های پیشین سریP  توانسته رضایت کاربران را در سطح بالایی، به خصوص در بخش عکاسی و دوربین به خود جلب کند. پیش بینی می­ شود که هوآوی P40 هم بتواند به این موفقیت دست پیدا کند. هوآوی پی 40 از 7 آپریل سال 2020 به بازار عرضه شده است تا کاربران علاقه مند بتوانند این پرچم دار اقتصادی هوآوی را تهیه کنند. در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است قصد بررسی ارزش خرید گوشی هوآوی P40 را داریم. هم چنین در این مقاله نکاتی مطرح خواهد شد که کاربران با توجه به آن ها می ­توانند تصمیم بگیرند که هواوی P40 برای آن ­ها مناسب است یا خیر. با ما همراه باشید.

در ساخت بدنه­ گوشی هوآوی P40 از ترکیب فلز و شیشه استفاده شده است که در واقع همان مواد سازنده ­ای است که از یک پرچم دار واقعی انتظار داریم. ظاهر گوشی یکی از نقاط قوت آن محسوب می ­شود. صفحه نمایش حاشیه­ های بسیار کمی دارد. دوربین ­های سلفی در گوشه  این صفحه نمایش قرار دارند. در پشت گوشی دوربین سه گانه به همراه فلش ال ای دی در یک ماژول مشکی رنگ قرار گرفته ­اند که نمای بسیار زیبایی به گوشی بخشیده است. لازم به ذکر است که دوربین اصلی گوشی مجهز به یک سنسور 50 مگاپیکسلی بسیار قدرتمند است که قصد دارد با ثبت تصاویر بی ­نظیر کابران خود را شگفت زده کند. صفحه نمایش گوشی از نوع با کیفیت سوپر آمولد است. بر روی هوآوی P40 به صورت پیش فرض اندروید 10 و نسخه  10.1 رابط کاربری محبوب و کاربردی EMUI نصب شده است. متاسفانه به علت تحریم کمپانی هوآوی توسط آمریکا، گوشی ­های ساخته شده توسط این برند به سرویس ­های گوگل دسترسی ندارند و همین دلیل ارزش خرید آن­ها در مقایسه با دیگر مدل ­های هم رده کمی کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر قیمت گوشی هوآوی P40 در بازار چیزی در حدود 547 دلار است.

هوآوی مدل P40

معیار­های خرید گوشی هوآوی P40

ظاهر جذابی که تنها می ­تواند متعلق به یک پرچم دار باشد

اولین مزیت این گوشی که تصمیم گرفتیم به آن اشاره کنیم ظاهر آن است. ظاهری که بی شک می ­تواند توجه حتی مشکل پسند ترین کاربران را نیز به خود جلب کند. هر کاربری با یک نگاه به این گوشی متوجه خواهد شد که هوآوی در ساخت این گوشی چه حساسیتی به خرج داده است. گوشی از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است. به همین دلیل حس خوبی از استحکام و البته قدرت را به کاربرانش ارائه می­ کند. همچنین لازم به ذکر است که این گوشی موفق به کسب گواهی IP53 شده است که به موجب این گواهی در برابر رطوبت و غبار مصونیت دارد. گوشه ­های قاب پشتی کمی خمیده شده است که همین باعث می شود نگه داشتن گوشی در دست راحت باشد. بر روی قاب پشتی، در پایین سمت چپ، لوگوی هوآوی قرار گرفته است. دوربین سه گانه نیز با فلش دوگانه ال ای دی همگی در یک ماژول مشکی رنگ قرار گرفته است. این ماژول مستطیلی عمودی شکل در گوشه­ بالای سمت چپ قرار گرفته است. بیرون زدگی این قاب از گوشی کمی زیاد است که باعث می­ شود گوشی هوآوی پی 40 بدون قاب بر روی یک قطح صاف کمی تکان بخورد و لق بزند.  حاشیه­ ها در جلوی گوشی به لطف نمایشگر بزرگ بسیار کم است. دوربین­های سلفی در گوشه­ بالایی سمت چپ هوآوی P40 قرار گرفته است.

این دوربین ­ها در یک  حفره کشیده قرار گرفته ­اند. در این مدل از ناچ قطره ­ای در بالای صفحه نمایش خبری نیست. دکمه­های پاور و تنطیم صدا در یک خط در سمت راست گوشی چیده شده اند. هوآوی P40 یک گوشی جمع و جور است که نگه داشتن طولانی مدت آن برای کاربران آزار دهنده نخواهد بود. ابعاد گوشی 148.9 x 71.1 x 8.5  میلی­متر است. گوشی هوآوی P40 تنها 175 گرم وزن دارد که آن را به یک گوشی با وزن ایده آل تبدیل می ­کند؛ حتی با وجود یک فریم آلومینیومی! هوآوی P40 در چهار رنگ نقره ای، طلایی، آبی، سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.

هوآوی مدل P40

صفحه نمایش Super OLED همه چیز را به بهترین شکل به نمایش خواهد گذاشت

سازندگان در ساخت هوآوی P40 از یک صفحه نمایش لمسی خازنی سوپر آمولد با قابلیت پشتیبانی از 16 میلیون رنگ استفاده کرده ­اند. صفحه نمایش یکی از مهم ترین بخش­ های یک گوشی هوشمند صرف نظر از نوع استفاده از گوشی است. مهم نیست که شما یک کاربر با استفاده عادی هستید و یا یک گیمر، داشتن یک گوشی با صفحه نمایشی که حتی در شرایط نور زیادی برای شما مشکلی ایجاد نکند همیشه یک نعمت است. گوشی هوآوی پی 40 می­ تواند یک نمایش بی نظیر را به شما ارائه دهد. صفحه نمایش سوپر آمولد یکی از بهترین صفحه نمایش­ های موجود در بازار است که رنگ­ ها را در بهتری حالت خود نمایش می­ دهد. به همین دلیل تصاویر و فیلم­ ها با وجود این صفحه نمایش بسیار زنده و با کیفیت خواهند بود. این مسئله یک خبر بسیار خوب برای کسانی است که اغلب با گوشی خود فیلم می بینند و یا به بازی کردن با گوشی خود علاقه دارند. اندازه­ این نمایشگر 6.1 است و این صفحه نمایش 83.6 درصد از نسبت صفحه نمایش به بدنه­ گوشی را تشکیل می دهد. به همین دلیل حاشیه ­ها در این مدل بسیار کم است و یک صفحه نمایش تقریبا تنها چیزی است که در برابر دید کاربران قرار می گیرد. رزولوشن این صفحه نمایش به اندازه­ 1080 x 2340 و نسبت تصویر نیز 19.5:9 است. یکی از ویژگی­ های قدرتمند در هوآوی P40تراکم پیکسلی صفحه نمایش است که به اندازه  422 پیکسل بر هر اینج است. به لطف این تراکم پیکسلی تصاویر و فیلم ­ها عمق و جزئیات بسیار زیادی پیدا خواهند کرد.

با این سخت افزار بی توقف بازی کنید

گوشی هوآوی پی 40 به یک تراشه­ 7 نانو متری Kirin 990 با سرعت 5G مجهز است. همچنین در کنار این تراشه از یک پردازنده­ اصلی Octa-core با هشت هسته استفاده شده است. این هشت هسته شامل دو هسته­ Cortex-A76 با سرعت 2.84 گیگاهرتز، دو هسته­  Cortex-A76 دیگر با سرعت 2.36 گیگاهرتز و در نهایت چهار هسته­ Cortex-A55 با سرعت 1.95 گیگاهرتز است. پردازنده­ گرافیکی نیز مدل  Mali-G76 MP16 است. هوآوی P40 در دو نسخه­ مختلف با رم 6 گیگابایتی و حافظه­ ذخیره سازی 128 گیگابایت و یا رم 8 گیگابایتی در کنار حافظه­ ذخیره سازی به اندازه  128 و یا 256 گیگابایت به بازار عرضه شده است. با گوشی هوآوی پی 40 هچنین قادر خواهید بود که یک نانو مموری تا سقف 256 گیگابایت به گوشی اضافه کنید و با آن حافظه­ گوشی را ارتقا دهید. هر چند اسلات این مموری با سیم کارت دوم یکی است و در صورت استفاده از سیم کار دوم شما ناچار هستید که مموری را از گوشی خود خارج کنید. این گوشی همچنین به نسل پنجم از اینترنت پرسرعت یعنی 5G مجهز است. هر چند متاسفانه این نسل از اینترنت پرسرعت هنوز در کشور ما قابل دسترسی نیست، اما همین قابلیت می ­تواند این گوشی را به گزینه ­ای خوب برای کاربران آینده نگر تبدیل کند. به خصوص کاربرانی که به این زودی ­ها قصد تعویض کردن گوشی هوشمند خود را ندارند. گوشی هوآوی P40 به صورت پیش فرض به اندروید 10 و نسخه ی 10.1 رابط کاربری EMUI مجهز است. همانطور که می بینید با تفاصیر بالا، هواوی P40 بستر سخت افزاری بسیار مناسبی را برای استفاده ­های سنگین فراهم می­کند تا کاربران لگ زدن و یا کند بودن گوشی را تجربه نکنند.

هوآوی مدل P40

دوربین سه گانه با لنز 50 مگاپیکسلی!

گوشی هوآوی پی 40 به یک دوربین سه گانه مجهز شده است. این دوربین سه گانه در سمت چپ قاب پشتی در کنار فلش ال ای دی دوگانه قرار دارد. دوربین اصلی که یک لنز 23 میلی متری است؛ به یک سنسور 50 مگاپیکسلی واید مجهز شده است. این دوربین دارای گشودگی دیافراگم به اندازه­ 1.9 است و مانند نسل قبلی خانواده­ P در ثبت جزئیات بسیار موفق و خوب عمل می کند. یکی از قابلیت­ های این لنز 50 مگاپیکسلی امکان فوکوس خودکار با تشخیص فاز است. دوربین دوم یک لنز 80 میلی متری با یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو است. این لنز گشودگی دیافراگم به اندازه­ی 2.4 دارد و قادر است که زوم اپتیکال سه برابری را به کاربران خود ارائه دهد. لنز سوم یک سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید است. گشودگی دیافراگم این لنز 17 میلی متری به اندازه­ی 2.2 است. فلش ال ای دی، ثبت تصاویر اچ دی آر و تصاویر پارانوما نیز از دیگر ویژگی های این دوربین سه گانه است. همچنین این دوربین ­ها قادر به فیلم برداری با کیفیت 4K  با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه، فیلم برداری با کیفیت 1080 با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه و در نهایت فیلم برداری با کیفیت 720 با سرعت 960 فریم بر ثانیه­ هستند. برای بخش محبوب دوربین سلفی نیز از یک لنز 26 میلی متری 32 مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم 2.0 استفاده شده است. این دوربین سلفی به سنسور بایومتریک تشخیص عمق تصویر مجهز است. ثبت تصاویر HDR و فیلم برداری با کیفیت  4K و 1080 از دیگر ویژگی ­های دوربین سلفی است.

چرا گوشی هوآوی P40 بخریم؟

گوشی هوآوی پی 40 یک بالارده­ اقتصادی است. این بالارده ویژگی ­هایی دارد که می ­تواند آن را به گزینه ­ای قدرتمند برای خریداری شدن تبدیل کند. به خصوص در نزد کسانی که بودجه  محدودی دارند، اما ترجیح می ­دهند که یک گوشی بالا رده داشته باشند. پیش از هر چیز ظاهر این گوشی عاملی است که توجه ­ها را به خود جلب می ­کند. جنس بدنه ترکیبی از فلز و شیشه است همچنین این گوشی در برابر گرد و غبار مقاومت خوبی دارد. گوشی در رنگ ­های متنوعی ارائه شده که برای هر سلیقه ­ای مناسب هستند.  صفحه نمایش گوشی از نوع قدرتمند سوپر آمولد است، بنابراین رنگ ­ها در بهترین حالت خود نمایش داده می­ شوند و عمق بسیار خوبی دارند. کیفیت این صفحه نمایش بسیار بالاست. سخت افزار گوشی برای انجام فعالیت­ های سنگین مناسب است و پیش بینی می­ شود که می ­تواند کاربران را در هنگام انجام بازی­های سنگین بسیار خوب همراهی کند. دوربین سه گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی اش قصد دارد مانند نسل قبلی خود خاطره سازی کند. این دوربین قدرتمند بی شک یک نقطه­ قوت محسوب می ­شود که توجه دوست داران عکاسی را به خود جلب می­ کند.

برای این گوشی یک باتری غیر قابل تعویض لیتیومی با ظرفیت 3800 میلی آمپر در نظر گرفته شده است. این ظرفیت در کنار رابط کاربری سبک EMUI می ­تواند تا یک روز کامل پاسخگوی کاربرانش باشد. همچنین باتری به شارژ سریع 22.5 واتی نیز مجهز است که باتری را در کمترین زمان ممکن برای استفاده مجدد شارژ می­ کند. در این مدل خبری از جک سه و نیم میلی متری نیست و باید از مبدل تایپ سی برای گوش دادن به موسیقی استفاده کرد. سنسور محبوب اثر انگشت نیز به صورت اپتیکال در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. از دیگر ویژگی­های هوآوی P40 می ­توان به سنسور تشخیص چهره، شتاب سنج، حسگر مجاورت، قطب نما، gyro  و color spectrum اشاره کرد.

هوآوی مدل P40

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هواوی P30

ظاهر گوشی و صفحه نمایش قدرتمند آن طبق پیش­ بینی ­ها رضایت صد درصدی کاربران را به خود جلب کرد. خریداران از تصاویر ثبت شده با این گوشی بسیار راضی بوده و همچنین سخت افزار گوشی در هنگام انجام فعالیت ­های سنگین به خوبی پا به پای کاربران آمده است. اگرچه برخی کاربران در مورد حذف شدن جک سه و نیم میلی متری و همچنین ظرفیت باتری ابراز نارضایتی کرده ­اند. مورد دیگر سرویس ­های گوگل است که متاسفانه به علت تحریم شدن هوآوی توسط آمریکا به وجود آمده است و برخی از کاربران با خو گرفتن با این مسئله دچار مشکل شده اند. هر چند هوآوی برای این سرویس ­ها جایگزین ­هایی را ارائه کرده است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399
طول و عرض
148.9x71.1 میلی متر
ضخامت
8.5 میلی متر
وزن
175 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 990 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.86 GHz Cortex-A76 & 2x2.36 GHz Cortex-A76 & 4x1.95 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP16
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
422~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 32, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.28 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.9
فاصله کانونی لنز 23 میلی متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 2.44 میکرومتر
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 80 میلی متر
زوم اپتیکال 3x
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 17 میلی متر
فلش
LED
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 26 میلی متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
بلندگو
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android1 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 22.5 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل P40 5G دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل P40 دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399

طراحی

طول و عرض
148.9x71.1 میلی متر
ضخامت
8.5 میلی متر
وزن
175 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 990 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.86 GHz Cortex-A76 & 2x2.36 GHz Cortex-A76 & 4x1.95 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G76 MP16

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
422~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 32, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.28 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> فاصله کانونی لنز 23 میلی متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 2.44 میکرومتر<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 80 میلی متر<br /> زوم اپتیکال 3x<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 17 میلی متر
فلش
LED
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر

صدا

بلندگو

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android1 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 22.5 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم