برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7 SE دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Huawei Nova 7 SE Dual SIM 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Huawei Nova 7 SE Dual SIM 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 64 -8 -2 -2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android1 10.0
5G
توضیحات

معرفی گوشی هواوی نوا 7 اس ای

در 23 ام ماه آپریل سال 2020 کمپانی هواوی برای اولین بار از سه گانه­ جدید خود رونمایی کرد و بار دیگر نشان داد که این کمپانی در رقابت با دیگر برندها عقب نمی­ماند. این برند خوش نام به تولید گوشی ­های هوشمند با تکنولوژی روز دنیا شناخته شده است و قیمت نسبتا اقتصادی محصولاتش باعث می شود که این برند در مقایسه با دیگر برندها توجه مخاطب ­های بیشتری را به خود جلب کند. گوشی های هوشمند تولید شده توسط این برند به خصوص برای کاربرانی که با وجود بودجه­ محدود علاقمند به یک گوشی با امکانات به روز هستند بسیار مناسب است. حال نوبت به این رسیده که ببینیم سه گانه­ جدید هوآوی در خانواده  نوا چه تاثیری بر روی مخاطبان خود خواهد گذاشت. در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است قصد بررسی هواوی نوا 7 اس ای را داریم. با ما همراه باشید.

گوشی نوا 7 اس ای به همراه دو برادر خود یعنی هواوی نوا 7 و هواوی نوا 7 پرو از تاریخ 28 اپریل 2020 روانه­ بازار شده است تا کاربران علاقمند بتوانند آن ها را تهیه کنند. کوچکترین عضو این خانواده یک میان رده­ واقعی محسوب می ­شود. به طور مثال در ساخت آن به جای استفاده از نمایشگر سوپر امولد از مدل دیگری استفاده شده است. این در حالی است که دو برادر بزرگترش هر دو به نمایشگر Super OLED مجهز هستند. اگرچه هواوی nova 7 اس ای کاملا هم از برادران خود عقب نمانده است و در برخی مزیت­ ها با آن­ها اشتراک دارد. به طور مثال در ساخت گوشی نوا 7 اس ای مانند دو مدل دیگر از خانواده­ نوا 7 از نسل پنجم اینترنت پر سرعت یعنی 5G استفاده شده است.

 از دیگر شباهت­ های آن ها می ­توان به استفاده از یک لنز چهارگانه در هواوی نوا 7 اس ای نام برد. این دوربین چهارگانه به یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز است که یک معیار خرید اصلی برای افرادی است که به ثبت تصاویر با گوشی هوشمند خود علاقه­ زیادی دارند. برخلاف گوشی هواوی نوا 7 پرو برای این مدل تنها یک دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.  برای گوشی نوا 7 اس ای به طور پیش فرض اندورید 10 و نسخه  10.1 رابط کاربری EMUI در نظر گرفته شده و از سرویس ­های گوگل پلی پشتیبانی نمی ­کند. ظاهر هر سه گوشی شبیه به هم و بسیار جذاب هستند و به راحتی توجه کاربران را جلب می­ کنند. حافظه­ ذخیره سازی بالا نیز یکی دیگر از مزایای این گوشی هوشمند محسوب می­ شود. لازم به ذکر است که قیمت گوشی هوآوی نوا 7 اس ای  از هوآوی نوا 7 و هوآوی نوا 7 پرو پایین ­تر است و به همین دلیل یک گزینه­ اقتصادی ­تر محسوب می­ شود.

nova 7 se

معیار­های خرید گوشی هواوی نوا 7 اس ای

صفحه نمایش با کیفیت

در ساخت هوآوی نوا 7 اس ای به مانند برادرانش از یک صفحه نمایش Seper OLED استفاده نشده است. ممکن است که این مسئله برای برخی کمی ناراحت کننده باشد، ولی هوآوی نشان داد که برای ارائه دادن یک نمایش بسیار باکیفیت به کاربرانش همیشه به یک نمایشگر سوپر امولد نیاز نیست. در ساخت گوشی از یک صفحه نمایش  LTPS IPS LCD استفاده شده است. بهتر است بدانید که صفحه نمایش LTPS IPS LCD با IPS LCD متفاوت است و در واقع در نمایش تصاویر و فیلم­ ها با کیفیت بسیار بهتر عمل می­کند. این صفحه نمایش قادر به نمایش 16 میلیون رنگ است. سایز نمایشگر 6.5 اینج است و 83.8 از نسبت صفحه نمایش به بدنه  گوشی را تشکیل می­دهد. همانطور که می بینید حاشیه­ها در این مدل کم شده اند.

از جمله دیگر جذابیت­ های صفحه نمایش هوآوی نوا 7 اس ای رزولوشن آن بوده که به اندازه­ی 1080 x 2400 است. این سطح از رزولوشن نمایش فیلم­هایی که رزولوشن بالا دارند را در نهایت کیفیت شان تضمین می­کند. و در آخر مزیت نمایشگر گوشی نوا 7 نسبت به برادران خود این است که تراکم پیکسلی این مدل به اندازه  405 پیکسل بر هر اینج است که از دو مدل دیگر بیشتر است. با توجه به نکات بالا می­توان نتیجه گرفت که شاید در این مدل از صفحه نمایش سوپر آمولد استفاده نشده، اما بی شک یک انتخاب بسیار خوب محسوب می­شود. صفحه نمایش LTPS IPS LCD با این سطح از رزلوشن و تراکم پیکسلی به اندازه­ 405 پیکسل به راحتی می تواند رضایت کاربران حساس را جلب کند.  صفحه نمایش این گوشی گزینه­ مناسبی برای کاربرانی است که به تماشای فیلم و یا مطالعه با گوشی هوشمند خود علاقه دارند و به همین به دنبال خرید یک گوشی هوشمند مناسب با صفحه نمایش قدرتمند می گردند.

nova 7 se

تراشه ­ای که قدرت گوشی هوشمند را تضمین می کند

یکی از معیار­های اصلی در خرید گوشی هوشمند سخت افزار گوشی بوده که در واقع ضامن عملکرد آن است. به دلیل اهمیت این بخش بسیاری آن را مغز متفکر گوشی خطاب می ­کنند. اگر شما اغلب برنامه ­های سنگینی بر روی گوشی خود نصب می ­کنید و یا بازی کردن با آن برای شما یک سرگرمی حساب می­شود؛ اهمیت این مسئله دو چندان خواهد شد. سخت افزار گوشی نوا 7 اس ای با دو عضو دیگر خانواده یک تفاوت بزرگ دارد. در ساخت هر دو مدل دیگر از آخرین نسل از تراشه تولید شده توسط کمپانی هوآوی استفاده شده است که به آن­ ها سرعت و قدرت بسیاری بخشیده است. اما در مورد هوآوی نوا 7 اس ای این مسئله صادق نیست. لازم است که بدانید که این به آن معنا نیست که هوآوی nova 7 اس ای قرار است که یک عملکرد ضعیف ارائه دهد. استفاده از یک سخت افزار رده پایین ­تر در یک گوشی با این سطح قیمت یک امر بسیار طبیعی است. همانطور که گفتیم هوآوی نوا 7 اس ای از دو برادر خود ارزان تر است. ارزان اما همچنان به صرفه! در ساخت این گوشی از تراشه­ 7 نانومتری Kirin 820 با سرعت 5G استفاده شده است. پردازنده­ مرکزی که برای این مدل در نظر گرفته شده است مانند دو مدل دیگر یک پردازنده ی هشت هسته ­ای اوکتا کور است. این پردازنده شامل یک پردازنده­ی Cortex-A76 با سرعت 2.36 گیگاهرتز، سه پردازنده­  Cortex-A76 با سرعت 2.22 گیگاهرتز و در نهایت چهار پردازنده­ Cortex-A55 با سرعت 1.84 گیگاهرتز است. همچنین از یک پردازنده­ گرافیکی 6 هسته­ای مدل Mali-G57 نیز در این مدل استفاده شده است. استفاده از یک رم 8 گیگابایتی نیز باعث شده است که بازی ­ها و دیگر کارهای سنگین با گوشی به خوبی و با سرعت انجام شود در نتیجه لگ زدن ­ها به حداقل خواهد رسید. هوآوی نوا 7 اس ای در دو نسخه­ی متفاوت با حافظه ی ذخیره سازی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت به بازار عرضه شده است تا کاربران با توجه به فضای مورد نیازشان یکی از این دو نسخه را خریداری کنند. خبر خوب دیگر این است که بر خلاف دو مدل دیگر امکان اضافه کردن حافظه جانبی نانو تا سقف 256 گیگابایت در این مدل وجود دارد.

باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر

احتمالا یکی از اصلی­ترین دغدغه ­های کاربران در هنگام انتخاب یک گوشی مناسب برای خرید عمر باتری آن است. تقریبا هر کاربری خالی شدن ناگهانی شارژ باتری گوشی ­اش را در بدترین زمان ممکن تجربه کرده است. از طرف دیگر شارژ مجدد گوشی نیز گاهی می تواند بسیار زمان بر باشد. هوآوی در ساخت گوشی ­های سری نوا این دغدغه­ کاربران را به خوبی در نظر گرفته است. به همین دلیل در ساخت هوآوی نوا 7 اس ای از یک باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت 4000 میلی آمپر استفاده کرده است. شارژر گوشی از نوع تایپ سی است. مزیت دیگر این باتری شارژ بسیار سریع 40 واتی است. سازندگان وعده داده ­اند که باتری گوشی تنها در طول مدت 30 دقیقه از صفر تا 75 درصد پر خواهد شد! این باتری در طی بررسی ­ها هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. علاوه بر عمر بالای باتری، شارژ بسیار سریع مزیتی است که با کمک آن می­ توان در کمترین زمان ممکن به بازی برگشت. چرا که گوشی برای استفاده­ مجدد کاملا آماده است.

nova 7 se

دوربین چهار گانه برای ثبت تصاویری کم نظیر

 این روز ها تقریبا تمام گوشی ­های میانرده از تمام برند­ها به بیش از یک دوربین مجهز هستند. هوآوی نیز در ساخت گوشی ­های سری نوا 7 به این ترند جدید پایبند بوده است. سازندگان گوشی هوآوی نوا 7 اس ای از یک دوربین چهارگانه در ساخت گوشی بهره برده ­اند. این دوربین­ چهارگانه در گوشه­ قاب پشتی با یک چینش عمودی در زیر هم قرار گرفته است. تمام آن­ها در یک ماژول مستطیلی قرار دارند و فلش ال ای دی نیز در کنار این ماژول قرار دارد.

دوربین اصلی به یک سنسور 64 مگاپیکسلی واید مجهز است. این سنسور 26 میلی متر است و گشودگی دیافراگم آن به اندازه  1.8 است. ثبت تصاویر با این لنز به راستی که تجربه ­ای جدید از کیفیت برای کاربران خود رقم خواهد زد. با این دوربین دیگر نیازی نیست نگران از دست رفتن جزئیات سوژه ­های عکاسی خود باشید چرا که در نهایت کیفیت به ثبت خواهند رسید. دوربین دوم یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی 17 میلی متری با گشودگی دیافراگم به اندازه ی 3.4 است. لنز اولترا واید برای ثبت تصاویر از مناظر به کار گرفته می ­شود. با کمک این لنز می ­توان مساحت بیشتر از مناظر پیش رو را به تصویر کشید. دوربین سوم یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم به اندازه­ی 2.4 است که برای ثبت تصاویر ماکرو به کار می­ رود. آخرین عضو این دوربین چهار گانه یک دوربین 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 2.4 است که برای تشخیص عمق به کار می ­رود. این سنسور در تشخیص سوژه اصلی عکاسی و جدا کردن آن از بک گراند به خوبی عمل می­ کند و با کمک آن می­ توان تصاویر پرتره زیبایی را ایجاد کرد. همانطور که می­ بینید این چهار دوربین مجموعه بسیار خوبی برای یک تصویر برداری حرفه ­ای را در اختیار کاربران قرار می ­دهند. از دیگر ویژگی ­های این دوربین ­ها می­ توان به ثبت تصاویر HDR، تصویر برداری پارانوما، فیلم برداری با کیفیت های 1080 و 720 با سرعت 960 فریم بر ثانیه اشاره کرد.

برای بخش جذاب دوربین سلفی نیز یک لنز 16 مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم به اندازه­ی 2.0 در نظر گرفته شده است. بر خلاف دو عضو دیگر خانواده برای هوآوی نوا 7 اس ای یک لنز 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته نشده است. اما این مسئله به معنای کیفیت پایین تصاویر ثبت شده تصویر این دوربین سلفی نخواهد بود. این دوربین سلفی به صورت یک پانج نقطه ­ای در گوشه­ صفحه نمایش تعبیه شده است. محل قرار گیری آن به گونه ­ای است که حجم بیشتری از صفحه نمایش را برای کاربران آزاد کرده است. تصاویر ثبت شده نیز کیفیت بسیاری خوبی در این سطح از قیمت دارند و از رقیبان خود جا نمی ­مانند. شما با این لنز می­توانید تصاویر سلفی زیبایی را به ثبت برسانید و آن ها را در شبکه ­های اجتماعی به اشتراک گذارید. از دیگر قابلیت­ های دوربین سلفی تصویر برداری HDR و نیز قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080 است.

nova 7 se

چرا گوشی هواوی نوا 7 اس ای بخریم؟

خرید گوشی هواوی نوا 7 اس ای برای افرادی که به دنبال خرید یک گوشی میان رده­ قدرتمند با امکانات درجه بالا هستند تصمیم خوبی است. هواوی نوا 7 اس ای نسبت به دو برادر در برخی جنبه ­ها امکانات پایین­تری دارد. به طور مثال یکی از این موارد لنزی است که در دوربین سلفی به کار رفته است. اما این مسئله به معنای پایین آمدن ارزش خرید این گوشی نیست. گوشی نوا 7 اس ای نسبت به دو مدل دیگر قیمت بسیار پایین ­تری دارد. به عنوان یک میان رده به هیچ وجه از رقبای خود عقب نمانده و حتی در جنبه ­هایی از آن ها جلو زده است. سخت افزاری که در این گوشی استفاده شده است می­ تواند یک تجربه­ی روان را برای کاربرانش رقم بزند. حافظه­ ذخیره سازی بسیار بالاست. در واقع این گوشی در دو نسخه ی 128 و 256 گیگابایتی روانه­ بازار شده است تا کاربران با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنند. دوربین چهارگانه برای دوست داران عکاسی یک مزیت بسیار خوب محسوب می­ شود. یکی از مزی ت­های این مدل باتری آن می باشد. گوشی نوا 7 اس ای به یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر مجهز است و علاوه بر این قابلیت شارژ خیلی سریع را نیز دارد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی نوا 7 اس ای

همانطور که پیش بینی می شد نقاط قوت این گوشی به خوبی توانسته که رضایت کاربران خود را به خوبی جلب کند. به طور مثال عمر باتری، تصاویر ثبت شده با دوربین چهار گانه و سخت افزار همه از مواردی بوده ­اند که رضایت کاربران را جلب نموده ­اند. امکان اضافه کردن حافظه­ جانبی و هم چنین حذف نشدن جک محبوب سه و نیم میلی متری از دیگر مواردی است که کاربران را خوشحال کرده است چرا که این آیتم­ ها در دو مدل دیگر حذف شده ­اند. صفحه نمایش به کار رفته در این مدل برای برخی کاربران عملکرد بسیار راضی کننده ای داشته است. هر چند که برخی دیگر همچنان یک نمایشگر سوپر آمولد را ترجیح می­ دهند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399
طول و عرض
162.3x75 میلی متر
ضخامت
8.6 میلی متر
وزن
189 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 820 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.36 GHz Cortex-A76 & 3x2.22 GHz Cortex-A76 & 4x1.84 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
405~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 18, 19, 26
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideدریچه دیافراگم f/1.8فاصله کانونی لنز 26 میلی مترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawideدریچه دیافراگم f/2.4فاصله کانونی لنز 17 میلی متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macroدریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideدریچه دیافراگم f/2.0
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android1 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7 SE دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7 SE دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
April 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399

طراحی

طول و عرض
162.3x75 میلی متر
ضخامت
8.6 میلی متر
وزن
189 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 820 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.36 GHz Cortex-A76 & 3x2.22 GHz Cortex-A76 & 4x1.84 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
405~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 18, 19, 26
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideدریچه دیافراگم f/1.8فاصله کانونی لنز 26 میلی مترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawideدریچه دیافراگم f/2.4فاصله کانونی لنز 17 میلی متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macroدریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideدریچه دیافراگم f/2.0

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android1 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم